Hoewel je denk ik wel meer moet rekenen voor het eten...quote:Op dinsdag 15 september 2009 13:57 schreef 7eVeNL het volgende:
het ziet er naar uit dat ik helaas moet gaan afzeggen, gelet op de kosten, ik kan op het moment weinig tot niets missen, komt ook nog is bij dat zaterdag het OV niet gratis is, slechts korting. Mits iemand uit purmerend komt, dat ik kan mee rijden, zal ik er bij zijn, als ik 12 euro voor een retourtje moet gaan neerleggen en dan nog +/ - 10 15 euro voor eten en drinken, dan wordt het too much, vind het erg jammer, ik ben juist iemand van lekker eten, bieren en film kijken, maar ik ga het iig deze week niet redden.
Misschien houdt ie het alleen bij een voorgerechtquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:17 schreef tombolafan het volgende:
Laatste post:
[..]
Hoewel je denk ik wel meer moet rekenen voor het eten...
anders staat er heel iets anders!quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:19 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Misschien houdt ie het alleen bij een voorgerecht![]()
Ik kom noch uit Purmerend of omstreken noch met een auto dus aan mij heeft ie verder niks
Tis nog vroeg (ik kan dat als excuus gebruikenquote:Op dinsdag 15 september 2009 14:24 schreef tombolafan het volgende:
[..]
anders staat er heel iets anders!
Jij zou toch al die PM'metjes versturen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:39 schreef Patch het volgende:
Was er trouwens contact opgenomen met dolle_hond?
Ja klopt, maar heb 'm net nog een mail verzonden.quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Jij zou toch al die PM'metjes versturen? Of heb ik dat verkeerd gelezen?
Desnoods stuur je nog een mail er achter aan? Moeten ze wel snel reageren...quote:Op dinsdag 15 september 2009 14:51 schreef Patch het volgende:
[..]
Ja klopt, maar heb 'm net nog een mail verzonden.
Sowieso van heel de begingroep is er vrijwel niemand en hebben ze ook niets laten horen....
Op een aantal na dan
quote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef hornage het volgende:
woeiklinkt allemaal goed en gezellig.
Ik dacht nog aan iets. Eigenlijk is een FMT meeting de perfecte gelegenheid om eens te checken wie er nu echt for real is en wie er stiekum master imdb'er is. Ik ga denk ik morgenavond ff wat oude vragen uit oude topics bij elkaar zoeken waarvan bezoekers van de meet het goede antwoord hadden. Eens kijken of ze het zaterdag nog steeds wetenLeuk idee?
Lijkt me een leuk idee, je snapt alleen wel dat we er dan niet achter komen hoe slim jij bentquote:Op dinsdag 15 september 2009 22:56 schreef hornage het volgende:
woeiklinkt allemaal goed en gezellig.
Ik dacht nog aan iets. Eigenlijk is een FMT meeting de perfecte gelegenheid om eens te checken wie er nu echt for real is en wie er stiekum master imdb'er is. Ik ga denk ik morgenavond ff wat oude vragen uit oude topics bij elkaar zoeken waarvan bezoekers van de meet het goede antwoord hadden. Eens kijken of ze het zaterdag nog steeds wetenLeuk idee?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |