uiteraard, dat staat in ons handboek onderhandelingsstrategie pagina 4, artikel 5 lid b.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ransfers/bilanz.html
En nu is iedereen te de duur?
Tuurlijk kan Ajax Honda wel betalen, de prioriteiten liggen er alleen niet.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Hopen maar dat we die Henrique kunnen huren en dan nog een spits of aanvallende middenvelder kunnen aantrekken. Armoe troefquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.
Alleen Snor zei het, maar die zit er vaker naast dan dat ie gelijk heeft.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens mij is Honda te duur, maar ik weet het niet zeker hoor.
Kan iemand dat bevestigen?
Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.
Toen was het al te laat....quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:55 schreef Klaphark het volgende:
[..]
Dat begreep ik ook echt niet. Iedereen kon toch meteen zien dat hij helemaal kapot was?![]()
Zeker toen Amrabat er een paar keer hinkelend voorbij liep.
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.quote:Afonso Alves en Honda zijn voorlopig te duur voor Ajax
EXCLUSIEF - Ajax wil eerst de selectie inkrimpen voordat de club geld vrijmaakt voor eventuele aankopen. De selectie van Martin Jol bestaat momenteel uit 31 spelers, waar de trainer streeft naar een spelersgroep van twintig man, aangevuld met vier jonge talenten.
De Amsterdammers onderzochten vorige week de mogelijkheid om Afonso Alves (Middlesbrough) dan wel Keisuke Honda (VVV Venlo) binnen te halen, maar beiden zijn op dit moment te duur voor Ajax. Een andere speler op de wensenlijst, de Uruguayaanse verdediger Diego Lugano, heeft zijn contract bij Fenerbahçe verlengd.
George Ogararu, Rasmus Lindgren, Evander Sno, Jeffrey Sarpong, Oleguer en Javier Martina mogen uitkijken naar een andere club. Laatstgenoemde loopt deze week stage bij de Italiaanse promovendus Bari in de hoop een contract af te dwingen.
Daley Blind, Darko Bodul en Jan-Arie van der Heijden worden mogelijk verhuurd, maar komen niet voor verkoop in aanmerking. Albert Luque is reeds verhuurd aan Malaga, waarbij Ajax nog steeds een groot deel van zijn recordsalaris ophoest
Ziek.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
Ja, hij was herstellende van koorts.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Chadi het volgende:
Sorry hoor maar Sulejmani had gewoon moeten starten om PSV verder terug te dringen. Had Jol daar uitleg voor of niet?
En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.
Hoe was die Atouba trouwens?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:58 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, hij was herstellende van koorts.
2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
En toch snap ik niet dat je Wielaert wil houden en Oleguer wel weg moet, erg slecht van Jol.
quote:
Ja en die gaat dit seizoen ook een terugslag krijgenquote:Op maandag 17 augustus 2009 22:01 schreef Chadi het volgende:
[..]
2 van hetzelfde en dan houd je iemand die nog een beetje mee kan voetballen centraal en je maakt ruimte voor die jonge belg.,
Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.quote:
Ik vond 'm in het begin ook gewoon goed.quote:Op maandag 17 augustus 2009 22:06 schreef Seam het volgende:
[..]
Speelde een goede pot, maar was in de tweede helft al snel op en dat bleef bij de meeste mensen hangen. Jol zei naderhand ook dat hij hem eerder had moeten wisselen.
Gabri hoeft ook helemaal niet weg.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Op VI.nl staat Gabri trouwens NIET op het lijstje van spelers dat weg mag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |