Hey, 't is een blog over geuren hoor, niet over begrafenispakketten?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:16 schreef veuve_amiot het volgende:
Afleiding: ik heb de kleurtjes veranderd.
*knak*quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:19 schreef W1ZZ het volgende:
Ja, je moet de vrouwtjes nu eenmaal een beetje tegen zichzelf beschermen!
Kooom maar poele poele poele!
Nou, de dop --> idool --> spiritueel poppetje --> voodoo?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:54 schreef W1ZZ het volgende:
Ik heb geen idee...wat is de connectie tussen voodoo en Idole de Lubin?
http://perfumeshrine.blog(...)ragrance-review.htmlquote:Op woensdag 19 augustus 2009 08:59 schreef JaapTrekhaak het volgende:
Het wordt weer tijd voor een nieuwe fles Kenzo Power. Nu wil ik deze gaan bestellen op FragranceX.com omdat het prijsverschil met de andere parfumeries toch wel vrij groot is. Het liefst zou ik de 124 ml fles voor ¤ 40,42 bestellen. Daar staat echter op de website van FragranceX bij: "Eau De Toilette Fraiche Spray". Wat houdt dat 'fraiche' echter in?
http://www.fragrancex.com(...)logne__products.html
Wat is tegenwoordig de limiet voor buiten de EU?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 13:19 schreef erikje14 het volgende:
hoe zit het met invoerheffing/btw op die shop eigenlijk?
Ooit had ik het helemaal op een rijtje (toen ik begon met internetaankopen) maar aangezien ik al een jaar of 8 nooit een aanslag heb gekregen doe ik tegenwoordig maar wat en snap het allemaal ook niet zo meer.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:02 schreef W1ZZ het volgende:
Steer: je moet toch nog steeds BTW betalen. Invoerheffing en BTW zijn twee verschillende dingen...heb zelf nog nooit iets bij fragrancex besteld maar ik heb nooit gelezen dat mensen importshit moesten lappen.
Och, aansteller. Overdrijven is ook een vak.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Hey, 't is een blog over geuren hoor, niet over begrafenispakketten?
22 euriepleurie maar?quote:Op woensdag 19 augustus 2009 19:18 schreef W1ZZ het volgende:
Volgens mij moet je BTW betalen op alle pakketjes boven de ¤22,- en invoerrechten op alle pakketten boven de ¤475,-. Daarnaast moet je ook nog ¤10,- aan de TNT betalen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |