quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan kom ik ook niet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het druk met je huisjeIk lurk gezellig mee, wat een tophuis krijgen jullie zeg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..], thanks InTre, das lief! Het wordt inderdaad super (met de nodige stress, maar dat heb je dan misschien ook wel meegelurkt
)
En tenslotte: HA SHERI!!!
quote:
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalstequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer beetje te ver weg voor mij aangezien ik krap in de tijd zit.
Den Bosch was nog te doen geweest
Ja Utrecht is ook het beste, maar het zijn voor mij dan toch een dikke 2 uur reizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalste
20 minuten met de fiets naar utrechtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef hornage het volgende:
Ach, Utrecht vanuit Friesland met de autoHeb ik wel eens in iets meer dan een uur gedaan
ZEG! anders wijzig je niet om de 10 seconden je bericht!!!!quote:Op woensdag 19 augustus 2009 16:49 schreef 7eVeNL het volgende:
19 september:
Dyon, Victorinox, hornage, Jeeh, Tombolafan, Patch, 7eVeNL
26 september:
Dopekoe, Dyon, Victorinox, Jeeh, Tombolafan
![]()
![]()
![]()
Ik ga niet zonder Patch![]()
Dus dan wordt het weer:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 18:11 schreef 7eVeNL het volgende:
Oja idd, mijn fout
en Shyamalan gesprekjes it is!
creepy conversations about:quote:Op woensdag 19 augustus 2009 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en wat zijn Shyamalan gesprekjes???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |