uhmzzz 2 weken geleden ongeveer hehe, nou ja dat was op basis van de vorige keer. Maar toen duurde t ook langer. Enne vorige week zijn we er pas mee begonnen dus vandaar dat ik nog niet testquote:
Lastig als je niet weet of je aan het ontpillen bent of niet.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:27 schreef clovertje het volgende:
uhmzzz 2 weken geleden ongeveer hehe, nou ja dat was op basis van de vorige keer. Maar toen duurde t ook langer. Enne vorige week zijn we er pas mee begonnen dus vandaar dat ik nog niet testMag van mezelf pas volgende week testen als er nog niets is. Tis gewoon beetje vervelend zo, dat k niet weet wanneer t komt.
het zal idd wel met het ontpillen te maken hebben, ga ik maar vanuitquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 11:35 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Lastig als je niet weet of je aan het ontpillen bent of niet.![]()
Maar het kan snel raak zijn natuurlijk.
Ik ga sowieso maar in de duimstand voor je:.
Nopes, geen enkele tekenen van nietsquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 12:26 schreef prinseszondererwt het volgende:
Voel je nog niets Clovertje?
Vooral blijven oefenen... En daar ook wel van genieten he! 't Is niet voor niks zo'n leuke bezigheid, vrijen...quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef -Nienna- het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij jou Kolonia?
Je ben inmiddels 2 dagen overtijd....
Bij mij is de menstruatie eindelijk over, was weer 8 volle dagen.
Dus wij kunnen weer aan de klus
Met vlagen buikpijn en gister en eergister alleen wat oud bloed.quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:38 schreef -Nienna- het volgende:
Hoe is het eigenlijk bij jou Kolonia?
Je ben inmiddels 2 dagen overtijd....
Hopelijk is het raak en heb je voorlopig niet meer zulke nare acht dagen.quote:Bij mij is de menstruatie eindelijk over, was weer 8 volle dagen.
Dus wij kunnen weer aan de klus
Ik ga extra duimen voor jequote:Op vrijdag 14 augustus 2009 14:44 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Met vlagen buikpijn en gister en eergister alleen wat oud bloed.
Ik begin al lichtelijk hoopvol te worden.
Negatief testen vind ik vreselijk dus ik mag pas morgen- of zondagochtend van mezelf.
[..]
Hopelijk is het raak en heb je voorlopig niet meer zulke nare acht dagen.
Doe maar waar jij je goed bij voeltquote:Op vrijdag 14 augustus 2009 18:14 schreef Poezebeest het volgende:
Hoe kun je het nu uitschakelen om er mee bezig te zijn? Ik vind dat zo'n dooddoener. Natuurlijk ben je er mee bezig, je wil een baby! En wanneer ben je er teveel mee bezig? Kan het antwoord niet geven![]()
Ik heb deze maand met mezelf afgesproken dat ik niet dagen achter elkaar ovulatietestjes ga gebruiken. Heb woensdag de eerste gebruikt en mag om de twee dagen testen. En als de streep dikker wordt stop ik weer want dan weet ik dat de eisprong er aan zit te komen. En ik voel de eisprong, maar dan ben je te laat, vind ik beetje jammer, dus daarom toch ovulatietestjes, om nog een beetje controle te houden. Ben ik nog te volgen?
Als iemand echt zo'n speekseltester wil dan is die Donna misschien beter? Ik zou niemand de Julia speekseltester aanraden.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien wil iemand hem wel overkopen.![]()
In principe werken die toch hetzelfde? Er komen toch niet eens chemicaliën aan te pas?quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 20:47 schreef Marrije het volgende:
Als iemand echt zo'n speekseltester wil dan is die Donna misschien beter? Ik zou niemand de Julia speekseltester aanraden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |