Zou ik een hele goede vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef Seam het volgende:
Doe mij alleen Honda dan maar en zoek een leuke verdediger uit.
Die Henrique werd in Duitsland toch uit de basis gespeeld door een of andere pannenkoek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
Henrique een jaar huren van Barcelona (met koop-optie) of anders Renato Civelli gratis oppikken.
Neequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
Dat bericht van Honda was van 15 juni, even voor de duidelijkheid.
In de competitie nog geen minuut gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Hij doelt op dat bericht wat rond 15u werd gepost, maar uiteindelijk van 14 juni bleek te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Ah oké, dat heb ik gemist dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.
Gesneden of in een pakje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Silenus het volgende:
Doe mij maar Honda, een CV, Alves, en een halfje wit.
Kan inderdaad niet, zwaar irritant.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:33 schreef Klaphark het volgende:
Kijk ik nou zo scheel, of is het indd niet mogelijk om bij de online kaartverkoop je SCC nummer op te slaan? Elke keer moet ik het weer opnieuw invullen
En bij Ajax komt ie natuurlijk ook onder een vergrootglas.. Ik weet het niet hoor, het risico lijkt mij een beetje te groot.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef toma het volgende:
Hmmmm.... Alves. Ik weet het niet. Bij Heerenveen speelde hij super maar in Engeland heb ik hem zelden dat zelfde niveau zien halen.
Dat we veel tegendoelpunten krijgen ligt natuurlijk niet louter aan onze verdediging en keeper. Het gaat vaak voorin al mis omdat de bal onvoldoende wordt vastgehouden. Een fysiek sterke, balvaste, centrumspits zou ervoor kunnen zorgen dat de bal langer in de ploeg blijft waardoor de druk op de verdediging minder wordt. Een creatieve middenvelder á la Honda kopen draagt daar ook aan bij. Daarom: versterk de verdediging door Honda en Alves te kopen (en door Wielaert te vervangen door Oleguer).quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef TUFKAL het volgende:
En daarmee helpen we onze verdediging wel!![]()
quote:Er staat in 2009 geen maat op Ajacied Luis Suarez. De 22-jarige Uruguayaanse aanvaller maakte afgelopen zondag in de topper bij PSV (4-3 nederlaag) alweer zijn zestiende en zeventiende competitiedoelpunt van dit kalenderjaar.
De voorsprong op de nummers twee van de topscorerslijst van 2009 - PSV’er Balázs Dzsudzsák en AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui - bedraagt inmiddels vijf doelpunten. Opvallend is verder dat Suarez dit jaar bijna één-op-één loopt in de Eredivisie: hij had voor zijn zeventien goals maar achttien wedstrijden nodig.
Als we de zeventien doelpunten van Suarez nader bekijken, blijkt overduidelijk de waarde van de Uruguayaan voor Ajax. Met vijf doelpunten schoot of kopte hij Ajax dit jaar op voorsprong en vier keer maakte hij een achterstand ongedaan. Zeven treffers hadden louter statistische waarde, waaronder zijn drie goals (de 4-0, 6-0 en 7-0) in het thuisduel met Willem II van 12 april (7-0 zege).
Suarez maakte bijna tweederde (elf) van zijn zeventien goals in 2009 in de Amsterdam Arena. Zijn zes uitdoelpunten maakte hij op bezoek bij Vitesse, Roda JC, NAC Breda en PSV (drie).
Sulejmani--------Bijv. Alves, maar liever iemand anders--------Suarezquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Dvm86 het volgende:
Maar als we Alves zouden aantrekken, dan zouden we of 4-3-3 moeten gaan spelen en kunnen we dus niet meer 4-4-2 spelen tenzij Sulejmani tot bankzitter degradeert.
Liever Honda, een extra linksback en een centrale verdediger.
Die fysiek sterke spits zou Vennegoor wat mij betreft kunnen zijn. Zit zonder club, is pas 30 jaar en kan nog wel even mee. Geen transfersom dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat we veel tegendoelpunten krijgen ligt natuurlijk niet louter aan onze verdediging en keeper. Het gaat vaak voorin al mis omdat de bal onvoldoende wordt vastgehouden. Een fysiek sterke, balvaste, centrumspits zou ervoor kunnen zorgen dat de bal langer in de ploeg blijft waardoor de druk op de verdediging minder wordt. Een creatieve middenvelder á la Honda kopen draagt daar ook aan bij. Daarom: versterk de verdediging door Honda en Alves te kopen (en door Wielaert te vervangen door Oleguer).
Dat weet je natuurlijk nooit maar volgens mij niet zomaar uit iemands duim gezogenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Seam het volgende:
Is Alves trouwens een serieus gerucht of maar gewoon weer verzonnen door iemand?
Met deze verdediging en keeper zie ik toch liever een 4-4-2 opstelling, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Of spelen in een 4-2-3-1, met Alves en erachter Sulejmani, Honda en Suarez en de Zeeuw en Enoh als controleurs. Geen idee of dat zou werken, maar het ziet er qua namen zo lekker uit :p
Dat opper ik ook al een tijdje ja. Lijkt me een klasse opstelling. Denk ook niet dat je met dat blok van 6 achterin nog een nieuwe verdediger nodig hebt, iig niet meteen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Of spelen in een 4-2-3-1, met Alves en erachter Sulejmani, Honda en Suarez en de Zeeuw en Enoh als controleurs. Geen idee of dat zou werken, maar het ziet er qua namen zo lekker uit :p
Op dit moment ik ook, maar eigenlijk moeten 6 verdedigend ingestelde spelers in de eredivisie ruim voldoende zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Met deze verdediging en keeper zie ik toch liever een 4-4-2 opstelling, om eerlijk te zijn.
Ze hebben er zeker pas na gistermiddag haast van gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
Zoals ik van de week al zei, zijn ze inderdaad bezig met de philips schermen in te Arena te vervangen door Sony schermen.
Hoeveel geld denk je dat Ajax heeft, niet zoveel ieder geval.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Dvm86 het volgende:
Maar als we Alves zouden aantrekken, dan zouden we of 4-3-3 moeten gaan spelen en kunnen we dus niet meer 4-4-2 spelen tenzij Sulejmani tot bankzitter degradeert.
Liever Honda, een extra linksback en een centrale verdediger.
Suarez
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
Zoals ik van de week al zei, zijn ze inderdaad bezig met de philips schermen in te Arena te vervangen door Sony schermen.
Dat zou zeker werkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Succes Thomasquote:'Vermaelen heeft iedereen gerustgesteld tegen Everton'
17/08/2009 18:37
Arsène Wenger is blij met het debuut van Thomas Vermaelen. Al voordat de van Ajax overgekomen verdediger een officiële wedstrijd had gespeeld, was er al veel kritiek op de Belg.
'We hadden bij Ajax al gezien dat Thomas een aanwinst voor ons zou zijn', aldus Wenger op de website van Arsenal. 'Toen hij tegen ons speelde, maakte hij een goede indruk.'
Wenger vindt het onzin dat Vermaelen te klein zou zijn voor de positie van centrale verdediger in de Premier League. 'Het is niet omdat hij iets kleiner is, dat hij niet sterk zou zijn in de lucht.'
De manager is blij met het goede debuut van Vermaelen. 'Hij heeft iedereen gerustgesteld tegen Everton. Hij lijkt zich goed aan te passen en hij kan een goede aanwinst worden voor Arsenal.'
Vermaelen speelde zaterdag in Liverpool zijn eerste wedstrijd voor The Gunners. Arsenal won het uitduel met 6-1 en Vermaelen was een van de doelpuntenmakers op Goodison Park.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef Jasza het volgende:
Oleguer is verdedigend echt veel beter dan Robbie.
Denk het wel, Oleguer had die lompe overtreding nooit gemaakt in de 1e helft waardoor die 2-2 ook nooit was gevallen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verschil zal je echt niet merken.
Afonso Alves lijkt na een mislukt avontuur bij Middlesbrough zijn carrière voort te zetten bij het Portugese Benfica.quote:
Echt top is het nog niet, maar beter dan Wielaert imo. Vind dat Wielaert veel credits heeft hier, geen idee waar dat op gebaseerd is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, Oleguer had die lompe overtreding nooit gemaakt in de 1e helft waardoor die 2-2 ook nooit was gevallen waarschijnlijk.
Ik vind Wielaert gewoon drama qua inschatten van situaties.
Nee. AZ en PSV hebben ook interesse in hem gehad (heb ik gelezen). Allebei geinformeerd maar Breno zag Nederland niet zo zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Breno moet wel haalbaar zijn lijkt me.
gemeldt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)naar-ajax-dichterbij
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
jongen uit de provinciequote:Honda zegt het erg naar zijn zin te hebben in Nederland. "De mensen zijn vriendelijk, het is hier rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in Nederland blijven."
Dat was gistermiddag al nieuws.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Dat Barbara dat heeft gezegd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag al nieuws.
Hoezo verkapt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
Wielaert is een verkapte cliniclown
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Als haar papa en tante geen tv-sterren waren geweest dan geloof ik niet dat iemand ooit van haar zou hebben gehoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Vind die Barbara Barend ook een beetje poep lullen
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo verkapt?
Maar de reden dat Oleguer weg moet en niet hij komt denk ik omdat Oleguer een hogere marktwaarde heeft. Oleguer kan vast wel naar een Spaanse middenmoter toe, waar zou Robbie heen moeten?
Ja ik begrijp het ook niet meer Venom. Ja dat je met Honda meer scorend vermogen in huis haalt. Maar ik zou gewoon Aissati het vertrouwen geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Stuur hem dan maar naar Groningenquote:
Honda moet het eerst nog is waarmaken, wat kan hij nou fout doen bij VVV? Ik zie Honda graag naar Ajax komen enkelt al omdat ik het zo'n held vind, maar of hij het verschil kan gaan maken??????quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef damsco het volgende:
Wat kan mij Aissati schelen als we Honda hebben.
Oleguer schat ik weliswaar hoger in dan Robbie maar indien er een nieuwe CV bij komt vind ik het wel terecht dat ze de dure Oleguer verkopen. Ik geloof er namelijk niets van dat iemand in de Nederlandse competitie Wielaert wil. Twente ook niet want die hebben al Wisgerhof en Douglas. En drie rechtsbenige CV's is ook iets teveel van het goede.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.
Een betere verdediger vraagt wellicht ook meer salarisquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oleguer schat ik weliswaar hoger in dan Robbie maar indien er een nieuwe CV bij komt vind ik het wel terecht dat ze de dure Oleguer verkopen. Ik geloof er namelijk niets van dat iemand in de Nederlandse competitie Wielaert wil. Twente ook niet want die hebben al Wisgerhof en Douglas. En drie rechtsbenige CV's is ook iets teveel van het goede.
Ik denk dat niemand op dit forum dat heeft gedaan. Je moet alleen wel constateren dat we momenteel een scorende middenvelder met creatieve impulsen missen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
En nu is Aissati weer afgeschreven? Ik lach me dood hier
Altijd, vandaag word een speler de hemel in geprezen, morgen word hij weer afgeschreven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
Op het moment dat er een betere speler is, die zoveel potentie heeft, moet je deze niet laten lopen. Jammer voor Aissati, maar voetbal is nou eenmaal geen statische sport.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
Dat was ook zo mat Aissatiquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
tering, iedereen heeft denk ik een glazen bol hier dat ze al 100% zeker weten dat Honda het helemaal gaat maken
Wouzers, een keeper haal je toch ook niet omdat hij een goal achter zijn naam heeft staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
Honda heeft in drie eredivisiewedstrijden al zo'n beetje het doelpuntentotaal van Aisatti benaderd.
Ik doe alleen een constatering.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wouzers, een keeper haal je toch ook niet omdat hij een goal achter zijn naam heeft staan
okquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik doe alleen een constatering.
Ik vind Aisatti ook nog steeds een goede speler, maar het gebrek aan doelpunten bij hem baart me wel zorgen. Naast Suarez heb je meer spelers nodig die een behoorlijk aantal goals kunnen maken.quote:
Jullie mogen hem samen met Jan arie van der Heijden wel lenen heaur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stuur hem dan maar naar Groningen.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wielaert heeft een contract dat nog een paar jaar doorloopt. Hij heeft jarenlang bij subtoppers gespeeld en nu bij Ajax eindelijk een riant contract binnen gesleept, en dat nog wel in de nadagen van zijn carriere. Waarom zou die jongen willen vertrekken? Er is geen andere club in Nederland die hem het Ajax-loon biedt. Hij heeft natuurlijk ook een hypotheek, en wil hij de rest van zijn leven relaxed doorbrengen dan moet hij nu cashen en niet zijn contract inleveren. Een beetje het Bogarde verhaal dus. Het blijft gewoon stom van Ajax dat ze hem ooit hebben gehaald.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
Eerst Wielaert weg
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jullie mogen hem samen met Jan arie van der Heijden wel lenen heaur.
Moet je wellicht opschieten, heeft Twente ook al meerdere keren voor op de tribune gezeten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef Radegast het volgende:
Honda moet gewoon komen, Afonso Alves zou super zijn.
En Aissati moet gewoon blijven en vechten voor z'n plekkie.
En tja, weer een nieuwe verdediger. Ik zou gaan voor Joao Carlos van Genk. Fysiek in orde, linksbenig, en nog belangrijker: hij kan ook nog wat met een bal.
Ja, en als waarschijnlijk Oleguer daar het hele seizoen gestaan had zonder Wielaert in de verdediging denk ik dat hij begin dit seizoen een goede verdediger was geweest die goed samenspel had met de rest van de verdediging. Ik blijf het herhalen: Oleguer - Alderweireld vond ik topquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wielaert heeft een contract dat nog een paar jaar doorloopt. Hij heeft jarenlang bij subtoppers gespeeld en nu bij Ajax eindelijk een riant contract binnen gesleept, en dat nog wel in de nadagen van zijn carriere. Waarom zou die jongen willen vertrekken? Er is geen andere club in Nederland die hem het Ajax-loon biedt. Hij heeft natuurlijk ook een hypotheek, en wil hij de rest van zijn leven relaxed doorbrengen dan moet hij nu cashen en niet zijn contract inleveren. Een beetje het Bogarde verhaal dus. Het blijft gewoon stom van Ajax dat ze hem ooit hebben gehaald.
Sno hoeven we nog niet gratis, zelfs niet als we geld toe krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.
Precies elk team heeft een néger als Sno nodig, zulke degelijk hamstrings zie je maar zelden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.
Venom speel geen spelletjes, ik kijk zo dwars door jou reverse psychology heenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sno hoeven we nog niet gratis, zelfs niet als we geld toe krijgen.
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij cadeau gekregen.quote:
Dat zou wat wezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij gekregen.
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Venom speel geen spelletjes, ik kijk zo dwars door jou reverse psychology heen![]()
En volgend jaar rijd elke speler in een Honda Civic?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij gekregen.
Je verwoord precies wat ik ook denkquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef TAV74 het volgende:
Honda wordt wel erg hoog ingeschat hier zegIk vind het een cultheld bij VVV, maar de stap naar Ajax is wel een hele grote, hoe dat uitpakt is hoogst onzeker. Hij lijkt inderdaad meer scorend vermogen te hebben dan Aissati, maar om hem dan gelijk hoger aan te slaan vind ik wel erg voorbarig.
Ter ere van de succesvolle samenwerking tussen Keisuke en Dario brengen ze volgend jaar de Honda Cvitanich uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En volgend jaar rijd elke speler in een Honda Civic?
Dat Aissati te weinig scorend vermogen heeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je verwoord precies wat ik ook denk
Het hele verhaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat Aissati te weinig scorend vermogen heeft?
Donderdag moet je haast wel met een aanvallende middenvelder spelen, aangezien die gasten wss met 9 mana chterin gaan hangen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Sethje het volgende:
Er komt nu wel een serie wedstrijden waarin je met een nr 10 kunt spelen denk ik, zeker de thuisduels. ( in principe ieder thuisduel mijns inziens, maar het tegen rkc kwam het totaal niet uit de verf)
Ik vind 3 controlerende middenvelders ook een 'no-go'. Je hebt iemand nodig de de verbinding legt tussen het middenveld en de aanval. Aissati is zeker iemand die dat kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is in het huidige systeem zonder nummer 10 geen plaats voor een speler als Aisatti.
Nee dank jequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.
Ik denk dat De Zeeuw en Enoh beter zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Sethje het volgende:
Gabri hoort, mits fit, altijd in de basis te starten natuurlijk.
Enoh kan beter worden, maar vind Gabri nog wel wat verder. Maargoed, Enoh spreekt in elk geval Nederlands, en Gabri... tsja, ik ben altijd een grote fan van 'm geweest sinds hij is gekomen. Maar z'n tijd zit er bij Ajax toch een beetje op, zo met al die blessures.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat De Zeeuw en Enoh beter zijn.
Hoor ik ook goede verhalen over. Wat voor type verdediger is dat? Pure mandekker? Opbouwer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef Radegast het volgende:
En tja, weer een nieuwe verdediger. Ik zou gaan voor Joao Carlos van Genk. Fysiek in orde, linksbenig, en nog belangrijker: hij kan ook nog wat met een bal.
Zijn tijd is geweest vrees ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Sethje het volgende:
Gabri hoort, mits fit, altijd in de basis te starten natuurlijk.
De aangepaste opstelling gisteren ook niet trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Sethje het volgende:
Er komt nu wel een serie wedstrijden waarin je met een nr 10 kunt spelen denk ik, zeker de thuisduels. ( in principe ieder thuisduel mijns inziens, maar het tegen rkc kwam het totaal niet uit de verf)
Van onder naar boven geteld heb je vijf stumperds op een rij voordat het in orde is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind 3 controlerende middenvelders ook een 'no-go'. Je hebt iemand nodig de de verbinding legt tussen het middenveld en de aanval. Aissati is zeker iemand die dat kan.
Daarnaast horen zowel Suarez als Sulejmani niet in de spits en hebben we een echte nummer 9 nodig, dat heeft toch nagenoeg elke 'grote' club?. Als Jol niet geloofd in Dario dan moet hij een aankoop doen en dan zou de Alves uit de Heerenveen tijd (ik heb hem daarna niet meer gevolgd) niet eens zo heel gek zijn imo. 4-4-2 zou ik incidenteel gaan spelen bij moeilijke uitwedstrijden of om een voorsprong te verdedigen. Gewoon een goede spits met Sulejmani en Suarez lekker onbevangen aan de zijkanten. Aissati als creatieve brein erachter en een twee mans blok op het middenveld met die twee kale bikkelaars. Verdediging staat in mijn ogen prima met Vertongen, Alderwereild, Wielaert en V/d Wiel.
-----------------Aankoop(Alves?)----
----Sulejmani--------------------Suarez----
--------------------Aissati----------------
-------------De Zeeuw--Enoh-------------
Vertonghen--Alderwereild--Wielaert--v/d Wiel.
------------------Stekelenburg-------------
Laksheidquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Wat was er trouwens loos bij Ajax tegen PSV. na 2 minuten op voorsprong en dan nog weg geven?
Ik zie het al. Ik zap in en van der wiel maakt ene blunder van jewelste daar door niet door te lopen maar tegen Wielaart aan te lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Wat was er trouwens loos bij Ajax tegen PSV. na 2 minuten op voorsprong en dan nog weg geven?
Hoe vroeger je op voorsprong komt hoe langer de tijd de tegenstander heeft om terug te komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Moet dit een dag later?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg met blunder nummer 2De tering hee weer weg gegeven dus.
Een goed teken dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Honda te duur voor Ajax, aldus de Snor.
Jol zei dit naderhand ook dus heeft er nu wel van geleerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Atouba had gewisseld moeten worden. Die was op na een tijdje. Misser van Jol dat 'ie daar niet ingreep. Bah, ben er nog steeds ziek van.
Natuurlijk is dat te duur. Voor KJH en Suarez betaalde je minder, dus waarom 10 miljoen voor Honda?quote:
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Jol zei dit naderhand ook dus heeft er nu wel van geleerd.
quote:
quote:
Wat Derksen zegt is ook waar, een keeper schat nooit in dat hij daar gaat schieten. Zo moet je ook is denken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg met blunder nummer 2De tering hee weer weg gegeven dus.
Dat soort goals komen bijna nooit voor en zijn meer geluk (en eigenlijk ook gewoon een mislukte voorzet) dan wijsheid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat Derksen zegt is ook waar, een keeper schat nooit in dat hij daar gaat schieten. Zo moet je ook is denken.
Deze keer gelukkig weinig PSV volk om me heen gehad dus ik heb het wel geredquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.
zo makkelijk werkt het niet natuurlijk. De CFO zou blij zijn als hij 70 miljoen pond als eigen bezit zou hebben en uit kon (laten) gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ransfers/bilanz.html
En nu is iedereen te de duur?
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo makkelijk werkt het niet natuurlijk
uiteraard, dat staat in ons handboek onderhandelingsstrategie pagina 4, artikel 5 lid b.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ransfers/bilanz.html
En nu is iedereen te de duur?
Tuurlijk kan Ajax Honda wel betalen, de prioriteiten liggen er alleen niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Hopen maar dat we die Henrique kunnen huren en dan nog een spits of aanvallende middenvelder kunnen aantrekken. Armoe troefquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Alleen Snor zei het, maar die zit er vaker naast dan dat ie gelijk heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is Honda te duur, maar ik weet het niet zeker hoor.
Kan iemand dat bevestigen?
Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.
Toen was het al te laat....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?![]()
Zeker toen Amrabat er een paar keer hinkelend voorbij liep.
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.quote:Afonso Alves en Honda zijn voorlopig te duur voor Ajax
EXCLUSIEF - Ajax wil eerst de selectie inkrimpen voordat de club geld vrijmaakt voor eventuele aankopen. De selectie van Martin Jol bestaat momenteel uit 31 spelers, waar de trainer streeft naar een spelersgroep van twintig man, aangevuld met vier jonge talenten.
De Amsterdammers onderzochten vorige week de mogelijkheid om Afonso Alves (Middlesbrough) dan wel Keisuke Honda (VVV Venlo) binnen te halen, maar beiden zijn op dit moment te duur voor Ajax. Een andere speler op de wensenlijst, de Uruguayaanse verdediger Diego Lugano, heeft zijn contract bij Fenerbahçe verlengd.
George Ogararu, Rasmus Lindgren, Evander Sno, Jeffrey Sarpong, Oleguer en Javier Martina mogen uitkijken naar een andere club. Laatstgenoemde loopt deze week stage bij de Italiaanse promovendus Bari in de hoop een contract af te dwingen.
Daley Blind, Darko Bodul en Jan-Arie van der Heijden worden mogelijk verhuurd, maar komen niet voor verkoop in aanmerking. Albert Luque is reeds verhuurd aan Malaga, waarbij Ajax nog steeds een groot deel van zijn recordsalaris ophoest
Ziek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
Ja, hij was herstellende van koorts.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.
Hoe was die Atouba trouwens?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, hij was herstellende van koorts.
2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.
quote:
Ja en die gaat dit seizoen ook een terugslag krijgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,
Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.quote:
Ik vond 'm in het begin ook gewoon goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.
Gabri hoeft ook helemaal niet weg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.
Dat heeft Marco leuk gedaan. Cvitanich is de zoveelste Argentijnse miskoop gebleken. Tenminste, ik denk dat niet, maar zijn dagen onder Jol lijken geteld. De rest van zijn aankopen (op Wielaertquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:28 schreef Droathoah het volgende:
Haal die Honda Civic nou maar, die betaald zichzelf wel terug als we CL gaan spelen
Zou zo een logische oplossing zijn, dat Ajax hier never nooit niet aan zou denken, helaasquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Als Ajax Honda echt wil hebben, maar hem niet kan betalen, is het dan geen idee om toch over een verhuur van De Jong na te gaan denken? Dan speel je in ieder geval vast een speler kwijt. Voor hem is tenminste een beetje interesse.
Dit is alleen maar de transferbalans, geen winst.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hij moest eerst zien wat voor vlees hij in de kuip had.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef Nashje het volgende:
Het heeft ook veel te lang geduurd voordat Jol is begonnen met opruimen.
echt he, hoelang is de transfermarkt nog?quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:59 schreef Nashje het volgende:
Het heeft ook veel te lang geduurd voordat Jol is begonnen met opruimen.
Probleem is dat je het salaris van De Jong niet kwijt bent, terwijl dat beetje wat VVV bij zou dragen geen zoden aan de dijk zal zetten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:50 schreef kevin6188 het volgende:
Als Ajax Honda echt wil hebben, maar hem niet kan betalen, is het dan geen idee om toch over een verhuur van De Jong na te gaan denken? Dan speel je in ieder geval vast een speler kwijt. Voor hem is tenminste een beetje interesse.
Als De Jong toch niet in de plannen voorkomt en Aissati en Honda voor zich heeft, blijft er voor hem ook weinig over.
Die balans had hij 2/3 weken na de eerste training al hebben moeten gemaakt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moest eerst zien wat voor vlees hij in de kuip had.
Dat kan je niet zo snel zien, dat weet je pas na wedstrijden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die balans had hij 2/3 weken na de eerste training al hebben moeten gemaakt.
Om dat nog twee weken voor het sluiten van de transfermarkt te doen is verre van ideaal.
Beter dat ie er rustig zijn tijd voor neemt. Geen domme dingen doen en lekker rustig een keer een basis neerzetten waar je verder mee kan. Dat gehaast heeft ons niks gebracht al die jaren.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Die balans had hij 2/3 weken na de eerste training al hebben moeten gemaakt.
Om dat nog twee weken voor het sluiten van de transfermarkt te doen is verre van ideaal.
Daar is niks van gelogen, maar ik denk niet dat je Oleguer en Lindgren zo maar even kwijtspeelt. De Jong mogelijk wel. En behalve geld, speelt ook mee dat een selectie van 32 man nergens op slaat. Al zie ik Ogararu nog wel bij een club in Boekarest eindigen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:15 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Probleem is dat je het salaris van De Jong niet kwijt bent, terwijl dat beetje wat VVV bij zou dragen geen zoden aan de dijk zal zetten.
Lindgren, Oleguer, Ogararu en Sno trekken bakken met geld binnen, waar je een Honda wel van kan betalen.
Wat zou de salarispost zijn voor bovenstaande spelers plus Luque?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:25 schreef Radegast het volgende:
Ogararu, Rommedahl > 2010.
Oleguer, Bakircioglu, Sno > 2011.
Silva, Lindgren > 2012.
Gaat nog lang duren voordat we van al die spelers af zijn.
Die hebben geen 10 miljoen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:22 schreef joers1 het volgende:
Honda gaat "gewoon" naar PSV....denk ik zo
Honda gaat ook niet weg voor 10 miljoen. Denk dat VVV rond de 7 a 8 miljoen ook al wel overstag gaat.quote:
Kun je alleen maar naar gokken. Ajax was in 2008 geloof ik wel 45 miljoen per jaar kwijt aan alle salarissen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:26 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat zou de salarispost zijn voor bovenstaande spelers plus Luque?
Bij een aantal spelers kan ik dat best geloven ja, maar bij een Kennedy en Sno had Jol allang kunnen zien dat het helemaal niets voorstelde. Hoewel dat ook weer niet zo zal zijn, aangezien Atouba ongeveer even klunzelig overkomt als Sno.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:05 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij moest eerst zien wat voor vlees hij in de kuip had.
Dat heeft psv ook niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Honda gaat ook niet weg voor 10 miljoen. Denk dat VVV rond de 7 a 8 miljoen ook al wel overstag gaat.
Jij gelooft alles wat Derksen zegt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Geen idee.. maar Ajax blijkbaar ook niet.
Ajax zal het geld wel hebben, maar niet nog een speler onder contract willen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
Exact. Je kunt ze er wel een paar weken langer bij de selectie houden maar hoeveel krediet wil je ze nog geven? Juist dan krijgen ze de indruk nog toekomst te hebben bij de club en komen ze weer met de bekende voorgelogen uitspraken als ''de trainer is absoluut overtuigd van mijn kwaliteiten''. Met nog twee weken voor het sluiten van de transferperiode is dat een gevaar. Zeker nu het akelig stil is op de transfermarkt. Mogelijke gevolg is dan dat je nog minstens tot de winterstop met hun zit opgescheept tegen een behoorlijke salaris, dat terwijl ze niet meer in de plannen voorkomen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef Cheiron het volgende:
Sno en Kennedy had je meteen van kunnen weten dat ze het niveau net hebben.
Ik heb geen VI gekeken vanavond. Maar het lijkt de laatste weken wel lastig voor Ajax om dure spelers aan te trekken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Jij gelooft alles wat Derksen zegt?
Hoezo?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:
[..]
maar er wordt zoals het lijkt ook wel erg moeilijk gedaan,
Gevoel, uitspraken van Jol dat niemand meer dan 6 miljoen waard is, dat het niet langer cashen is als Ajax langs komt.. klagen hier van users over moeilijkheden over de 3 of 4 miljoen voor Obradovic. Iets zegt me dat het Ajax van eerder daar veel sneller mee was geweest.quote:
Wie zegt dat ze niet geprobeerd hebben om Sno, Kennedy en co te slijten toen de markt open ging?quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Exact. Je kunt ze er wel een paar weken langer bij de selectie houden maar hoeveel krediet wil je ze nog geven? Juist dan krijgen ze de indruk nog toekomst te hebben bij de club en komen ze weer met de bekende voorgelogen uitspraken als ''de trainer is absoluut overtuigd van mijn kwaliteiten''. Met nog twee weken voor het sluiten van de transferperiode is dat een gevaar. Zeker nu het akelig stil is op de transfermarkt. Mogelijke gevolg is dan dat je nog minstens tot de winterstop met hun zit opgescheept tegen een behoorlijke salaris, dat terwijl ze niet meer in de plannen voorkomen.
Voor deze jongens had er gewoon vroegtijdig een duidelijk signaal moeten worden afgegeven: geen toekomst bij de club. Opgetyft.
Ajax heeft wel geld maar wil het niet uitgeven, niet teveel iig.quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
We kunnen Sno erbij doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 @ 23:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
Honda gaat ook niet weg voor 10 miljoen. Denk dat VVV rond de 7 a 8 miljoen ook al wel overstag gaat.
Voor ons was het denk ik makkelijk omdat we ze een heel jaar week in week uit zien voetballen. jol kwam iets later. En spelers kunnen zo weeer opleven onder een nieuwe trainer zoals onze vriend rommedahl. al vond ik Rommedahl wel wat zwakjes verdedigend afgelopen weekend. Hij liet zijn man een paar keer zomaar weglopen maar dat deden er meer op dat middenveld .quote:Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Bij een aantal spelers kan ik dat best geloven ja, maar bij een Kennedy en Sno had Jol allang kunnen zien dat het helemaal niets voorstelde. Hoewel dat ook weer niet zo zal zijn, aangezien Atouba ongeveer even klunzelig overkomt als Sno.
Hij was met zijn assists inderdaad redelijk op dreef.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 08:37 schreef fathank het volgende:
Kennedy was opzich geen verkeerde aankoop. Speelde prima toendertijd bij Twente. Had dat seizoen bij twente een stuk of 15 assists als rechtsbuiten zijnde. Waarom het er bij Ajax nooit uitgekomen is ben ik nog steeds niet over uit. Zonde, want de Kennedy uit de Twente-tijd was een prima speler en niet zo'n prutser als dat ie nu is.
Volgens mij is dat topic er nog niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:21 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een linkje naar UEFA Europa League Ajax - SK Slovan Bratis Lava Topic
Ah, thxquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Volgens mij is dat topic er nog niet.
Telegraafquote:Of de komst van Alves haalbaar is voor Ajax, is de vraag. De raad van commissarissen en directie willen de hand op de knip houden zolang er geen spelers zijn verkocht of verhuurd. Trainer Martin Jol werd tegen PSV in zijn mening gesterkt dat de Amsterdammers dringend behoefte hebben aan een spits en centrale verdediger.
PSV komt met een constructie:quote:
Suarez kan toch ook wel een aardig balletje trappen. Maar een echte specialist als Sneijder destijds.. nee die hebben we nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:53 schreef Chadi het volgende:
Ik zou die centrale verdediger toch maar eerst halen. En een spits is wel wenselijk want je kan nu niet anders spelen. Je kan wel telkens de zijkanten wisselen of Cvitanisch erin brengen maar daarmee gooi je een wedstrijd niet om. Je hebt een sterke kopper nodig voorin zodat je indien nodig op d elange bal kan spelen . Achterin moet die organisatie een keer goed gezet worden. Als je er telkens 4 tegen krijgt is daar geen spits tegen opgewaasen.
Waar ik me trouwens zorgen om maak is dat we nauwelijk specialisten hebben. Hebben we iemand die uit de tweede lijn kan scoren? ik heb het niet over een zondagsschot die 2 keer in de 34 wedstrijden doel treft? Ook scoren rand 16 hebben we niemand. Vrije trappen rond 16 .. we hebben die kleine maar variatie??
Die vrije trappen zijn niet eens gevaarlijk meer rand 16. En uit stilstaande situaties haal je ook geen rendement meer tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:32 schreef Silaz het volgende:
[..]
Suarez kan toch ook wel een aardig balletje trappen. Maar een echte specialist als Sneijder destijds.. nee die hebben we niet
ik vraag me af of Honda er bij gebaad is om nog een jaar VVV te doen, denk dat hij daar wel is uitgeleerdquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:10 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
PSV komt met een constructie:
5 miljoen betalen, daar stallen en volgend jaar bij de selectie, als Affelay naar Arsenal gaat.
Daarnaast fix % voor VVV bij doorverkoop later.
Denk dat hij nog wel veel kan leren bij VVV. Hij speelt immers pas net in de Eredivisie en bij VVV is het hele elftal om hem heen gebouwd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:38 schreef Catch22- het volgende:
[..]
ik vraag me af of Honda er bij gebaad is om nog een jaar VVV te doen, denk dat hij daar wel is uitgeleerd
quote:AMSTERDAM - Demy de Zeeuw is donderdag inzetbaar in het duel met Slovan Bratislava in de play-offs van de Europa League.
De Ajacied liep zondag tegen PSV een voetblessure op. "Het is niks ernstigs", aldus een woordvoerster van Ajax dinsdag.
"Hij had pijnklachten, maar heeft daarna rustig aangedaan. Er is niks aan de hand."
Ajax ontvangt het Slowaakse Bratislava donderdag in Amsterdam. Volgende week is de return.
Pff.. wij hebben echt wel meer overbodige spelers dan Twentequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:48 schreef Prosac het volgende:
Twente zou zich inmiddels ook gemengd hebben in de strijd om Honda. (3 miljoen plus Denneboom en Hersi)
Dan bieden wij gewoon Sarpong, Sno, Kennedy en Rommedahl + 3mlnquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:48 schreef Prosac het volgende:
Twente zou zich inmiddels ook gemengd hebben in de strijd om Honda. (3 miljoen plus Denneboom en Hersi)
Dan kun je nog beter voor de deal van Twente gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan bieden wij gewoon Sarpong, Sno, Kennedy en Rommedahl + 3mln
Nog steeds een koopje dus!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:01 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Dan bieden wij gewoon Sarpong, Sno, Kennedy en Rommedahl + 3mln
nulletje of 3?!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:09 schreef Gabbylicious het volgende:
nulletje of 3 donderdag en ik zie geen problemen voor de return. bij minder zie ik het somber in.
Lijkt me dat een speler(smakelaar) ook nog wel inspraak heeft waar hij naartoe gaat!?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef Catch22- het volgende:
er zitten dus een paar spelers heel zenuwachtig te zijn omdat ze echt niet naar VVV willen
Als je niet richting een Feyenoord-situatie wil gaan, dan is dat wel de realistische keuze hoor.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:09 schreef DuvelDuvel het volgende:
Vorig jaar moest het kapitaal nog op het veld staan. En nu is het ineens de hand op de knip.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 10:41 schreef toma het volgende:
[..]
bij VVV is het hele elftal om hem heen gebouwd.
een speler mag altijd nog zelf kiezen om er heen tegaan of niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:13 schreef Catch22- het volgende:
er zitten dus een paar spelers heel zenuwachtig te zijn omdat ze echt niet naar VVV willen
Even gefikst.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:31 schreef Droathoah het volgende:
Waarom doet Ajax zou moeilijk in het halen van Honda? Urzaizen Luque werden wel zo gehaald
Lijkt me het dat je bij Honda wat meer miljoenen nodig hebt...
Ja misschien meer miljoenen aan transfersom.. Luque verdiende 3miljoen per jaar, hij had geen restwaarde dus in feite schreef je 9miljoen voor hem af toen je hem haalde.quote:
Een deel van die 9 is door Malaga betaald. Dus in praktijk zal het 6 of 7 zijn.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja misschien meer miljoenen aan transfersom.. Luque verdiende 3miljoen per jaar, hij had geen restwaarde dus in feite schreef je 9miljoen voor hem af toen je hem haalde.
Daar ben ik het 100% mee eens ja.quote:Honda is nu haalbaar laten we zeggen voor 8miljoen. Hij gaat hier ongeveer 2 of 3 jaar spelen voor 1,5miljoen per jaar. Dus voor hem schrijf je 12,5miljoen af. Deze speler gaat ons ook wat opleveren in Japan laten we zeggen 1 miljoen per jaar dus kom je uit op 9,5miljoen. Daarna verkoop je deze speler voor ongeveer 15 tot 20miljoen en maak je dikke winst, iets wat je met Luque nooit zou kunnen.
Natuurlijk is dit een ideaal scenario maar kans om winst te maken op Luque was 0% en dat dit gebeurt met Honda schat ik toch wel in op 70%.
Daarbij hebben we een middenvelder nodig a la Honda. Tegen PSV werd het middenveld continu overgeslagen omdat niemand zich aanbood, niemand op het middenveld wilde de bal. Daarom speelden we de hele tijd de lange bal en omdat we geen lange spitsen hebben, raakten we de bal ook zo weer kwijt.
Met Luque in topvorm hadden we CL gehaald. Winst: 20-30 miljoen euro. (Zo moet van Geel geredeneerd hebben).quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja misschien meer miljoenen aan transfersom.. Luque verdiende 3miljoen per jaar, hij had geen restwaarde dus in feite schreef je 9miljoen voor hem af toen je hem haalde.
Honda is nu haalbaar laten we zeggen voor 8miljoen. Hij gaat hier ongeveer 2 of 3 jaar spelen voor 1,5miljoen per jaar. Dus voor hem schrijf je 12,5miljoen af. Deze speler gaat ons ook wat opleveren in Japan laten we zeggen 1 miljoen per jaar dus kom je uit op 9,5miljoen. Daarna verkoop je deze speler voor ongeveer 15 tot 20miljoen en maak je dikke winst, iets wat je met Luque nooit zou kunnen.
Natuurlijk is dit een ideaal scenario maar kans om winst te maken op Luque was 0% en dat dit gebeurt met Honda schat ik toch wel in op 70%.
Daarbij hebben we een middenvelder nodig a la Honda. Tegen PSV werd het middenveld continu overgeslagen omdat niemand zich aanbood, niemand op het middenveld wilde de bal. Daarom speelden we de hele tijd de lange bal en omdat we geen lange spitsen hebben, raakten we de bal ook zo weer kwijt.
Ah, de feyenoord tactiek...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:46 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Met Luque in topvorm hadden we CL gehaald. Winst: 20-30 miljoen euro. (Zo moet van Geel geredeneerd hebben).
Dan wordt de winst met Honda nog groter want dat argument kan ik dan ook gebruiken.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:46 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Met Luque in topvorm hadden we CL gehaald. Winst: 20-30 miljoen euro. (Zo moet van Geel geredeneerd hebben).
De vraag is of hij dat ook kan bij Ajax. Nu kan hij vrijuit spelen, bij Ajax straks niet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:57 schreef Droathoah het volgende:
Met Luque wist je amper wat je haalde. Kijk naar Honda. Die kan echt wel voetballen hoor.
De verdediging stond de hele wedstrijd onder druk omdat het middenveld niet voetbalde, de bal niet wilde, daarom pompte ze de hele tijd die bal maar naar voren. Als je dan Honda op het middenveld hebt lopen, die vraagt nog wel eens om de bal en kan je weer positiespel spelen ipv de hele tijd lange halen naar voren naar de kleine spitsen. En daarbij, de enige 2 veld goals die gemaakt werden, werden gemaakt door Bakkal omdat de man die hem moest dekken niet meeliep. Ik heb de spitsen van PSV (Toivonen en Lazovic) totaal niet gezien de hele wedstrijd.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat ook kan bij Ajax. Nu kan hij vrijuit spelen, bij Ajax straks niet.
Daarnaast vind ik het zonde van het geld. Er kan beter geinvesteerd worden in een verdediging, al ben ik nog wel benieuwd naar Atouba wanneer hij voldoende ritme e.d. heeft.
Het was toch echt Wiel die liep te schutteren als Dzsudzsak er keer op keer op keer met hetzelfde truukje er langs ging..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:05 schreef TheJanitor het volgende:
De verdediging faalde echt niet zo hard als iedereen denkt. Ik vond het meer de fout van het middenveld.
We hebben vorig jaar 10x vaker gescoord dan het zo aanvallend spelende AZ en hadden dus het meest van de hele competitie. Daar zit het probleem echt niet hoorquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:05 schreef bloodysunday het volgende:
Er moet een aanvallende leider komen, dit team draait enkelt op Suarez!
Vooropgesteld: Lazovic is waardeloosquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:05 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
De verdediging stond de hele wedstrijd onder druk omdat het middenveld niet voetbalde, de bal niet wilde, daarom pompte ze de hele tijd die bal maar naar voren. Als je dan Honda op het middenveld hebt lopen, die vraagt nog wel eens om de bal en kan je weer positiespel spelen ipv de hele tijd lange halen naar voren naar de kleine spitsen. En daarbij, de enige 2 veld goals die gemaakt werden, werden gemaakt door Bakkal omdat de man die hem moest dekken niet meeliep. Ik heb de spitsen van PSV (Toivonen en Lazovic) totaal niet gezien de hele wedstrijd.
De verdediging faalde echt niet zo hard als iedereen denkt. Ik vond het meer de fout van het middenveld.
Aanval is je beste verdedigingquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:00 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
De vraag is of hij dat ook kan bij Ajax. Nu kan hij vrijuit spelen, bij Ajax straks niet.
Daarnaast vind ik het zonde van het geld. Er kan beter geinvesteerd worden in een verdediging, al ben ik nog wel benieuwd naar Atouba wanneer hij voldoende ritme e.d. heeft.
Mooiste is dat die Van der Wiel na de wedstrijd zei: 'Die Dzsudzsak doet telkens hetzelfde.' Doe er dan wat aan, verdomme.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was toch echt Wiel die liep te schutteren als Dzsudzsak er keer op keer op keer met hetzelfde truukje er langs ging..
En Dzsudzsak staat zo diep, daar kan je geen middenvelder tegenover zetten.
quote:De directie van Ajax zou trainer Martin Jol graag tegemoet komen in zijn wensen voor een spits en een beul van een verdediger, maar in de Arena zullen er eerst overbodige spelers weg moeten. Ajax zit opgescheept met zo’n dertien voetballers aan wie het voor twintig miljoen euro aan afschrijvingskosten heeft en die sportief momenteel van weinig of geen waarde zijn.
Maar die heeft er geen scorend vermogen bij, Honda is de total package zogezegd. Natuurlijk faalde Van der Wiel compleet maar ik heb niemand om een rechtsback horen roepen. En voor Wielaert hebben we Oleguer nog, maar verder inderdaad niet heel veel opties. Het liefst zie ik Honda en een geweldige verdediger komen....quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:08 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Vooropgesteld: Lazovic is waardeloos
Ik zag de verdediging toch echt stuntelen. Wiellaerd en van der Wiel..
Met Aissati hebben we toch een ook creatieve, balvaste speler die de ballen vraagt?
Maar dat is dus niet het centrum waar iedereen zo hard loopt om te roepen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Het was toch echt Wiel die liep te schutteren als Dzsudzsak er keer op keer op keer met hetzelfde truukje er langs ging..
Van der Wiel komt er wel, er moet alleen iemand naast die hem kan aansturen en uitstraling heeft. Verder moet hij zelf ook kunnen verdedigen (iets wat Wielaert zeer middelmatig doet). Maar waar vind je zo iemand?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:07 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Laten gaan die spelers dan. We hebben 2,5 maand de tijd gehad en er is nog bijna niemand weg... Transfermarkt is nog maar 13 dagen open.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is dat die Van der Wiel na de wedstrijd zei: 'Die Dzsudzsak doet telkens hetzelfde.' Doe er dan wat aan, verdomme.![]()
En wat betreft de centjes, volgens het AD:
[..]
Als hij elke keer hetzelfde doet, is het toch eenvoudig te verdedigen lijkt mij?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:10 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Mooiste is dat die Van der Wiel na de wedstrijd zei: 'Die Dzsudzsak doet telkens hetzelfde.' Doe er dan wat aan, verdomme.![]()
Ik denk dat het geld voor de aankoop er wel is als in de transfersom, maar zoals uit het AD blijkt er gewoon een kostenpost van 20 miljoen aan salaris ligt die eerst omlaag moet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:03 schreef Dvm86 het volgende:
Ik denk dat er uitsluitend voldoende financiële middelen beschikbaar zijn voor nog een extra aankoop. Het wordt dus keuzes maken (of eventueel een speler huren).
Dat hij zo'n grote bek durft op te zetten na zo'n slechte pot is stuitend.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:15 schreef Prosac het volgende:
[..]
Als hij elke keer hetzelfde doet, is het toch eenvoudig te verdedigen lijkt mij?
Ik heb nog wel vertrouwen in van der Wiel overigens hoor. Maar ik twijfel gewoon of Honda bij Ajax wel tot zijn recht zal komen. En gezien de vraagprijs (en de vermoedelijke uiteindelijke prijs) vind ik het een groot risico.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:12 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Maar die heeft er geen scorend vermogen bij, Honda is de total package zogezegd. Natuurlijk faalde Van der Wiel compleet maar ik heb niemand om een rechtsback horen roepen. En voor Wielaert hebben we Oleguer nog, maar verder inderdaad niet heel veel opties. Het liefst zie ik Honda en een geweldige verdediger komen....
Schop 'm op z'n minst een keer tegen het gras.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat hij zo'n grote bek durft op te zetten na zo'n slechte pot is stuitend.
Jol wilde natuurlijk eerst zelf de balans opmaken, maar nu is het inderdaad hoog tijd dat er eerst een stel uit gaan. En dáárna pas kijken naar versterkingen. (kijken als in onderhandelen)quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:14 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Laten gaan die spelers dan. We hebben 2,5 maand de tijd gehad en er is nog bijna niemand weg... Transfermarkt is nog maar 13 dagen open.
Gelijk heb je, maar dan is nog altijd Elm beschikbaar voor 4 miljoen, die 9x scoort in 7 duels, en hadden ze Sharbini kunnen halen voor 2miljoen, maar die is vorige week al gekocht. Die gozer scoort ook gelijk 3x en geeft 2 assists in zijn eerste wedstrijd. Dat is meer dan Aissati in een heel seizoen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Ik heb nog wel vertrouwen in van der Wiel overigens hoor. Maar ik twijfel gewoon of Honda bij Ajax wel tot zijn recht zal komen. En gezien de vraagprijs (en de vermoedelijke uiteindelijke prijs) vind ik het een groot risico.
Wielaert deed deed het ook goed bij Twente, maar bij Ajax lukt dat vooralsnog niet. Silva idem dito.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:19 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Dat is meer dan Aissati in een heel seizoen.
Ajax leert er geen fuck van. 10 jaar geleden zat Ajax met hetzelfde probleemquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:15 schreef DuvelDuvel het volgende:
Wat is er toch wanbeleid gevoerd zeg afgelopen jarenDe tering.
Nee kom er niet nu pas achter.
Inderdaad geef Jol wat de tijd.. Er mogen binnenkort 10 spelers verkocht en/of verhuurd worden (verkoop van Sarpong vind ik persoonlijk jammer, verhuur hem eerst, Sarpong = potentieel geld imo)..quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:18 schreef Rhapsody het volgende:
[..]
Jol wilde natuurlijk eerst zelf de balans opmaken, maar nu is het inderdaad hoog tijd dat er eerst een stel uit gaan. En dáárna pas kijken naar versterkingen. (kijken als in onderhandelen)
Als Slovan een slechte dag heeft en Ajax een redelijke dag, dan kan je op een 3-0 rekenen, maar reken er maar niet op.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:09 schreef Gabbylicious het volgende:
nulletje of 3 donderdag en ik zie geen problemen voor de return. bij minder zie ik het somber in.
Mooi verhaal en in feite heb je ook helemaal gelijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:42 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Honda is nu haalbaar laten we zeggen voor 8miljoen. Hij gaat hier ongeveer 2 of 3 jaar spelen voor 1,5miljoen per jaar. Dus voor hem schrijf je 12,5miljoen af. Deze speler gaat ons ook wat opleveren in Japan laten we zeggen 1 miljoen per jaar dus kom je uit op 9,5miljoen. Daarna verkoop je deze speler voor ongeveer 15 tot 20miljoen en maak je dikke winst, iets wat je met Luque nooit zou kunnen.
Nou dan had ie dat maar meteen aan moeten geven. Hij werd gepeild door het bestuur en wilde niet. En als hij een betere verdediger kent mag hij hem ook opnoemen.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Inderdaad geef Jol wat de tijd.. Er mogen binnenkort 10 spelers verkocht en/of verhuurd worden (verkoop van Sarpong vind ik persoonlijk jammer, verhuur hem eerst, Sarpong = potentieel geld imo)..
Maar goed, die Atouba, daar werd ik ook niet zo warm van. Tuurlijk, je mag hem niet te snel afschrijven, maar toch.. Heldere analyse trouwens van Co Adriaanse bij Studio Voetbal. Bitter om te horen dat hij zegt dat hij voor een luttel bedrag een betere linksback kan aantrekken.. Bitter om te horen dat hij na een maand rust wel bij Ajax wilde trainen..
Nouja, nu moet Jol het doen!
Het is toch ook te triest voor woorden dat een Sno voor 3 seizoenen kan tekenen? Leuk dat er een gokje gewaagd wordt, maar types zoals Kennedy zitten we nu ook al jaren aan vast en daar komen we voorlopig ook niet meer van af. Niemand wilt ze en tegen een dik salaris bij Ajax op de bank of tribune zitten vinden ze prima.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat het geld voor de aankoop er wel is als in de transfersom, maar zoals uit het AD blijkt er gewoon een kostenpost van 20 miljoen aan salaris ligt die eerst omlaag moet.
Hopelijk, het zal de laatste wedstrijd die ik op tv kan zien van Ajax dit seizoen. M.u.v Ajax - PSV en heel misschien wat andere goede wedstrijden (AZ, Feyenoord). Jammer dat ze wel altijd PSV uitzenden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Als Slovan een slechte dag heeft en Ajax een redelijke dag, dan kan je op een 3-0 rekenen, maar reken er maar niet op.
Live stream ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:44 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hopelijk, het zal de laatste wedstrijd die ik op tv kan zien van Ajax dit seizoen. M.u.v Ajax - PSV en heel misschien wat andere goede wedstrijden (AZ, Feyenoord). Jammer dat ze wel altijd PSV uitzenden.
Ajax heeft een eenzijdige optie van 2 jaar, voor zover ik weet.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef Dvm86 het volgende:
Enoh's contract loopt trouwens in 2010 af en is nog steeds niet verlengd, dit terwijl Blind al in het voorjaar meldde dat zijn contract verlengd zou worden...
Daar zal toch zeker wel een eenzijdige optie van nog 2 a 3 jaar in zitten? Dit is immers toch pas zijn 2e jaar?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:48 schreef Dvm86 het volgende:
Enoh's contract loopt trouwens in 2010 af en is nog steeds niet verlengd, dit terwijl Blind al in het voorjaar meldde dat zijn contract verlengd zou worden...
Ja die heb ik altijd welquote:
Hehe ik g toch ook maar ff, wel op Zuid natuurlijk.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Heeft zich toch maar over laten halen donderdag te gaan, zal ergens op Noord belanden...
Honda komt naar Ajax.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef DurQ het volgende:
Net 11 dagen op Tenerife geweest. Dus veel Ajax nieuws gemist...
Heb alleen de uitslagen tegen RKC en PSV mee gekregen.
Kan iemand mss het nieuws een klein beetje samenvatten voor me?
Ajax zou gesproken hebben met de zaakwaarnemers van Afonso Alves, Ajax (en PSV) zouden Honda willen maar is voorlopig te duur voor Ajax, net als Alves, de verdediging is nog steeds kut en Suarez heeft er al 5 inliggenquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:21 schreef DurQ het volgende:
Net 11 dagen op Tenerife geweest. Dus veel Ajax nieuws gemist...
Heb alleen de uitslagen tegen RKC en PSV mee gekregen.
Kan iemand mss het nieuws een klein beetje samenvatten voor me?
Zoals iemand anders al zei, dan had ie dat aan moeten geven. Ik denk dat dit ook een beetje blufpoker is van Adriaanse.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 12:26 schreef Vale17 het volgende:
[..]
Inderdaad geef Jol wat de tijd.. Er mogen binnenkort 10 spelers verkocht en/of verhuurd worden (verkoop van Sarpong vind ik persoonlijk jammer, verhuur hem eerst, Sarpong = potentieel geld imo)..
Maar goed, die Atouba, daar werd ik ook niet zo warm van. Tuurlijk, je mag hem niet te snel afschrijven, maar toch.. Heldere analyse trouwens van Co Adriaanse bij Studio Voetbal. Bitter om te horen dat hij zegt dat hij voor een luttel bedrag een betere linksback kan aantrekken.. Bitter om te horen dat hij na een maand rust wel bij Ajax wilde trainen..
Nouja, nu moet Jol het doen!
Zie ik nou goed dat ik zonder SCC wel voor 126 kan halen maar niet voor 125quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe ik g toch ook maar ff, wel op Zuid natuurlijk.
Misschien is 125 uitverkocht?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Zie ik nou goed dat ik zonder SCC wel voor 126 kan halen maar niet voor 125?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |