Voor vrouwen: Guerlain Shalimarquote:Op zaterdag 12 september 2009 09:01 schreef Idril-2 het volgende:
En wat is nou een goed geurtje met vanille erin?
Da's voornamelijk opoponax, mop.quote:Op zaterdag 12 september 2009 09:09 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Voor vrouwen: Guerlain Shalimar
Mét vanillequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef veuve_amiot het volgende:
[..]
Da's voornamelijk opoponax, mop.
Oh en popjequote:Op zaterdag 12 september 2009 19:34 schreef veuve_amiot het volgende:
Givenchy Pi (even negeren dat erop staat dat 't voor mannen is)
quote:Op zaterdag 12 september 2009 20:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Oh en popje, de note in Pi is benzoïne. Maar het doet vanille of vaniline wél erg goed na.
![]()
Ja, dat dus. Alhoewel ik wél een keer een natuurlijke kaneelolie heb geroken, en dat rook zo gigantisch plastic! Was ervan overtuigd dat het de meest goedkope synthetische kaarsengeurstof was.quote:Op zondag 13 september 2009 23:08 schreef W1ZZ het volgende:
Er wordt ook wel vaker gezegd dat mensen bezoïne überhaupt meer op vanille vinden lijken dan vanille zelf, maar wellicht is dat omdat veel mensen vanille kennen van toetjes en de goedkope geurkaarsen in plaats van van de donkere en ietwat houtig ruikende vanillestokjes...
Ik hoop serieus dat jij meer geluk hebt. Ik wacht nog steedsquote:Op woensdag 16 september 2009 16:08 schreef erikje14 het volgende:
Hmm, ik wacht nog op FragranceX, 21-08 verstuurd, nog niets gezienwe wachtne het gewoon vrolijk even af verder
Die is pleite dus... sinds juli?quote:Op woensdag 16 september 2009 16:54 schreef wht het volgende:
[..]
Ik hoop serieus dat jij meer geluk hebt. Ik wacht nog steeds
Your order shipped today 7/10/2009 with Global Mail Air Service
Jips, van de week maar weer mailen en eisen dat ik geen standaard reactie terug wil...quote:Op woensdag 16 september 2009 16:55 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Die is pleite dus... sinds juli?
Ik heb de mijne binnen 2 weken gekregen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |