Daar gaan we weer...kunnen we niet gewoon een lijste in de OP zetten.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:49 schreef gerbenp het volgende:
Ik ben benieuwd of hier de nieuwe PS3 in huis zal komen.Zijn er een beetje goede titels, kwa games voor de PS3?
Hmm wanneer was de launchquote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:30 schreef Deacon_Tigra het volgende:
[..]
daarom dus.......ps3 slim![]()
Wel kut maik, je had toch ook een launch console?
Ik heb zelf het bonnetje nog wel, (donker in doos bewaard)
Maar denk dat je zelfs met dat bonnetje nog op weinig coulance kan rekenen
Echt achterlijk ja, maar aan de andere kant lijken die goggles me best coolquote:
Laat me raden het is een 60GB. Gewoon naar Sony bellen ze zijn vrij coulant omdat er nogal veel 60GB kapot gaan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:26 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
Nou ik ben bang dat mij PS3 toch ook niet het eeuwige leven had.....
Freeze, daarna bij een game opstarten een fout code (80010514), restore file system gedaan en nu leest dat klere ding helemaal niks meer![]()
Tuurlijk geen bonnetje, dus maar ff op de bankafschriften kijken hoe oud dat ding is.
Hoelang loopt die garantie eigenlijk?
Staat idd 55GB bij free space, dus het zal een 60GB zijn dan.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:44 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Laat me raden het is een 60GB. Gewoon naar Sony bellen ze zijn vrij coulant omdat er nogal veel 60GB kapot gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna weer ingestapt,......stukje gereden, ondertussen even mijn email gecheckt met mijn Sat phone![]()
Dus.........verderop zie ik een Sexy Hippo mamma staan
Ik denk.......die ga ik even ballen met mijn Breezah handycam
Loop ik er chill naar toe.........beetje te direct voor de misses.........want ik word plots gecharged![]()
Weet niet of je wel eens 4000 kg opzwellend vlees op je af heb komen zien rennen![]()
Was net Forrest Gumpnet op tijd bij mijn Jeep en volgas weggereden
live to fight another day
Psn online ID Tec-Deacon
---------------------------------
オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:37 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Hakuna Matata![]()
Ik een beetje chill rond rijden in de African bush bush
Halverwege bij een oase even uitgestapt.
Mijn eerste Zebra geschotenDat klinkt... euh... Nog best okaySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna weer ingestapt,......stukje gereden, ondertussen even mijn email gecheckt met mijn Sat phone![]()
Dus.........verderop zie ik een Sexy Hippo mamma staan
Ik denk.......die ga ik even ballen met mijn Breezah handycam
Loop ik er chill naar toe.........beetje te direct voor de misses.........want ik word plots gecharged![]()
Weet niet of je wel eens 4000 kg opzwellend vlees op je af heb komen zien rennen![]()
Was net Forrest Gumpnet op tijd bij mijn Jeep en volgas weggereden
live to fight another day
[ afbeelding ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Neuh.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:07 schreef Misan het volgende:
[..]
oehh zo ook nog even spelen. DiRT 2 ziet er op de PS3 volgens mij beter uit dan op de 360
de debug breng ik zaterdag terug btw, jij gaat zo genietenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:25 schreef Nebo het volgende:
Mini Ninjas lijkt me stiekem ook best wel leuk, maar dan wel voor een zacht prijsje
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:14 schreef Cyberia18 het volgende:
History of Arkham Asylum Trailer HD
Bring it on!
Counting on thatquote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:34 schreef Misan het volgende:
[..]
de debug breng ik zaterdag terug btw, jij gaat zo genieten
quote:ModNation Racers ondersteunt splitscreen voor vier spelers, twaalf online
De nieuwste stap in de Play.Create.Share-reeks van Sony zal Modnation Racers heten. Zelf noemen de makers het Race.Create.Share. In elk geval is het principe even vlot als bij LittleBigPlanet en hoopt men dus uiteraard ook op massa's content van de gebruikers zelf. Hierbij kunnen ze niet enkel hun personage in alle mogelijke vormen aanpassen, maar ook hun auto en uiteraard het parcours. Op letterlijk vijf minuten kon je een parcours aanmaken zoals op Gamescom duidelijk werd.
Uiteraard is het voor de spelers ook belangrijk dat ze het spel, dat toch behoorlijk gericht is naar multiplayer, ook met voldoende vrienden kunnen spelen. Je zal hier echter niet voor hoeven te vrezen, want de makers wisten ons te melden dat het spel een splitscreen zal ondersteunen voor vier personen. Bovendien mikken ze bij United Front Games voor het online gedeelte op twaalf spelers, wat ongetwijfeld een heleboel paniek en plezier zal opleveren, als we onze eigen spelsessie mogen geloven. Wil je meer weten over Modnation Racers, hou dan zeker 9lives in de gaten voor een uitgebreide preview.
Zonder 4 speler splitscreen zou ik dit nooit kopen, deze party games moeten dat gewoon hebben en daarom zijn ze ZOOOO tofquote:
Same herequote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Echt achterlijk ja, maar aan de andere kant lijken die goggles me best cool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |