abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71967586
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

Honda gaat ook niet weg voor 10 miljoen. Denk dat VVV rond de 7 a 8 miljoen ook al wel overstag gaat.
Dat heeft psv ook niet.
-
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:35:51 #202
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_71967621
Sno en Kennedy had je meteen van kunnen weten dat ze het niveau net hebben.
En of Honda de stap naar Ajax wel kan maken.. ik vraag het mij af hoor.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:37:55 #203
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71967668
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:34 schreef Dr.Daggla het volgende:

[..]

Dat heeft psv ook niet.
Geen idee.. maar Ajax blijkbaar ook niet.
pi_71967692
Kennedy vond ik geen gekke aankoop. Speelde bij Twente best behoorlijk en voor 7 ton kun je een gokje wagen.
pi_71967751
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:37 schreef Prosac het volgende:

[..]

Jij gelooft alles wat Derksen zegt?
AFC Ajax, IJsselmeervogels & Indiana Pacers
pi_71967780
Kennedy mag dus overigens gewoon blijven. --> http://www.at5.nl/artikelen/21860/jol-wel-gecharmeerd-van-kennedy
pi_71967810
quote:

[..]

Ajax zal het geld wel hebben, maar niet nog een speler onder contract willen.
Dus daarom moeten eerst mensen weg.
-
pi_71967852
Vind het wel jammer dat Sarpong weg mag. Ben altijd wel gecharmeerd van hem geweest.
pi_71967939
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:35 schreef Cheiron het volgende:
Sno en Kennedy had je meteen van kunnen weten dat ze het niveau net hebben.
Exact. Je kunt ze er wel een paar weken langer bij de selectie houden maar hoeveel krediet wil je ze nog geven? Juist dan krijgen ze de indruk nog toekomst te hebben bij de club en komen ze weer met de bekende voorgelogen uitspraken als ''de trainer is absoluut overtuigd van mijn kwaliteiten''. Met nog twee weken voor het sluiten van de transferperiode is dat een gevaar. Zeker nu het akelig stil is op de transfermarkt. Mogelijke gevolg is dan dat je nog minstens tot de winterstop met hun zit opgescheept tegen een behoorlijke salaris, dat terwijl ze niet meer in de plannen voorkomen.

Voor deze jongens had er gewoon vroegtijdig een duidelijk signaal moeten worden afgegeven: geen toekomst bij de club. Opgetyft.
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:53:02 #210
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71968023
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:41 schreef F1Bas het volgende:

[..]

Jij gelooft alles wat Derksen zegt?
Ik heb geen VI gekeken vanavond. Maar het lijkt de laatste weken wel lastig voor Ajax om dure spelers aan te trekken.
Aan een kant is het misschien begrijpelijk dat ze niet veel geld meer willen uitgeven, maar er wordt zoals het lijkt ook wel erg moeilijk gedaan, terwijl er normaal niet echt gebrek aan centen leek te zijn. Misschien is het allemaal maar uiterlijke schijn hoor.
pi_71968065
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:53 schreef Prosac het volgende:

[..]

maar er wordt zoals het lijkt ook wel erg moeilijk gedaan,
Hoezo?
  maandag 17 augustus 2009 @ 23:58:40 #212
73274 Prosac
Bedankt Ray
pi_71968132
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:55 schreef Nashje het volgende:

[..]

Hoezo?
Gevoel, uitspraken van Jol dat niemand meer dan 6 miljoen waard is, dat het niet langer cashen is als Ajax langs komt.. klagen hier van users over moeilijkheden over de 3 of 4 miljoen voor Obradovic. Iets zegt me dat het Ajax van eerder daar veel sneller mee was geweest.
Maar echt hard is het nou ook niet te maken, puur een gevoel.
Net zoals het gevoel dat het financieel slechter gaat bij Feyenoord dan men ons voor doet komen en dat het PSV allemaal wel mee valt.
pi_71969567
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:49 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Exact. Je kunt ze er wel een paar weken langer bij de selectie houden maar hoeveel krediet wil je ze nog geven? Juist dan krijgen ze de indruk nog toekomst te hebben bij de club en komen ze weer met de bekende voorgelogen uitspraken als ''de trainer is absoluut overtuigd van mijn kwaliteiten''. Met nog twee weken voor het sluiten van de transferperiode is dat een gevaar. Zeker nu het akelig stil is op de transfermarkt. Mogelijke gevolg is dan dat je nog minstens tot de winterstop met hun zit opgescheept tegen een behoorlijke salaris, dat terwijl ze niet meer in de plannen voorkomen.

Voor deze jongens had er gewoon vroegtijdig een duidelijk signaal moeten worden afgegeven: geen toekomst bij de club. Opgetyft.
Wie zegt dat ze niet geprobeerd hebben om Sno, Kennedy en co te slijten toen de markt open ging?
Misschien willen clubs geen spelers die al jaren op de bank zitten met een riant salaris.
-
pi_71969839
Oleguer gaat het nog wel halen, Gabri ook. Kennedy, Sno Ogeraru, Martina mogen morgen nog weg. Blind vd Heijden Donald eventueel nog hoop ik snel verhuurd zien worden
AJAX AMSTERDAM!
pi_71970177
quote:

[..]

Ajax heeft wel geld maar wil het niet uitgeven, niet teveel iig.
pi_71971541
Alves

En Honda hebben we ook niet nodig. We moeten ook niet spelers gaan halen om te voorkomen dat ze bij een concurrent gaan spelen...
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:22:23 #217
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_71971654
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 @ 23:29 schreef Prosac het volgende:

[..]

Honda gaat ook niet weg voor 10 miljoen. Denk dat VVV rond de 7 a 8 miljoen ook al wel overstag gaat.
We kunnen Sno erbij doen.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 08:37:18 #218
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_71971824
Kennedy was opzich geen verkeerde aankoop. Speelde prima toendertijd bij Twente. Had dat seizoen bij twente een stuk of 15 assists als rechtsbuiten zijnde. Waarom het er bij Ajax nooit uitgekomen is ben ik nog steeds niet over uit. Zonde, want de Kennedy uit de Twente-tijd was een prima speler en niet zo'n prutser als dat ie nu is.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_71971977
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 23:32 schreef Nashje het volgende:

[..]

Bij een aantal spelers kan ik dat best geloven ja, maar bij een Kennedy en Sno had Jol allang kunnen zien dat het helemaal niets voorstelde. Hoewel dat ook weer niet zo zal zijn, aangezien Atouba ongeveer even klunzelig overkomt als Sno.
Voor ons was het denk ik makkelijk omdat we ze een heel jaar week in week uit zien voetballen. jol kwam iets later. En spelers kunnen zo weeer opleven onder een nieuwe trainer zoals onze vriend rommedahl. al vond ik Rommedahl wel wat zwakjes verdedigend afgelopen weekend. Hij liet zijn man een paar keer zomaar weglopen maar dat deden er meer op dat middenveld .
pi_71972092
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 08:37 schreef fathank het volgende:
Kennedy was opzich geen verkeerde aankoop. Speelde prima toendertijd bij Twente. Had dat seizoen bij twente een stuk of 15 assists als rechtsbuiten zijnde. Waarom het er bij Ajax nooit uitgekomen is ben ik nog steeds niet over uit. Zonde, want de Kennedy uit de Twente-tijd was een prima speler en niet zo'n prutser als dat ie nu is.
Hij was met zijn assists inderdaad redelijk op dreef.
pi_71972380
Iemand een linkje naar UEFA Europa League Ajax - SK Slovan Bratis Lava Topic
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71972422
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:21 schreef kleinzusje het volgende:
Iemand een linkje naar UEFA Europa League Ajax - SK Slovan Bratis Lava Topic
Volgens mij is dat topic er nog niet.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_71972466
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 09:23 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Volgens mij is dat topic er nog niet.
Ah, thx
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_71972484
De Zeeuw is op tijd fit voor as donderdag
pi_71972601
quote:
Of de komst van Alves haalbaar is voor Ajax, is de vraag. De raad van commissarissen en directie willen de hand op de knip houden zolang er geen spelers zijn verkocht of verhuurd. Trainer Martin Jol werd tegen PSV in zijn mening gesterkt dat de Amsterdammers dringend behoefte hebben aan een spits en centrale verdediger.
Telegraaf
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')