Omdat die van mij sinds gister niet meer werktquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef KoosyNL het volgende:
Zijn er zoveel mensen die overstappen op een Slim? Mag ik vragen waarom? Het uiterlijk? De grotere HDD?
ik blijf vasthouden aan mijn 40GBquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:56 schreef KoosyNL het volgende:
Zijn er zoveel mensen die overstappen op een Slim? Mag ik vragen waarom? Het uiterlijk? De grotere HDD?
heb je garantie of niet?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:01 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Omdat die van mij sinds gister niet meer werkt
Nee, het was gewoon dokken voor de rep.quote:
Fucked up is dat zeg, hoe oud was 'ie? Is je data nog wel gesaved?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:12 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
Nee, het was gewoon dokken voor de rep.
Hij leest geen enkele disc meer. Op advies van de helpdesk wel systemrecovery ofzo gedaan, maar dat mocht ook niet baten.
Nou dan koop ik voor 150 meer wel een slim
Hoef ik ook maar een weekje ongeveer te wachten ipv 6
Dat is het zeker ja. het was een launchmodel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:38 schreef Misan het volgende:
[..]
Fucked up is dat zeg, hoe oud was 'ie? Is je data nog wel gesaved?
Hoe doe je dat? Wat is Insanity?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:03 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Ik ga binnenkort mijn volledige HD kopieren bij Insanity![]()
Dit vanwege het te koop zetten van mijn 60gb
Daarna data overzetten op mijn slim.,en tadaa.
Al mijn ID's ,save's , games staan er weer op
Alleen even kijken hoe we dat gaan kopieren op de slim....ook uitneembare HD ?
Zn broertje/neefje ofzo. familie iigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:46 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Hoe doe je dat? Wat is Insanity?
Dirt2 is Grid2 maar dan in het zand. Ik vind het nogal tegenvallen.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Misan het volgende:
[..]
oehh zo ook nog even spelen. DiRT 2 ziet er op de PS3 volgens mij beter uit dan op de 360
Of de game komt nog lang niet uit... Beide opties niet echt aantrekkelijkquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ks-impact-blog-entry
Preview GT5 van Eurogamer... Man wat slaan ze de plank ontzettend mis bij Polyphony D.
Nee, zeer zeker niet. Misschien dat het de ervaring is uit de demo, maar DiRT 2 behelst echt veel meer gelukkigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:09 schreef Kn0x het volgende:
[..]
Dirt2 is Grid2 maar dan in het zand. Ik vind het nogal tegenvallen.
Zonde. Maak dan iets dat of helemaal goed is, of helemaal niet. Na zo'n ontwikkeltijd zou je toch veel meer verwachten. Zeker qua damage.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:58 schreef KoosyNL het volgende:
http://www.eurogamer.net/(...)ks-impact-blog-entry
Preview GT5 van Eurogamer... Man wat slaan ze de plank ontzettend mis bij Polyphony D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |