abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72733682
quote:
Op maandag 14 september 2009 15:33 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal vanavond, als duidelijker is welke film we eventueel kunnen gaan kijken, de twijfelaars een laatste mail sturen en dan morgen reserveren. Desnoods reserveer ik 1 persoon meer, dan kunnen we altijd zeggen dat diegene ziek is ofzo. Mocht er echt geen film zijn die leuk is kunnen we natuurlijk altijd nog hier naartoe

Alternatief voor film
Niet doen joh! dan weten jullie meteen waarom ik niet kan...
pi_72735580
quote:
Op maandag 14 september 2009 16:55 schreef dyonvbaal het volgende:

[..]

Daar gaat je status als lief onschuldig meisje...

ik hoorde dat dat leuk is... ben er nog nooit geweest, weet niet eens wat kamasutra betekent...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  maandag 14 september 2009 @ 18:23:55 #253
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_72736144
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:06 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik hoorde dat dat leuk is... ben er nog nooit geweest, weet niet eens wat kamasutra betekent...
Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
pi_72742303
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:

[..]

Dat wil je wel aankomende zaterdag bij een imtiem momentje wel even uit de doeken doen hoor
pi_72742445
En ik krijg net een mailtje dat Taking Woodstock om 15.45 (en 21.45) gaat draaien in het Louis Hartlooper Complex!!!

Die maar doen dan???
  maandag 14 september 2009 @ 21:15:18 #256
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72742516
Ik weet nog altijd niet of ik kan komen. Misschien sta ik er ineens als jullie uit de bioscoop komen.
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 21:17:49 #257
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72742655
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:13 schreef tombolafan het volgende:
En ik krijg net een mailtje dat Taking Woodstock om 15.45 (en 21.45) gaat draaien in het Louis Hartlooper Complex!!!

Die maar doen dan???
Nette tijd ook. Die of De Storm vind ik allebei best.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_72743122
Okee, de keus is nu dus tussen:

De Storm om 16.20 in Pathe Rembrandt
Taking Woodstock om 15.45 in het Louis Hartlooper Complex

Gezien het feit dat Taking Woodstock eerder begint (kan er daarna nog rustig gegeten worden) en daar meer stemmen voor waren lijkt het me de meest logische keuze toch? Of zijn er mensen die een erg goede reden tegen hebben?
  maandag 14 september 2009 @ 21:28:24 #259
92644 mr_anonimous
Death is... whimsical... today
pi_72743209
quote:
Op maandag 14 september 2009 21:26 schreef tombolafan het volgende:
Okee, de keus is nu dus tussen:

De Storm om 16.20 in Pathe Rembrandt
Taking Woodstock om 15.45 in het Louis Hartlooper Complex

Gezien het feit dat Taking Woodstock eerder begint (kan er daarna nog rustig gegeten worden) en daar meer stemmen voor waren lijkt het me de meest logische keuze toch? Of zijn er mensen die een erg goede reden tegen hebben?
Ik ben tegen Hippies! Maar ik kan waarschijnlijk toch niet dus....
Stansfield: I like these calm little moments before the storm. It reminds me of Beethoven.
Mathilda: I am already grown up, I just get older.
Mathilda: I think we'll be OK here, Leon.
Winnaar Josh Holloway Award 2009 en Remy Bonjasky Award 2009
pi_72743406
quote:
Op zondag 13 september 2009 13:12 schreef Flitspaal het volgende:
Omdat de kansen dat ik kom zijn gestegen de volgende vragen:

1. Hoe laat begint de meet?
2. Hoe laat begint de film?
3. Wat zijn plannen qua eten en drinken?

1. Geen idee, er is gesproken over 12.30 dacht ik...
2. 15.45 als het Taking Woodstock wordt
3. veel en lekker!
  maandag 14 september 2009 @ 21:33:57 #261
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72743513
Hoewel Taking Woodstock niet echt mijn genre is, zie ik liever een film van Ang Lee dan weer zo'n Nederlandse zuigfilm.

m.a.w. ik ga voor Taking Woodstock.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_72744414
Ik zal ff kijken mensen! Ik kan ook wel aan zo'n AH film kaartje komen, en ik heb nog OV dus dat is het ook niet het probleem, ik laat het woensdag/donderdag weten of is dat te laat?
pi_72745121
Ik zal morgen wel even bellen naar het LHC hoever we van te voren moeten reserveren, en dan laat ik het weten wanneer de laatste dag is om het door te geven (misschien kunnen we een aantal vastleggen en dan bijvoorbeeld vrijdag definitief doorgeven).

Komt de volgende stap:

waar gaan we eten? gaan we van te voren reserveren? weet iemand een leuk tentje?
  maandag 14 september 2009 @ 22:17:40 #264
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72746228
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:00 schreef tombolafan het volgende:
Ik zal morgen wel even bellen naar het LHC hoever we van te voren moeten reserveren, en dan laat ik het weten wanneer de laatste dag is om het door te geven (misschien kunnen we een aantal vastleggen en dan bijvoorbeeld vrijdag definitief doorgeven).
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.
Daarbij gaan niet opgehaalde gereserveerde kaartjes een half uur voor aanvang toch weer in de verkoop.
quote:
Komt de volgende stap:

waar gaan we eten? gaan we van te voren reserveren? weet iemand een leuk tentje?
Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 22:19:19 #265
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72746319
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:

Ik ben niet bekend in Utrecht, maar als we in een restaurant gaan eten kun je beter wel reserveren. Aangezien we met ongeveer 10 man zullen zijn en dan zal het moeilijk worden om zomaar ergens binnen te lopen.
Klopt, da's al lastig met 4 man.

Het ligt er een beetje aan wat we willen voor iets. Ik ken wel wat leuke plekken, maar dat ligt er maar net aan wat we willen eten.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_72747255
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:17 schreef victorinox het volgende:
Voor zover ik weet kun je kaartjes altijd nog inruilen voor geld voordat de film begonnen is, hier hoef je niet eens een reden voor te geven. Dus je kunt beter een kaartje te veel reserveren en dan bij het afhalen van de kaartjes zeggen dat je met een man minder bent.
Daarbij gaan niet opgehaalde gereserveerde kaartjes een half uur voor aanvang toch weer in de verkoop.
Dat dacht ik ook (dat bedoelde ik ook eigenlijk, beetje krom gezegd misschien) Dus ik ga morgen gewoon voor veel reserveren
quote:
Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...
  maandag 14 september 2009 @ 22:41:27 #267
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_72747845
Ik ben helaas niet van de partij! Zat er nog een beetje over te twijfelen, maar heb een uitnodiging gekregen voor een etentje met andere leuke mensen

Dus veel plezier in Utrecht

Je kan erg lekker eten bij Abrikoos, maar ik weet niet of dat geschikt is voor zo'n avondje. Ik zou in elk geval niet gaan eten bij Amor, daar lees ik slechte dingen over op het forum
...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
  maandag 14 september 2009 @ 22:44:30 #268
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_72748063
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:33 schreef tombolafan het volgende:

Dat lijkt mij ook... Ik denk dat een "gewoon, doorsnee, niet te duur restaurant/eetcafe" het handigst is...
Een gezellig eetcafe zal idd de beste keuze zijn.
IMDb Vote History
pi_72748186
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon (alleen overdag), Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, Mike, TJ-Linden, Oscar-Wilde, Lamers

Mr_anonimous, 7eVeNL (onder voorbehoud)

wie eventueel ook komen
Flitspaal
Dj_Day-V
Sala-adin
Lonewolf
deze mensen hebben een pm gekregen om te vragen hoe en wat...

Mensen die zeker niet komen:
slacker_nl
Dopekoe
Fluffy_Augurk
twentemeisje
Cliffy
Skittelman
BwennieBren
Ranja
Falco
Sheridana
Asap
InTrePedIvity

De film:
Taking Woodstock, 15.45 in het LHC
  maandag 14 september 2009 @ 22:47:04 #270
18008 hornage
FOK! Movie Trivia-Prijsmeester
pi_72748235
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
Test je filmkennis! Speel mee met FOK! Movie Trivia en win prijzen!
  Moderator maandag 14 september 2009 @ 22:48:26 #271
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_72748327
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
Ik vind Taking Woodstock wel een goede. Lekker vroeg. Ik kreeg nl net een mail dat ik om 20:00 in Wanneperveen verwacht wordt
Dat ga je toch nooit redden? Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
pi_72748553
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:47 schreef hornage het volgende:
En wanneer wilde je dit dan doen:
quote:
Op maandag 14 september 2009 18:23 schreef hornage het volgende:

[..]

pi_72748621
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat ga je toch nooit redden? Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
pfffff, dat wordt een nieuw lijstje;

Wie gaat er nog mee eten na de film
pi_72748732
how about a lunch + film?

is ook weer goedkoper! oh en zijn trouwens die filmkaartjes van de AH ook voor die film huizen geschikt?
pi_72749542
quote:
Op maandag 14 september 2009 22:54 schreef 7eVeNL het volgende:
how about a lunch + film?

is ook weer goedkoper! oh en zijn trouwens die filmkaartjes van de AH ook voor die film huizen geschikt?
mmm, het was juist film - eten - zuipen (vrij naar Patch), dus lunch wordt al lastiger...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')