Kan een modje de links fiksen? Dank u zeer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef Kolonia het volgende:
Welkom Keshet.![]()
Verder geen nieuws hier.
Heb bij vlagen hevige buikpijn, maar geen bloed (nog).
Hmm... dan weet ik het ook niet meer. Ik geloof het dan pas als ik 2 strepen zie. Dikke, vette strepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef mijsje het volgende:
PZE, ik heb (nog voor m'n miskraam) kotsend boven de wc gehangen, zwaar overtijd, maar dat leverde ook maar 1 streepje op toen, helaas...
Gewoon lekker aan toegevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef Guess. het volgende:
Ik loop ondertussen al een uur te janken,ik geloof dat ik er echt ff beetje doorheen zit,ik hield er rekening mee dat het wel es lang zou kunnen duren maar het valt me veel zwaarder dan verwacht
Oh, dat wist ik niet. Fijn natuurlijk, maar het maakt de teleurstelling niet minder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Guess. het volgende:
Thanks meiden![]()
We zijn al wel bij de gynecoloo geweest Kolonia,en ik zijn beide onderzocht en zo lijkt alles goed te zijn,we moeten gewoon geduld hebben word er gezegt (en das nou niet echt m'n sterkste kant momenteel)
Die van mij heet Julia, maar het is hetzelfde idee, de varentest dmv speeksel. Maar ik vind het een onding. Ik zie gewoon helemaal niets, daar gaat het bij mij al de mist in:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef Ciscostar het volgende:
Wat denken jullie van die Donna vruchtbare dagen test ding??
dank je pze,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien wil iemand hem wel overkopen.![]()
Freubeltje, welkom terug! Wel een fijne vakantie gehad ondanks de?
Ik heb laatst op 'n ander forum bij iemand gelezen dat de huisarts tegen iemand zei als tip omdat het zwanger worden niet zo makkelijk ging: Je moet er niet teveel mee bezig zijn, want dan duurt het allemaal nog langer....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef mijsje het volgende:
tja, dat geduld, daar word ik zo kwaad om op het moment... ik heb al 2 jaar geduld nu we er echt voor gegaan zijn, en al jaren om er echt voor te gaan... en dan zijn er nog mensen die me durven zeggen: je moet je er niet zo mee bezig houden... die kan ik echt wurgen soms...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Freubelmuts, ik had voor je gehoopt dat Morretje een trend had gezet met raakschieten bij de eerste serieuse poging.
Wanneer was je NOD eigenlijk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef clovertje het volgende:
En ik ben nog steeds niet ongesteld, dus we wachten nog gezellig![]()
Tja, geen klachten behalve flinke vermoeidheid, dus stiekem geloof ik het ook nog niet helemaal..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef freubelmuts het volgende:
dat hoopte ik natuurlijk ook morretje
maarre hoest met jou?
volgens mij kan je die boeken ook bij sensitest kopen pze, heb geen idee van de prijs
uhmzzz 2 weken geleden ongeveer hehe, nou ja dat was op basis van de vorige keer. Maar toen duurde t ook langer. Enne vorige week zijn we er pas mee begonnen dus vandaar dat ik nog niet testquote:
Lastig als je niet weet of je aan het ontpillen bent of niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef clovertje het volgende:
uhmzzz 2 weken geleden ongeveer hehe, nou ja dat was op basis van de vorige keer. Maar toen duurde t ook langer. Enne vorige week zijn we er pas mee begonnen dus vandaar dat ik nog niet testMag van mezelf pas volgende week testen als er nog niets is. Tis gewoon beetje vervelend zo, dat k niet weet wanneer t komt.
het zal idd wel met het ontpillen te maken hebben, ga ik maar vanuitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Lastig als je niet weet of je aan het ontpillen bent of niet.![]()
Maar het kan snel raak zijn natuurlijk.
Ik ga sowieso maar in de duimstand voor je:.
Nopes, geen enkele tekenen van nietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Voel je nog niets Clovertje?
Vooral blijven oefenen... En daar ook wel van genieten he! 't Is niet voor niks zo'n leuke bezigheid, vrijen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef -Nienna- het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij jou Kolonia?
Je ben inmiddels 2 dagen overtijd....
Bij mij is de menstruatie eindelijk over, was weer 8 volle dagen.
Dus wij kunnen weer aan de klus
Met vlagen buikpijn en gister en eergister alleen wat oud bloed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef -Nienna- het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij jou Kolonia?
Je ben inmiddels 2 dagen overtijd....
Hopelijk is het raak en heb je voorlopig niet meer zulke nare acht dagen.quote:Bij mij is de menstruatie eindelijk over, was weer 8 volle dagen.
Dus wij kunnen weer aan de klus
Ik ga extra duimen voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Met vlagen buikpijn en gister en eergister alleen wat oud bloed.
Ik begin al lichtelijk hoopvol te worden.
Negatief testen vind ik vreselijk dus ik mag pas morgen- of zondagochtend van mezelf.
[..]
Hopelijk is het raak en heb je voorlopig niet meer zulke nare acht dagen.
Doe maar waar jij je goed bij voeltquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe kun je het nu uitschakelen om er mee bezig te zijn? Ik vind dat zo'n dooddoener. Natuurlijk ben je er mee bezig, je wil een baby! En wanneer ben je er teveel mee bezig? Kan het antwoord niet geven![]()
Ik heb deze maand met mezelf afgesproken dat ik niet dagen achter elkaar ovulatietestjes ga gebruiken. Heb woensdag de eerste gebruikt en mag om de twee dagen testen. En als de streep dikker wordt stop ik weer want dan weet ik dat de eisprong er aan zit te komen. En ik voel de eisprong, maar dan ben je te laat, vind ik beetje jammer, dus daarom toch ovulatietestjes, om nog een beetje controle te houden. Ben ik nog te volgen?
Als iemand echt zo'n speekseltester wil dan is die Donna misschien beter? Ik zou niemand de Julia speekseltester aanraden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien wil iemand hem wel overkopen.![]()
In principe werken die toch hetzelfde? Er komen toch niet eens chemicaliën aan te pas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
Als iemand echt zo'n speekseltester wil dan is die Donna misschien beter? Ik zou niemand de Julia speekseltester aanraden.
Kortom, zij heeft met haar kind iets in mij losgemaakt waarvan ik 35 jaar niet wist dat ik het in me had.quote:Maar ook omdat ik door haar kindje gemerkt heb hoe geweldig het is om een kind te hebben. En nee, ik verheerlijk niks, ik heb haar bijna letterlijk door de hel zien gaan de eerste weken. Maar ik was bij de bevalling, heb de eerste weken heel veel meegemaakt, en het is zo vreselijk mooi, zo'n kind... En ik merkte gewoon dat ik ook die liefde in me heb, en die aan iemand wil geven.
Ik heb bijna ieder weekend (ze woont bijna 300 kilometer van me vandaan en ik heb een baan dus vaker ging niet) met dat humpie in mijn armen gezeten en mijn hart barstte zowat. Twee weken terug maakte hij voor het eerst oogcontact met me... dat was zo mooi dat kan ik niet eens beschrijven.
En eigenlijk sinds de bevalling en alles wat ik daarmee en daarna heb meegemaakt met die kleine dacht ik alleen maar... Dit wil ik ook, zo veel liefde voelen en geven... Dit is gewoon te mooi om te missen.
Zelfs als mama de zenuwen kreeg omdat hij uren huilde, dacht ik alleen maar "Ach gossss... Kom maar ventje... Het is goed..." Ik hoorde het huilen niet eens. Terwijl ik van mijn kat al na een minuut mauwen de neiging krijg om haar de deur uit te kiepen, dus echt geduldig ben ik niet. Maar met die kleine juist wel. En dan is dat dus nog niet eens de mijne...
Ja, ze werken hetzelfde, maar misschien heeft de één een sterkere microscoop oid? Of kun je de één beter scherp stellen dan de ander. Ik zeg ook maar wat hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Pandora73 het volgende:
In principe werken die toch hetzelfde? Er komen toch niet eens chemicaliën aan te pas?
Op zich lijkt het me wel een interessant systeem... Als het tenminste werkt
Over dat laatste kan ik niks zeggen want ik post hier eigenlijk helemaal nietquote:Op zaterdag 15 augustus 2009 15:06 schreef Pandora73 het volgende:
Even een uitgebreider verhaal van mij.
Eerder dit jaar heb ik een prachtige vrouw ontmoet (ik ben bi trouwens) die zwanger was. We hebben een stormachtige, intense, geweldig liefhebbende relatie gehad, die na de bevalling nu 9 weken geleden, helaas net zo stormachtig aan zijn eind lijkt te zijn gekomen.
Maar door die zwangerschap, het bijwonen van de bevalling en het voorzichtig mogen meedelen in de zorg voor haar zoontje, heb ik gemerkt dat een kind iets is wat ik kennelijk altijd gemist heb.
Zoals ik gisteren aan een vriend schreef:
[..]
Kortom, zij heeft met haar kind iets in mij losgemaakt waarvan ik 35 jaar niet wist dat ik het in me had.
En daarom ben ik nu serieus aan het overwegen om zelf via een donor een kind te krijgen.
Nou is dat natuurlijk een heeeuuuul ander topic, maar ik wil hier graag alvast meelezen en -posten omdat ik dus wel, als mijn lijf schoon is van alle medicijnen waar ik inmiddels mee gestopt ben, en ik alles juridisch heb geregeld, en ik weet hoe mijn cyclus loopt, wel ook regelmatig ga zitten wachten op een tweede streepje.
Op dit moment kan het nog niet omdat ik nog niet "klaar" ben met alles, maar ik hoop dat ik eind dit jaar echt concrete stappen kan zetten. En ik informeer me graag ruim van te voren...
Als jullie vinden dat ik hier (nog) niet thuishoor, omdat jullie al in een totaal andere fase bezig zijn dan ik nu, snap ik dat ook.
Maar hopelijk mag ik nu al inspringen...
Ik hoor graag jullie reactie!
Ik voelde het niet altijd, maar als ik het voelde, voelde het bij mij als menstruatiepijn aan 1 kant van mijn buik. En dan voor korte tijd dan bedoel ik niet 5 minuten maar geen hele dag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef becky1983 het volgende:
hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zag gisteren een boek liggen "als zwanger worden niet vanzelf gaat". Het was maar 3,50 en toch heb ik het niet gekocht. Daar staat vast nog heel veel in dat je kunt doen, maar dan ben je er alleen nog maar weer meer mee bezig. Maar nu ben ik aan het googlen, of het boek niet toch ergens te koop is.
Maar dan had je toch een (licht)positieve test moeten hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Kolonia het volgende:
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was.Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
Ik spreek haar nog wel via MSN enzo, maar langsgaan zit er komende tijd even niet in. Helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:44 schreef mijsje het volgende:Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)
Ik denk echt dat het zoiets is geweest. Nu weer heel veel heel dun lichtrood bloed; dat is niet normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mijsje het volgende:
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
Dit noem ik nou eens een voorbeeld van het positieve uit iedere situatie weten te vinden zeg! Petje af voor jullie twee hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Kolonia het volgende:
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.
Spannend hoor.quote:Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef KoninginJuliana het volgende:
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
Wat leuk dat jullie er weer voor gaan.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
Dan heeft de vakantie je goed gedaanquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Meid, echt helemaal fantastisch! Ik ben zooo blij voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Daar heb ik hier toen nog advies over gevraagd, of je 4 dagen voor je menstruatie zwanger kon raken. En dat kon....
haha dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Keshet het volgende:
Ik blij met je mee clovertje!Laat 't echte werk nu maar beginnen!
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzo
Ik heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zin in, meeten met Asy!ik voelde me vandaag gelukkig inderdaad minder moe dan gisteren. ik moet gewoon goed m'n rust nemen, en dan komt het helemaal goed!
en hé, een beetje off-topic is hier helemaal niet erg hoordat maakt het ook weer op een andere manier gezellig met elkaar...
Voor jou ook bijnaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef KoninginJuliana het volgende:
Sterrenmunt!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Mijsje en Minniemin voelen jullie al wat? Spannende dagen, nog 3 te gaan..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
jep meteen begonnen, duurde effe voordat mijn cyclus helemaal iedere maand hetzelfde was, van 37,35,33,31,31,30,31 dagen. En op de vakantie geen ovulatietesten gebruikt en gewoon veel gesext. Wel met de goede dagen in het achterhoofd natuurlijk en nu was het dus gewoon raak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
Sterrenmunt gefeliciteerd!!
Ronde 8..Hmmz Zitten wij nu ook. Jij gestopt en toen meteen gestart met klussen?
Had ik ook heel erg, nog steeds trouwens, en ook die bekende buikpijn dus ik dacht echt dat ik gewoon heel erg ongesteld zou worden. Maar niet dus, was dus ook verbaasd dat ik zwanger was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
goedemorgen meiden.
de duimen mogen in de wachtstand voor de volgende op de lijst, want ik ben vanochtend ongesteld geworden...dat betekent dat ik er dus zeker langer dan 2 jaar over doe om zwanger te worden, en dat ik dus hulp ga krijgen van de gyn... nu dus echt de MMM in.... zucht...
m'n nieuwe NOD wordt 17 sepbember, maar ik ben bang dat er dan ook weer een WOD is...![]()
Wij gaan mooi echt wel shoppen! En lekkere dingen etenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mijsje het volgende:Asy
ik verheug me maar vast op ons uitje morgen! daar word ik wel weer wat vrolijker van!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?
Helemaal overheen gelezen, maar hier jompel ik even hard voor hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Borra! Veel plassen is goed!
Ik heb net op dag 13 (!) een knalpositieve ovutest! Daar jompel ik toch wel zachtjes voor hoor!
He verdoriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef MinnieMin het volgende:
@PZE:have fun!
@mijs en asy: Leuke meet morgen!
Hier bruin bloed en krampjes, ben bang dat er toch een ongesteldheid aan zit te komen... Ik laat het jullie nog wel even weten... morgen of overmorgen.
Ja ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef mijsje het volgende:
Bedankt, we hebben er zin in!(is het al tijd om naar de trein te gaan?..
)
zie ook 2e streepjes-meet topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Asy, kwart voor 9, toen jij postte, ben ik inderdaad naar de trein vertrokken...
de minimeet was, gezellig en errug leuk! Ik vond het leuk om Asyniur in het echt te leren kennen.
Asyniur, bedankt voor de leuke dag, ik heb het erg leuk en fijn gehad!
(Poezebeest, we hebben lekker club-sandwiches gegeten bij eterij 't Verschil...daar heeft m'n zusje nog ooit gewerkt een paar jaar geleden...
)
Hee Cisco. Volgens mij kan dat heel veel oorzaken hebben. Heb je misschien niet goed geslapen? Of zwaar getafeld, of je heel druk gemaakt? Ik merk dat dat bij mezelf veel invloed heeft... Maar verder schommelt mijn temperatuur ook behoorlijk per dag hoor. Er is alleen wel een duidelijk verschil tussen voor en na de eisprong (en voor en na de menstruatie).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef Ciscostar het volgende:
Koningin balen zeg.. en borra jammer dat 2de test ook niks uitwees
Hier snap ik even niks van temperatuur!
Eergisteren 36.3, gisteren 36.7 en vandaag weer 36.3....
En in het begin van cyclus, paar dagen na stoppen bloeden ook 2 dagen laag en toen weer hoog...
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:
Wat jammer voor alle negatieve testen ofdie zijn aangekomen.
Veel succes dames in deze nieuwe rondeEn juni-kindjes zijn uiteraard übercute
![]()
jamaar ik ben heel erg leuk en geboren in meiquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef clovertje het volgende:
Jammer zeg al die negatieve testen
Er had wel iemand weer mogen doorschuiven. En juni baby's/kinderen/mensen zijn leuker dan die van mei(vriendlief is in juni jarig en mijn schoonzus in mei en mijn lief is leuker dan zijn zus :p)
dan is t niet altijd zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
jamaar ik ben heel erg leuk en geboren in mei![]()
Uhm...mocht ik zwanger zijn dan wordt het bij mij ook nog een mei baby (Ik heb een erg lange cyclus, vandaar)quote:Op zondag 23 augustus 2009 14:26 schreef IslaBonita het volgende:
En ook voor Becky, onze laatste hoop op een mei-beebie.
ik weet ook wel dat je gelijk hebt rockabellaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Freubel, en toevallig komt je baby 3 weken eerder...!? Of 2 weken later!
Het is niet te plannen. Go for it!
nee, ga richting de klusdagen, volgende week dan. ben net vorige week ongesteld geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:16 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en veel succes Fuchsia!![]()
Jeetje Freubelmuts, daar zou ik me echt niet druk over maken.
Het valt toch niet exact te plannen en een geboorte vrolijkt een klotedag ook wel wat op natuurlijk.![]()
Zit jij al bijna in de wachtdagen Clovertje?
Ik heb echt de lijstjes nodig om bij te kunnen houden wie-wat-wanneer.![]()
Hoe is de stand van zaken bij Becky en Isla?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |