quote:Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef W1ZZ het volgende:
PS Steer: heb je vandaag de Vanille Galante opgestuurd

Zo, net besteld bij fragrancex en van je suggesties gelijk wat testjes meebesteldquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.
Bulgari Aqua en Aqua Marine zijn ook goeie opties.
[..]
Heb ik ook regelmatig last van.![]()

Caramelzoetquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef debomma het volgende:
Ik heb een lijste :
- Rochas for men
- Paco Rabanne 1 million
- YSL L'Homme
Welke van de drie?

Eh, lastig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef debomma het volgende:
Wat is de beste parfum prijs/kwaliteitsverhouding bekeken volgens jullie?
Oi. Echt? Ik heb er wel eens 4 weken op moeten wachten, maar sinds 7 juli... Ik weet wel dat hun klantenservice kut met peren is, dus daar zou ik sowieso niet op rekenen. Hou er ook rekening mee dat het bij de douane grote vertragingen kan oplopen - hoeft niet noodzakelijk de schuld van FragranceX te zijn.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef wht het volgende:
Jagoed, ik wacht bij fragrancex al sinds 7 juli op mijn bestelling. 2x een mail gestuurd en 2x een standaard reactie terug. Ik heb zo'n gevoel dat ik niks meer krijg...

Zeg er is een paar dan. Dan heb ik een keuzelijstje (in aanvulling op het hierbovenstaande). Dankje!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef veuve_amiot het volgende:
Eh, lastig?
Ik kan je wel vertellen wat ik als kwalitatief hoogwaardig beschouw in die prijscategorie, maar dat zegt verdomde weinig over of jij dat lekker zou vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vele discounters online die de prijs nog drastisch lager kunnen doen laten uitvallen.

Um, dat schreef ik niet.quote:Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom is het belangrijk zeker te weten dat je een fles op gaat maken?

Van de geuren die ik heb geniet ik ook zeker wel. Of ze dan in een fles zitten of in een decant maakt me niet uit. Maar ik moet idd wat vaker de keuzes maken tussen een decant aanschaffen of een fles aanschaffen.quote:Op maandag 24 augustus 2009 23:13 schreef W1ZZ het volgende:
Ja sure, ik betrok het ook niet zozeer op de Creeds maar ik heb vaker het idee (and correct me if I'm wrong) dat de kosten je weerhouden van echt van de geuren te genieten...?

Brengt ongeluk voor mij om dat uit te spreken.quote:

Ik moest laatst 23 nogwat bij betalen voor een bestelling van 56 euro...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef erikje14 het volgende:
hoe zit het met invoerheffing/btw op die shop eigenlijk?

niet voordat ik wat had gedecantquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:12 schreef W1ZZ het volgende:
Heb 'm alleen even snel op de pols getest voor 't douchen maar rook idd best prima! Kan me ook niet eens een hele synthetische top herinneren... M'n eerste gedachte was trouwens Polo Modern Reserve maar toen bedacht ik me dat je die alweer had weggedaan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |