Meid, echt helemaal fantastisch! Ik ben zooo blij voor jequote:Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzoquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 20:49 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Daar heb ik hier toen nog advies over gevraagd, of je 4 dagen voor je menstruatie zwanger kon raken. En dat kon....
haha dank je welquote:Op dinsdag 18 augustus 2009 21:57 schreef Keshet het volgende:
Ik blij met je mee clovertje!Laat 't echte werk nu maar beginnen!
Ik ook.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 22:06 schreef Guess. het volgende:
[..]
Dan ben ik wel heel nieuwsgierig hoe dat kan,ivm het eisprong gebeuren enzo
Ik heb er ook zin in!quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 23:33 schreef mijsje het volgende:
ik heb er zin in, meeten met Asy!ik voelde me vandaag gelukkig inderdaad minder moe dan gisteren. ik moet gewoon goed m'n rust nemen, en dan komt het helemaal goed!
en hé, een beetje off-topic is hier helemaal niet erg hoordat maakt het ook weer op een andere manier gezellig met elkaar...
Voor jou ook bijnaquote:Op woensdag 19 augustus 2009 12:54 schreef KoninginJuliana het volgende:
Sterrenmunt!!![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd.
Mijsje en Minniemin voelen jullie al wat? Spannende dagen, nog 3 te gaan..
quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
jep meteen begonnen, duurde effe voordat mijn cyclus helemaal iedere maand hetzelfde was, van 37,35,33,31,31,30,31 dagen. En op de vakantie geen ovulatietesten gebruikt en gewoon veel gesext. Wel met de goede dagen in het achterhoofd natuurlijk en nu was het dus gewoon raak.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 17:43 schreef Ciscostar het volgende:
Sterrenmunt gefeliciteerd!!
Ronde 8..Hmmz Zitten wij nu ook. Jij gestopt en toen meteen gestart met klussen?
Had ik ook heel erg, nog steeds trouwens, en ook die bekende buikpijn dus ik dacht echt dat ik gewoon heel erg ongesteld zou worden. Maar niet dus, was dus ook verbaasd dat ik zwanger was.quote:Op woensdag 19 augustus 2009 14:41 schreef mijsje het volgende:
oh oh... ik voel m'n rug... niet zo goed teken dus...
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
goedemorgen meiden.
de duimen mogen in de wachtstand voor de volgende op de lijst, want ik ben vanochtend ongesteld geworden...dat betekent dat ik er dus zeker langer dan 2 jaar over doe om zwanger te worden, en dat ik dus hulp ga krijgen van de gyn... nu dus echt de MMM in.... zucht...
m'n nieuwe NOD wordt 17 sepbember, maar ik ben bang dat er dan ook weer een WOD is...![]()
Wij gaan mooi echt wel shoppen! En lekkere dingen etenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mijsje het volgende:Asy
ik verheug me maar vast op ons uitje morgen! daar word ik wel weer wat vrolijker van!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |