SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:42 schreef Patch het volgende:
Gewoon een leuk dagje met een biosje, terrasje, etentje
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes en restaurantjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September September & Oktober
(mocht je naam hierboven niet staan en wil je wel graag komen uiteraard prima!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden, Mr_Anonimous, Fluffy_Augurk, Sala-adin ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
Om alles een beetje centraal te houden en te voorkomen dat je in het SC topic alle 13 pagina's door hoeft te worstelen hier een nieuw topic.
Als we uitgaan van de weekends in september en oktober gaat het om deze data:
September
05
06
12
13
19
20
26
27
Oktober
03
04
10
11
17
18
24
25
31
Kopieer het schema uit de post van degene die het voor jou heeft ingevuld en zet je naam bij de data wanneer je kan. Dan kunnen we op een datum waarop de meeste mensen kunnen ook daadwerkelijk meeten.
Patch heeft al aangegeven dat hij 'komt wanneer de meeste komen', dus die komt niet in de lijst maar wel op de meet![]()
Dusssss, vult u maar in!
[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 17-08-2009 13:51:53 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden, Mr_Anonimous, Fluffy_Augurk, Sala-adin ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
Als er een geschikte datum komt, ben ik ook van de partijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef Dopekoe het volgende:
September
05
06
12
13
19 Dyon
20
26 Dopekoe TvP Dyon
27 Dyon
Oktober
03
04
10
11
17
18
24
25
31
doe ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Mike het volgende:
Tip: stuur alle mensen in je verlanglijstje in 1 keer een PM met een link naar het topic. Weet je in ieder geval zeker dat ze het gezien hebben.
Iedereen die al op de hoogte was heb ik natuurlijk geen PM verzonden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Moi![]()
Maar je wist wel dat ik toch al op de hoogte was, dus ik vergeef het je
quote:
'niet echt' ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef slacker_nl het volgende:
Thnx for the invite, maar ik doe niet echt aan meets. Sorry!
Als jij niet komt, dan kom ik ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks voor de uitnodiging Patch, ik voel me vereerd! Dat terwijl ik er echt al een hele tijd niet meer bij ben.
Ik ga helaas voor de eer bedanken, ben geloof ik niet zo van de meets.
Ik kan overigens je berichtje wel ff forwarden naar GFP if u like.
Ik ga wel eens kijken of ik niet weer wat actiever mee kan doen met FMT!
Je hebt het druk met je huisjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks voor de uitnodiging Patch, ik voel me vereerd! Dat terwijl ik er echt al een hele tijd niet meer bij ben.
Ik ga helaas voor de eer bedanken, ben geloof ik niet zo van de meets.
Ik kan overigens je berichtje wel ff forwarden naar GFP if u like.
Ik ga wel eens kijken of ik niet weer wat actiever mee kan doen met FMT!
De uitzondering bevestigt de regel ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef victorinox het volgende:
Kijk eens aan, gaat het toch nog gezellig worden.
quote:
Ik had het over iedereen die zich na mij hadden aangemeld.quote:
oeh, nu ben ik nieuwsgierig? in welke zin dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Maar vergis je niet in Sheridana, zij is de oude jou
qua huiskleurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nu ben ik nieuwsgierig? in welke zin dan?
(en ik ben wel erg blij dat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn!!!!)
Een beetje grijsbetonachtigquote:
intre is er toch misschien ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
(en ik ben wel erg blij dat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn!!!!)
dat snap ik ook wel... maar ik vond m gewoon niet grappig...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
ik bedoelde natuurlijk als grapje huidskleur....
Wie noem je oud??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Maar vergis je niet in Sheridana, zij is de oude jou
'vroegere' dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Zeg, ik ben toch niet weg of zo? Zij is zij en ik ben ik
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan kom ik ook niet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het druk met je huisjeIk lurk gezellig mee, wat een tophuis krijgen jullie zeg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..], thanks InTre, das lief! Het wordt inderdaad super (met de nodige stress, maar dat heb je dan misschien ook wel meegelurkt
)
En tenslotte: HA SHERI!!!
quote:
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalstequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer beetje te ver weg voor mij aangezien ik krap in de tijd zit.
Den Bosch was nog te doen geweest
Ja Utrecht is ook het beste, maar het zijn voor mij dan toch een dikke 2 uur reizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalste
20 minuten met de fiets naar utrechtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef hornage het volgende:
Ach, Utrecht vanuit Friesland met de autoHeb ik wel eens in iets meer dan een uur gedaan
ZEG! anders wijzig je niet om de 10 seconden je bericht!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef 7eVeNL het volgende:
19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL
26 september:
Dopekoe, Dyon, Victorinox, Jeeh, Tombolafan
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet zonder Patch![]()
Dus dan wordt het weer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Oja idd, mijn fout
en Shyamalan gesprekjes it is!
creepy conversations about:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat zijn Shyamalan gesprekjes???
Patch had het er al over om eventueel beide data te doen, zodat zowel jij als dopekoe aanwezig kunnen zijn (ik ga niet de beslissing nemen wie van jullie twee er niet bij kan zijn, misschien dat Patch kan kiezen...) mocht het inderdaad zo zijn dat skittelman alleen de 19e kan dan vind ik het prima om de 19e aan te houden. wel lullig voor dopekoe dan...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:41 schreef hornage het volgende:
Weinig activiteit hier, 19 september dan maar? Knoop doorhakkend enzo
quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:36 schreef TJLinden het volgende:
Lijkt me erg tof!Ik voel me vereerd op de shortlist te staan.
Ik zit dit op een iPod te tikken (en heb geen knip-en-plak-skills gereed of agenda bij de hand), dus ga vanavond even goed reageren.
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:40 schreef Sheridana het volgende:
Leuk, ik zal mijn agenda eens checken
quote:
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:09 schreef skittelman het volgende:
[..]
creepy conversations about:
[ afbeelding ]
geen wonder datie horror maakt, creepy gozert
ik ben 26sept. afwezigt, ik ga 19de nog ff uitchecken
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:28 schreef BwennieBren het volgende:
Ik zou het wel heel gezellig vinden om toch ook nog een keer op een FOK meet te komenen jullie te zien
Ben alleen op vakantie van 26 augustus tot en met 6 september. Daarna pas ik me wel aan
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Mike het volgende:
Als ik niks heb verder, kom ik ook gewoon.
quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik zie het topic (en het mailtje van Patch) nu pas. Ik kan beide data in principe. Dus misschien ben ik er bij.
als ik iemand vergeten ben, sorry sorry sorry, knal jezelf erbij...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 17:29 schreef Asap het volgende:
Ik woon in Utrecht dus ik kan misschien ook nog wel op de 19e. De 26e gaat voor mij in ieder geval niet lukken, ik ga de 27e voor 2 maanden op vakantie
dat dus. helemaal als je wel naar de film wilt gaan (sowieso wordt dat waarschijnlijk nog een hele toer om te kiezen welke) dan is reserveren met een redelijk grote groep wel handig...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 09:28 schreef Patch het volgende:
Kan ook.
Maar als er naar de film gegaan wordt of een restaurantje willen we gaan bestormen, wellicht dat het dan fijn is om ietwat te reserveren.
Hoewel de frietboer natuurlijk ook te doen is
Lijkt mij ook leuk, maar hoe beslis je welke film het wordt? of stap je gewoon op die avond een bioscoop binnen en zegt:quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 15:18 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Aangezien het een FMT meet is lijkt me het evident dat we naar de film gaan.
Als de film de donderdag van tevoren in premiere is gegaan is de kans klein dat iedereen 'm al gezien heeft.quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Lijkt mij ook leuk, maar hoe beslis je welke film het wordt? of stap je gewoon op die avond een bioscoop binnen en zegt:
"goedenavond, we zijn met zijn 10/15/20/25/30*en, voor welke film heeft u nog genoeg plek?"
*doorhalen wat niet van toepassing is
Ok, gaan er niet nog iets betere films in premiere die donderdag?quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:30 schreef Patch het volgende:
[..]
Als de film de donderdag van tevoren in premiere is gegaan is de kans klein dat iedereen 'm al gezien heeft.
Dat wordt 'De Storm'
Dus: Terrasje / kroegje - bioscoopje - restaurantje ?
dat bedoel ik dus...quote:Op zaterdag 22 augustus 2009 16:38 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ok, gaan er niet nog iets betere films in premiere die donderdag?
Ben het helemaal met je eensquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 21:05 schreef Patch het volgende:
Treinreisje naar Amsterdam erbij?
Denk niet dat iedereen nog op extra kosten staat te hopen...
Ach ja, alleen een terrasje en uit eten vind ik ook prima.
cola, candy & filmgesprekjes is alles wat ik nodig heb.
ik ook. lijkt mij ook niet heel nuttig om ook nog naar amsterdam te gaan... prima om of de film over te slaan, of gewoon in utrecht te gaan...quote:
Mee eensch, persoonlijke voorkeur is wel in Utrecht naar de film, maar ik volg welquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik ook. lijkt mij ook niet heel nuttig om ook nog naar amsterdam te gaan... prima om of de film over te slaan, of gewoon in utrecht te gaan...
Vakantie indeed. Ik probeer er bij te zijn de 19e (of is het nu de 26e). Krijg zaterdag het nieuwe rooster en als ik moet werken probeer ik wel te ruilen. En over de discussie over wat we gaan doen: mij is alles goed zolang er maar bier, sigaretten, slap geouwehoer over films en het liefst het zonnetje erbij is. Een filmpje pakken is altijd meegenomen. Ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Patch het volgende:
Zonde dat een boel mensen zich nog niet gemeld hebben.
Ik heb alle namen van het ene lijstje wel een PM verzonden.
Misschien op vakantie?
quote:
Volgens mij wel (hoewel Patch ook Taking Woodstock & The Other Man heeft genoemd)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Het plan om; De Storm dan in Bioscoop Rembrandt in Utrecht te gaan kijken gaat nog steeds door?
Ik ben ook geen liefhebber van nederlandse films, maar er komt toch niets beters.quote:
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Taking Woodstock of The Other Man dan???
Idem.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!quote:
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd wel een minpunt aan Nederlandse films inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
Er moet iemand zwanger gemaakt worden! tuurlijk zit er naakt inquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Deze priveomstandigheden hebben voorrang Patch.......quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
Er kan een hoop veranderen in 3 weken idd.... misschien hoef ik dan niet meer naar het ziekenhuis maar naar ockenburg......quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga ook voor taking woodstock, lijkt me leuker dan de andere 2 die genoemd zijn...
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schema kopieren en invullen ja!
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!
nee. wel een pan.quote:Neem je dat zweepje ook mee naar utrecht? Je hebt me nou al zovaak virtueel gespanked...
Ga je voor ons kokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!
[..]
nee. wel een pan.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je voor ons koken
en niet zo happen jij
I don't know. Kan niet zien wat het is, maar als jij het een pan vind. Ben ik blij dat jij je pan meeneemtquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dat geen pan???
![]()
ik ga in elk geval slapen nu...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh en ik neem aan dat een beetje organisator het algemene lijstje netjes zelf kan aanvullen. Continue copy/pasten werkt natuurlijk ook alles behalve
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL, Mike, TJ-Linden
Mr_anonimous (onder voorbehoud)
wie eventueel ook komen
Sala-adin
Sheridana
Cliffy
Skittelman
BwennieBren
InTrePedIvity
Lonewolf
Asap
Fluffy_Augurk
Maar meteen een polletje welke film de voorkeur heeft:
Taking Woodstock
TJ-Linden
The Other Man
De Storm
Heb je een mening over de filmkeuze, kopieer bovenstaande dan even naar een eigen post en vul het aan...
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Krap! Vechten? En dat moet ik missen.....
Ach ik ben wel bang voor Patch hoor.... zeker als hij dat hoedje met pattex draagt.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...
Wel jammer...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.
ah joh, als het echt pattex is dan is een flinke ruk (aan het hoedje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben wel bang voor Patch hoor.... zeker als hij dat hoedje met pattex draagt.....
Ik ben bang voor het moment dat blijkt dat hij geen pattex gebruikt......quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah joh, als het echt pattex is dan is een flinke ruk (aan het hoedje...) genoeg om hem gevloerd te krijgen lijkt mij?
Ik neem mn fototoestel mee!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het moment dat blijkt dat hij geen pattex gebruikt......
Om mijn gezicht te fotograferen als ik merk dat er geen pattex op zit of om zijn staafmixer te fotograferen?quote:
Begrijp je nu waarom ik niet kan komen? Als Mike en ik te lang op 1 plek zijn zal het universum imploderen.....quote:
Hij is wel een filmfanaat ja, maar of ie nou zo vaak in FMT voorbij kwam? geen idee...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Patch, Kinky queen was toch ook iemand van de trivia? Heeft ie een andere naam (dat ik em niet herken), of staat die er gewoon niet bij?
Ik zal morgen kijken wie niet komt (niet dat ik het nut daarvan inzie, maar goed...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Flitspaal het volgende:
Heb je ook een overzichtje van mensen die zeker niet komen?
Ik las zojuist pasa je PM Patch.
Ik zal moeten overleggen of ik kan en hoe ik kan komen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef skittelman het volgende:
heb het nog ff afgewacht om te kijken hoe de agenda erbij zou staan de 19de
Helaas staat de hele dag van 's morgens tot 's avonds ram vol
maar ook zonder mij zal het een gezellige meet worden, (hoewel ze in de sportredactie wel eens het tegendeel beweren)
Ik moet nog bij de eventuelenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL, Mike, TJ-Linden
Mr_anonimous (onder voorbehoud)
wie eventueel ook komen
Dj_Day-V
Sala-adin
Sheridana
BwennieBren
InTrePedIvity
Lonewolf
Asap
Fluffy_Augurk
deze mensen hebben vandaag een pm gekregen om te vragen hoe en wat...
Filmvoorkeur:
Taking WoodstockTJ-Linden Jeeh Dyon
The Other Man
De Storm7eVeNL
Mensen die zeker niet komen:
slacker_nl
twentemeisje
Cliffy
Skittelman
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet nog bij de eventuelen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:05 schreef Patch het volgende:
Weten we trouwens wel zeker dat die 3 nieuwe films daar (gaan) draaien?
Tot de 19e dan??quote:Op zondag 6 september 2009 13:22 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Hoi Patch en wyccie,
Nogmaals leuk jullie weer te spreken.
Als ik weet waar het is. Ik logte enkel in omdat ik je op MSN zag.quote:
Ondertussen had ik dat gelezen. Dank je voor de uitnodiging! Ik kom deze keer en schrik nietquote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef Patch het volgende:
Utrecht
Hier dus babbelen over de meet de 19e. Zou leuk zijn als je ook zou komen.
FMT-Slowchatten is hiero:
FMT - Slowchat - Waar Dyonvbaal (bijna) jarig is!
De meet was niet vandaag maar pas de 19de.....quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik meld me bij deze helaas af. Wegens onverwachte zaken, veel druk op mijn agenda en natuurlijk ook eigen keuzes lukt het me niet de 19e aanwezig te zijn.
Ga ervanuit dat jullie toch een topdag zullen hebben, waarvan uitgebreid verslag komt!
En wellicht volgende keer beter
quote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
Ook ik ben er de 19e niet bij....
Heb die dag welgeteld 3 afspraken staan exclusief deze
Verjaardag, bbq en nog een verjaardag
En dat moeten we allemaal in 1 avond proppen
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...quote:
Wat een watje die Dyon zeg.... gaat ie zich nu al in zitten dekken voor het geval dat ie jouw vindt tegenvallen..... Misselijke streek zegquote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...
en dyon, maar die gaat vroeg weg...
quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat een watje die Dyon zeg.... gaat ie zich nu al in zitten dekken voor het geval dat ie jouw vindt tegenvallen..... Misselijke streek zeg
Ik ken nog helemaal niemand, alleen Mike heb ik een keertje gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...
en dyon, maar die gaat vroeg weg...
Ja, en dat was ook niet echt een uitgebreid gesprek he?quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ken nog helemaal niemand, alleen Mike heb ik een keertje gezien.
Die heb ik zaterdag nog gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
Ik ken alleen Herald, maar die is al jaren niet meer actief meen ik...
We moesten snel de zaal inlopen, die was net open.quote:Op maandag 7 september 2009 20:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook niet echt een uitgebreid gesprek he?
Kill Bill 1, geloof ik.quote:Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
We moesten snel de zaal inlopen, die was net open.
Enig idee waarom ie minder/niet meer op Fok is?quote:
Nee, niet echt. Hij leest volgens mij nog wel regelmatig.quote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Enig idee waarom ie minder/niet meer op Fok is?
Dat ik mogelijk er niet bij kan zijn komt niet door jou hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zegt de man die onze verloving verbroken heeft en misschien helemaal niet komt...
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ik mogelijk er niet bij kan zijn komt niet door jou hoor.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...
Misschien komt ze wel in Niqaab.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...
Hey BBquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
Ik moet helaas afzeggen. Vandaag kreeg ik te horen dat ik de 18de wordt opgenomen voor een dag ivm onderzoek en evt behandeling. Ik kon het niet verzetten want dan ben ik pas over een maand aan de beurt en dat kan ik me niet veroorloven. Damn!Ik had het echt leuk gevonden nu eindelijk eens op een FMT meet te komen, ook al ben ik niet meer zo'n reguliere poster. Sorry guys/girls, ik hoop dat ik jullie ooit nog eens mag ontmoeten.
Jullie een leuke avond gewenst!
Hey Mr_Aquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey BB![]()
Lang niet gezien! Die opname is toch niks ernstigs hoop ik?
Met mij gaat het wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Mr_Ahoestie dan???
Ik ben wel lurker soms, maar geen poster meer, althans bijna niet
Ik heb je een PB gezonden btw
Denk je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed denk ik.![]()
Geen zin meer om af en toe weer eens te FMT'en?
berichtje gelezen. En al geantwoord
Leuk dat je weer af en toe langskomt! En weltrustenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Ik zal proberen meer aanwezig te zijn maar you know...? Zoveel dingen om te doen en te zien met dit heerlijke weer dus ff al het onderste uit de kan trekken voordat het straks gruwelijk herfst is!![]()
vallen de blaadjes van de bomen, gaat Bwennie wel komen![]()
Heb je berichtje gelezen en
En Bwennie gaat naar bed want ouwe wijven moeten dat op tijd doendus
en slaap lekker
![]()
Ik vind Louis Hartlooper toch wel een goede bioscoop hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Het jammere is dat Utrecht niet echt een denderende bioscoop heeft, als we zouden willen kunnen we ook zeggen, terasje aan de gracht (mits mooi weer) daarna een happie eten, (genoeg keuzes) en dan met de trein vanuit Utrecht CS Door naar Bijlmer (een kleine 20 minuutjes) waar we dan naar Pathe Arena kunnen gaan? Hebben we en een mooie bioscoop en genoeg filmkeuzes!
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Patch het volgende:
Als Bwennie niet komt, dan kom ik ook niet..
Weet het zaterdag pas zeker, maar de kans is groot dat ik erbij ben. En als ik moet werken is het toch pas 's avonds dus dan kom ik 's middags langs.quote:Ranja, California, Lamers & Intre: Wat doen jullie nu de 19e??
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh boy, het wordt dus toch de Hippie film?
Da's toch geen hippie film? Een comedy van Ang Lee kijkt me best okay. En Demetri Martin is sowieso heel grappig.quote:A generation began in his backyard. From Academy Award-winning director Ang Lee (Brokeback Mountain, Crouching Tiger, Hidden Dragon), comes Taking Woodstock, a new comedy inspired by the true story of Elliot Tiber (Demetri Martin) and his family, who inadvertently played a pivotal role in making the famed Woodstock Music and Arts Festival into the happening that it was.
Its 1969, and Elliot Tiber, a down-on-his-luck interior designer in Greenwich Village, New York, has to move back upstate to help his parents run their dilapidated Catskills motel, The El Monaco. The banks about to foreclose; his father wants to burn the place down, but hasnt paid the insurance; and Elliot is still figuring how to come out to his parents.
When Elliot hears that a neighboring town has pulled the permit on a hippie music festival, he calls the producers, thinking he could drum up some much-needed business for the motel. Three weeks later, half a million people are on their way to his neighbors farm in White Lake, NY, and Elliot finds himself swept up in a generation-defining experience that would change his life, and American culture, forever.
en er zijn nog zat mensen die geen voorkeur hebben gegeven. en eerst maar even afwachten of ze alle drie wel in utrecht draaien...quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Mike het volgende:
[..]
[..]
Da's toch geen hippie film? Een comedy van Ang Lee kijkt me best okay. En Demetri Martin is sowieso heel grappig.
Hehe.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, naar welke bioscoop in Utrecht gaan we eigenlijk?![]()
Ik zat op de site van Pathe (Rembrandt) te kijken (10 minuten met ov vanaf utrecht cs), maar ik zag ook al andere bioscopen langskomen... lijkt me wel handig ivm reserveren...
"HET UTRECHTSE FILM- EN CULTUURCENTRUM"quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Hehe.Kun je zo naartoe lopen hoor, dat Rembrandt. Het is op de Oude Gracht en da's bijna meteen na het station.
Loop je ook zo naar toe vanaf het stationquote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef TJLinden het volgende:
De enige die ik kon vinden was het 'Louis Hartlooper Complex'.
Da's nog wel in het centrum trouwens.
Ik heb pathe gemaild, en ik kreeg te horen dat pas op maandag om 18.00 bekend is welke films er precies gaan draaien... We kunnen die tijd als "uiterste inschrijftijd" aanhouden? Gezien het feit dat we eigenlijk ook het liefst in de middag willen? En mocht hij niet in pathe draaien dan kunnen we altijd nog naar die andere bioscoop...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Ik zat een beetje te googlen naar Utrechtse bioscopen en Taking Woodstock, maar hij komt volgens mij niet te draaien in Pathe Rembrandt (alleen in Pathe Eindhoven) en is ook niet te zien in een Wolff-cinema (die hebben er iets van 3 in Utrecht).
De enige die ik kon vinden was het 'Louis Hartlooper Complex'.
Da's nog wel in het centrum trouwens.
Het was toch pas de 19de? By the way, lijkt me wel een leuke filmquote:
Jammer! Maar als je toch in de stad bent kun je natuurlijk altijd even langskomen als we ergens op een terras zitten!quote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Asap het volgende:
Ik was nog even aan het kijken voor mogelijkheden, maar ik meld met bij deze ook af.
Ben waarschijnlijk wel even in de stad, maar druk met voorbereidingen en inkopen doen voor een lange reis.
Veel plezier alvast!
balen! Woon je niet bij iemand in de buurt waarmee je eventueel mee zou kunnen rijden? en heb je geen familie/vrienden/buren/vage kennissen die veel boodschappen doen bij ah? kun je een filmkaartje scoren?quote:Op zondag 13 september 2009 11:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb misschien slécht nieuws... Het zou zo maar kunnen dat er ik volgend weekend helaas niet bij kan zijn, gelet op mijn financiele omstandigheden... Een dagje Utrecht + een bioscoopje is dan ook weer zo gauw 50 euro wat ik niet echt makkelijk kan missen... Ik moet het nog even aankijken, maar zo als het er nu naar uit ziet kan het nog wel eens lastig worden... ik laat van mij horen! en natuurlijk mijn excuses...
Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe
Alternatief voor film
Niet doen joh! dan weten jullie meteen waarom ik niet kan...quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe
Alternatief voor film![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoorquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde dat dat leuk is... ben er nog nooit geweest, weet niet eens wat kamasutra betekent...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
Nette tijd ook. Die of De Storm vind ik allebei best.quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
En ik krijg net een mailtje dat Taking Woodstock om 15.45 (en 21.45) gaat draaien in het Louis Hartlooper Complex!!!![]()
![]()
![]()
Die maar doen dan???
Ik ben tegen Hippies! Maar ik kan waarschijnlijk toch niet dus....quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Okee, de keus is nu dus tussen:
De Storm om 16.20 in Pathe Rembrandt
Taking Woodstock om 15.45 in het Louis Hartlooper Complex
Gezien het feit dat Taking Woodstock eerder begint (kan er daarna nog rustig gegeten worden) en daar meer stemmen voor waren lijkt het me de meest logische keuze toch? Of zijn er mensen die een erg goede reden tegen hebben?
quote:Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef Flitspaal het volgende:
Omdat de kansen dat ik kom zijn gestegen de volgende vragen:
1. Hoe laat begint de meet?
2. Hoe laat begint de film?
3. Wat zijn plannen qua eten en drinken?
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal morgen wel even bellen naar het LHC hoever we van te voren moeten reserveren, en dan laat ik het weten wanneer de laatste dag is om het door te geven (misschien kunnen we een aantal vastleggen en dan bijvoorbeeld vrijdag definitief doorgeven).
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.quote:Komt de volgende stap:
waar gaan we eten? gaan we van te voren reserveren? weet iemand een leuk tentje?
Klopt, da's al lastig met 4 man.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Dat dacht ik ook (dat bedoelde ik ook eigenlijk, beetje krom gezegd misschien) Dus ik ga morgen gewoon voor veel reserverenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.
Daarbij gaan niet opgehaalde gereserveerde kaartjes een half uur voor aanvang toch weer in de verkoop.
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...quote:Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Een gezellig eetcafe zal idd de beste keuze zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...
Dat ga je toch nooit redden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
En wanneer wilde je dit dan doen:quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
pfffff, dat wordt een nieuw lijstje;quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
mmm, het was juist film - eten - zuipen (vrij naar Patch), dus lunch wordt al lastiger...quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef 7eVeNL het volgende:
how about a lunch + film?![]()
is ook weer goedkoper!oh en zijn trouwens die filmkaartjes van de AH ook voor die film huizen geschikt?
Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
lijstje met eetcafeetjes in centrum utrecht:
Waar zullen we eten?
Ik neem aan dat we toch minstens een uur voor de film begint afspreken? Dan film kijken en dan rustig naar het noorden. Als ik daar een uurtje later ben is ook geen prob.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dit dan doen:
[..]
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:
http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,22,0,0,1,0
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?
ja, ziet er goed uit, ik ben voorquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Ik ga ook hiervoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
na de film gaan eten lijkt me...
Hoe lang duurt de film? En dan nog ongeveer de loopafstand van de bios naar de pub...
Een broodje bij de subway is ook lunch....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?
Welke film word en tot hoe laat duurt de film? Dan pas kan ik zeggen of ik mee eet (als we tenminste na de film gaan eten...)
Hmm... Subway! Dat heb ik de afgelopen week al te veel opquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een broodje bij de subway is ook lunch....
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Patch het volgende:
Eerste originele intentie was ongeveer:
Uurtje / Anderhalf uur voor de film ergens verzamelen voor wat drankjes te nuttigen en te kletsenbetsen.
Dan film kijken.
Dan eten (Ierse Pub) & verder drinken en kletsenbetsen.
Daarna richting je eigen Heimat.
Rond 17:45u is de film afgelopen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
Je kan altijd mee het restaurant in toch? en dan ga je gewoon weg als het moet, zorg je gewoon dat je in elk geval een groot voorgerecht neemtquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |