je tricker klopt nog steeds nietquote:Op zondag 2 augustus 2009 20:46 schreef Morretje het volgende:
Flugel, het klinkt heel naar allemaal. Een dikkedan maar.. Iets anders weet ik ook even niet te zeggen.
Ciscostarquote:Ik zou graag nog even meerellen, maar helaas. Zit onder de kalmerende middelen en de vechtlust is dus een beetje weg
Morretje van harte
De onderzoeken vrijdag in het ziekenhuis waren goed. Er zijn geen belemmeringen gevonden om gewoon zwanger te kunnen worden. "blijven proberen" was het devies. Wel heeft hij nog een tweetal extra tests aangevraagd. Een glucose-tollerantietest een een schildkliertest. Daar krijg ik dan over 4 weken de uitslag weer van.
Verder gaat het gewoon kut, zo kut dat ik het eigenlijk niet echt op kan brengen om hier goed mee te lezen en met iedereen mee te leven Ik probeer momenteel zo weinig mogelijk online te zijn, want als ik online ben ga ik googlen en hoe meer ik google, hoe meer angst/paniek en hyperventilatie ik krijg. Woensdag eerste afspraak bij een psycholoog, tot die tijd hou ik me gedeist met oxazepam. Ik hoop snel weer een beetje boven water te zijn. Verder voor iedereen een welgemeende knuffel
quote:gaat echt niet zo lekker bij je he...
Hoop dat je je zelf snel beter gaat voelen en dat de testen die je van de week moet doen geen rare dingen als uitslag geven. Veel succes woensdag bij de psycholoog![]()
Bedankt voor het fixenquote:Op zondag 2 augustus 2009 21:12 schreef RockabeIIa het volgende:
Flugeltje
Modje kon inderdaad de opening verder goed fixen met foto erbij en linkjes etc..
En verder hoop ik echt dat het hier weer eens zoals vanouds 'gezellig' kan zijn zonder dat het allemaal zo zwaar beladen is.
Argh, vannacht heb ik em ook al verandert!quote:Op zondag 2 augustus 2009 20:47 schreef Ciscostar het volgende:
[..]
je tricker klopt nog steeds nietWant dan heb je wel hele snelle zwangerschap gehad
![]()
Kan modje de opening verder goed fixen met foto erbij en linkjes etc.. alvast bedankt!
Dat is ook zo...quote:Op maandag 3 augustus 2009 09:04 schreef prinseszondererwt het volgende:
En: zekerheid vond ik ook wat waard.
Ligt misschien ook aan de test, hoeveel je ervoor hebt betaald? Als het een test van 15 e is, ja zonde. Is het een test van een euro, ach. . .dan heb je met die euro ook weer even duidelijkheid. Kopie.quote:Op maandag 3 augustus 2009 08:58 schreef -Nienna- het volgende:
Nee hoor, vannacht dus ook niet ongesteld geworden.
Beetje bij beetje begin ik steeds meer te neigen naar toch testen.
Maar als die negatief is vind ik het weer zo zonde van de test, kennen jullie dat?
Niks d'rvan, ik ga duimen dat je te vroeg getest hebt.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:13 schreef -Nienna- het volgende:
Stop maar met duimen hoor.
Ik had zaterdag al ongesteld moeten worden, dus dat zal wel nietquote:Op maandag 3 augustus 2009 11:17 schreef Kolonia het volgende:
[..]
Niks d'rvan, ik ga duimen dat je te vroeg getest hebt.
Bij Leonieke zat zelfs de bloedtest in het ziekenhuis ernaast dus ik duim gewoon nog even door hoor.quote:Op maandag 3 augustus 2009 11:20 schreef -Nienna- het volgende:
Ik had zaterdag al ongesteld moeten worden, dus dat zal wel niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |