quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
goedemorgen meiden.
de duimen mogen in de wachtstand voor de volgende op de lijst, want ik ben vanochtend ongesteld geworden...dat betekent dat ik er dus zeker langer dan 2 jaar over doe om zwanger te worden, en dat ik dus hulp ga krijgen van de gyn... nu dus echt de MMM in.... zucht...
m'n nieuwe NOD wordt 17 sepbember, maar ik ben bang dat er dan ook weer een WOD is...![]()

Wij gaan mooi echt wel shoppen! En lekkere dingen etenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mijsje het volgende:Asy
ik verheug me maar vast op ons uitje morgen! daar word ik wel weer wat vrolijker van!

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?

Helemaal overheen gelezen, maar hier jompel ik even hard voor hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Borra! Veel plassen is goed!
Ik heb net op dag 13 (!) een knalpositieve ovutest! Daar jompel ik toch wel zachtjes voor hoor!

He verdoriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef MinnieMin het volgende:
@PZE:have fun!
@mijs en asy: Leuke meet morgen!
Hier bruin bloed en krampjes, ben bang dat er toch een ongesteldheid aan zit te komen... Ik laat het jullie nog wel even weten... morgen of overmorgen.
Ja ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef mijsje het volgende:
Bedankt, we hebben er zin in!(is het al tijd om naar de trein te gaan?..
)

zie ook 2e streepjes-meet topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Asy, kwart voor 9, toen jij postte, ben ik inderdaad naar de trein vertrokken...
de minimeet was, gezellig en errug leuk! Ik vond het leuk om Asyniur in het echt te leren kennen.
Asyniur, bedankt voor de leuke dag, ik heb het erg leuk en fijn gehad!
(Poezebeest, we hebben lekker club-sandwiches gegeten bij eterij 't Verschil...daar heeft m'n zusje nog ooit gewerkt een paar jaar geleden...
)

Hee Cisco. Volgens mij kan dat heel veel oorzaken hebben. Heb je misschien niet goed geslapen? Of zwaar getafeld, of je heel druk gemaakt? Ik merk dat dat bij mezelf veel invloed heeft... Maar verder schommelt mijn temperatuur ook behoorlijk per dag hoor. Er is alleen wel een duidelijk verschil tussen voor en na de eisprong (en voor en na de menstruatie).quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:42 schreef Ciscostar het volgende:
Koningin balen zeg.. en borra jammer dat 2de test ook niks uitwees
Hier snap ik even niks van temperatuur!
Eergisteren 36.3, gisteren 36.7 en vandaag weer 36.3....
En in het begin van cyclus, paar dagen na stoppen bloeden ook 2 dagen laag en toen weer hoog...

quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:53 schreef leonieke het volgende:
Wat jammer voor alle negatieve testen ofdie zijn aangekomen.
Veel succes dames in deze nieuwe rondeEn juni-kindjes zijn uiteraard übercute
![]()

jamaar ik ben heel erg leuk en geboren in meiquote:Op maandag 24 augustus 2009 09:35 schreef clovertje het volgende:
Jammer zeg al die negatieve testen
Er had wel iemand weer mogen doorschuiven. En juni baby's/kinderen/mensen zijn leuker dan die van mei(vriendlief is in juni jarig en mijn schoonzus in mei en mijn lief is leuker dan zijn zus :p)

dan is t niet altijd zoquote:Op maandag 24 augustus 2009 14:34 schreef Asyniur het volgende:
[..]
jamaar ik ben heel erg leuk en geboren in mei![]()

Uhm...mocht ik zwanger zijn dan wordt het bij mij ook nog een mei baby (Ik heb een erg lange cyclus, vandaar)quote:Op zondag 23 augustus 2009 14:26 schreef IslaBonita het volgende:
En ook voor Becky, onze laatste hoop op een mei-beebie.

ik weet ook wel dat je gelijk hebt rockabellaquote:Op dinsdag 25 augustus 2009 00:30 schreef RockabeIIa het volgende:
Freubel, en toevallig komt je baby 3 weken eerder...!? Of 2 weken later!
Het is niet te plannen. Go for it!

nee, ga richting de klusdagen, volgende week dan. ben net vorige week ongesteld geweest.quote:Op dinsdag 25 augustus 2009 09:16 schreef Kolonia het volgende:
Welkom en veel succes Fuchsia!![]()
Jeetje Freubelmuts, daar zou ik me echt niet druk over maken.
Het valt toch niet exact te plannen en een geboorte vrolijkt een klotedag ook wel wat op natuurlijk.![]()
Zit jij al bijna in de wachtdagen Clovertje?
Ik heb echt de lijstjes nodig om bij te kunnen houden wie-wat-wanneer.![]()
Hoe is de stand van zaken bij Becky en Isla?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |