Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:quote:Op maandag 14 september 2009 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
![]()
lijstje met eetcafeetjes in centrum utrecht:
Waar zullen we eten?
Ik neem aan dat we toch minstens een uur voor de film begint afspreken? Dan film kijken en dan rustig naar het noorden. Als ik daar een uurtje later ben is ook geen prob.quote:Op maandag 14 september 2009 22:48 schreef Mike het volgende:
[..]
Dat ga je toch nooit redden?Anders ben je er alleen voor de film en heb je niet kunnen praten met iemand.
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?quote:Op maandag 14 september 2009 22:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
En wanneer wilde je dit dan doen:
[..]
Ziet er lekker uit!quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Met een andere FOK meet gaan we altijd in de Ierse Pub eten:
http://www.mickoconnells.nl/index.php?id=0,22,0,0,1,0
quote:Op maandag 14 september 2009 23:39 schreef hornage het volgende:
[..]
Oei, nu al een teleurgestelde dame. Mmm, we kunnen wel ff naar de wc samen tijdens de pauze ofzo?
ja, ziet er goed uit, ik ben voorquote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit. Ik ga ook hiervoor.quote:Op maandag 14 september 2009 23:34 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:06 schreef Patch het volgende:
na de film gaan eten lijkt me...
Hoe lang duurt de film? En dan nog ongeveer de loopafstand van de bios naar de pub...
Een broodje bij de subway is ook lunch....quote:Op dinsdag 15 september 2009 01:41 schreef dyonvbaal het volgende:
[..]
Ik dacht dat er net gezegd gepraat werd over lunchen? Dus eten voor de film?
Welke film word en tot hoe laat duurt de film? Dan pas kan ik zeggen of ik mee eet (als we tenminste na de film gaan eten...)
Hmm... Subway! Dat heb ik de afgelopen week al te veel opquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Een broodje bij de subway is ook lunch....
Klinkt goed.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:40 schreef Patch het volgende:
Eerste originele intentie was ongeveer:
Uurtje / Anderhalf uur voor de film ergens verzamelen voor wat drankjes te nuttigen en te kletsenbetsen.
Dan film kijken.
Dan eten (Ierse Pub) & verder drinken en kletsenbetsen.
Daarna richting je eigen Heimat.
Rond 17:45u is de film afgelopen...quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
Je kan altijd mee het restaurant in toch? en dan ga je gewoon weg als het moet, zorg je gewoon dat je in elk geval een groot voorgerecht neemtquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:50 schreef dyonvbaal het volgende:
Ik moet of de trein van 19:23 of van 19:37 terug naar Nijmegen hebben. Weet niet tot hoelaat de film duurt, en of er dan nog eten in zit voor me...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |