Zou ik een hele goede vindenquote:Op maandag 17 augustus 2009 12:43 schreef N.i.c.k het volgende:
Zou Adeleye gescout worden? Danny Blind zou hem toch moeten kennen.
De ene week hoor je weer dat hij de PL clubs voor het uitzoeken heeft, maar dan gebeurd er weer niets.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:21 schreef Seam het volgende:
Doe mij alleen Honda dan maar en zoek een leuke verdediger uit.
Die Henrique werd in Duitsland toch uit de basis gespeeld door een of andere pannenkoek?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef M0NTANA het volgende:
Henrique een jaar huren van Barcelona (met koop-optie) of anders Renato Civelli gratis oppikken.
Neequote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef Prosac het volgende:
Dat bericht van Honda was van 15 juni, even voor de duidelijkheid.
In de competitie nog geen minuut gespeeld.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:27 schreef jna het volgende:
Speelt die Breno vaak bij Bayern?
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Hij doelt op dat bericht wat rond 15u werd gepost, maar uiteindelijk van 14 juni bleek te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:28 schreef Seam het volgende:
[..]
Hij had gisteren nog aangeven VVV, PSV of Ajax. Of welk bericht bedoel je ?
Ah oké, dat heb ik gemist dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:30 schreef Prosac het volgende:
[..]
Iemand had een "Honda naar Ajax" bericht geplaatst dat van 15 juni bleek te zijn, toen wakkerde de Honda discussie weer aan.
Gesneden of in een pakje?quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:22 schreef Silenus het volgende:
Doe mij maar Honda, een CV, Alves, en een halfje wit.
Kan inderdaad niet, zwaar irritant.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:33 schreef Klaphark het volgende:
Kijk ik nou zo scheel, of is het indd niet mogelijk om bij de online kaartverkoop je SCC nummer op te slaan? Elke keer moet ik het weer opnieuw invullen
En bij Ajax komt ie natuurlijk ook onder een vergrootglas.. Ik weet het niet hoor, het risico lijkt mij een beetje te groot.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:40 schreef toma het volgende:
Hmmmm.... Alves. Ik weet het niet. Bij Heerenveen speelde hij super maar in Engeland heb ik hem zelden dat zelfde niveau zien halen.
Dat we veel tegendoelpunten krijgen ligt natuurlijk niet louter aan onze verdediging en keeper. Het gaat vaak voorin al mis omdat de bal onvoldoende wordt vastgehouden. Een fysiek sterke, balvaste, centrumspits zou ervoor kunnen zorgen dat de bal langer in de ploeg blijft waardoor de druk op de verdediging minder wordt. Een creatieve middenvelder á la Honda kopen draagt daar ook aan bij. Daarom: versterk de verdediging door Honda en Alves te kopen (en door Wielaert te vervangen door Oleguer).quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:24 schreef TUFKAL het volgende:
En daarmee helpen we onze verdediging wel!![]()
quote:Er staat in 2009 geen maat op Ajacied Luis Suarez. De 22-jarige Uruguayaanse aanvaller maakte afgelopen zondag in de topper bij PSV (4-3 nederlaag) alweer zijn zestiende en zeventiende competitiedoelpunt van dit kalenderjaar.
De voorsprong op de nummers twee van de topscorerslijst van 2009 - PSV’er Balázs Dzsudzsák en AZ-aanvaller Mounir El Hamdaoui - bedraagt inmiddels vijf doelpunten. Opvallend is verder dat Suarez dit jaar bijna één-op-één loopt in de Eredivisie: hij had voor zijn zeventien goals maar achttien wedstrijden nodig.
Als we de zeventien doelpunten van Suarez nader bekijken, blijkt overduidelijk de waarde van de Uruguayaan voor Ajax. Met vijf doelpunten schoot of kopte hij Ajax dit jaar op voorsprong en vier keer maakte hij een achterstand ongedaan. Zeven treffers hadden louter statistische waarde, waaronder zijn drie goals (de 4-0, 6-0 en 7-0) in het thuisduel met Willem II van 12 april (7-0 zege).
Suarez maakte bijna tweederde (elf) van zijn zeventien goals in 2009 in de Amsterdam Arena. Zijn zes uitdoelpunten maakte hij op bezoek bij Vitesse, Roda JC, NAC Breda en PSV (drie).
Sulejmani--------Bijv. Alves, maar liever iemand anders--------Suarezquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Dvm86 het volgende:
Maar als we Alves zouden aantrekken, dan zouden we of 4-3-3 moeten gaan spelen en kunnen we dus niet meer 4-4-2 spelen tenzij Sulejmani tot bankzitter degradeert.
Liever Honda, een extra linksback en een centrale verdediger.
Die fysiek sterke spits zou Vennegoor wat mij betreft kunnen zijn. Zit zonder club, is pas 30 jaar en kan nog wel even mee. Geen transfersom dus.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat we veel tegendoelpunten krijgen ligt natuurlijk niet louter aan onze verdediging en keeper. Het gaat vaak voorin al mis omdat de bal onvoldoende wordt vastgehouden. Een fysiek sterke, balvaste, centrumspits zou ervoor kunnen zorgen dat de bal langer in de ploeg blijft waardoor de druk op de verdediging minder wordt. Een creatieve middenvelder á la Honda kopen draagt daar ook aan bij. Daarom: versterk de verdediging door Honda en Alves te kopen (en door Wielaert te vervangen door Oleguer).
Dat weet je natuurlijk nooit maar volgens mij niet zomaar uit iemands duim gezogenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:52 schreef Seam het volgende:
Is Alves trouwens een serieus gerucht of maar gewoon weer verzonnen door iemand?
Met deze verdediging en keeper zie ik toch liever een 4-4-2 opstelling, om eerlijk te zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Of spelen in een 4-2-3-1, met Alves en erachter Sulejmani, Honda en Suarez en de Zeeuw en Enoh als controleurs. Geen idee of dat zou werken, maar het ziet er qua namen zo lekker uit :p
Dat opper ik ook al een tijdje ja. Lijkt me een klasse opstelling. Denk ook niet dat je met dat blok van 6 achterin nog een nieuwe verdediger nodig hebt, iig niet meteen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Of spelen in een 4-2-3-1, met Alves en erachter Sulejmani, Honda en Suarez en de Zeeuw en Enoh als controleurs. Geen idee of dat zou werken, maar het ziet er qua namen zo lekker uit :p
Op dit moment ik ook, maar eigenlijk moeten 6 verdedigend ingestelde spelers in de eredivisie ruim voldoende zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:56 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Met deze verdediging en keeper zie ik toch liever een 4-4-2 opstelling, om eerlijk te zijn.
Ze hebben er zeker pas na gistermiddag haast van gemaaktquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
Zoals ik van de week al zei, zijn ze inderdaad bezig met de philips schermen in te Arena te vervangen door Sony schermen.
Hoeveel geld denk je dat Ajax heeft, niet zoveel ieder geval.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:46 schreef Dvm86 het volgende:
Maar als we Alves zouden aantrekken, dan zouden we of 4-3-3 moeten gaan spelen en kunnen we dus niet meer 4-4-2 spelen tenzij Sulejmani tot bankzitter degradeert.
Liever Honda, een extra linksback en een centrale verdediger.
Suarez
[..]
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:00 schreef w00h00 het volgende:
Zoals ik van de week al zei, zijn ze inderdaad bezig met de philips schermen in te Arena te vervangen door Sony schermen.
Dat zou zeker werkenquote:Op maandag 17 augustus 2009 18:49 schreef TAV74 het volgende:
Succes Thomasquote:'Vermaelen heeft iedereen gerustgesteld tegen Everton'
17/08/2009 18:37
Arsène Wenger is blij met het debuut van Thomas Vermaelen. Al voordat de van Ajax overgekomen verdediger een officiële wedstrijd had gespeeld, was er al veel kritiek op de Belg.
'We hadden bij Ajax al gezien dat Thomas een aanwinst voor ons zou zijn', aldus Wenger op de website van Arsenal. 'Toen hij tegen ons speelde, maakte hij een goede indruk.'
Wenger vindt het onzin dat Vermaelen te klein zou zijn voor de positie van centrale verdediger in de Premier League. 'Het is niet omdat hij iets kleiner is, dat hij niet sterk zou zijn in de lucht.'
De manager is blij met het goede debuut van Vermaelen. 'Hij heeft iedereen gerustgesteld tegen Everton. Hij lijkt zich goed aan te passen en hij kan een goede aanwinst worden voor Arsenal.'
