SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:17 schreef Patch het volgende:
Dan stel ik voor dat er een FMT-Meet georganiseerd wordt en nog wel in dit topic !
quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:42 schreef Patch het volgende:
Gewoon een leuk dagje met een biosje, terrasje, etentje
quote:Op zondag 16 augustus 2009 20:56 schreef Patch het volgende:
Waar; lijkt me Utrecht, vrij centraal toch?
Zullen ze heus wel terrasjes, bioscoopjes en restaurantjes hebben...
Wanneer?
Roep maar de zaterdagen dat jullie kunnen in Augustus & September September & Oktober
(mocht je naam hierboven niet staan en wil je wel graag komen uiteraard prima!)quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden, Mr_Anonimous, Fluffy_Augurk, Sala-adin ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
Om alles een beetje centraal te houden en te voorkomen dat je in het SC topic alle 13 pagina's door hoeft te worstelen hier een nieuw topic.
Als we uitgaan van de weekends in september en oktober gaat het om deze data:
September
05
06
12
13
19
20
26
27
Oktober
03
04
10
11
17
18
24
25
31
Kopieer het schema uit de post van degene die het voor jou heeft ingevuld en zet je naam bij de data wanneer je kan. Dan kunnen we op een datum waarop de meeste mensen kunnen ook daadwerkelijk meeten.
Patch heeft al aangegeven dat hij 'komt wanneer de meeste komen', dus die komt niet in de lijst maar wel op de meet![]()
Dusssss, vult u maar in!
[ Bericht 2% gewijzigd door tombolafan op 17-08-2009 13:51:53 ]J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:
quote:Op maandag 17 augustus 2009 07:57 schreef Patch het volgende:
Natuurlijk moeten Intre, SamuelofSEK, Skittelman, Wyccie, California, Sheridana, Dopekoe, Zoot, Flitspaal, Chielus, Hornage, Falco, Lamers, Jeeh, Gilingham, Phileine, Doff, Cliffy, Mennosson, Victorinox, Waaghals, Hulkio, RuneRose, 7eVeNL, Mike, Gorro,DJ_Day, Neleos, Ranja, slacker_nl, Tinuzzz_Talpa, SaintOfKillers, LoneWolf2003, Asap, TJLinden, Mr_Anonimous, Fluffy_Augurk, Sala-adin ook komen.
En als het kan Khalein, CWK, Twentemeisje, scanman01, GFP, EricusMaximus, MasterWouter, Oscar-Wilde, BwennieBren en ReSpawn ook.
Als er een geschikte datum komt, ben ik ook van de partijquote:Op maandag 17 augustus 2009 13:45 schreef Dopekoe het volgende:
September
05
06
12
13
19 Dyon
20
26 Dopekoe TvP Dyon
27 Dyon
Oktober
03
04
10
11
17
18
24
25
31
doe ikquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 11:55 schreef Mike het volgende:
Tip: stuur alle mensen in je verlanglijstje in 1 keer een PM met een link naar het topic. Weet je in ieder geval zeker dat ze het gezien hebben.
Iedereen die al op de hoogte was heb ik natuurlijk geen PM verzonden.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:07 schreef Fluffy_Augurk het volgende:
Moi![]()
Maar je wist wel dat ik toch al op de hoogte was, dus ik vergeef het je
quote:
'niet echt' ?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 17:58 schreef slacker_nl het volgende:
Thnx for the invite, maar ik doe niet echt aan meets. Sorry!
Als jij niet komt, dan kom ik ook nietquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks voor de uitnodiging Patch, ik voel me vereerd! Dat terwijl ik er echt al een hele tijd niet meer bij ben.
Ik ga helaas voor de eer bedanken, ben geloof ik niet zo van de meets.
Ik kan overigens je berichtje wel ff forwarden naar GFP if u like.
Ik ga wel eens kijken of ik niet weer wat actiever mee kan doen met FMT!
Je hebt het druk met je huisjequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:50 schreef twentemeisje het volgende:
Thanks voor de uitnodiging Patch, ik voel me vereerd! Dat terwijl ik er echt al een hele tijd niet meer bij ben.
Ik ga helaas voor de eer bedanken, ben geloof ik niet zo van de meets.
Ik kan overigens je berichtje wel ff forwarden naar GFP if u like.
Ik ga wel eens kijken of ik niet weer wat actiever mee kan doen met FMT!
De uitzondering bevestigt de regel ja.quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:15 schreef victorinox het volgende:
Kijk eens aan, gaat het toch nog gezellig worden.
quote:
Ik had het over iedereen die zich na mij hadden aangemeld.quote:
oeh, nu ben ik nieuwsgierig? in welke zin dan?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Maar vergis je niet in Sheridana, zij is de oude jou
qua huiskleurquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
oeh, nu ben ik nieuwsgierig? in welke zin dan?
(en ik ben wel erg blij dat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn!!!!)
Een beetje grijsbetonachtigquote:
intre is er toch misschien ook?quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:35 schreef tombolafan het volgende:
(en ik ben wel erg blij dat er meer vrouwen aanwezig zullen zijn!!!!)
dat snap ik ook wel... maar ik vond m gewoon niet grappig...quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:51 schreef Patch het volgende:
ik bedoelde natuurlijk als grapje huidskleur....
Wie noem je oud??quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:29 schreef Patch het volgende:
[..]
![]()
Maar vergis je niet in Sheridana, zij is de oude jou
'vroegere' dan?quote:
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:05 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Zeg, ik ben toch niet weg of zo? Zij is zij en ik ben ik
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 18:55 schreef Patch het volgende:
[..]
Als jij niet komt, dan kom ik ook niet
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 19:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
[..]
Je hebt het druk met je huisjeIk lurk gezellig mee, wat een tophuis krijgen jullie zeg
quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:36 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..], thanks InTre, das lief! Het wordt inderdaad super (met de nodige stress, maar dat heb je dan misschien ook wel meegelurkt
)
En tenslotte: HA SHERI!!!
quote:
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalstequote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:18 schreef the_legend_killer het volgende:
Jammer beetje te ver weg voor mij aangezien ik krap in de tijd zit.
Den Bosch was nog te doen geweest
Ja Utrecht is ook het beste, maar het zijn voor mij dan toch een dikke 2 uur reizenquote:Op woensdag 19 augustus 2009 00:23 schreef Patch het volgende:
[..]
Aangezien iedereen uit de hoeken van NL moet komen, leek me Utrecht het makkelijkste / centraalste
20 minuten met de fiets naar utrechtquote:Op woensdag 19 augustus 2009 09:19 schreef hornage het volgende:
Ach, Utrecht vanuit Friesland met de autoHeb ik wel eens in iets meer dan een uur gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |