dat willen we natuurlijk niet he...quote:PZE:Ik geef een dikke voorkeur voor Utrecht, wordt het Den Bosch dan haak ik helaas af.
ik stem voor... zet maar wat augustus erin!quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef mijsje het volgende:
misschien de data wat uitbreiden naar augustus toe? Misschien dat dan wat meer mensen op dezelfde datum kunnen? Het is inderdaad wel leuker om meer mensen tegelijk te ontmoeten...
Ik stem voor op ook wat augustus erin te zetten.. juli en vooral eind juli erg druk hier (man 10 dagen elders en ik voor de helft daarom ook etc)quote:Op woensdag 17 juni 2009 22:46 schreef mijsje het volgende:
misschien de data wat uitbreiden naar augustus toe? Misschien dat dan wat meer mensen op dezelfde datum kunnen? Het is inderdaad wel leuker om meer mensen tegelijk te ontmoeten...
Niet boos kijken, daar krijg je rimpels van.quote:Op vrijdag 19 juni 2009 18:25 schreef mijsje het volgende:
ik heb wat extra dagen in augustus erbij gezet...
jammer dat je dan niet kan PZE...
(er is trouwens een mogelijkheid dat ik de data die ik heb aangegeven op het laatste moment moet afzeggen... het gaat op het moment steeds harder achteruit met m'n moeder, en ik weet niet wanneer het zover is... )
quote:Op vrijdag 19 juni 2009 19:33 schreef prinseszondererwt het volgende:
[..]
Niet boos kijken, daar krijg je rimpels van.![]()
Naar om te lezen dat het toch weer slechter gaat met je mams.
Ik hoop dat jij en anderen al zwanger zijn tegen die tijd...quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:17 schreef mijsje het volgende:Asy. Ik hoop dat je je goed voelt tegen die tijd.
quote:Op maandag 3 augustus 2009 17:43 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Ik hoop dat jij en anderen al zwanger zijn tegen die tijd...
Wij hebben in Engeland (tijdens vakantie) te vaak de starbucks bezochtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:46 schreef mijsje het volgende:guess, jammer dat je nooit op zaterdag kan... moet je dan werken?
De zondagen zien er inderdaad gevulder uit, wat betreft de aanmeldingen...
(ik heb zo'n medelijden voor iedereen die starbucks nog niet kent...)
dat is zeker ook belangrijk. Ik hoop dat we een datum prikken waar je ook kunt komen.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 14:35 schreef Guess. het volgende:
Wij hebben een winkel en op zaterdag is de drukste dag van de week dus dan werk ik bijna altijd. 3&4 oktober kan ik niet ivm mijn verjaardag.Ik hoop wel te komen maar ik zou het zonde vinden als jullie rekening met me gaan houden en ik het straks niet kan waarmaken om te komen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |