Echt top is het nog niet, maar beter dan Wielaert imo. Vind dat Wielaert veel credits heeft hier, geen idee waar dat op gebaseerd is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Denk het wel, Oleguer had die lompe overtreding nooit gemaakt in de 1e helft waardoor die 2-2 ook nooit was gevallen waarschijnlijk.
Ik vind Wielaert gewoon drama qua inschatten van situaties.
Nee. AZ en PSV hebben ook interesse in hem gehad (heb ik gelezen). Allebei geinformeerd maar Breno zag Nederland niet zo zitten.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:54 schreef Vjenne12345 het volgende:
Breno moet wel haalbaar zijn lijkt me.
gemeldt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
http://www.at5.nl/artikel(...)naar-ajax-dichterbij
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Barbara Barend zou gemeldt hebben op AT5 dat Honda naar Ajax wil en Ajax hem echt wil.
jongen uit de provinciequote:Honda zegt het erg naar zijn zin te hebben in Nederland. "De mensen zijn vriendelijk, het is hier rustig en daarom wil ik voorlopig gewoon in Nederland blijven."
Dat was gistermiddag al nieuws.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Dat Barbara dat heeft gezegd?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:30 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat was gistermiddag al nieuws.
Hoezo verkapt?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:24 schreef bloodysunday het volgende:
Wielaert is een verkapte cliniclown
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:19 schreef Jasza het volgende:
Als haar papa en tante geen tv-sterren waren geweest dan geloof ik niet dat iemand ooit van haar zou hebben gehoord.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:26 schreef bloodysunday het volgende:
Vind die Barbara Barend ook een beetje poep lullen
Ja.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Hoezo verkapt?
Maar de reden dat Oleguer weg moet en niet hij komt denk ik omdat Oleguer een hogere marktwaarde heeft. Oleguer kan vast wel naar een Spaanse middenmoter toe, waar zou Robbie heen moeten?
Ja ik begrijp het ook niet meer Venom. Ja dat je met Honda meer scorend vermogen in huis haalt. Maar ik zou gewoon Aissati het vertrouwen geven.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:38 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En wat gaat er dan met Aissati gebeuren?
Maar weer een jaartje op de bank?
Stuur hem dan maar naar Groningenquote:
Honda moet het eerst nog is waarmaken, wat kan hij nou fout doen bij VVV? Ik zie Honda graag naar Ajax komen enkelt al omdat ik het zo'n held vind, maar of hij het verschil kan gaan maken??????quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:44 schreef damsco het volgende:
Wat kan mij Aissati schelen als we Honda hebben.
Oleguer schat ik weliswaar hoger in dan Robbie maar indien er een nieuwe CV bij komt vind ik het wel terecht dat ze de dure Oleguer verkopen. Ik geloof er namelijk niets van dat iemand in de Nederlandse competitie Wielaert wil. Twente ook niet want die hebben al Wisgerhof en Douglas. En drie rechtsbenige CV's is ook iets teveel van het goede.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |