De PS3 is wat games betreft regio vrij!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijkerquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:35 schreef Slappy het volgende:
Die kart game is dat te vergelijken met Little big planet level editor?
en toch wil ik het spel nog steedsquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:53 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Eerst eind 2009, toen Q1 2010 en nu spring 2010?
Goed gedaan, bijna 1,5 jaar verschil tussen Japan en de vertaling.
Suck it Level 5.
Tering wat ziet dat er saai uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Wel wat buggy maar het ziet er op het eerste gezicht prima uit.
De spellen zijn op zich regiovrij, maar je moet wel uitkijken als je uitbreidingen gaat kopen. Er zijn namelijk toch redelijk wat spellen die ook uitbreidingen uit dezelfde regio vereisen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:52 schreef Kn0x het volgende:
Ik heb een vraag over geïmporteerde spellen. Ik wil spellen uit Azie kopen. Zijn daar nog regio's aan verbonden? Zijn er specifieke dingen waar ik op moet letten of is een spel een spel en kan ik deze gewoon afspelen op mijn PS3?
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:00 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja alleen nóg gebruikersvriendelijker
Inderdaadquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:09 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom ze het niet gewoon Little Big Racer noemen en dan Sackboys toevoegen.
Hehe.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:11 schreef capital_P het volgende:
ik heb toch nog m'n GoW III screens gekregen
Klopt, ik heb een tijdje draadloos gegamed, maar dat was echt superkut. Was je net bezig, viel de verbinding weer even weg, vaak last van lag etc. Toen even onder de grond door een kabel getrokken, veel beter te doen nuquote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
knappe chauffeur die zo door kan rijden met een open motorkapquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
Gamescom: Damages in GT5
http://www.gamersyde.com/(...)_in_gt5-8397_en.html
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijnquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:59 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.bartsmit.com/s(...)6fh_refview%3Dlister
Voor ¤299,-
Tsssk, en twee losse DS controllers kosten nog steeds 120,-?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:26 schreef Gamer_V het volgende:
[..]
Zag hetzelfde net bij de MediaMarkt dus zal wel standaard zijn
Ziet er zeker mooi uit, maar ik vind het echt heel vreemd dat niet alle wagens damage hebben... Alles of niets in dit gevalquote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
Loopt het via dat nieuwe 'internet via de stroom' wel oké dan..??? Ik had begrepen dat dat ook helemaal niets was? En kabeltje trekken gaat hem gewoon niet worden..quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
Nee draadloos en online gamenIk had ook draadloos heb het nu via het stroom kost wel meer maar scheelt behoorlijk ellende.Of als je het beste wilt hebbenl kabel trekken.
Ik mag toch hopen dat ze na Uncharted 2 eraan beginnen.quote:Naughty Dog keen to bring Jak back
Today 13:33
Naughty Dog community manager Arne Meyer has said the studio is keen to do a PS3 instalment in the Jak and Daxter series.
"We definitely hear a lot from our Jak fans and we'd love to be able to be working on a new Jak product at some point," he told Eurogamer. "That might be on the cards."
But does "product" mean a new PS3 title? "We'd like to work on it," said Meyer.
At the moment, however, the studio has its hands full with Uncharted 2: Among Thieves. "Right now, we're really focused on working through this franchise," Meyer added.
A release date for Uncharted 2 has yet to be announced, but in the meantime you can read all about it on the gamepage.
Oef, vind je?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:05 schreef Wii-Style het volgende:
Gamescom is trouwens 8125981359 keer beter dan E3.
Deutschland.
inderdaad , bij de e3 kon je teminste alle pers conferenties live mee kijken , en er was veel meer nieuws .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oef, vind je?Het is alleen tof als je er zelf heen kan. Voor de thuisblijvers is de E3 tig keer beter wat mij betreft.
Podverquote:Op woensdag 19 augustus 2009 15:06 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ninja Theory zijn de developers van Heavenly Swordquote:Ninja Theory has signed a new publishing deal with Namco Bandai Games.
The announcement was made at the NBG press conference in Cologne today. Apparently Ninja Theory's new game is in development for PS3 and Xbox 360, but that's all they're saying so far. Not so much as a piece of concept art was shown.
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:50 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
Now we're talking.
quote:“The next detail Kazunori touched on was regarding damage models. I can confirm that not every car in Gran Turismo 5 will sport damage models — it will only be select sets. However, Kazunori has yet to decide on a finalized list of featured car types for damage support.”
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander nietquote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Helaas zoals verwacht zal dit niet voor alle auto's zo zijn.
[..]
GT5 wordt helemaal niks. In GT Mobile heb ik veel meer vertrouwen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dat is raar,... dus de ene auto komt goed uit de race en de ander niet
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
quote:
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:50 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Wordt online leuk, gaan ze een onbreekbare auto kiezen en maar rammen, kan je toch niets gebeuren.
Wat een faal spel, geef mij maar Forza.
Forza 3 ziet er juist heel echt uitquote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:26 schreef Wii-Style het volgende:
[..]
Forza ziet er uit als een tekenfilm. Liever GT5 dan Forza.
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:35 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Photomode pics tellen niet.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:28 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Forza 3 ziet er juist heel echt uit
Bij GT5 zie je ook alleen maar replaysquote:
Maar niet op de consoles, en we weten natuurlijk dat 99% van GAM niet op de PC speelt.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kom op mensen, we weten allemaal dat Need for Speed: Shift beter dan beide wordt
Ik heb al een 320GB fat, 100x liever dan een slimquote:
Uiteraard zullen in de races waarin je je auto aan gort rijdt ook de andere auto's schade kunnen oplopen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:35 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ja echt fail inderdaad. Of je hebt damage races met alleen maar auto's die schade kunnen oplopen.![]()
en replay mode van gt5 wel ?quote:
Mooie prijs ookquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef Snever het volgende:
Playstation 3 + 2 controllers + spel voor ¤299,-
Die zijn er snel bij
klinkt aantrekkelijkquote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:56 schreef Snever het volgende:
Playstation 3 + 2 controllers + spel voor ¤299,-
Die zijn er snel bij
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[..]
ja schade zonder dat het intern werkt is ook niet leuk dan is het net NSF , bij forza2 had je ook al interne schade je versnellings bak kon kapot , je stuur stang , je schokbrekers , je remmen , het blok zelf enz enz .quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.
gewone post ? of via fed-ex ?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:43 schreef Kn0x het volgende:
Heeft iemand al eens games besteld bij PlayAsia? Zijn deze snel? Als ik een game nu bestel, wanneer kan ik deze dan verwachten?
http://ps3.ign.com/articles/101/1015547p1.htmlquote:First, Porsche will very likely not appear in Gran Turismo 5. Kazunori was disappointed by this fact, but according to our interview, Porsche already signed an exclusive deal for a different game and it's highly unlikely the brand will appear in Polyphony Digital's upcoming hit. Perhaps Porsche will show up in a future GT title.
Gewone post. is toch iets goedkoper. Een week valt wel mee. Maar ik hoef geen maand te wachten op mn producten?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:45 schreef DJ_ het volgende:
[..]
gewone post ? of via fed-ex ?
want gewone post kan wel een week of meer duren . fed-ex duurt 3 dagen .
quote:While it's not always wise to judge a game like this in an unfinished state, the level of detail and action in this demo was more impressive than most finished products.
quote:The combat controls are very simple but allow for lots of variety. The player has access to a light and heavy attack and an evasion. While that may not sound like much, it allows for some context-sensitive moves that really highlight the brutal, but not unrealistic combat in Mafia 2. The fights here look more like real streetfights than drawn-out, over-choreographed Hollywood fights.
http://pc.ign.com/articles/101/1015753p1.htmlquote:The original Mafia set a very high bar and it looks like the team at 2K Czech are pushing the sequel even further. With the three elements of story, action and open world exploration now in place, Mafia 2 is definitely at the top of our most wanted lists.
Er komen er zelfs twee: een voor de DS en een voor de PSP.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 00:08 schreef 0100 het volgende:
Zal er ooit nog eens een nieuwe Kingdom Hearts uitkomen?
Mag ook wel, die interne schadequote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Car Damage exclusief voor NASCAR, WRC en racecars vind ik niet erg. Dit lijkt geen half assed car damage te zijn, maar een die zelfs intern merkbaar is. Het zou dan ook te ziek zijn als je dat in 1000 auto's weet te gooien. Consumer cars zonder damage.. ach.. Wat ik wel jammer vind is dat Porsche niet aanwezig zal zijn in het spel.
nee ze versturen het vrijwel meteen , het is puur wachten op de snelheid van de postquote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:18 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Gewone post. is toch iets goedkoper. Een week valt wel mee. Maar ik hoef geen maand te wachten op mn producten?
Grafisch gezien lijkt het me erg lastig. Elke polygoon moet een sterkte krijgen (plastic is wel hard bv, maar bij een botsing vliegen de stukken toch in het rond).Dus dat heeft een lagere sterkte dan bv metaal. Dan moet je bij een collission de twee bozige objecten die elkaar raken tegen elkaar afzetten, inclusief hoek van impact, snelheid van beide objecten, en snelheid van impact. Daarna moet je de gevolgen voor omringende polygonen/objecten nog gaan berekenen. En dan moet het dus nog kloppen ook voor elke auto.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 03:42 schreef kepler het volgende:
[..]
Mag ook wel, die interne schadeToch blijf ik het erg vreemd vinden voor een racegame om verschillende (gameplay)features aan verschillende autos te geven
![]()
Ik denk dat het gewoon om geld draait... Als je een goed schade-systeem maakt dan kan je dat volgens mij redelijk makkelijk op elke auto toepassen.
Dus wel alles los gemodelleerd. Andere issues blijkbaarquote:It seems like damage is capable for all the cars, it's just an issue of enabling it. Otherwise, PD would never design every panel as a unique piece. There has to be some sort of issue they're trying to battle with on the side of the manufacturers.
Ik denk, gezien het perfectionismedrang, dat ze het niet zo simpel wilden maken. Om realistische schademodellen te maken moet je zorgen dat je 3D model perfect is. Ook de wielophanging bvquote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:38 schreef kepler het volgende:
Wel op de schaal zoals jij bedoelt. Echte vervormingen gebaseerd op impact zullen we voorlopig nog niet te zien krijgen helaas. Wat ik van het schadesysteem heb gezien is het redelijk hetzelfde als andere race-games. Bij bepaalde botsingen breekt de bumper half af, bij nog een botsing valt hij er helemaal af. (Simpel gezegd). Zoiets kan je volgens mij makkelijk overzetten op elke auto, aangezien dit soort schade totaal niet afhankelijk is van het soort auto, maar van de onderdelen zelf.
Wat ik net bedenk is dat ze schade er pas sinds de laatste maanden in hebben gezet en ze geen tijd hebben om alle (of oudere) modellen kunnen aanpassen. Wat ik vermoed is dat ze alle auto's in het begin (toen er geen schade in zou zitten) als 1 geheel gemodelleerd hebben? Zonder dus losse onderdelen zoals bv bumpers/deuren/etc. Het zou dan idd veel te veel tijd kosten om alle auto's voor schade te modelleren.
Of ik zit er helemaal naast natuurlijk, ben geen game-ontwikkelaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Site: http://www.3d-heroes.net/ (laden duurt LANG)The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Zoals jouw code werkt het schademodel nu ook volgens mij, als ik de filmpjes zo zie. De bumper vervormt niet echt, maar komt los te hangen. Ooit krijgen we schade zoals jij bedoelt, maar dat duurt nog even...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 07:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk, gezien het perfectionismedrang, dat ze het niet zo simpel wilden maken. Om realistische schademodellen te maken moet je zorgen dat je 3D model perfect is. Ook de wielophanging bvMaar anders geef ik ze nu een stukje code wat wel werkt :
switch (currentCar.getBumper.getTimesHit){
case 0: justCruising();break;
case 1: createDeukje();break;
case 2: createErgerDeukje();break;
case 3: createOhNoesDeukje();break;
case 4: createUltimateDeukje();break;
case 5: dropBumper();
}![]()
Objectgeorienteerd programmeren wordt eigenlijk nu altijd gedaan in games, maar er is een kleine kans dat ze in het begin de auto als 1 object hebben gedefinieerd. Het zou wel erg triestig zijn, dus ik kan het me niet voorstellen. Zeker niet omdat het niet hun eerste game is
Mja, dat weet ik, maar ps4, xbox720 en wii 5 duren nog evenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef kepler het volgende:
[..]
Zoals jouw code werkt het schademodel nu ook volgens mij, als ik de filmpjes zo zie. De bumper vervormt niet echt, maar komt los te hangen. Ooit krijgen we schade zoals jij bedoelt, maar dat duurt nog even...
Geef mij maar 20 auto's, 10 tracks en een perfect schade-model/physics! Perfecte race-game voor mijquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik, maar ps4, xbox720 en wii 5 duren nog even
GT5 is bij deze van Driving Simulator gedegradeerd tot Half Assed Racer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:25 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:04 schreef Slappy het volgende:
[..]
54Gquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.
Ik game online met mn PS3 via Wifi. Nooit hick-ups ofzo gehad.
Met een simpele 54G router en wat instellingen hier en daar.
De PS3 download ook gewoon met 1 mb/s als de PSN servers het toelaten.
Kwestie van kennis. Niet de technologie de schuld geven.
Mijn HD muziekvideos trekken 1mb/sec niet. Een gigabit verbinding is dan gewoonquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
bullshit. Alleen mensen die hun shit niet goed kunnen configureren zeggen dit soort dingen.
Misschien thuis weinig apparatuur staan dat via 2.4 ghz werkt?Ik had Qos via Wifi een kanaal dat niet werd gebruikt en nog vaak lagquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:26 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
quote:Sony has announced that PS3 game-launching within PlayStation Home will be a reality this autumn. This was a feature trumpeted loudly when Sony announced Home in March 2007.
Game-launching arrives as part of update v1.3 and will apparently work across all PS3 titles. Pop the disc in the console and follow the on-screen prompts to begin, says the US PlayStation blog - it's as simple as that. And some games will have "varying degrees of additional multiplayer functionality built in".
The update also brings in-store item previewing - both clothing and furniture - and lets you rent consumable items such as the shrink potion.
Portable objects will be introduced too, such as free cameras that you can snap things with (in first and third-person view) and display in frames in your Home space.
There are a raft of minor additions as well. Avatars will get additional emotes and poses, and there are new categories of clothing. The targeting system has been "optimised", a new queueing system introduced, bugs fixed and a cache-size option added to speed things up.
The SingStar space announced during the Sony gamescom conference will launch around the same time, too.
Nee, het merk Porsche zat er nooit in wel RUF die maken op basis van Porsche's eigen auto's.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:44 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ja schade zonder dat het intern werkt is ook niet leuk dan is het net NSF , bij forza2 had je ook al interne schade je versnellings bak kon kapot , je stuur stang , je schokbrekers , je remmen , het blok zelf enz enz .
maar toch blijf ik het raar vinden dat ze maar 170 auto's doen . ok als je van 1000 auto's een schademodel moet maken ben je eeuwen bezig maar goed het spel is toch al zo lang in ontwikkeling dat dat ene jaartje er ook nog wel bij kan .
en waarom geen porche ?, die zat er juist altijd bij terwijl ferrari en lamborghini altijd ontbrak .
Dat klinkt goed! Misschien dat ik ook maar eens een stuur ga kopen als ik GT5 haal.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:21 schreef gamefreek het volgende:
Dames, GT5 speelt weer geweldig. Het ziet er super uit, schade is niet geweldig uitgebreid maar wel zichtbaar en met een stuurtje lijkt het wel alsof je in een echte auto rijdt.
Heavy Rain ziet er ook goed uit, God of War 3 is weer lekker bruut en Uncharted 2 zal ik maar niet over beginnen
Terug naar de vloer
Leuke update dat wordt weer veel downloaden, ach het wordt toch slecht weer vanavond.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:41 schreef SToRM81 het volgende:
De Store update voor vandaag:
http://blog.eu.playstatio(...)te-20th-august-2009/
Vooral de DiRT 2 demo is interessant en de Conference ga ik ook maar eens binnenhalen
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.quote:
ow haha, dat is wel onhandig dan. Handig dat ze dat fixenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.
Met een stuur speelt het echt geweldig, al had ik wel weinig last van de opgelopen schade.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:14 schreef SToRM81 het volgende:
[..]
Dat klinkt goed! Misschien dat ik ook maar eens een stuur ga kopen als ik GT5 haal.
Maar dan moet ik eerst Home startenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
PlayStation Store Update
lekker veel demo's
bij mij rijst meer de vraag in hoeverre de demo van DiRT2 te vergelijken is met de uiteindelijke versiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
Staat nog in geeneen store.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |