En op linksback niet?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:15 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Silva - Oleguer - Alderweireld - Vertonghen / Atouba.
Iig Vertonghen niet meer op het middenveld, daar komt die jongen gewoon tekort.
Overdrijf niet zo man. Heb ik hem gisteren 1 keer zien doen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:19 schreef BoNi het volgende:
[..]
Het constant proberen te dollen op je eigen helft van je tegenstander als linksback komt ons echt nog duur te staan vrees ik.
Ja dat zei ik gelijk al, maar een aantal users vind dat je iemand eerst een kans moet geven. Ik had veel liever Obradovic zien komen, die zie je over een aantal jaar terug in de top terwijl wij in de winter weer een nieuwe linksback moeten gaan kopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Atouba gaat ons punten kosten dit seizoen.
Precies. Waarom denk je dat ze bij de Spurs en HSV blij waren met zijn vertrek? Die jongen haalt de meest vreemde capriolen uit. Hij deed het bij elke club, Ajax zal geen uitzondering worden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ja dat zei ik gelijk al, maar een aantal users vind dat je iemand eerst een kans moet geven. Ik had veel liever Obradovic zien komen, die zie je over een aantal jaar terug in de top terwijl wij in de winter weer een nieuwe linksback moeten gaan kopen.
Al was het maar één keer, dat is één keer teveel.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:27 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Overdrijf niet zo man. Heb ik hem gisteren 1 keer zien doen.
Dat ben ik dan wel weer met je eens. Dat gaat 'm niet worden, en ja dat heb ik na een wedstrijdje gezien. Ik wil hier wel wat weddenschappen voor afsluiten. Wie durft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:14 schreef BoNi het volgende:
[..]
Atouba gaat ons punten kosten dit seizoen.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat we Salcido moeten halen? Hij heeft nu een mindere periode maar het is een fantastische verdediger
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:26 schreef Morendo het volgende:
[..]
In dat geval vergeef ik hem de derde tegengoal.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:36 schreef denthemen het volgende:
Ben ik gek als ik zeg dat we Salcido moeten halen? Hij heeft nu een mindere periode maar het is een fantastische verdediger
Na de 4-3 was de kans op een 5-3 stukken groter dan de 4-4 helaas.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Bij het nog eens bekijken van de samenvatting had 4-4 ook gewoon gekund. Was niet verdient geweest, maar kansen genoeg. En dan liep niemand te klagen.
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
Je kan wel een hoop namen blijven posten, je kan wel youtube-filmpjes blijven posten van onbekende namen uit de wereld die een talent schijnen te zijn; maar met 11 talenten kom je er ook niet hoor, want wat is er juist de afgelopen twee seizoenen elke keer gezegd? Dat het team te jong is en een echte ervaren leider mist.quote:Op maandag 17 augustus 2009 12:32 schreef Dvm86 het volgende:
Randrup, Jorgensen, Obradovic, Ecuele Manga, Ochoa. Er loopt genoeg talent rond, maar Ajax faalt keer-op-keer en staart zich blind op talent in de sub-top. Als dit niet verandert dit seizoen, vrees ik dat er weinig hoop is op Champions League. Ik geef Jol het voordeel van de twijfel, hij is er immers nog maar net, maar het is wel frustrerend om te zien.
We moeten wel, gezien de 'kwaliteit' wat er nu in de achterhoede staatquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:41 schreef twi het volgende:
Kopuh kopuh. Beer baas beer baas kopuh. Kopuh beer,kopuh baas, baas beer baas kopuh kopuh kopuh!
Moeten er gewoon 21 zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:11 schreef Rumille het volgende:
Programma:
Sparta thuis
Heracles uit
NAC thuis
VVV uit
ADO thuis
Roda uit
Willem II thuis
Als je in deze 7 wedstrijden minimaal 16 punten haalt, dan ben je gewoon goed op weg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |