abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72019594
Kun je eigenlijk een bunch testertjes ergens vandaan halen(gratis/niet duur)? Bij Fragrancex.com staat wel 't kopje testers, maar normale prijzen.
A liar is a person who uses the valid designations, the words, in order to make something which is unreal appear to be real. - Nietzche
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:30:13 #52
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72019717
die fragrancex uit de OP is die echt betrouwbaar, geen nep shit ofzo, want die hebben het lievelingsparfum van Klonkette wel erg goedkoop
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72019869
Ja FragranceX is betrouwbaar. Ze hadden een tijdje geleden ook free shipping door FREE als coupon code in te voeren, weet niet of dat nog werkt...

MissSpooky: waarom zouden bedrijven testers aan individuen gaan verkopen? Dan verkochten ze toch geen gewone flessen meer??
"The sunshine bores the daylights outta me!"
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:35:33 #54
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72019887
FragranceX is tof. Heb 30 ml prima geur voor 4 EUR incl. shipping van ze gekocht.
Confidence through competence
  woensdag 19 augustus 2009 @ 20:35:50 #55
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72019899
dat free shipping staat nog steeds in tamelijk grote letters op hun voorpagina
pi_72026476
PS Steer: heb je vandaag de Vanille Galante opgestuurd
  woensdag 19 augustus 2009 @ 23:38:36 #57
55709 Stereotomy
pi_72026515
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 23:37 schreef W1ZZ het volgende:
PS Steer: heb je vandaag de Vanille Galante opgestuurd
hoe aardig

Zal ff wat samples voor jou bij elkaar verzamelen.
pi_72030902
Mannen, controversiële vraag :

Wat is de beste parfum prijs/kwaliteitsverhouding bekeken volgens jullie? Ik weet dat het een moeilijke is aangezien smaken zeer persoonlijk kunnen zijn.

Ik zoek gewoon een goeie niet al te dure parfum van max 100 euro voor een groot flesje
pi_72031615
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 11:58 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Probeer Sean John Unforgivable of Yves Saint Laurent L'Homme (niet de la Nuit) eens.

Bulgari Aqua en Aqua Marine zijn ook goeie opties.
[..]

Heb ik ook regelmatig last van.
Zo, net besteld bij fragrancex en van je suggesties gelijk wat testjes meebesteld
pi_72031708
Jagoed, ik wacht bij fragrancex al sinds 7 juli op mijn bestelling. 2x een mail gestuurd en 2x een standaard reactie terug. Ik heb zo'n gevoel dat ik niks meer krijg...
pi_72032103
Ik heb een lijste :

- Rochas for men
- Paco Rabanne 1 million
- YSL L'Homme

Welke van de drie?
pi_72036946
debomma: ik denk dat je vragen stelt waarop niet één antwoord mogelijk is... Geur is zo subjectief, je zult toch gewoon naar de winkel moeten om te ontdekken welke van de drie je het lekkerst vindt.

En dan zul je er achter komen dat dat Rochas for Men is
pi_72037000
wht: klote hee... die standaardreacties vallen me van hen ook wel tegen trouwens! Ik heb zelf overigens weleens een half jaar op een pakketje gewacht. Nou ja, na een maand had ik 't al als verloren beschouwd en m'n geld van de verkoper teruggekregen, maar toen ik vervolgens uit NL iets anders bestelde kwam dat 'verloren' pakketje ineens mee. Zal wel op 't postkantoor zijn blijven liggen ofzo...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 13:55:29 #64
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72038918
wat is jullie ervaringen met levertijden van fragancex, heb net wat besteld als verrassing voor vriendinlief
  donderdag 20 augustus 2009 @ 14:48:38 #65
55709 Stereotomy
pi_72040701
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:57 schreef debomma het volgende:
Ik heb een lijste :

- Rochas for men
- Paco Rabanne 1 million
- YSL L'Homme

Welke van de drie?
Caramelzoet
Appelzoet
Citrus/sensueel musk

Laatste. De eerste twee zijn meer avond/uitgaansgeuren imo.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 15:05:41 #66
55709 Stereotomy
pi_72041370
Hermes Vanille Galante (bedankt W1ZZ!)

Bij het opdoen: typische vrouwelijke musky floral met een soort van selderie-noot erin. Iets groens, fris-metaal-achtigs, maar tegelijk ook iets wat er niet in hoort. Ik edit dit bericht over 2 uurtjes wel weer....

veuve of LKS, willen jullie deze sample hebben? Dan stuur ik hem op. Ik kan hem splitten (er is ca. 1.5-1.8 ml) , of jullie kunnen het na elkaar proberen.
pi_72055194
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 08:53 schreef debomma het volgende:
Wat is de beste parfum prijs/kwaliteitsverhouding bekeken volgens jullie?
Eh, lastig?
Ik kan je wel vertellen wat ik als kwalitatief hoogwaardig beschouw in die prijscategorie, maar dat zegt verdomde weinig over of jij dat lekker zou vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vele discounters online die de prijs nog drastisch lager kunnen doen laten uitvallen.
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 09:36 schreef wht het volgende:
Jagoed, ik wacht bij fragrancex al sinds 7 juli op mijn bestelling. 2x een mail gestuurd en 2x een standaard reactie terug. Ik heb zo'n gevoel dat ik niks meer krijg...
Oi. Echt? Ik heb er wel eens 4 weken op moeten wachten, maar sinds 7 juli... Ik weet wel dat hun klantenservice kut met peren is, dus daar zou ik sowieso niet op rekenen. Hou er ook rekening mee dat het bij de douane grote vertragingen kan oplopen - hoeft niet noodzakelijk de schuld van FragranceX te zijn.

Steer: graag! K heb VG al een tijdje willen proberen.
pi_72069462
!

Excuses voor het weinig posten de laatste tijd, was een weekje weg met de vriendin en ben nu voor een tijdje in Lissabon en omgeving vakantie aan 't vieren Heb ik nog iets gemist?

Heb hier nog weinig bijzonders gevonden qua parfumwinkels, maar wel even Tom Ford White Patchouli geprobeerd bij de Corte Inglés. Eerste indruk was best positief, maar moet 'm nog wat langer dragen voor een goede beoordeling.
pi_72071754
Okay, dit topic vast teruggelezen, ik zal dit weekend even aan de slag met dat logo. Ik heb m'n laptop bij me
pi_72072271
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:38 schreef veuve_amiot het volgende:

Eh, lastig?
Ik kan je wel vertellen wat ik als kwalitatief hoogwaardig beschouw in die prijscategorie, maar dat zegt verdomde weinig over of jij dat lekker zou vinden. En dan heb ik het nog niet eens over de vele discounters online die de prijs nog drastisch lager kunnen doen laten uitvallen.
Zeg er is een paar dan. Dan heb ik een keuzelijstje (in aanvulling op het hierbovenstaande). Dankje!
pi_72111718
Leuk stukje V_A!
pi_72118375
Hey mensen! Ben weer terug van heel lang weg geweest.

V_A pm me even je adresgegevens. In ruil voor Tam Dao had ik je namelijk een vial Jardin Clos beloofd en ben het niet vergeten.

Ik was zaterdag in het pittoreske parfumwinkeltje in de Huidevettersstraat in Antwerpen en mijn moeder en ik waren helemaal aan de Creeds geslagen. Het scheelt daar 8e op een 120ml fles want hij (GIT) kost 112 euro. Daar kun je hem vaak niet eens voor van ebay halen. Zowieso echt een aanrader dat winkeltje.

Binnenkort dus echt maar eens aanschaffen dat GIT of toch SMW of...
  maandag 24 augustus 2009 @ 18:57:27 #73
55709 Stereotomy
pi_72118442
Hihi.

Mijn Creeds op SMW na heb ik allemaal in 2.5 ml vials tegen ca. 1 EUR / 1 ml, en dan overgeschonken in een 3 ml Sally atomizer. Ze zijn erg draagbaar en fijn, maar momenteel kan ik het gewoon niet verantwoorden om zoveel flessen te hebben (die je toch nooit van je leven opkrijgt). Dus dan zijn die vials wel een goed idee.
pi_72125076
Waarom is het belangrijk zeker te weten dat je een fles op gaat maken?
  maandag 24 augustus 2009 @ 22:24:42 #75
55709 Stereotomy
pi_72125281
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 22:19 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom is het belangrijk zeker te weten dat je een fles op gaat maken?
Um, dat schreef ik niet. Bedoel het volgende:

Ik zie (half)volle flessen als kapitaal. Indien je teveel kapitaal op je nachtkastje hebt staan, terwijl je het kapitaal ook in iets anders had kunnen steken (spaarrekening bijvoorbeeld), dan zou ik daar in mijn leefsituatie de voorkeur aan geven. Momenteel heb ik ongeveer omgerekend 200-300 EUR staan. Valt op zich nog wel mee, als je ziet hoe mijn huisgenootje op een dag extatisch thuis kwam met een riem van 50 EUR die ze maar met 1 of 2 jurken kon combineren.

Als ik eindeloos veel geld had, had het niet uitgemaakt natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')