Niet doen joh! dan weten jullie meteen waarom ik niet kan...quote:Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe
Alternatief voor film![]()
quote:Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoorquote:Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
ik hoorde dat dat leuk is... ben er nog nooit geweest, weet niet eens wat kamasutra betekent...
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
Nette tijd ook. Die of De Storm vind ik allebei best.quote:Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
En ik krijg net een mailtje dat Taking Woodstock om 15.45 (en 21.45) gaat draaien in het Louis Hartlooper Complex!!!![]()
![]()
![]()
Die maar doen dan???
Ik ben tegen Hippies! Maar ik kan waarschijnlijk toch niet dus....quote:Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Okee, de keus is nu dus tussen:
De Storm om 16.20 in Pathe Rembrandt
Taking Woodstock om 15.45 in het Louis Hartlooper Complex
Gezien het feit dat Taking Woodstock eerder begint (kan er daarna nog rustig gegeten worden) en daar meer stemmen voor waren lijkt het me de meest logische keuze toch? Of zijn er mensen die een erg goede reden tegen hebben?
quote:Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef Flitspaal het volgende:
Omdat de kansen dat ik kom zijn gestegen de volgende vragen:
1. Hoe laat begint de meet?
2. Hoe laat begint de film?
3. Wat zijn plannen qua eten en drinken?
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.quote:Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal morgen wel even bellen naar het LHC hoever we van te voren moeten reserveren, en dan laat ik het weten wanneer de laatste dag is om het door te geven (misschien kunnen we een aantal vastleggen en dan bijvoorbeeld vrijdag definitief doorgeven).
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.quote:Komt de volgende stap:
waar gaan we eten? gaan we van te voren reserveren? weet iemand een leuk tentje?
Klopt, da's al lastig met 4 man.quote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Dat dacht ik ook (dat bedoelde ik ook eigenlijk, beetje krom gezegd misschien) Dus ik ga morgen gewoon voor veel reserverenquote:Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.
Daarbij gaan niet opgehaalde gereserveerde kaartjes een half uur voor aanvang toch weer in de verkoop.
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...quote:Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Een gezellig eetcafe zal idd de beste keuze zijn.quote:Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...
Dat ga je toch nooit redden?quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
En wanneer wilde je dit dan doen:quote:Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
quote:Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:
[..]
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
pfffff, dat wordt een nieuw lijstje;quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
mmm, het was juist film - eten - zuipen (vrij naar Patch), dus lunch wordt al lastiger...quote:Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef 7eVeNL het volgende:
how about a lunch + film?![]()
is ook weer goedkoper!oh en zijn trouwens die filmkaartjes van de AH ook voor die film huizen geschikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |