Vakantie indeed. Ik probeer er bij te zijn de 19e (of is het nu de 26e). Krijg zaterdag het nieuwe rooster en als ik moet werken probeer ik wel te ruilen. En over de discussie over wat we gaan doen: mij is alles goed zolang er maar bier, sigaretten, slap geouwehoer over films en het liefst het zonnetje erbij is. Een filmpje pakken is altijd meegenomen. Ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Patch het volgende:
Zonde dat een boel mensen zich nog niet gemeld hebben.
Ik heb alle namen van het ene lijstje wel een PM verzonden.
Misschien op vakantie?
quote:
Volgens mij wel (hoewel Patch ook Taking Woodstock & The Other Man heeft genoemd)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Het plan om; De Storm dan in Bioscoop Rembrandt in Utrecht te gaan kijken gaat nog steeds door?
Ik ben ook geen liefhebber van nederlandse films, maar er komt toch niets beters.quote:
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Taking Woodstock of The Other Man dan???
Idem.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!quote:
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd wel een minpunt aan Nederlandse films inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
Er moet iemand zwanger gemaakt worden! tuurlijk zit er naakt inquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengenquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:11 schreef mr_anonimous het volgende:
Ik mag eigenlijk niks zeggen want ik kom dit keer niet......
Deze priveomstandigheden hebben voorrang Patch.......quote:
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
Er kan een hoop veranderen in 3 weken idd.... misschien hoef ik dan niet meer naar het ziekenhuis maar naar ockenburg......quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:18 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ah... tuurlijk wel joh. Het duurt nog bijna 3 weken. In die 3 weken kan er een hoop gebeuren. Misschien ben je er dan wel aan toe om een dag met wildvreemden door te brengen
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik ga ook voor taking woodstock, lijkt me leuker dan de andere 2 die genoemd zijn...
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Schema kopieren en invullen ja!
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:10 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Doe es niet zo lui, dat kun jij toch ook als wij het vergeten!
nee. wel een pan.quote:Neem je dat zweepje ook mee naar utrecht? Je hebt me nou al zovaak virtueel gespanked...
Ga je voor ons kokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja hallo, ik ben je slaafje niet. ik heb al veel namen in het schema voor de data moeten toevoegen, daar heb ik nu geen zin in. je bent zelf lui!
[..]
nee. wel een pan.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:21 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ga je voor ons koken
en niet zo happen jij
I don't know. Kan niet zien wat het is, maar als jij het een pan vind. Ben ik blij dat jij je pan meeneemtquote:Op maandag 31 augustus 2009 23:34 schreef tombolafan het volgende:
[..]
is dat geen pan???
![]()
ik ga in elk geval slapen nu...
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:45 schreef 7eVeNL het volgende:
Oh en ik neem aan dat een beetje organisator het algemene lijstje netjes zelf kan aanvullen. Continue copy/pasten werkt natuurlijk ook alles behalve
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef tombolafan het volgende:
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL, Mike, TJ-Linden
Mr_anonimous (onder voorbehoud)
wie eventueel ook komen
Sala-adin
Sheridana
Cliffy
Skittelman
BwennieBren
InTrePedIvity
Lonewolf
Asap
Fluffy_Augurk
Maar meteen een polletje welke film de voorkeur heeft:
Taking Woodstock
TJ-Linden
The Other Man
De Storm
Heb je een mening over de filmkeuze, kopieer bovenstaande dan even naar een eigen post en vul het aan...
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:26 schreef mr_anonimous het volgende:
Krap! Vechten? En dat moet ik missen.....
Ach ik ben wel bang voor Patch hoor.... zeker als hij dat hoedje met pattex draagt.....quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hij durft alleen te vechten omdat jij het moet missen...
Wel jammer...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kom niet. Dan is het gewoon duidelijk en hoeven jullie geen rekening met mij te houden.
ah joh, als het echt pattex is dan is een flinke ruk (aan het hoedje...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach ik ben wel bang voor Patch hoor.... zeker als hij dat hoedje met pattex draagt.....
Ik ben bang voor het moment dat blijkt dat hij geen pattex gebruikt......quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:40 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ah joh, als het echt pattex is dan is een flinke ruk (aan het hoedje...) genoeg om hem gevloerd te krijgen lijkt mij?
Ik neem mn fototoestel mee!quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:41 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ben bang voor het moment dat blijkt dat hij geen pattex gebruikt......
Om mijn gezicht te fotograferen als ik merk dat er geen pattex op zit of om zijn staafmixer te fotograferen?quote:
Begrijp je nu waarom ik niet kan komen? Als Mike en ik te lang op 1 plek zijn zal het universum imploderen.....quote:
Hij is wel een filmfanaat ja, maar of ie nou zo vaak in FMT voorbij kwam? geen idee...quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:58 schreef dyonvbaal het volgende:
Patch, Kinky queen was toch ook iemand van de trivia? Heeft ie een andere naam (dat ik em niet herken), of staat die er gewoon niet bij?
Ik zal morgen kijken wie niet komt (niet dat ik het nut daarvan inzie, maar goed...quote:Op woensdag 2 september 2009 14:34 schreef Flitspaal het volgende:
Heb je ook een overzichtje van mensen die zeker niet komen?
Ik las zojuist pasa je PM Patch.
Ik zal moeten overleggen of ik kan en hoe ik kan komen.
quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef skittelman het volgende:
heb het nog ff afgewacht om te kijken hoe de agenda erbij zou staan de 19de
Helaas staat de hele dag van 's morgens tot 's avonds ram vol
maar ook zonder mij zal het een gezellige meet worden, (hoewel ze in de sportredactie wel eens het tegendeel beweren)
Ik moet nog bij de eventuelenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Wie gaan er meeten op 19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL, Mike, TJ-Linden
Mr_anonimous (onder voorbehoud)
wie eventueel ook komen
Dj_Day-V
Sala-adin
Sheridana
BwennieBren
InTrePedIvity
Lonewolf
Asap
Fluffy_Augurk
deze mensen hebben vandaag een pm gekregen om te vragen hoe en wat...
Filmvoorkeur:
Taking WoodstockTJ-Linden Jeeh Dyon
The Other Man
De Storm7eVeNL
Mensen die zeker niet komen:
slacker_nl
twentemeisje
Cliffy
Skittelman
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:02 schreef Flitspaal het volgende:
[..]
Ik moet nog bij de eventuelen.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 07:05 schreef Patch het volgende:
Weten we trouwens wel zeker dat die 3 nieuwe films daar (gaan) draaien?
Tot de 19e dan??quote:Op zondag 6 september 2009 13:22 schreef Oscar-Wilde het volgende:
Hoi Patch en wyccie,
Nogmaals leuk jullie weer te spreken.
Als ik weet waar het is. Ik logte enkel in omdat ik je op MSN zag.quote:
Ondertussen had ik dat gelezen. Dank je voor de uitnodiging! Ik kom deze keer en schrik nietquote:Op zondag 6 september 2009 13:31 schreef Patch het volgende:
Utrecht
Hier dus babbelen over de meet de 19e. Zou leuk zijn als je ook zou komen.
FMT-Slowchatten is hiero:
FMT - Slowchat - Waar Dyonvbaal (bijna) jarig is!
De meet was niet vandaag maar pas de 19de.....quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:49 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Ik meld me bij deze helaas af. Wegens onverwachte zaken, veel druk op mijn agenda en natuurlijk ook eigen keuzes lukt het me niet de 19e aanwezig te zijn.
Ga ervanuit dat jullie toch een topdag zullen hebben, waarvan uitgebreid verslag komt!
En wellicht volgende keer beter
quote:Op maandag 7 september 2009 16:17 schreef Dopekoe het volgende:
Ook ik ben er de 19e niet bij....
Heb die dag welgeteld 3 afspraken staan exclusief deze
Verjaardag, bbq en nog een verjaardag
En dat moeten we allemaal in 1 avond proppen
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...quote:
Wat een watje die Dyon zeg.... gaat ie zich nu al in zitten dekken voor het geval dat ie jouw vindt tegenvallen..... Misselijke streek zegquote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...
en dyon, maar die gaat vroeg weg...
quote:Op maandag 7 september 2009 19:46 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat een watje die Dyon zeg.... gaat ie zich nu al in zitten dekken voor het geval dat ie jouw vindt tegenvallen..... Misselijke streek zeg
Ik ken nog helemaal niemand, alleen Mike heb ik een keertje gezien.quote:Op maandag 7 september 2009 16:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als dat zo doorgaat "ken" ik alleen jou...
en dyon, maar die gaat vroeg weg...
Ja, en dat was ook niet echt een uitgebreid gesprek he?quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef victorinox het volgende:
[..]
Ik ken nog helemaal niemand, alleen Mike heb ik een keertje gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |