abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72938258
't Schiet ook niet op de laatste tijd he..? Ik heb bij de laatste paar pakketjes ook steeds gelazer met ellenlange wachttijden terwijl ik vroeger weleens een pakketje uit de USA in drie dagen binnenkreeg. Nu wacht ik ook alweer zo'n vier weken... Allemaal wel van eBay trouwens, niet van FragranceX dus. Ben dus eerder geneigd te zeggen dat de TNT de boel weer verkloot.
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_72970859
Spuit 11: gefeliciteerd! & leuk stukje.
M.i.v. vandaag interesse vanuit een nieuwe hoek voor PP, overigens. Ik schrijf eerst mijn stukje wel, dan zien we of ik gelijk krijg
Jullie nog inspi?
  maandag 21 september 2009 @ 16:56:17 #153
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72971420
Wat voor nieuwe hoek?

Heb zojuist een 50 ml Tea for Two besteld op Basenotes voor 35 EUR incl. shipping. Moet vervanger worden voor Gucci PH II, omdat ze zo op elkaar lijken, maar de Gucci vind ik ook erg goed in z'n eigen recht.
Confidence through competence
pi_72979329
Bedoel je met Spuit 11 mij V_A?

Ik heb iig nog reviews van Tom Ford Grey Vetiver en Christian Dior Fahrenheit Absolute op 't program staan. Daarnaast wil ik nog steeds wat ouwetjes reviewen maar dat heeft geen prioriteit omdat er weinig mensen zullen zijn die die kunnen/willen proberen.
pi_72979472
Ik heb net een giftset Guerlain Vetiver vintage EDT gewonnen op ebay voor ¤34,- incl. shipping. Weet niet precies van wanneer deze is, dit type fles werd gebruikt vanaf half jaren tachtig tot halverwege de jaren negentig, plusminus.
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:03:22 #156
55709 Stereotomy
pi_73000050
Die wanker van Basenotes heeft spul per surface mail gepost vanuit Singapore zonder te overleggen. Wordt 5-8 weken wachten als het al aankomt.

Gaat om user 'Mugler' trouwens, 0 feedback maar al wel jaren lid van Basenotes.

[ Bericht 24% gewijzigd door Stereotomy op 22-09-2009 14:11:06 ]
pi_73001381
Neg the bastard!
  dinsdag 22 september 2009 @ 14:45:10 #158
55709 Stereotomy
pi_73001491
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:42 schreef W1ZZ het volgende:
Neg the bastard!
En dan een Neg terugkrijgen

Trouwens W1ZZ, even jouw mening. Ik wil een ambery-woody in mijn collectie opnemen, en ik twijfel tussen PdN New York, Creed Bois du Portugal of een Guerlain Héritage EdP (vintage). Nu heb ik alleen BdP en een reformulated Héritage geroken, en vond ze eigenlijk beide even goed. Wat vind jij van deze drie?

[ Bericht 18% gewijzigd door Stereotomy op 22-09-2009 14:53:30 ]
pi_73002883
Nee joh, ik bedoelde mezelf! Als in, spuit 11 komt je nog een keer met je verjaardag feliciteren.
De cryptische andere hoek is de eigenaresse van een winkeltje in A'dam met steeds meer parfumlijnen, die (toen ik om een sampletje kwam bedelen) erg geïnteresseerd was. Stond overigens ook al hoog op de Google map. Dus yay!
En grondpost vanuit Singapore...! Oy, dat gaat efkes duren.
pi_73007999
Leuk deze topic
Ik heb al een aantal x eerder besteld bij fragrancex.com en heb ze allemaal binnengekregen. De eerste x kreeg ik het pas binnen na 5 weken, maar daarna duurde het 10 dagen. Ik heb eergisteren voor het eerst iets besteld bij fragrancenet.com en ben benieuwd hoe lang het zal duren. Iemand ervaring met deze site?
O ja, weet iemand wanneer er btw moet worden betaald als je uit het buitenland bestelt en hebben jullie btw moeten betalen? Vooralsnog heb ik niets extra's moeten betalen en de bestellingen waren duurder dan 22,50. Ik hoop dat het ook zo bllijft bij fragrancenet.com. Duimen maar..
pi_73009290
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

En dan een Neg terugkrijgen

Trouwens W1ZZ, even jouw mening. Ik wil een ambery-woody in mijn collectie opnemen, en ik twijfel tussen PdN New York, Creed Bois du Portugal of een Guerlain Héritage EdP (vintage). Nu heb ik alleen BdP en een reformulated Héritage geroken, en vond ze eigenlijk beide even goed. Wat vind jij van deze drie?
Oh ja, ik was even uitgegaan van eBay waarbij je als buyer geen negs meer kunt krijgen... Ik ben niet zo'n fan van Héritage, wel van PdN NY (en BdP uiteraard). PdN NY is een meer sophisticated Chanel PM met een orange top en een zachter smoky hart dan BdP. Uiteindelijk vind ik BdP beter maar NY is zoveel goedkoper dat die absoluut betere value biedt. En er zijn ook genoeg mensen die NY gewoon beter vinden.
pi_73011137
V_A: thanks enne, zin om ons een PM over die interesse te sturen?
  dinsdag 22 september 2009 @ 18:49:40 #163
55709 Stereotomy
pi_73012542
pi_73029165
quote:
Op dinsdag 22 september 2009 18:49 schreef Stereotomy het volgende:
BurrOMeter
pi_73030041
Ik ben ook bij fragrancex aan het kijken voor Azzaro Pure Lavender eau de toilette.
Maar ik zie dus Azzaro Pure lavender cologne staan maar bij de beschrijving staat eau de toilette. En dan weer daar onder staat cologne en bij de comments staat dat het lang ruikt...dus ik vat hem even niet meer.

Hier keek ik naar: http://www.fragrancex.com(...)3255M__products.html

Weet iemand of het nu eau de toilette is of cologne?
hoi
pi_73031416
Amerikanen noemen alle mannengeuren cologne, da's gewoon hun woord voor geurtje. Als het echt een eau de cologne betreft staat er 'eau de cologne'
  woensdag 23 september 2009 @ 18:29:59 #167
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_73045042
Mijn ervaringen met FragranceX zijn tot nu toe erg goed. Gemiddelde levertijd zo'n 10-12 werkdagen...ennatuurlijk goede deals....125ml voor ¤ 25 inclusief shipping:

= there is a light that never goes out =
pi_73045152
Wat vind je ervan? Ik heb 'm ook en erg licht aangebracht is het een mooie maar nog steeds erg heftige geur.
  woensdag 23 september 2009 @ 19:25:25 #169
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_73046817
Ik heb al een tijdje en draag het regelmatig. Ik was bang voor een soort Kouros hoofdpijn veroorzakende opdringerigheid maar daarvan is absoluut geen sprake.

Yatagan is een hele diepe mysterieuze geur. En tja....alle beschrijvingen op Basenotes kloppen wel...dennenaalden, leer, selderij, buskruit, de geur van natte honden, het zit er op één of andere manier allemaal in. Een hele droge kruidige geur waar geen zoetigheid aan valt te bespeuren. En dat laatste vind ik op zijn tijd erg pretiig. De heftigheid blijft op mijn huid beperkt tot de opening...daarna droogt hij heerlijk rustig en constant op.
= there is a light that never goes out =
pi_73060646
quote:
Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef W1ZZ het volgende:
Amerikanen noemen alle mannengeuren cologne, da's gewoon hun woord voor geurtje. Als het echt een eau de cologne betreft staat er 'eau de cologne'
oke oke thanks voor de informatie.
Maar gebruiken jullie echt parfum of eau de toilette. Want eau de toilette ruikt bij mij ook gewoon goed en als ik door de kamer loop dan zeggen mijn ouders en iedereen gelijk ow wat ruik je lekker. Maar het is dus niet echt nodig om parfum te kopen denk ik dan?
hoi
pi_73065629
Je kan verschillende concentraties om verschillende redenen kopen. EdT houdt over het algemeen korter op de huid, maar is wel duidelijker te ruiken voor anderen (kan dus ook te sterk zijn voor sommigen), EdP & extrait de parfum zijn geconcentreerder, ruiken "rijker"/minder waterig, houden langer op de huid en hebben een bescheidener sillage (dwz dat men je niet al ruikt voordat je de kamer betreedt). In sommige gevallen ruiken de Edt en Edp heel anders, dus altijd eerst proberen voor je een andere concentratie van hetzelfde luchtje koopt.
Als jij je Edt gewoon prima vindt, is er geen reden om een EdP te kopen lijkt me.
pi_73067373
En om 't nog verwarrender te maken gebruiken sommige mensen ze ook gelayerd. Dat betekent dat ze een paar druppels parfum gebruiken en daarnaast tegelijkertijd het EDT of het EDP, dat zorgt ook weer voor een rijker effect.
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:02:37 #173
55709 Stereotomy
pi_73100954
Pakje met Tea for Two aangekomen na 3 dagen ofzo

Had net die seller helemaal uitgekafferd voor het ground shipping. Staat ook op het pakje dat het ground shipping is, maar ding is toch met het vliegtuig hierheen gekomen ofzo.

Grmbl, toch maar positive feedback gegeven. Haat het wanneer ik ongelijk heb.

[ Bericht 21% gewijzigd door Stereotomy op 25-09-2009 15:16:00 ]
pi_73101551
Je had ook geen ongelijk, die seller heeft gewoon heel veel geluk gehad dat ze bij de posterijen een fout hebben gemaakt

Oh trouwens, m'n 20's Shalimar is binnengekomen. Gisteren opgedaan naar een feestje en twee commentaren: één mevrouw vond dat ik naar schmink rook en een andere vond dat ik heerlijk rook en begroef haar neus diep in m'n nek

Ik ben wel chagrijnig op die verkoper trouwens... Weigeren creatief te declareren, slechte communicatie en er was ook nog een beetje uit de fles gelekt door slechte verpakking. Heb dat gezegd en dan laat ie weer gewoon niets van zich horen. Ga denk ik vanaaf een bericht sturen dat ik een x aantal $$ compensatie wil en dat ik anders ik m'n eerste negatieve feedback ooit ga geven. Hoe ver moeten verkopers bij jullie gaan voor jullie een neg uitdelen?
  vrijdag 25 september 2009 @ 15:24:14 #175
55709 Stereotomy
pi_73101621
Op eBay? Destijds had ik een Engelse verkoper die mij een verkeerde videokaart had gestuurd. Toegeven: het was idd moeilijk om het typenummer te bepalen (kon alleen softwarematig in een PC) maar het was fout. En hij hield vol van niet. Dus toen heb ik hem maar een neg uitgedeeld, in de periode dat je zelf ook een neg terug kon krijgen (wat ik ook kreeg).

En grrrr, ik heb nu Tea for Two, Tobacco Vanille en Ambre Narguilé tegelijk op ( ) en die drie lijken zó erg op elkaar dat ik ze alle drie wel wil hebben maar dat nooit naar mezelf kan verantwoorden. Alleen in accenten verschillen ze, maar die zoete smokey/amber-base hebben ze alledrie gemeen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')