Vakantie indeed. Ik probeer er bij te zijn de 19e (of is het nu de 26e). Krijg zaterdag het nieuwe rooster en als ik moet werken probeer ik wel te ruilen. En over de discussie over wat we gaan doen: mij is alles goed zolang er maar bier, sigaretten, slap geouwehoer over films en het liefst het zonnetje erbij is. Een filmpje pakken is altijd meegenomen. Ik hoor het wel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 15:11 schreef Patch het volgende:
Zonde dat een boel mensen zich nog niet gemeld hebben.
Ik heb alle namen van het ene lijstje wel een PM verzonden.
Misschien op vakantie?
quote:
Volgens mij wel (hoewel Patch ook Taking Woodstock & The Other Man heeft genoemd)quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef 7eVeNL het volgende:
Het plan om; De Storm dan in Bioscoop Rembrandt in Utrecht te gaan kijken gaat nog steeds door?
Ik ben ook geen liefhebber van nederlandse films, maar er komt toch niets beters.quote:
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:11 schreef tombolafan het volgende:
Taking Woodstock of The Other Man dan???
Idem.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:17 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mij maakt het niet uit, ik ga toch wel.
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!quote:
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hey Sylvia Hoeks doet daar in mee hoor!![]()
[ afbeelding ]
Dat is altijd wel een minpunt aan Nederlandse films inderdaad.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
Er moet iemand zwanger gemaakt worden! tuurlijk zit er naakt inquote:Op maandag 31 augustus 2009 19:38 schreef victorinox het volgende:
[..]
En het is een Nederlandse film, dus er zal vast wel weer 'functioneel' naakt in zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |