abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71963814
Honda te duur, was te verwachten natuurlijk.

Dan maar over naar Raf.
pi_71963843
Zo, dus jullie willen Alves
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:53:24 #153
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71963847
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ransfers/bilanz.html

En nu is iedereen te de duur?
uiteraard, dat staat in ons handboek onderhandelingsstrategie pagina 4, artikel 5 lid b.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71963860
Volgens mij is Honda te duur, maar ik weet het niet zeker hoor.

Kan iemand dat bevestigen?
pi_71963865
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Tuurlijk kan Ajax Honda wel betalen, de prioriteiten liggen er alleen niet.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71963877
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:

[..]

Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Hopen maar dat we die Henrique kunnen huren en dan nog een spits of aanvallende middenvelder kunnen aantrekken. Armoe troef
pi_71963915
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is Honda te duur, maar ik weet het niet zeker hoor.

Kan iemand dat bevestigen?
Alleen Snor zei het, maar die zit er vaker naast dan dat ie gelijk heeft.
-
pi_71963922
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.
Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?
Zeker toen Amrabat er een paar keer hinkelend voorbij liep.
pi_71963984
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef Klaphark het volgende:

[..]

Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?
Zeker toen Amrabat er een paar keer hinkelend voorbij liep.
Toen was het al te laat....
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
pi_71964012
quote:
Afonso Alves en Honda zijn voorlopig te duur voor Ajax

EXCLUSIEF - Ajax wil eerst de selectie inkrimpen voordat de club geld vrijmaakt voor eventuele aankopen. De selectie van Martin Jol bestaat momenteel uit 31 spelers, waar de trainer streeft naar een spelersgroep van twintig man, aangevuld met vier jonge talenten.

De Amsterdammers onderzochten vorige week de mogelijkheid om Afonso Alves (Middlesbrough) dan wel Keisuke Honda (VVV Venlo) binnen te halen, maar beiden zijn op dit moment te duur voor Ajax. Een andere speler op de wensenlijst, de Uruguayaanse verdediger Diego Lugano, heeft zijn contract bij Fenerbahçe verlengd.

George Ogararu, Rasmus Lindgren, Evander Sno, Jeffrey Sarpong, Oleguer en Javier Martina mogen uitkijken naar een andere club. Laatstgenoemde loopt deze week stage bij de Italiaanse promovendus Bari in de hoop een contract af te dwingen.

Daley Blind, Darko Bodul en Jan-Arie van der Heijden worden mogelijk verhuurd, maar komen niet voor verkoop in aanmerking. Albert Luque is reeds verhuurd aan Malaga, waarbij Ajax nog steeds een groot deel van zijn recordsalaris ophoest
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.
-
pi_71964028
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
pi_71964038
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
Ziek.
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71964046
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Ja, hij was herstellende van koorts.
pi_71964065
Kaartje voor donderdag over btw, vak 424. Normale prijs. PM bitte.
pi_71964129
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.
pi_71964153
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ja, hij was herstellende van koorts.
Hoe was die Atouba trouwens?
pi_71964168
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.
2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:01:58 #168
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_71964176
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:

[..]

moe... Verder zijn de meningen verdeeld. Ik vond hem de eerste helft wel aardig.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_71964184
quote:

[..]

Daar zijn de meningen over verdeeld
pi_71964202
quote:

[..]

2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,
Ja en die gaat dit seizoen ook een terugslag krijgen

We moeten wel backups overhouden en op deze manier.
pi_71964285
Het is dus duidelijk dat we a la f'noord van spelers afmoeten voor er nieuwe gehaald kunnen worden.
-
pi_71964326
quote:

[..]

Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_71964362
Moe in de tweede helft en stond constant tegenover twee PSV'ers, dus ja hij had het toen moeilijk.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_71964468
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Seam het volgende:

[..]

Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.
Ik vond 'm in het begin ook gewoon goed.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  maandag 17 augustus 2009 @ 22:12:31 #175
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_71964525
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Gabri hoeft ook helemaal niet weg.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')