Vermaelen speelde zaterdag in Liverpool zijn eerste wedstrijd voor The Gunners. Arsenal won het uitduel met 6-1 en Vermaelen was een van de doelpuntenmakers op Goodison Park.
Jaquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:07 schreef Jasza het volgende:
Oleguer is verdedigend echt veel beter dan Robbie.
Denk het wel, Oleguer had die lompe overtreding nooit gemaakt in de 1e helft waardoor die 2-2 ook nooit was gevallen waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:16 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Dat verschil zal je echt niet merken.
Afonso Alves lijkt na een mislukt avontuur bij Middlesbrough zijn carrière voort te zetten bij het Portugese Benfica.quote:
Echt top is het nog niet, maar beter dan Wielaert imo. Vind dat Wielaert veel credits heeft hier, geen idee waar dat op gebaseerd is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, Oleguer had die lompe overtreding nooit gemaakt in de 1e helft waardoor die 2-2 ook nooit was gevallen waarschijnlijk.
Ik vind Wielaert gewoon drama qua inschatten van situaties.
Nee. AZ en PSV hebben ook interesse in hem gehad (heb ik gelezen). Allebei geinformeerd maar Breno zag Nederland niet zo zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Breno moet wel haalbaar zijn lijkt me.
gemeldt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)naar-ajax-dichterbij
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
jongen uit de provinciequote:Honda zegt het erg naar zijn zin te hebben in Nederland. "De mensen zijn vriendelijk, het is hier rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in Nederland blijven."
Dat was gistermiddag al nieuws.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Dat Barbara dat heeft gezegd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag al nieuws.
Hoezo verkapt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
Wielaert is een verkapte cliniclown
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Als haar papa en tante geen tv-sterren waren geweest dan geloof ik niet dat iemand ooit van haar zou hebben gehoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Vind die Barbara Barend ook een beetje poep lullen
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo verkapt?
Maar de reden dat Oleguer weg moet en niet hij komt denk ik omdat Oleguer een hogere marktwaarde heeft. Oleguer kan vast wel naar een Spaanse middenmoter toe, waar zou Robbie heen moeten?
Ja ik begrijp het ook niet meer Venom. Ja dat je met Honda meer scorend vermogen in huis haalt. Maar ik zou gewoon Aissati het vertrouwen geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Stuur hem dan maar naar Groningenquote:
Honda moet het eerst nog is waarmaken, wat kan hij nou fout doen bij VVV? Ik zie Honda graag naar Ajax komen enkelt al omdat ik het zo'n held vind, maar of hij het verschil kan gaan maken??????quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef damsco het volgende:
Wat kan mij Aissati schelen als we Honda hebben.
Oleguer schat ik weliswaar hoger in dan Robbie maar indien er een nieuwe CV bij komt vind ik het wel terecht dat ze de dure Oleguer verkopen. Ik geloof er namelijk niets van dat iemand in de Nederlandse competitie Wielaert wil. Twente ook niet want die hebben al Wisgerhof en Douglas. En drie rechtsbenige CV's is ook iets teveel van het goede.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.
Een betere verdediger vraagt wellicht ook meer salarisquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef Morendo het volgende:
[..]
Oleguer schat ik weliswaar hoger in dan Robbie maar indien er een nieuwe CV bij komt vind ik het wel terecht dat ze de dure Oleguer verkopen. Ik geloof er namelijk niets van dat iemand in de Nederlandse competitie Wielaert wil. Twente ook niet want die hebben al Wisgerhof en Douglas. En drie rechtsbenige CV's is ook iets teveel van het goede.
Ik denk dat niemand op dit forum dat heeft gedaan. Je moet alleen wel constateren dat we momenteel een scorende middenvelder met creatieve impulsen missen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
En nu is Aissati weer afgeschreven? Ik lach me dood hier
Altijd, vandaag word een speler de hemel in geprezen, morgen word hij weer afgeschreven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
Op het moment dat er een betere speler is, die zoveel potentie heeft, moet je deze niet laten lopen. Jammer voor Aissati, maar voetbal is nou eenmaal geen statische sport.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:47 schreef StarGazer het volgende:
Dat was ook zo mat Aissatiquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:53 schreef bloodysunday het volgende:
tering, iedereen heeft denk ik een glazen bol hier dat ze al 100% zeker weten dat Honda het helemaal gaat maken
Wouzers, een keeper haal je toch ook niet omdat hij een goal achter zijn naam heeft staanquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:54 schreef thewishmaster het volgende:
Honda heeft in drie eredivisiewedstrijden al zo'n beetje het doelpuntentotaal van Aisatti benaderd.
Ik doe alleen een constatering.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:55 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Wouzers, een keeper haal je toch ook niet omdat hij een goal achter zijn naam heeft staan
okquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:56 schreef thewishmaster het volgende:
[..]
Ik doe alleen een constatering.
Ik vind Aisatti ook nog steeds een goede speler, maar het gebrek aan doelpunten bij hem baart me wel zorgen. Naast Suarez heb je meer spelers nodig die een behoorlijk aantal goals kunnen maken.quote:
Jullie mogen hem samen met Jan arie van der Heijden wel lenen heaur.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Stuur hem dan maar naar Groningen.
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wielaert heeft een contract dat nog een paar jaar doorloopt. Hij heeft jarenlang bij subtoppers gespeeld en nu bij Ajax eindelijk een riant contract binnen gesleept, en dat nog wel in de nadagen van zijn carriere. Waarom zou die jongen willen vertrekken? Er is geen andere club in Nederland die hem het Ajax-loon biedt. Hij heeft natuurlijk ook een hypotheek, en wil hij de rest van zijn leven relaxed doorbrengen dan moet hij nu cashen en niet zijn contract inleveren. Een beetje het Bogarde verhaal dus. Het blijft gewoon stom van Ajax dat ze hem ooit hebben gehaald.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:50 schreef bloodysunday het volgende:
Eerst Wielaert weg
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Jullie mogen hem samen met Jan arie van der Heijden wel lenen heaur.
Moet je wellicht opschieten, heeft Twente ook al meerdere keren voor op de tribune gezeten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef Radegast het volgende:
Honda moet gewoon komen, Afonso Alves zou super zijn.
En Aissati moet gewoon blijven en vechten voor z'n plekkie.
En tja, weer een nieuwe verdediger. Ik zou gaan voor Joao Carlos van Genk. Fysiek in orde, linksbenig, en nog belangrijker: hij kan ook nog wat met een bal.
Ja, en als waarschijnlijk Oleguer daar het hele seizoen gestaan had zonder Wielaert in de verdediging denk ik dat hij begin dit seizoen een goede verdediger was geweest die goed samenspel had met de rest van de verdediging. Ik blijf het herhalen: Oleguer - Alderweireld vond ik topquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:58 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Wielaert heeft een contract dat nog een paar jaar doorloopt. Hij heeft jarenlang bij subtoppers gespeeld en nu bij Ajax eindelijk een riant contract binnen gesleept, en dat nog wel in de nadagen van zijn carriere. Waarom zou die jongen willen vertrekken? Er is geen andere club in Nederland die hem het Ajax-loon biedt. Hij heeft natuurlijk ook een hypotheek, en wil hij de rest van zijn leven relaxed doorbrengen dan moet hij nu cashen en niet zijn contract inleveren. Een beetje het Bogarde verhaal dus. Het blijft gewoon stom van Ajax dat ze hem ooit hebben gehaald.
Sno hoeven we nog niet gratis, zelfs niet als we geld toe krijgen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.
Precies elk team heeft een néger als Sno nodig, zulke degelijk hamstrings zie je maar zelden.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:01 schreef Morendo het volgende:
[..]
Misschien kunnen we een bepaalde Zweedse verdediger van Groningen bij de deal betrekken? Krijgt Groningen de multifunctionele Sno er nog bij.
Venom speel geen spelletjes, ik kijk zo dwars door jou reverse psychology heenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:04 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Sno hoeven we nog niet gratis, zelfs niet als we geld toe krijgen.
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij cadeau gekregen.quote:
Dat zou wat wezenquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij gekregen.
Shit, je hebt me door.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Venom speel geen spelletjes, ik kijk zo dwars door jou reverse psychology heen![]()
En volgend jaar rijd elke speler in een Honda Civic?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:05 schreef Morendo het volgende:
[..]
Sony is Japans. Misschien is de Honda-deal al rond en heeft Ajax er twee videoschermen bij gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |