Je verwoord precies wat ik ook denkquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef TAV74 het volgende:
Honda wordt wel erg hoog ingeschat hier zegIk vind het een cultheld bij VVV, maar de stap naar Ajax is wel een hele grote, hoe dat uitpakt is hoogst onzeker. Hij lijkt inderdaad meer scorend vermogen te hebben dan Aissati, maar om hem dan gelijk hoger aan te slaan vind ik wel erg voorbarig.
Ter ere van de succesvolle samenwerking tussen Keisuke en Dario brengen ze volgend jaar de Honda Cvitanich uit.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:07 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
En volgend jaar rijd elke speler in een Honda Civic?
Dat Aissati te weinig scorend vermogen heeft?quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:08 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Je verwoord precies wat ik ook denk
Het hele verhaalquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat Aissati te weinig scorend vermogen heeft?
Donderdag moet je haast wel met een aanvallende middenvelder spelen, aangezien die gasten wss met 9 mana chterin gaan hangen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Sethje het volgende:
Er komt nu wel een serie wedstrijden waarin je met een nr 10 kunt spelen denk ik, zeker de thuisduels. ( in principe ieder thuisduel mijns inziens, maar het tegen rkc kwam het totaal niet uit de verf)
Ik vind 3 controlerende middenvelders ook een 'no-go'. Je hebt iemand nodig de de verbinding legt tussen het middenveld en de aanval. Aissati is zeker iemand die dat kan.quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:45 schreef thewishmaster het volgende:
Er is in het huidige systeem zonder nummer 10 geen plaats voor een speler als Aisatti.
Nee dank jequote:Op maandag 17 augustus 2009 19:41 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Interesseert me niet, je houd een speler toch op prestatie. Oleguer presteert na mijn doen beter dan Wielaert. En wat boeit het een club nou waar die speler heen gaat, Oleguer heeft alleen meer kans dat hij een nieuwe club krijgt. En Twente wil Wielaert vast wel terug.
Ik denk dat De Zeeuw en Enoh beter zijn.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Sethje het volgende:
Gabri hoort, mits fit, altijd in de basis te starten natuurlijk.
Enoh kan beter worden, maar vind Gabri nog wel wat verder. Maargoed, Enoh spreekt in elk geval Nederlands, en Gabri... tsja, ik ben altijd een grote fan van 'm geweest sinds hij is gekomen. Maar z'n tijd zit er bij Ajax toch een beetje op, zo met al die blessures.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik denk dat De Zeeuw en Enoh beter zijn.
Hoor ik ook goede verhalen over. Wat voor type verdediger is dat? Pure mandekker? Opbouwer?quote:Op maandag 17 augustus 2009 19:57 schreef Radegast het volgende:
En tja, weer een nieuwe verdediger. Ik zou gaan voor Joao Carlos van Genk. Fysiek in orde, linksbenig, en nog belangrijker: hij kan ook nog wat met een bal.
Zijn tijd is geweest vrees ik.quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:46 schreef Sethje het volgende:
Gabri hoort, mits fit, altijd in de basis te starten natuurlijk.
De aangepaste opstelling gisteren ook niet trouwensquote:Op maandag 17 augustus 2009 20:27 schreef Sethje het volgende:
Er komt nu wel een serie wedstrijden waarin je met een nr 10 kunt spelen denk ik, zeker de thuisduels. ( in principe ieder thuisduel mijns inziens, maar het tegen rkc kwam het totaal niet uit de verf)
Van onder naar boven geteld heb je vijf stumperds op een rij voordat het in orde is...quote:Op maandag 17 augustus 2009 20:36 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik vind 3 controlerende middenvelders ook een 'no-go'. Je hebt iemand nodig de de verbinding legt tussen het middenveld en de aanval. Aissati is zeker iemand die dat kan.
Daarnaast horen zowel Suarez als Sulejmani niet in de spits en hebben we een echte nummer 9 nodig, dat heeft toch nagenoeg elke 'grote' club?. Als Jol niet geloofd in Dario dan moet hij een aankoop doen en dan zou de Alves uit de Heerenveen tijd (ik heb hem daarna niet meer gevolgd) niet eens zo heel gek zijn imo. 4-4-2 zou ik incidenteel gaan spelen bij moeilijke uitwedstrijden of om een voorsprong te verdedigen. Gewoon een goede spits met Sulejmani en Suarez lekker onbevangen aan de zijkanten. Aissati als creatieve brein erachter en een twee mans blok op het middenveld met die twee kale bikkelaars. Verdediging staat in mijn ogen prima met Vertongen, Alderwereild, Wielaert en V/d Wiel.
-----------------Aankoop(Alves?)----
----Sulejmani--------------------Suarez----
--------------------Aissati----------------
-------------De Zeeuw--Enoh-------------
Vertonghen--Alderwereild--Wielaert--v/d Wiel.
------------------Stekelenburg-------------
Laksheidquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Wat was er trouwens loos bij Ajax tegen PSV. na 2 minuten op voorsprong en dan nog weg geven?
Ik zie het al. Ik zap in en van der wiel maakt ene blunder van jewelste daar door niet door te lopen maar tegen Wielaart aan te lopen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Wat was er trouwens loos bij Ajax tegen PSV. na 2 minuten op voorsprong en dan nog weg geven?
Hoe vroeger je op voorsprong komt hoe langer de tijd de tegenstander heeft om terug te komen.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:27 schreef Chadi het volgende:
Moet dit een dag later?quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg met blunder nummer 2De tering hee weer weg gegeven dus.
Een goed teken dusquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:42 schreef Dr.Daggla het volgende:
Honda te duur voor Ajax, aldus de Snor.
Jol zei dit naderhand ook dus heeft er nu wel van geleerd.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:45 schreef Aanvoerder het volgende:
Atouba had gewisseld moeten worden. Die was op na een tijdje. Misser van Jol dat 'ie daar niet ingreep. Bah, ben er nog steeds ziek van.
Natuurlijk is dat te duur. Voor KJH en Suarez betaalde je minder, dus waarom 10 miljoen voor Honda?quote:
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:46 schreef Seam het volgende:
[..]
Jol zei dit naderhand ook dus heeft er nu wel van geleerd.
quote:
quote:
Wat Derksen zegt is ook waar, een keeper schat nooit in dat hij daar gaat schieten. Zo moet je ook is denken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:36 schreef Chadi het volgende:
Stekelenburg met blunder nummer 2De tering hee weer weg gegeven dus.
Dat soort goals komen bijna nooit voor en zijn meer geluk (en eigenlijk ook gewoon een mislukte voorzet) dan wijsheid.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:49 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat Derksen zegt is ook waar, een keeper schat nooit in dat hij daar gaat schieten. Zo moet je ook is denken.
Deze keer gelukkig weinig PSV volk om me heen gehad dus ik heb het wel geredquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:48 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Gelukkig maar. Ik heb er weinig van teruggezien en gelezen. Trek het niet zo lekker.
zo makkelijk werkt het niet natuurlijk. De CFO zou blij zijn als hij 70 miljoen pond als eigen bezit zou hebben en uit kon (laten) gevenquote:Op maandag 17 augustus 2009 21:50 schreef Jasza het volgende:
http://www.transfermarkt.(...)ransfers/bilanz.html
En nu is iedereen te de duur?
Weet ik ook wel, maar het zegt wel veel dat je zoveel winst hebt en dit jaar amper iets uitgeeft terwijl je toch echt nog wat spelers nodig hebt.quote:Op maandag 17 augustus 2009 21:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zo makkelijk werkt het niet natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |