Die heb ik zaterdag nog gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef Patch het volgende:
Ik ken alleen Herald, maar die is al jaren niet meer actief meen ik...
We moesten snel de zaal inlopen, die was net open.quote:Op maandag 7 september 2009 20:32 schreef Mike het volgende:
[..]
Ja, en dat was ook niet echt een uitgebreid gesprek he?
Kill Bill 1, geloof ik.quote:Op maandag 7 september 2009 20:39 schreef victorinox het volgende:
[..]
We moesten snel de zaal inlopen, die was net open.
Enig idee waarom ie minder/niet meer op Fok is?quote:
Nee, niet echt. Hij leest volgens mij nog wel regelmatig.quote:Op maandag 7 september 2009 20:43 schreef Patch het volgende:
[..]
Enig idee waarom ie minder/niet meer op Fok is?
Dat ik mogelijk er niet bij kan zijn komt niet door jou hoor.quote:Op maandag 7 september 2009 20:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
zegt de man die onze verloving verbroken heeft en misschien helemaal niet komt...
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:51 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat ik mogelijk er niet bij kan zijn komt niet door jou hoor.
quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...
Misschien komt ze wel in Niqaab.....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:30 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
En ik ga inderdaad alleen voor het bioscoop bezoek, hoef ik d'r niet lang in het licht te zien en kan ze ook niet tegenvallen...
Hey BBquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef BwennieBren het volgende:
Ik moet helaas afzeggen. Vandaag kreeg ik te horen dat ik de 18de wordt opgenomen voor een dag ivm onderzoek en evt behandeling. Ik kon het niet verzetten want dan ben ik pas over een maand aan de beurt en dat kan ik me niet veroorloven. Damn!Ik had het echt leuk gevonden nu eindelijk eens op een FMT meet te komen, ook al ben ik niet meer zo'n reguliere poster. Sorry guys/girls, ik hoop dat ik jullie ooit nog eens mag ontmoeten.
Jullie een leuke avond gewenst!
Hey Mr_Aquote:Op dinsdag 8 september 2009 22:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey BB![]()
Lang niet gezien! Die opname is toch niks ernstigs hoop ik?
Met mij gaat het wel goed denk ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 22:59 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Hey Mr_Ahoestie dan???
Ik ben wel lurker soms, maar geen poster meer, althans bijna niet
Ik heb je een PB gezonden btw
Denk je?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Met mij gaat het wel goed denk ik.![]()
Geen zin meer om af en toe weer eens te FMT'en?
berichtje gelezen. En al geantwoord
Leuk dat je weer af en toe langskomt! En weltrustenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:20 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Denk je?![]()
Ik zal proberen meer aanwezig te zijn maar you know...? Zoveel dingen om te doen en te zien met dit heerlijke weer dus ff al het onderste uit de kan trekken voordat het straks gruwelijk herfst is!![]()
vallen de blaadjes van de bomen, gaat Bwennie wel komen![]()
Heb je berichtje gelezen en
En Bwennie gaat naar bed want ouwe wijven moeten dat op tijd doendus
en slaap lekker
![]()
Ik vind Louis Hartlooper toch wel een goede bioscoop hoorquote:Op zaterdag 22 augustus 2009 17:04 schreef 7eVeNL het volgende:
Het jammere is dat Utrecht niet echt een denderende bioscoop heeft, als we zouden willen kunnen we ook zeggen, terasje aan de gracht (mits mooi weer) daarna een happie eten, (genoeg keuzes) en dan met de trein vanuit Utrecht CS Door naar Bijlmer (een kleine 20 minuutjes) waar we dan naar Pathe Arena kunnen gaan? Hebben we en een mooie bioscoop en genoeg filmkeuzes!
quote:Op woensdag 9 september 2009 00:45 schreef Patch het volgende:
Als Bwennie niet komt, dan kom ik ook niet..
Weet het zaterdag pas zeker, maar de kans is groot dat ik erbij ben. En als ik moet werken is het toch pas 's avonds dus dan kom ik 's middags langs.quote:Ranja, California, Lamers & Intre: Wat doen jullie nu de 19e??
quote:Op woensdag 9 september 2009 16:20 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh boy, het wordt dus toch de Hippie film?
Da's toch geen hippie film? Een comedy van Ang Lee kijkt me best okay. En Demetri Martin is sowieso heel grappig.quote:A generation began in his backyard. From Academy Award-winning director Ang Lee (Brokeback Mountain, Crouching Tiger, Hidden Dragon), comes Taking Woodstock, a new comedy inspired by the true story of Elliot Tiber (Demetri Martin) and his family, who inadvertently played a pivotal role in making the famed Woodstock Music and Arts Festival into the happening that it was.
Its 1969, and Elliot Tiber, a down-on-his-luck interior designer in Greenwich Village, New York, has to move back upstate to help his parents run their dilapidated Catskills motel, The El Monaco. The banks about to foreclose; his father wants to burn the place down, but hasnt paid the insurance; and Elliot is still figuring how to come out to his parents.
When Elliot hears that a neighboring town has pulled the permit on a hippie music festival, he calls the producers, thinking he could drum up some much-needed business for the motel. Three weeks later, half a million people are on their way to his neighbors farm in White Lake, NY, and Elliot finds himself swept up in a generation-defining experience that would change his life, and American culture, forever.
en er zijn nog zat mensen die geen voorkeur hebben gegeven. en eerst maar even afwachten of ze alle drie wel in utrecht draaien...quote:Op woensdag 9 september 2009 16:25 schreef Mike het volgende:
[..]
[..]
Da's toch geen hippie film? Een comedy van Ang Lee kijkt me best okay. En Demetri Martin is sowieso heel grappig.
Hehe.quote:Op donderdag 10 september 2009 12:27 schreef tombolafan het volgende:
Trouwens, naar welke bioscoop in Utrecht gaan we eigenlijk?![]()
Ik zat op de site van Pathe (Rembrandt) te kijken (10 minuten met ov vanaf utrecht cs), maar ik zag ook al andere bioscopen langskomen... lijkt me wel handig ivm reserveren...
"HET UTRECHTSE FILM- EN CULTUURCENTRUM"quote:Op donderdag 10 september 2009 17:41 schreef Mike het volgende:
[..]
Hehe.Kun je zo naartoe lopen hoor, dat Rembrandt. Het is op de Oude Gracht en da's bijna meteen na het station.
Loop je ook zo naar toe vanaf het stationquote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef TJLinden het volgende:
De enige die ik kon vinden was het 'Louis Hartlooper Complex'.
Da's nog wel in het centrum trouwens.
Ik heb pathe gemaild, en ik kreeg te horen dat pas op maandag om 18.00 bekend is welke films er precies gaan draaien... We kunnen die tijd als "uiterste inschrijftijd" aanhouden? Gezien het feit dat we eigenlijk ook het liefst in de middag willen? En mocht hij niet in pathe draaien dan kunnen we altijd nog naar die andere bioscoop...quote:Op donderdag 10 september 2009 20:01 schreef TJLinden het volgende:
Ik zat een beetje te googlen naar Utrechtse bioscopen en Taking Woodstock, maar hij komt volgens mij niet te draaien in Pathe Rembrandt (alleen in Pathe Eindhoven) en is ook niet te zien in een Wolff-cinema (die hebben er iets van 3 in Utrecht).
De enige die ik kon vinden was het 'Louis Hartlooper Complex'.
Da's nog wel in het centrum trouwens.
Het was toch pas de 19de? By the way, lijkt me wel een leuke filmquote:
Jammer! Maar als je toch in de stad bent kun je natuurlijk altijd even langskomen als we ergens op een terras zitten!quote:Op maandag 14 september 2009 10:52 schreef Asap het volgende:
Ik was nog even aan het kijken voor mogelijkheden, maar ik meld met bij deze ook af.
Ben waarschijnlijk wel even in de stad, maar druk met voorbereidingen en inkopen doen voor een lange reis.
Veel plezier alvast!
balen! Woon je niet bij iemand in de buurt waarmee je eventueel mee zou kunnen rijden? en heb je geen familie/vrienden/buren/vage kennissen die veel boodschappen doen bij ah? kun je een filmkaartje scoren?quote:Op zondag 13 september 2009 11:21 schreef 7eVeNL het volgende:
Ik heb misschien slécht nieuws... Het zou zo maar kunnen dat er ik volgend weekend helaas niet bij kan zijn, gelet op mijn financiele omstandigheden... Een dagje Utrecht + een bioscoopje is dan ook weer zo gauw 50 euro wat ik niet echt makkelijk kan missen... Ik moet het nog even aankijken, maar zo als het er nu naar uit ziet kan het nog wel eens lastig worden... ik laat van mij horen! en natuurlijk mijn excuses...
Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe
Alternatief voor film
Niet doen joh! dan weten jullie meteen waarom ik niet kan...quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe
Alternatief voor film![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoorquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde dat dat leuk is... ben er nog nooit geweest, weet niet eens wat kamasutra betekent...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
Nette tijd ook. Die of De Storm vind ik allebei best.quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
En ik krijg net een mailtje dat Taking Woodstock om 15.45 (en 21.45) gaat draaien in het Louis Hartlooper Complex!!!![]()
![]()
![]()
Die maar doen dan???
Ik ben tegen Hippies! Maar ik kan waarschijnlijk toch niet dus....quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Okee, de keus is nu dus tussen:
De Storm om 16.20 in Pathe Rembrandt
Taking Woodstock om 15.45 in het Louis Hartlooper Complex
Gezien het feit dat Taking Woodstock eerder begint (kan er daarna nog rustig gegeten worden) en daar meer stemmen voor waren lijkt het me de meest logische keuze toch? Of zijn er mensen die een erg goede reden tegen hebben?
quote:Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef Flitspaal het volgende:
Omdat de kansen dat ik kom zijn gestegen de volgende vragen:
1. Hoe laat begint de meet?
2. Hoe laat begint de film?
3. Wat zijn plannen qua eten en drinken?
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal morgen wel even bellen naar het LHC hoever we van te voren moeten reserveren, en dan laat ik het weten wanneer de laatste dag is om het door te geven (misschien kunnen we een aantal vastleggen en dan bijvoorbeeld vrijdag definitief doorgeven).
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.quote:Komt de volgende stap:
waar gaan we eten? gaan we van te voren reserveren? weet iemand een leuk tentje?
Klopt, da's al lastig met 4 man.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Dat dacht ik ook (dat bedoelde ik ook eigenlijk, beetje krom gezegd misschien) Dus ik ga morgen gewoon voor veel reserverenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.
Daarbij gaan niet opgehaalde gereserveerde kaartjes een half uur voor aanvang toch weer in de verkoop.
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...quote:Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Een gezellig eetcafe zal idd de beste keuze zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...
Dat ga je toch nooit redden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
En wanneer wilde je dit dan doen:quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
pfffff, dat wordt een nieuw lijstje;quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
mmm, het was juist film - eten - zuipen (vrij naar Patch), dus lunch wordt al lastiger...quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef 7eVeNL het volgende:
how about a lunch + film?![]()
is ook weer goedkoper!oh en zijn trouwens die filmkaartjes van de AH ook voor die film huizen geschikt?
Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
lijstje met eetcafeetjes in centrum utrecht:
Waar zullen we eten?
Ik neem aan dat we toch minstens een uur voor de film begint afspreken? Dan film kijken en dan rustig naar het noorden. Als ik daar een uurtje later ben is ook geen prob.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dit dan doen:
[..]
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:
http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,22,0,0,1,0
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?
ja, ziet er goed uit, ik ben voorquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Ik ga ook hiervoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
na de film gaan eten lijkt me...
Hoe lang duurt de film? En dan nog ongeveer de loopafstand van de bios naar de pub...
Een broodje bij de subway is ook lunch....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?
Welke film word en tot hoe laat duurt de film? Dan pas kan ik zeggen of ik mee eet (als we tenminste na de film gaan eten...)
Hmm... Subway! Dat heb ik de afgelopen week al te veel opquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een broodje bij de subway is ook lunch....
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Patch het volgende:
Eerste originele intentie was ongeveer:
Uurtje / Anderhalf uur voor de film ergens verzamelen voor wat drankjes te nuttigen en te kletsenbetsen.
Dan film kijken.
Dan eten (Ierse Pub) & verder drinken en kletsenbetsen.
Daarna richting je eigen Heimat.
Rond 17:45u is de film afgelopen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
Je kan altijd mee het restaurant in toch? en dan ga je gewoon weg als het moet, zorg je gewoon dat je in elk geval een groot voorgerecht neemtquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |