Kan een modje de links fiksen? Dank u zeer.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 09:16 schreef Kolonia het volgende:
Welkom Keshet.![]()
Verder geen nieuws hier.
Heb bij vlagen hevige buikpijn, maar geen bloed (nog).
Hmm... dan weet ik het ook niet meer. Ik geloof het dan pas als ik 2 strepen zie. Dikke, vette strepen.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:17 schreef mijsje het volgende:
PZE, ik heb (nog voor m'n miskraam) kotsend boven de wc gehangen, zwaar overtijd, maar dat leverde ook maar 1 streepje op toen, helaas...
Gewoon lekker aan toegevenquote:Op donderdag 13 augustus 2009 12:27 schreef Guess. het volgende:
Ik loop ondertussen al een uur te janken,ik geloof dat ik er echt ff beetje doorheen zit,ik hield er rekening mee dat het wel es lang zou kunnen duren maar het valt me veel zwaarder dan verwacht
Oh, dat wist ik niet. Fijn natuurlijk, maar het maakt de teleurstelling niet minder.quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:01 schreef Guess. het volgende:
Thanks meiden![]()
We zijn al wel bij de gynecoloo geweest Kolonia,en ik zijn beide onderzocht en zo lijkt alles goed te zijn,we moeten gewoon geduld hebben word er gezegt (en das nou niet echt m'n sterkste kant momenteel)
Die van mij heet Julia, maar het is hetzelfde idee, de varentest dmv speeksel. Maar ik vind het een onding. Ik zie gewoon helemaal niets, daar gaat het bij mij al de mist in:quote:Op donderdag 13 augustus 2009 17:00 schreef Ciscostar het volgende:
Wat denken jullie van die Donna vruchtbare dagen test ding??
dank je pze,quote:Op donderdag 13 augustus 2009 21:17 schreef prinseszondererwt het volgende:
Misschien wil iemand hem wel overkopen.![]()
Freubeltje, welkom terug! Wel een fijne vakantie gehad ondanks de?
Ik heb laatst op 'n ander forum bij iemand gelezen dat de huisarts tegen iemand zei als tip omdat het zwanger worden niet zo makkelijk ging: Je moet er niet teveel mee bezig zijn, want dan duurt het allemaal nog langer....quote:Op donderdag 13 augustus 2009 13:04 schreef mijsje het volgende:
tja, dat geduld, daar word ik zo kwaad om op het moment... ik heb al 2 jaar geduld nu we er echt voor gegaan zijn, en al jaren om er echt voor te gaan... en dan zijn er nog mensen die me durven zeggen: je moet je er niet zo mee bezig houden... die kan ik echt wurgen soms...
quote:Op donderdag 13 augustus 2009 19:11 schreef Kolonia het volgende:
Jammer Freubelmuts, ik had voor je gehoopt dat Morretje een trend had gezet met raakschieten bij de eerste serieuse poging.
Wanneer was je NOD eigenlijk?quote:Op donderdag 13 augustus 2009 23:10 schreef clovertje het volgende:
En ik ben nog steeds niet ongesteld, dus we wachten nog gezellig![]()
Tja, geen klachten behalve flinke vermoeidheid, dus stiekem geloof ik het ook nog niet helemaal..quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:55 schreef freubelmuts het volgende:
dat hoopte ik natuurlijk ook morretje
maarre hoest met jou?
volgens mij kan je die boeken ook bij sensitest kopen pze, heb geen idee van de prijs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |