Wil je misschien nog eens proberen - als je nu tijd hebt - om adsense eens te installeren? Vorige keer lukte me het niet de bevestigingslink te bevestigen. Ik weet dat je op de Adsense dashboard veel dingen kunt bekijken.quote:Op maandag 17 augustus 2009 17:41 schreef W1ZZ het volgende:
Wat is je reguliere baan dan?
Nee, ik vroeg ernaar omdat we nu weer door iemand zijn gevonden!Waar kunnen we trouwens überhaupt de stats bekijken?
Op sites als douglas.nl of iciparisxl.nl vind je altijd wel een top 10. Maar ik heb het sterke vermoeden dat het een gemanipuleerde top 10 is, en niet een afspiegeling puur van de verkoopcijfers - immers, dat zeggen ze er ook nergens letterlijk bij dat het zo is. Het zal me echter niet verbazen dat de top 3 (JPG Le Male, Davidoff Cool Water en Boss Bottled) wél de top 3 is.quote:Op maandag 17 augustus 2009 18:42 schreef Winner_Taco het volgende:
Wat ik me afvraag is of er ook informatie beschikbaar is als het gaat om de hoeveelheid verkochte luchtjes van een bepaald merk. Zeg maar een top 10 meest verkochtte zoals cd's , dvd's etc
Top 10's in winkels worden in de regel gekocht, gebruikt om voorraden leger te krijgen, etc etcquote:Op maandag 17 augustus 2009 19:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Op sites als douglas.nl of iciparisxl.nl vind je altijd wel een top 10. Maar ik heb het sterke vermoeden dat het een gemanipuleerde top 10 is, en niet een afspiegeling puur van de verkoopcijfers - immers, dat zeggen ze er ook nergens letterlijk bij dat het zo is. Het zal me echter niet verbazen dat de top 3 (JPG Le Male, Davidoff Cool Water en Boss Bottled) wél de top 3 is.
Maar om je vraag te beantwoorden: volgens mij willen de multinationals dat liever geheim houden. Je zou dan moeten zoeken op industrie-websites die niet zozeer naar consumenten gericht zijn.
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 09:54 schreef erikje14 het volgende:
Davidoff Cool water is wel lekker, net al Zegna Z al kan ik niet zeggen dat ik verder al veel geprobeerd heb, 't was altijd axe enz, beetje blijven hangen wat dat betreft
Paar weken terug eens een beetje wezen shoppen met een maat van me en bij die 2 uitgekomen, eens kijken of d'r een beetje vergelijkbare geuren zijn, gewoon lekker fris, niet te overheersend.
Heb ik ook regelmatig last van.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.
Bulgari Aqua en Aqua Marine zijn ook goeie opties.
[..]
Heb ik ook regelmatig last van.![]()
Ik vind de sobere groene linkjes (donker, en licht voor visited links) erg goed. Maakt me niet uit dat ze naar een andere kleur worden geswitched. Ik denk overigens dat het sowieso beter uit gaat zien als de flesjes en/of de achtergronden bovenaan de pagina wat kleur gaan krijgen. Wat dan betreft kan die 'Polderposh' logo dan ook in een andere, soberder, minder groenequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:13 schreef veuve_amiot het volgende:
Hee PP'ers, zijn we erg gehecht aan het huidige kleurenschema? Zo niet, dan wil ik wel een nieuwe proberen. (In andere woorden: mijn handen jeuken)
Hey, 't is een blog over geuren hoor, niet over begrafenispakketten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef veuve_amiot het volgende:
Afleiding: ik heb de kleurtjes veranderd.
*knak*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:19 schreef W1ZZ het volgende:
Ja, je moet de vrouwtjes nu eenmaal een beetje tegen zichzelf beschermen!
Kooom maar poele poele poele!
Nou, de dop --> idool --> spiritueel poppetje --> voodoo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb geen idee...wat is de connectie tussen voodoo en Idole de Lubin?
http://perfumeshrine.blog(...)ragrance-review.htmlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Het wordt weer tijd voor een nieuwe fles Kenzo Power. Nu wil ik deze gaan bestellen op FragranceX.com omdat het prijsverschil met de andere parfumeries toch wel vrij groot is. Het liefst zou ik de 124 ml fles voor ¤ 40,42 bestellen. Daar staat echter op de website van FragranceX bij: "Eau De Toilette Fraiche Spray". Wat houdt dat 'fraiche' echter in?
http://www.fragrancex.com(...)logne__products.html
Wat is tegenwoordig de limiet voor buiten de EU?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef erikje14 het volgende:
hoe zit het met invoerheffing/btw op die shop eigenlijk?
Ooit had ik het helemaal op een rijtje (toen ik begon met internetaankopen) maar aangezien ik al een jaar of 8 nooit een aanslag heb gekregen doe ik tegenwoordig maar wat en snap het allemaal ook niet zo meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:02 schreef W1ZZ het volgende:
Steer: je moet toch nog steeds BTW betalen. Invoerheffing en BTW zijn twee verschillende dingen...heb zelf nog nooit iets bij fragrancex besteld maar ik heb nooit gelezen dat mensen importshit moesten lappen.
Och, aansteller. Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, 't is een blog over geuren hoor, niet over begrafenispakketten?
22 euriepleurie maar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:18 schreef W1ZZ het volgende:
Volgens mij moet je BTW betalen op alle pakketjes boven de ¤22,- en invoerrechten op alle pakketten boven de ¤475,-. Daarnaast moet je ook nog ¤10,- aan de TNT betalen.
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef W1ZZ het volgende:
PS Steer: heb je vandaag de Vanille Galante opgestuurd
Zo, net besteld bij fragrancex en van je suggesties gelijk wat testjes meebesteldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.
Bulgari Aqua en Aqua Marine zijn ook goeie opties.
[..]
Heb ik ook regelmatig last van.![]()
Caramelzoetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef debomma het volgende:
Ik heb een lijste :
- Rochas for men
- Paco Rabanne 1 million
- YSL L'Homme
Welke van de drie?
Eh, lastig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef debomma het volgende:
Wat is de beste parfum prijs/kwaliteitsverhouding bekeken volgens jullie?
Oi. Echt? Ik heb er wel eens 4 weken op moeten wachten, maar sinds 7 juli... Ik weet wel dat hun klantenservice kut met peren is, dus daar zou ik sowieso niet op rekenen. Hou er ook rekening mee dat het bij de douane grote vertragingen kan oplopen - hoeft niet noodzakelijk de schuld van FragranceX te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef wht het volgende:
Jagoed, ik wacht bij fragrancex al sinds 7 juli op mijn bestelling. 2x een mail gestuurd en 2x een standaard reactie terug. Ik heb zo'n gevoel dat ik niks meer krijg...
Zeg er is een paar dan. Dan heb ik een keuzelijstje (in aanvulling op het hierbovenstaande). Dankje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef veuve_amiot het volgende:
Eh, lastig?
Ik kan je wel vertellen wat ik als kwalitatief hoogwaardig beschouw in die prijscategorie, maar dat zegt verdomde weinig over of jij dat lekker zou vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vele discounters online die de prijs nog drastisch lager kunnen doen laten uitvallen.
Um, dat schreef ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom is het belangrijk zeker te weten dat je een fles op gaat maken?
Van de geuren die ik heb geniet ik ook zeker wel. Of ze dan in een fles zitten of in een decant maakt me niet uit. Maar ik moet idd wat vaker de keuzes maken tussen een decant aanschaffen of een fles aanschaffen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ja sure, ik betrok het ook niet zozeer op de Creeds maar ik heb vaker het idee (and correct me if I'm wrong) dat de kosten je weerhouden van echt van de geuren te genieten...?
Brengt ongeluk voor mij om dat uit te spreken.quote:
Ik moest laatst 23 nogwat bij betalen voor een bestelling van 56 euro...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef erikje14 het volgende:
hoe zit het met invoerheffing/btw op die shop eigenlijk?
niet voordat ik wat had gedecantquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef W1ZZ het volgende:
Heb 'm alleen even snel op de pols getest voor 't douchen maar rook idd best prima! Kan me ook niet eens een hele synthetische top herinneren... M'n eerste gedachte was trouwens Polo Modern Reserve maar toen bedacht ik me dat je die alweer had weggedaan...
wtfquote:Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef W1ZZ het volgende:
Was de jouwe gisteren kwijtgeraakt en vanochtend weer teruggevonden op het toilet van de UB![]()
![]()
Thanksquote:Steer: heb jouw bubbelenveloppe ook klaargemaakt en opgestuurd
quote:Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Heeft er iemand hier ''ervaring'' met Diesel : Only The Brave? En zo ja : Hoe vinden jullie hem ruiken, raadt je hem aan, zijn er betere parfums van dezelfde prijsklasse? Bij voorbaat dank.
Och, we bijten niet. Tenzij je echt heel smakelijk bent.quote:Op zondag 6 september 2009 19:27 schreef wormtrein het volgende:
Ik zit natuurlijk helemaal verkeerd in dit topic vol liefhebbers, maar ik zou best eens wat geurtjes uit willen proberen zonder naar binnen te moeten bij b.v. een Douglas waar van die opgetutte 40+ dames je staan op te wachten. Wat zijn een beetje 'sportieve' geurtjes voor een jonge student, 21? Voor kwaliteit wil ik best betalen (b.v. Creed SMW), maar dan moet het wel bij me passen.
Voor vrouwen: Guerlain Shalimarquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:01 schreef Idril-2 het volgende:
En wat is nou een goed geurtje met vanille erin?
Da's voornamelijk opoponax, mop.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor vrouwen: Guerlain Shalimar
Mét vanillequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Da's voornamelijk opoponax, mop.
Oh en popjequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef veuve_amiot het volgende:
Givenchy Pi (even negeren dat erop staat dat 't voor mannen is)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en popje, de note in Pi is benzoïne. Maar het doet vanille of vaniline wél erg goed na.
![]()
Ja, dat dus. Alhoewel ik wél een keer een natuurlijke kaneelolie heb geroken, en dat rook zo gigantisch plastic! Was ervan overtuigd dat het de meest goedkope synthetische kaarsengeurstof was.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef W1ZZ het volgende:
Er wordt ook wel vaker gezegd dat mensen bezoïne überhaupt meer op vanille vinden lijken dan vanille zelf, maar wellicht is dat omdat veel mensen vanille kennen van toetjes en de goedkope geurkaarsen in plaats van van de donkere en ietwat houtig ruikende vanillestokjes...
Ik hoop serieus dat jij meer geluk hebt. Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, ik wacht nog op FragranceX, 21-08 verstuurd, nog niets gezienwe wachtne het gewoon vrolijk even af verder
Die is pleite dus... sinds juli?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef wht het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat jij meer geluk hebt. Ik wacht nog steeds
Your order shipped today 7/10/2009 with Global Mail Air Service
Jips, van de week maar weer mailen en eisen dat ik geen standaard reactie terug wil...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is pleite dus... sinds juli?
Ik heb de mijne binnen 2 weken gekregen.
En dan een Neg terugkrijgenquote:
Oh ja, ik was even uitgegaan van eBay waarbij je als buyer geen negs meer kunt krijgen... Ik ben niet zo'n fan van Héritage, wel van PdN NY (en BdP uiteraard). PdN NY is een meer sophisticated Chanel PM met een orange top en een zachter smoky hart dan BdP. Uiteindelijk vind ik BdP beter maar NY is zoveel goedkoper dat die absoluut betere value biedt. En er zijn ook genoeg mensen die NY gewoon beter vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan een Neg terugkrijgen
Trouwens W1ZZ, even jouw mening. Ik wil een ambery-woody in mijn collectie opnemen, en ik twijfel tussen PdN New York, Creed Bois du Portugal of een Guerlain Héritage EdP (vintage). Nu heb ik alleen BdP en een reformulated Héritage geroken, en vond ze eigenlijk beide even goed. Wat vind jij van deze drie?
oke oke thanks voor de informatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef W1ZZ het volgende:
Amerikanen noemen alle mannengeuren cologne, da's gewoon hun woord voor geurtje. Als het echt een eau de cologne betreft staat er 'eau de cologne'
Haha, sjiek. Wil net een mailtje gaan sturen naar hun, gaat de bel. Zul je het pakketje hebben.quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef wht het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat jij meer geluk hebt. Ik wacht nog steeds
Your order shipped today 7/10/2009 with Global Mail Air Service
Orientals bij dansen =quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:13 schreef Stereotomy het volgende:
Vanavond Salsa. Met Y.Ik doe denk ik een spraytje Guerlain Spiritueuse Double Vanille op.
Boyz r too. Srsly. :/quote:
quote:Op woensdag 30 september 2009 09:09 schreef W1ZZ het volgende: Chergui (lijkt een béétje op L'air du desert marocain)
Hmm... okee LAdDM is wel droger maarja... waar wil je Lutens dan mee vergelijken? Chergui is een van de minder zoete Lutens maar lijkt niet op SDV.quote:Op woensdag 30 september 2009 10:43 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Boyz r too. Srsly. :/
[..]
Neeeee!
LAdDM is kurkdroog & herbal, Chergui is veel stroperiger en heeft een bittere leernoot om het zoete uit te balanceren. Afgezien van een schep amber zie ik geen overeenkomsten.
SDV heb ik nooit geprobeerd, maar van beschrijvingen lijkt Chergui me het dichstbij komen. Die heeft (IMO, tenminste) óók een mentholachtige vibe in de topnotes.
Ik vind de drydown toch heel erg lekker, maar de opening spreekt mij niet zo aan..quote:Op woensdag 7 oktober 2009 19:18 schreef W1ZZ het volgende:
En de Idylle?
Chapelle: toch niet zo happy met The Dreamer..? Heb geen Pi voor je in de aanbieding helaas...
quote:
Ja & ja! Dacht al dat de postbode me aan het dissen was, maar ze zaten beide verstopt onder de Wehkamp gids. D'oh.quote:
Zoals bijna iedereen dusquote:Op donderdag 8 oktober 2009 11:44 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Ik vind de drydown toch heel erg lekker, maar de opening spreekt mij niet zo aan..
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:25 schreef Stereotomy het volgende:
De decant, however, is een vrij zoete naar vrouwelijk neigende soapy woody floral met een vijg/kokos-note erdoorheen. Um. Nu moet ik er zeker een naam bij verzinnen?
Geen Anthousa, die heb ik als olieroller dus die valt niet te decanten. Philosykos is idd een stuk droger dan deze. Grappig dat je er vijg in ruikt, want dat had ik nog niet gespot.quote:Anthousa Fig & Vetiver misschien? Want Philosykos ruikt in mijn herinnering niet zo vrouwelijk... al heb ik die maar 1x bij Skins gesampled nadat ik al 10 andere geuren had gesampled.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 18:41 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb niets teruggekregen van V_AWas it the harem comment?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blind raden is altijd lastig. Ik ben ervan overtuigd dat naam én fles veel met de perceptie te maken hebben van een bepaalde geur. Encre Noire bijvoorbeeld, vind ik transparant als Iris Silver Mist (zonder de iris). Dat komt omdat ik een decant heb en het spul gewoon doorzichtig is. Als ik hem uit een grote zwarte inktpot zou spuiten, zou ik veel eerder de associatie hebben met een donkere geur.
Daarnaast worden er vaak natuurlijke/synthetische dingen gemixt om een bepaalde note te krijgen die je absoluut niet met de gemixte ingredienten zou associeren. Burr legt vaak uit dat bij een bepaalde geur een synthetisch ingredient dat bv. aardbeien moet voorstellen gemixt wordt met iets wat hout moet voorstellen dat je dan opeens chocolade als perceptie van de geur krijgt. En dat terwijl er nooit chocolade in de buurt van die geur is geweest.
[ Bericht 26% gewijzigd door Stereotomy op 14-10-2009 16:04:34 ]Confidence through competence
Yessss.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 16:02 schreef Stereotomy het volgende:
Is het wel iets uit je BN wardrobe?
quote:Vroegah toen alles nog natuurlijk was, kon je natuurlijk 'rose' als note opgeven wanneer je natuurlijke essentiele rose olie aan je formulering toevoegt. Dat is gewoon 1-op-1.
Nou, ik ruik hem dus nog steeds goed op m'n arm en ik zou zweeeeeeren dat de drydown veel gelijkenis vertoont met bijvoorbeeld Creed's Virgin Island Water, die echter veel uitgesprokener is. Ik kan die connectie met kokos/vijg niet uit m'n hoofd krijgen, waarschijnlijk omdat ik dat als eerste beeld zag.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef veuve_amiot het volgende:
Muy bien!
Het is DA&GL. Is ook absoluut een geurtje dat ik inschakel als er, eh, verleid moet worden.![]()
Idd niks donkers aan en wbt Jasmin Noir, die had ik serieus in een roze flesje verwacht. Ook TF Black Orchid vond ik niet zo Black, eigenlijk.
Zou je 'm zelf dragen of gaat-ie naar V?
Hmmmquote:Virgin Island Water Fragrance Notes
Top Notes
Bergamot, Lime, Mandarin, Coconut Toddy, Copra.
Middle Notes
Jasmine, Hibiscus, Ylang-ylang, Ginger.
Base Notes
Tonkin Musk, White Rum, Sugar Cane.
Lastig, da's een best populaire voor een discontinued frag. Op eBay etc hoef je geen fatsoenlijke prijzen te verwachten... je beste kans is op het salesforum van BN: deze vent wil nog weleens Nobile verkopen en heeft schappelijke prijzen:quote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef Aschkael het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn Gucci Nobile begint op te raken....heeft iemand enig idee waar je dit nog tegen normale prijzen kan krijgen ?
Je komt een dagje ff niet online en er staat weer een halve pagina! Als jij me in je harem wilt zul je toch aan No 19 moeten gelovenquote:Op woensdag 14 oktober 2009 18:40 schreef veuve_amiot het volgende:
Is ook absoluut een geurtje dat ik inschakel als er, eh, verleid moet worden.
Kun je hem iets omschrijven, hoe moeilijk dat ook is?quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:23 schreef W1ZZ het volgende:
YSL Rive Gauche Pour Homme. Geen favoriet van me maar wel een regelrechte hit bij vrouwen. "Je ruikt als een echte man" krijg ik dan vaak naar m'n kop geslingerd
Ben benieuwd! Tzt maar even een sampletje ruilen ofzo. Heb nog bijvoorbeeld hier een 6 ml decant Santa Maria Novella Acqua di Cuba liggen die echt eens weg moet.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
Ow ik heb trouwens voor 't eerst in m'n leven een geur blind gekochtDe reissue van Aramis Havana... Ik was al een tijd op zoek naar een goede tabaksgeur en deze wordt zo de hemel ingeprezen dat ik dacht: what the hell!
[ afbeelding ]
Gut, ik keek eens om me heen bij haar verjaardag. Uitsluitend vriendinnen plus enkele mannen die van de mannenliefde waren. Ik vond het eerlijk gezegd niet zo'n positief signaal voor mezelf.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:18 schreef W1ZZ het volgende:
Een faghag, nooit van gehoordMaar wat zegt dat over hoe ze over jou denkt?
Ik ben het met de suggestie eens. Het is de geur van een gladgeschoren heer die net van de barbier komt. Het ruikt als een hele luxueuze, mannelijke scheerschuim. Het zegt: "MAN" maar niet op een foute Peter Selleck of David Hasselhoff manier. Hij staat ook bij mij op het te kopen lijstje.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:26 schreef Rancune het volgende:
[..]
Kun je hem iets omschrijven, hoe moeilijk dat ook is?
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:35 schreef Rancune het volgende:
Okay, ik heb er óók zo een nodig, dus die noteer ik even. Hebben jullie ook iets 'wilders'?
Als je een Macho 80's geur wil hebben, zoals hoe Magnum of Knight Rider geroken zou hebben, moet je naar Yves Saint Laurent Kouros kijken.quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:35 schreef Rancune het volgende:
Okay, ik heb er óók zo een nodig, dus die noteer ik even. Hebben jullie ook iets 'wilders'? Alsof je net het bos uit komt gerend met een bijl? Alsof je rechtstreeks uit de prehistorie naar het heden wordt gezapt?
Ik zoek een wilde, sensuele, mannelijke geur, én een die jullie net hebben beschreven.
Ik ben het persoonlijk niet zo eens met hoe Steer Rive Gauche omschrijft eerlijk gezegd... Het ruikt wel ook naar scheerschuim, dat klopt. Maar ik associeer het veel meer met een houthakker die zich juist moet scheren. Bij Rive Gauche denk ik aan deze man (Liev Schreiber, uit onder meer Defiance, X-Men Origins: Wolverine en Taking Woodstock):quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:35 schreef Rancune het volgende:
Okay, ik heb er óók zo een nodig, dus die noteer ik even. Hebben jullie ook iets 'wilders'? Alsof je net het bos uit komt gerend met een bijl? Alsof je rechtstreeks uit de prehistorie naar het heden wordt gezapt?
Ik zoek een wilde, sensuele, mannelijke geur, én een die jullie net hebben beschreven.
Goeie suggesties! Ik vind trouwens Habit Rouge nu die typische gladgeschoren gentlemangeur! Een van mijn favorieten!quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://polderposh.blogspot.com/2009/07/guerlain-habit-rouge.html
Verder kun je voor mannelijke geuren kijken naar Gucci pour homme (bruine fles, niet de grijze), Gucci Envy for Men, Yves Saint Laurent M7, Chanel Antaeus, Hermes Bel-Ami, Hermes Equipage, etc.
Werkt nog niet, maar ik heb voor 't gemak maar even zelf op imdb gezocht. Ik vind het voor hem eigenlijk niet zo'n verschil maken... met gladgeschoren kaken issie nog steeds stoer, terwijl ik bijvoorbeeld een lief 18 jarig jochie word zodra ik me scheerquote:
Ja heb net ff gekeken en idd zijn er wel wat luchtjes te vinden . Waaronder Alyssa Ashleyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je een tester van deze geur pakken:
[ afbeelding ]
... en dat glimlachend in haar gezicht spuiten.
Ligt er een beetje aan. Zwaardere luchtjes ( zwaar als in aanweziger en sterker van geur) is soms prettig maar kan ook irritant zijn als je in groter gezelschap bent .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mannen mogen tegenwoordig geen mannen meer zijn idd. 't is allemaal metro en unisex, en dat merk je goed terug in de geuren. Moet toch plaats zijn voor mannen-mannen én vrouwen-vrouwen.
Ja! Nou je het zegt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar dat komt omdat je altijd met een pruillip op foto's staat.![]()
..Ik vond die nou dus niet zo behaard, eigenlijk. Groot tromgeroffel op BN over Kouros altijd, maar meh. Heb 'm ook wel eens een dag gedragen en (ff checken) ja, nog steeds vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je een tester van deze geur pakken:
[ afbeelding ]
... en dat glimlachend in haar gezicht spuiten.
Hoeveel foto's kun jij nu helemaal van me gezien hebben? Heb je me soms zitten hyven? I feel violated!quote:
Ik denk niet dat iemand daar ooit aan heeft getwijfeld, hoor!quote:..Ik vond die nou dus niet zo behaard, eigenlijk. Groot tromgeroffel op BN over Kouros altijd, maar meh. Heb 'm ook wel eens een dag gedragen en (ff checken) ja, nog steeds vrouw.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:20 schreef Rancune het volgende:
Ik heb een stoer geurtje nodig. Niet te zoet. Iets dat zegt; "Hallo, hier ben ik, ongeschoren en net terug van de jacht.". Mannelijk dus.
Iemand een aanrader?
Ja, ben ik met je eens maar als de algemene opinie op een forum is dat iemand out of line is moettie inbinden of oprotten... The price of democracy, enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Die anakvulva discussie is echt_! des BN. Een geflipte gozer die je ook kunt ignore listen / uitlachen / medelijden mee hebben en meteen half gevoelig BN op de kast.
Oh, en mijn Timbuktu is ergens tussen Spanje en Nederland blijven haken, grom.
Ja is goed, maar ik denk niet dat ik zoveel heb wat jij wil. 3 ml Bulgari Black ofzo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:08 schreef W1ZZ het volgende:
Nooouu, in ene 6ml van een geur die ik niet ken vind ik wat enthousiastZullen we een sally 3ml atomiser ruilen?
Alright, ik doe het morgen op de bus!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:39 schreef Stereotomy het volgende:
Oh op die fiets
Ja dat kan, 3ml in een atomizer AdC
Ik heb al net gedecant. Het is hele harde honing met een tabaknote.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 20:33 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Alright, ik doe het morgen op de bus!
That little girl rrrrrrreally kicked his ass.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 21:58 schreef W1ZZ het volgende:
Maar als het alleen dat was zou ie z'n shit niet zo spuien op BN... lijkt me dat ie ook andere issues heeft.
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:35 schreef W1ZZ het volgende:
Back to perfumes: ik heb de jouwe ook net gedecant... Volgens mij zou Havana ook goed gaan met de wat meer vanillaheavy SDV of TV om wat meer spices en tabak in de mix te krijgen.
Hij heeft gvd mijn lening!!!quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 22:55 schreef W1ZZ het volgende:
Hè, is Dirk nog niet bij jou langsgeweest voor een lening dan!?
Dat was de grap ook.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 23:27 schreef W1ZZ het volgende:
Trouwens, even leninkje bij Dirk afsluiten voor die TV is funny in so many ways
quote:Op maandag 19 oktober 2009 18:19 schreef W1ZZ het volgende:
En je enveloppe binnen, bedankt! heb ik jou die Cacharel Nemo niet zelf eens gestuurd?
Geen vijg bij de listed notes & ja, staat erbij.quote:De mystery vial ruikt zachtbloemig en licht fris. Wellicht ook een hint van vijg? Staat ie in je wardrobe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |