Maar dan moet ik eerst Home startenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:27 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Nu moet je altijd vanuit het PS3 XMB een game starten. Dat kan dus straks vanuit Home. Je gooit een disc erin terwijl je in Home zit en kan dan meteen de game starten.
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:23 schreef SocialDisorder het volgende:
PlayStation Store Update
lekker veel demo's
bij mij rijst meer de vraag in hoeverre de demo van DiRT2 te vergelijken is met de uiteindelijke versiequote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
Staat nog in geeneen store.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:49 schreef kreuk050 het volgende:
[..]
Demo van Dirt 2 al binnen? Iemand anders? Is het wat?
Zal toch wel anders is het een rare demo....quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:01 schreef Misan het volgende:
[..]
bij mij rijst meer de vraag in hoeverre de demo van DiRT2 te vergelijken is met de uiteindelijke versie
Store Update is niet traaaaaaaag, is altijd zo rond 19.00u. Gewoon ff geduld hebben.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:11 schreef Qunix het volgende:
Store update is traaag
Mini Ninja is ook nog nergens te bekennen.
Ik begin: LittleBigPlanet en Buzz Quizquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of hier de nieuwe PS3 in huis zal komen.Zijn er een beetje goede titels, kwa games voor de PS3?
Oh, wist ik veelquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:47 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Store Update is niet traaaaaaaag, is altijd zo rond 19.00u. Gewoon ff geduld hebben.
Voor de PS3 heb je meer dan genoeg goeie titels, maar het hangt natuurlijk ook een beetje af van je smaak kwa games.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of hier de nieuwe PS3 in huis zal komen.Zijn er een beetje goede titels, kwa games voor de PS3?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |