quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:41 schreef mijsje het volgende:
goedemorgen meiden.
de duimen mogen in de wachtstand voor de volgende op de lijst, want ik ben vanochtend ongesteld geworden...dat betekent dat ik er dus zeker langer dan 2 jaar over doe om zwanger te worden, en dat ik dus hulp ga krijgen van de gyn... nu dus echt de MMM in.... zucht...
m'n nieuwe NOD wordt 17 sepbember, maar ik ben bang dat er dan ook weer een WOD is...![]()

Wij gaan mooi echt wel shoppen! En lekkere dingen etenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:25 schreef mijsje het volgende:Asy
ik verheug me maar vast op ons uitje morgen! daar word ik wel weer wat vrolijker van!

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?

quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:40 schreef Poezebeest het volgende:
Mijsje en Asyniur; veel plezier morgen! Hadden jullie mijn lijstje met leuke broodjeszaken nog gevonden in de sc laatst?

Helemaal overheen gelezen, maar hier jompel ik even hard voor hoor!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:30 schreef prinseszondererwt het volgende:
Spannend Borra! Veel plassen is goed!
Ik heb net op dag 13 (!) een knalpositieve ovutest! Daar jompel ik toch wel zachtjes voor hoor!

He verdoriequote:Op donderdag 20 augustus 2009 23:42 schreef MinnieMin het volgende:
@PZE:have fun!
@mijs en asy: Leuke meet morgen!
Hier bruin bloed en krampjes, ben bang dat er toch een ongesteldheid aan zit te komen... Ik laat het jullie nog wel even weten... morgen of overmorgen.
Ja ik heb er ook zin inquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:50 schreef mijsje het volgende:
Bedankt, we hebben er zin in!(is het al tijd om naar de trein te gaan?..
)

zie ook 2e streepjes-meet topicquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 23:48 schreef mijsje het volgende:
Asy, kwart voor 9, toen jij postte, ben ik inderdaad naar de trein vertrokken...
de minimeet was, gezellig en errug leuk! Ik vond het leuk om Asyniur in het echt te leren kennen.
Asyniur, bedankt voor de leuke dag, ik heb het erg leuk en fijn gehad!
(Poezebeest, we hebben lekker club-sandwiches gegeten bij eterij 't Verschil...daar heeft m'n zusje nog ooit gewerkt een paar jaar geleden...
)

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |