Ja heb net ff gekeken en idd zijn er wel wat luchtjes te vinden . Waaronder Alyssa Ashleyquote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je een tester van deze geur pakken:
[ afbeelding ]
... en dat glimlachend in haar gezicht spuiten.
Ligt er een beetje aan. Zwaardere luchtjes ( zwaar als in aanweziger en sterker van geur) is soms prettig maar kan ook irritant zijn als je in groter gezelschap bent .quote:Op donderdag 15 oktober 2009 02:15 schreef Stereotomy het volgende:
Mannen mogen tegenwoordig geen mannen meer zijn idd. 't is allemaal metro en unisex, en dat merk je goed terug in de geuren. Moet toch plaats zijn voor mannen-mannen én vrouwen-vrouwen.
Ja! Nou je het zegt.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 00:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ja, maar dat komt omdat je altijd met een pruillip op foto's staat.![]()
..Ik vond die nou dus niet zo behaard, eigenlijk. Groot tromgeroffel op BN over Kouros altijd, maar meh. Heb 'm ook wel eens een dag gedragen en (ff checken) ja, nog steeds vrouw.quote:Op donderdag 15 oktober 2009 01:55 schreef Stereotomy het volgende:
Dan moet je een tester van deze geur pakken:
[ afbeelding ]
... en dat glimlachend in haar gezicht spuiten.
Hoeveel foto's kun jij nu helemaal van me gezien hebben? Heb je me soms zitten hyven? I feel violated!quote:
Ik denk niet dat iemand daar ooit aan heeft getwijfeld, hoor!quote:..Ik vond die nou dus niet zo behaard, eigenlijk. Groot tromgeroffel op BN over Kouros altijd, maar meh. Heb 'm ook wel eens een dag gedragen en (ff checken) ja, nog steeds vrouw.
quote:Op woensdag 14 oktober 2009 23:20 schreef Rancune het volgende:
Ik heb een stoer geurtje nodig. Niet te zoet. Iets dat zegt; "Hallo, hier ben ik, ongeschoren en net terug van de jacht.". Mannelijk dus.
Iemand een aanrader?
Ja, ben ik met je eens maar als de algemene opinie op een forum is dat iemand out of line is moettie inbinden of oprotten... The price of democracy, enzoquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 13:57 schreef Stereotomy het volgende:
Die anakvulva discussie is echt_! des BN. Een geflipte gozer die je ook kunt ignore listen / uitlachen / medelijden mee hebben en meteen half gevoelig BN op de kast.
Oh, en mijn Timbuktu is ergens tussen Spanje en Nederland blijven haken, grom.
Ja is goed, maar ik denk niet dat ik zoveel heb wat jij wil. 3 ml Bulgari Black ofzo?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 19:08 schreef W1ZZ het volgende:
Nooouu, in ene 6ml van een geur die ik niet ken vind ik wat enthousiastZullen we een sally 3ml atomiser ruilen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |