En dan een Neg terugkrijgenquote:
Oh ja, ik was even uitgegaan van eBay waarbij je als buyer geen negs meer kunt krijgen... Ik ben niet zo'n fan van Héritage, wel van PdN NY (en BdP uiteraard). PdN NY is een meer sophisticated Chanel PM met een orange top en een zachter smoky hart dan BdP. Uiteindelijk vind ik BdP beter maar NY is zoveel goedkoper dat die absoluut betere value biedt. En er zijn ook genoeg mensen die NY gewoon beter vinden.quote:Op dinsdag 22 september 2009 14:45 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
En dan een Neg terugkrijgen
Trouwens W1ZZ, even jouw mening. Ik wil een ambery-woody in mijn collectie opnemen, en ik twijfel tussen PdN New York, Creed Bois du Portugal of een Guerlain Héritage EdP (vintage). Nu heb ik alleen BdP en een reformulated Héritage geroken, en vond ze eigenlijk beide even goed. Wat vind jij van deze drie?
oke oke thanks voor de informatie.quote:Op woensdag 23 september 2009 10:28 schreef W1ZZ het volgende:
Amerikanen noemen alle mannengeuren cologne, da's gewoon hun woord voor geurtje. Als het echt een eau de cologne betreft staat er 'eau de cologne'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |