abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72275235
Oeh!

Heb gisteravond Vetiver Tonka getest... ben weinig enthousiast, om niet te zeggen dat het weer een saaie, overbodige Hermessence is... Jammer!
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_72275720
A la Wizz, een lijstje van samples & decants die de prullenbak ingaan als jullie ze niet willen:

Decants
Dark Amber & Ginger Lily, 4 ml oid (Steer, vind dat jij die moet nemen met je gemberfixatie)
Lancome Tropiques, 5ml
PG Ilang Ivohibe 15, 5ml

Samps
Etro Gomma (Bvlgari Black liefhebbers opgelet)
Fresh Cannabis Santal
Paco Rabanne Pour Elle
SJP Lovely
Lancome Magnifique
Maître Parf et G Bahiana
Donna Karan Wengé
Organics Ilang Ilang
Lubin Idole
Korres cinnamon
Dior Hypnotic Poison
[lot] Possets & BPAL geuroliesamps
Paloma Picasso le parfum
Sonia Rykiel Belle en Rykiel (veel meer unisex dan het klinkt)
Sample X (Ooit gekregen in een swap zonder naam erop. Scherpe groene floral)

--wellicht nog meer
pi_72276648
PM re: PG Ilang Ivohibe
pi_72303302
Chapelle, je samples zijn gepost, ik hoop voor je dat ze aankomen aangezien je noch een postcode noch een achternaam had gespecificeerd.

V_A, ik heb nog even je nieuwe adres nodig anders wordt het lastig
pi_72307253
Puntje. PM gestuurd!
pi_72345424
thanks, heb jouw pakketje ontvangen! Was de jouwe gisteren kwijtgeraakt en vanochtend weer teruggevonden op het toilet van de UB Anyway, opgestuurd en wel!

Steer: heb jouw bubbelenveloppe ook klaargemaakt en opgestuurd
  dinsdag 1 september 2009 @ 16:52:34 #107
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72345467
quote:
Op dinsdag 1 september 2009 16:51 schreef W1ZZ het volgende:
Was de jouwe gisteren kwijtgeraakt en vanochtend weer teruggevonden op het toilet van de UB
wtf Hoe krijg je dat voor mekaar
quote:
Steer: heb jouw bubbelenveloppe ook klaargemaakt en opgestuurd
Thanks

Ik zal m'n samplegedoe een dezer dagen ook even ordenen en dan kijken of ik jullie blij kan maken. Ik heb overigens die SPF 30 van Garnier gehouden, ik zou eventueel ook 3 ml kunnen decanten daarvan, kun je ff kijken of het je bevalt. had doosje per ongeluk teveel beschadigd om het terug te brengen

En heb net geld overgemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 01-09-2009 16:57:52 ]
Confidence through competence
pi_72347412
Thanks! Tja, je legt de enveloppe op de houder voor de handdoek, je wast je handen en je loopt zonder dat ding weer weg... It's simple, really!
pi_72359813
Heeft er iemand hier ''ervaring'' met Diesel : Only The Brave? En zo ja : Hoe vinden jullie hem ruiken, raadt je hem aan, zijn er betere parfums van dezelfde prijsklasse? Bij voorbaat dank.
  woensdag 2 september 2009 @ 06:44:10 #110
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_72362104
ben toch benieuwd naar de constructie bij fraganex, adres in new york maar het is verzonden vanuit Jamaica

maar goed, het is er en zonder douane gedoe, dus mooi een hele berg geld bespaart
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_72362233
Dat heet dropshipping en heel veel webshops doen dat tegenwoordig. Je bestelt bij hen maar zij hebben het niet op voorraad. In plaats daarvan kopen zij het pas na jouw bestelling in bij de leverancier en laten het in één keer naar jou opsturen.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:33:38 #112
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_72400777
Bedankt voor de samples W1ZZ!! Netjes ingepakt

Idd zonde om weg te gooien. En hee, een oude bekende, reverie au jardin

Heb er net twee ff snel geprobeerd. Montale Red Vetyver (idd een betere Terre d'Hermes of Biehl's Parfumwerke al02) en Etat Jasmin & Cigarette (indolscher jasmijn dan mijn Thé Vert au Jasmin, maar zeker gelijkenis vertonend, plus dat iemand er een peuk in heeft gegooid).
Confidence through competence
pi_72431049
Fiori d'Ulive is inderdaad niet jedat. Beetje wasmiddel-vibe, niet?
pi_72432087
Ja.. idd erg zepig en vond hem in de drydown erg richting DKNY Be Delicious gaan... een geur die ik intens haat!

Steer: graag gedaan, hoop dat je er plezier van hebt!
pi_72449921
quote:
Op woensdag 2 september 2009 00:17 schreef Lil.Gangsta het volgende:
Heeft er iemand hier ''ervaring'' met Diesel : Only The Brave? En zo ja : Hoe vinden jullie hem ruiken, raadt je hem aan, zijn er betere parfums van dezelfde prijsklasse? Bij voorbaat dank.
pi_72454675
Kan je niet helpen behalve met een algemene opmerking: de enige die kan weten of er 'betere' zijn in dezelfde prijsklasse ben jij, jij vindt het lekker ruiken of niet!

@V_A: leuk stukkie weer! Ik wilde ook nog wat doen gisteren maar ik wacht nog wel even een dag of twee met publiceren...
pi_72480519
Top! Ik heb ook nog een half-af stukje liggen, dus er zit vaart in.
'K weet niet of ik er een stukkie uit kan persen over Fiori d'Ulive. Intens saai geurtje. Had je die specifiek van Dimi gekregen om te reviewen of was dat optioneel?
pi_72481245
Hij had 't er überhaupt niet over gehad dus 't moet niet, maar omdat 't wel echt niche / heel onbekend was leek 't me een leuk item...maar dan laten we 't maar zitten!
pi_72494674
Ik zit natuurlijk helemaal verkeerd in dit topic vol liefhebbers, maar ik zou best eens wat geurtjes uit willen proberen zonder naar binnen te moeten bij b.v. een Douglas waar van die opgetutte 40+ dames je staan op te wachten. Wat zijn een beetje 'sportieve' geurtjes voor een jonge student, 21? Voor kwaliteit wil ik best betalen (b.v. Creed SMW), maar dan moet het wel bij me passen.

[ Bericht 0% gewijzigd door wormtrein op 06-09-2009 22:07:54 ]
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_72497107
Nee hoor, alleen af en toe is 't wel lastig om een jonge, sportieve geur aan te bevelen.

Een paar ideeën:

Acqua di Parma Colonia
Chanel Allure Edition Blanche
Creed SMW
Tom Ford Grey Vetiver
By Kilian A Taste of Heaven

Allen vast wel bestelbaar op http://www.theperfumedcourt.com/. Trouwens, bij welke Douglas ga jij shoppen? Bij de mijne staan er altijd zeer appetijtelijke dames van ~ 20 jr.!
pi_72507615
Hee thnx die ga ik eens proberen, de website die je gaf lijkt me daar erg handig voor! Wist helemaal niet dat er zoiets bestond, ideaal om het een en ander te vergelijken thuis. Wat die Douglas betreft zal ik wel net pech hebben gehad, dan kom ik wel eens naar Groningen
steck bratwurst in dein sauerkraut :)
pi_72510815
De AdP, SMW en AToH zijn trouwens ook gratis aan te vragen als je contact opneemt met Skins: www.skins.nl
pi_72516314
quote:
Op zondag 6 september 2009 19:27 schreef wormtrein het volgende:
Ik zit natuurlijk helemaal verkeerd in dit topic vol liefhebbers, maar ik zou best eens wat geurtjes uit willen proberen zonder naar binnen te moeten bij b.v. een Douglas waar van die opgetutte 40+ dames je staan op te wachten. Wat zijn een beetje 'sportieve' geurtjes voor een jonge student, 21? Voor kwaliteit wil ik best betalen (b.v. Creed SMW), maar dan moet het wel bij me passen.
Och, we bijten niet. Tenzij je echt heel smakelijk bent.
Laat ik nou net dit topic tegenkomen op BN. Misschien zit daar wat tussen?
pi_72517887
Bijten? Say V_A, had jij niet een..eeuhh... vriendje?
pi_72524836
(Ssssh, niet doorvertellen.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')