quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Deze priveomstandigheden hebben voorrang Patch.......quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
Er kan een hoop veranderen in 3 weken idd.... misschien hoef ik dan niet meer naar het ziekenhuis maar naar ockenburg......quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga ook voor taking woodstock, lijkt me leuker dan de andere 2 die genoemd zijn...
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schema kopieren en invullen ja!
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!
nee. wel een pan.quote:Neem je dat zweepje ook mee naar utrecht? Je hebt me nou al zovaak virtueel gespanked...
Ga je voor ons kokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!
[..]
nee. wel een pan.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je voor ons koken
en niet zo happen jij
I don't know. Kan niet zien wat het is, maar als jij het een pan vind. Ben ik blij dat jij je pan meeneemtquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dat geen pan???
![]()
ik ga in elk geval slapen nu...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh en ik neem aan dat een beetje organisator het algemene lijstje netjes zelf kan aanvullen. Continue copy/pasten werkt natuurlijk ook alles behalve
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL, Mike, TJ-Linden
Mr_anonimous (onder voorbehoud)
wie eventueel ook komen
Sala-adin
Sheridana
Cliffy
Skittelman
BwennieBren
InTrePedIvity
Lonewolf
Asap
Fluffy_Augurk
Maar meteen een polletje welke film de voorkeur heeft:
Taking Woodstock
TJ-Linden
The Other Man
De Storm
Heb je een mening over de filmkeuze, kopieer bovenstaande dan even naar een eigen post en vul het aan...
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Krap! Vechten? En dat moet ik missen.....
Ach ik ben wel bang voor Patch hoor.... zeker als hij dat hoedje met pattex draagt.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...
Wel jammer...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |