abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:35:28 #76
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71895503
Pandora,welkom (had ik volgens mij nog niet gezegt).
Vanacht gelukkig doorgekomen zonder kiespijn hopelijk blijft het het weekend zo,nou ja kunnen de pijnstillers dubbel hun werk doen,voor de kies en mijn giga krampen .
Zodra mijn ongi is begonnen zijn mijn emo/pms-buien gelukkig zo goed als over,nou ja een stuk minder iig,gister liep er een heel schattig ventje van een jaar of 2 door de winkel en ik kreeg spontaan tranen in m'n ogen,maar verder gaat het goed hoor
28-06-2010 Is ons mooie ventje geboren :-)
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 08:44:14 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71895535
Pandora, ik heb dipsticks gebruikt. Volgens mij zijn die vooral goedkoper door inderdaad minder materiaal.
Succes!
PS bij mij is het teststreepje nooit donkerder geweest dan de controle streep. Altijd lichter. Het enige wat ik in de gaten hield was of het teststreepje donderder (of lichter) was dan mijn teststreepje van de vorige dag

Guess, succes met je kies (en je krampen).
pi_71895620
Guess, wat jammer.
En beterschap met je kies enzo.
pi_71896234
Pandora, ik gebruik ook de dipsticks. Van babyboomshop want die waren het goedkoopst. Bij mij werkt het prima, behalve dan dat ik nog niet zwanger ben. Maar ik kan mijn ovulatie er wel mee vinden.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 10:40:34 #80
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_71896576
Pandora spannend!
Heb de dooie linkjes ook uit de op weggehaald. Tnx
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_71896826
Wat jammer Guess.
Qua zwangerschapsverlof is volgende maand toch beter moet je maar denken.
pi_71897102
Zojuist getest: negatief en ook direct daarna ongesteld geworden.
Is al de derde keer dat ik gelijk na het testen ongesteld word, dus volgende maand ga ik gewoon niet testen.

Mijn cyclus verschuift nogal sinds we proberen.
Dus ik ga maar eens wat ovutestjes halen voor volgende maand en meld aan de hand daarvan mijn nieuwe NOD wel.
Mag ik wel naar onderen verplaatst worden in het lijstje?
pi_71897151
Balen Kolonia
En ook stom dat je ongesteld word na t testen.
Hopelijk werkt t volgende maand beter met de testjes enzo!
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 11:30:19 #84
190853 RockabeIIa
pi_71897166
Wat jammer Kolonia
pi_71898968
Kolonia, wat een waardeloze timing dan. Jammer zeg.
pi_71900075
Ach Kolonia, wat jammer en inderdaad...wat een timing zeg.
Hoop dat de volgende keer met ovutestjes raak is dan!
pi_71901581
Even een uitgebreider verhaal van mij.

Eerder dit jaar heb ik een prachtige vrouw ontmoet (ik ben bi trouwens) die zwanger was. We hebben een stormachtige, intense, geweldig liefhebbende relatie gehad, die na de bevalling nu 9 weken geleden, helaas net zo stormachtig aan zijn eind lijkt te zijn gekomen.
Maar door die zwangerschap, het bijwonen van de bevalling en het voorzichtig mogen meedelen in de zorg voor haar zoontje, heb ik gemerkt dat een kind iets is wat ik kennelijk altijd gemist heb.
Zoals ik gisteren aan een vriend schreef:
quote:
Maar ook omdat ik door haar kindje gemerkt heb hoe geweldig het is om een kind te hebben. En nee, ik verheerlijk niks, ik heb haar bijna letterlijk door de hel zien gaan de eerste weken. Maar ik was bij de bevalling, heb de eerste weken heel veel meegemaakt, en het is zo vreselijk mooi, zo'n kind... En ik merkte gewoon dat ik ook die liefde in me heb, en die aan iemand wil geven.
Ik heb bijna ieder weekend (ze woont bijna 300 kilometer van me vandaan en ik heb een baan dus vaker ging niet) met dat humpie in mijn armen gezeten en mijn hart barstte zowat. Twee weken terug maakte hij voor het eerst oogcontact met me... dat was zo mooi dat kan ik niet eens beschrijven.
En eigenlijk sinds de bevalling en alles wat ik daarmee en daarna heb meegemaakt met die kleine dacht ik alleen maar... Dit wil ik ook, zo veel liefde voelen en geven... Dit is gewoon te mooi om te missen.
Zelfs als mama de zenuwen kreeg omdat hij uren huilde, dacht ik alleen maar "Ach gossss... Kom maar ventje... Het is goed..." Ik hoorde het huilen niet eens. Terwijl ik van mijn kat al na een minuut mauwen de neiging krijg om haar de deur uit te kiepen, dus echt geduldig ben ik niet. Maar met die kleine juist wel. En dan is dat dus nog niet eens de mijne...
Kortom, zij heeft met haar kind iets in mij losgemaakt waarvan ik 35 jaar niet wist dat ik het in me had.
En daarom ben ik nu serieus aan het overwegen om zelf via een donor een kind te krijgen.
Nou is dat natuurlijk een heeeuuuul ander topic, maar ik wil hier graag alvast meelezen en -posten omdat ik dus wel, als mijn lijf schoon is van alle medicijnen waar ik inmiddels mee gestopt ben, en ik alles juridisch heb geregeld, en ik weet hoe mijn cyclus loopt, wel ook regelmatig ga zitten wachten op een tweede streepje.

Op dit moment kan het nog niet omdat ik nog niet "klaar" ben met alles, maar ik hoop dat ik eind dit jaar echt concrete stappen kan zetten. En ik informeer me graag ruim van te voren...
Als jullie vinden dat ik hier (nog) niet thuishoor, omdat jullie al in een totaal andere fase bezig zijn dan ik nu, snap ik dat ook.
Maar hopelijk mag ik nu al inspringen...

Ik hoor graag jullie reactie!

[ Bericht 0% gewijzigd door Pandora73 op 15-08-2009 15:28:42 ]
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:38:50 #88
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71902230
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 23:36 schreef Pandora73 het volgende:
In principe werken die toch hetzelfde? Er komen toch niet eens chemicaliën aan te pas?
Op zich lijkt het me wel een interessant systeem... Als het tenminste werkt
Ja, ze werken hetzelfde, maar misschien heeft de één een sterkere microscoop oid? Of kun je de één beter scherp stellen dan de ander. Ik zeg ook maar wat hoor Geen chemicaliën oid inderdaad, gewoon een drupje speeksel (ochtendspeeksel meestal omdat je 2 uur van tevoren niet mag eten of drinken) erin en dan wachten tot het droog is en turen maar.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 15:47:52 #89
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71902439
quote:
Op zaterdag 15 augustus 2009 15:06 schreef Pandora73 het volgende:
Even een uitgebreider verhaal van mij.

Eerder dit jaar heb ik een prachtige vrouw ontmoet (ik ben bi trouwens) die zwanger was. We hebben een stormachtige, intense, geweldig liefhebbende relatie gehad, die na de bevalling nu 9 weken geleden, helaas net zo stormachtig aan zijn eind lijkt te zijn gekomen.
Maar door die zwangerschap, het bijwonen van de bevalling en het voorzichtig mogen meedelen in de zorg voor haar zoontje, heb ik gemerkt dat een kind iets is wat ik kennelijk altijd gemist heb.
Zoals ik gisteren aan een vriend schreef:
[..]

Kortom, zij heeft met haar kind iets in mij losgemaakt waarvan ik 35 jaar niet wist dat ik het in me had.
En daarom ben ik nu serieus aan het overwegen om zelf via een donor een kind te krijgen.
Nou is dat natuurlijk een heeeuuuul ander topic, maar ik wil hier graag alvast meelezen en -posten omdat ik dus wel, als mijn lijf schoon is van alle medicijnen waar ik inmiddels mee gestopt ben, en ik alles juridisch heb geregeld, en ik weet hoe mijn cyclus loopt, wel ook regelmatig ga zitten wachten op een tweede streepje.

Op dit moment kan het nog niet omdat ik nog niet "klaar" ben met alles, maar ik hoop dat ik eind dit jaar echt concrete stappen kan zetten. En ik informeer me graag ruim van te voren...
Als jullie vinden dat ik hier (nog) niet thuishoor, omdat jullie al in een totaal andere fase bezig zijn dan ik nu, snap ik dat ook.
Maar hopelijk mag ik nu al inspringen...

Ik hoor graag jullie reactie!
Over dat laatste kan ik niks zeggen want ik post hier eigenlijk helemaal niet Maar wat een verhaal, arme jij dat de relatie zo stormachtig ten einde is gelopen. Maar wel fijn dat je het gevoel van moeder willen worden zo intens beleeft. Volgens mij is er nog iemand in dit subforum die alleen is en een kindje wil (of ook al zwanger is?), ik ben alleen haar naam vergeten, misschien dat iemand anders je dat kan vertellen. Succes ermee in elk geval.
pi_71903789
Sjee Pandora, wat een heftig verhaal joh. Tenminste, lijkt mij heel pittig als een intense relatie zo plotseling lijkt te eindigen. Wat mij betreft ben je hier heel erg welkom hoor, eind van het jaar is het zo. Lijkt me ook heel boeiend om eens te kunnen volgen hoe het werkt met een donor. Sterkte voor nu lijkt me op zijn plaats.
  zaterdag 15 augustus 2009 @ 17:13:10 #91
190853 RockabeIIa
pi_71904024
Pandora, wat erg voor je dat het over is met die andere dame. Hopelijk ben je gauw wat verdriet kwijt

Ik wil toch nog graag ingaan op 1 ding van wat je schreef en het is wat offtopic hier helaas maar goed:
'Zelfs als mama de zenuwen kreeg omdat hij uren huilde, dacht ik alleen maar "Ach gossss... Kom maar ventje... Het is goed..." Ik hoorde het huilen niet eens. Terwijl ik van mijn kat al na een minuut mauwen de neiging krijg om haar de deur uit te kiepen, dus echt geduldig ben ik niet. Maar met die kleine juist wel. En dan is dat dus nog niet eens de mijne...'

Het is nl zo dat ik, en vele moeders met mij, van mijn eigen kind niet kan hebben dat ie zo lang huilt om verdriet of pijn of iets wat ik niet begrijp. Met een kind van een ander heb ik veel meer geduld, maar dat is ook niet je eigen vlees en bloed.
pi_71904336
Dank Rocka, prinses en Marrieke voor de warme woorden.

Als ik even off-topic op Rocka mag reageren:
Ja dat snap ik, en ik kan me ook voorstellen dat het vreselijk frustrerend is om je eigen vlees en bloed niet te kunnen troosten. Maar zij werd zo ongeveer boos op hem (zal de wanhoop geweest zijn) maar ik vond het alleen maar hartverscheurend zielig voor hem, en wilde hem gewoon bij me houden.
Maar goed, als het ooit zover komt dat ik een eigen kindje mag krijgen en die heeft ook zulke huilbuien, misschien denk ik er dan ook wel heeeeel anders over... Maar dat gooi ik dan wel in het baby'tjes topic
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71905082
Welkome Pandora73, wat een verhaal joh, maar leuk dat je de beslissing hebt gemaakt om een kindje te krijgen
Jammer Guess en Kolonia..
Vanavond mijn feestje en ik heb alcoholvrije witte wijn gekocht voor mezelf en verder een hoop alcohol voor de rest, hopelijk heeft niemand door dat ik aan de alcoholvrije zit
Mijn NOD kan trouwens wel naar 24 augustus.. ik had een laat eitje..
pi_71907335
balen voor de meiden die de duivels op bezoek hebben gekregen...
Pandora welkom

Hier druk aan het klussen... zowel in huis als in bed
Poging 17/18 is begonnen... Nu wel raak?
pi_71907689
Goed oppassen dat niet iemand anders je glas bijvult Borra!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71914446
Goeiemorgen allemaal!

Welkom Pandora! Ik kan me goed voorstellen dat je best al met vragen zit, die je hier kwijt kunt. Dus hou je niet in hoor! Ookal is het echte wachten op een streepje nog niet begonnen, een beetje toch ook weer wel, toch?

En welkom Keshet! Hopelijk blijf je hier maar heel kort! Dus veel succes gewenst!

Borra: Nog gefeliciteerd! Leuk feestje gehad?

Ben net terug van vakantie, was lekker relaxed. Helaas was de terugreis minder met een uitlaat die moeilijk begon te doen.
Het leuke nieuws: Voor het pakken van de vakantie bedacht ik me opeens dat ik nog geen ovutestje had gedaan. Dus om 23.00 uur toch even getest, en alvast de tests voor tijdens de vakantie ingepakt. Dat bleek 5 minuten later niet meer nodig te zijn
Mijn eerste knalpositieve test was een feit. En natuurlijk hebben we meteen geklust. Ik bedacht me ook meteen dat dat waarschijnlijk de reden van mijn plotseling lagere temperatuur was. En inderdaad, heb ik daarna alleen nog maar hoge temperaturen gehad.

Samenvatting:
Ik heb voor het eerst sinds ik met de pil gestopt ben een eisprong gehad. Joepie!

* MinnieMin Mijn Nod mag naar 22 augustus
pi_71914600
Minniemin, van goed nieuws gesproken! Hopelijk was het direct de goeie eisprong en heb je op 22 augustus opnieuw een positieve test

Pandora: wat jammer dat jouw relatie afgesprongen is. Ik wil je toch veel succes wensen met alle stappen die je zal ondernemen
pi_71914833
Minniemin, wat positief zeg. Helemaal goed.
pi_71915360
weer heel wat bij te lezen hier!

Morretje, kan me voorstellen dat het nog zo vol ongeloof voelt! komt wel...

Hoi Isla leuk dat je er ook weer even bent
en leuke stukken heb je ons laten zien! en er mee bezig zijn, duh!
persoonlijk maak ik me niet heel druk geloof ik, maar ben er wel mee bezig hoor
en ook al verwacht ik het steeds niet, vind het ook wel een teleurstelling als blijkt dat we naar de volgende ronde gaan.
Ik denk ook dat bij mij komt omdat de wens er wel al heeeeel lang is, blijf het spannend vinden hoor!

clovertje, toch nog best spannend allemaal, mijn duimen draaien hoor!

poezebeest goed weekend gewenst

ai guess ook nog een kies ontsteking erbij, da's niet fijn! gaat het nu een beetje? Anders naar de weekend tandarts hoor

hey kolonia, wat vreselijk balen jij toch ook naar de volgende ronde

Pandora wat een verhaal zeg! hoop dat je het voor jezelf een mooi plekje kan geven!
wat mij betreft ben je tuurlijk welkom hier

Minniemin! Wat een goed nieuws! nu dus duimen draaien voor jou !

hier nog steeds aan het wachten dat weer weg zijn
pi_71917548
Minniemin wat mooi zeg een eerste eisprong spannend de komende week

Feestje was erg gezellig tot 3.00 uur heerlijk buiten gezeten met een vuurtje en wat kaarsjes. Ik heb gewoon steeds zelf voor mijn drinken gezorgd en elke keer als iemand mij vroeg of ik nog wat wilde had ik mijn glas nog (half)vol. Ik moet zeggen dat die alcoholvrije wijn best lekker was.
pi_71919607
welkom pandora

ook wij zijn van het weekend flink bezig als het goed is morgen me eisprong gebruik geen hulpmiddelen en temperatuur niet ...
mocht het deze maand niet gelukt zijn wil ik dat wel gaan doen!

hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
pi_71919793
Sommige mensen hebben last van een stekende pijn, becky. Maar heel veel vrouwen voelen het helemaal niet. Door de Pregnyl wist ik bijna tot op de minuut wanneer ik mijn eisprong ging hebben en ik heb hem echt nooit gevoeld (en er uiteraard wel wat extra op gelet omdat ik nieuwsgierig was hoe het voelde ). Een ander soort witverlies heb ik eigenlijk ook nooit gehad

Is er een bepaalde reden waarom je die hulpmiddelen volgende maand zou gebruiken?
  zondag 16 augustus 2009 @ 13:35:20 #103
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_71920057
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef becky1983 het volgende:
hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
Ik voelde het niet altijd, maar als ik het voelde, voelde het bij mij als menstruatiepijn aan 1 kant van mijn buik. En dan voor korte tijd dan bedoel ik niet 5 minuten maar geen hele dag.
En dat dan ongeveer 14 dagen voor mijn menstruatie
pi_71920087
Guess; ongesteld én kiespijn, dat is wel heel erg vervelend! Hoop dat je je snel beter voelt en de kiespijn weg is

Pandora; volgens mij had ik nog geen welkom gezegd, dus bij deze, welkom

Kolonia; wat een vreselijke timing zeg! En heel vervelend dat je ongesteld bent geworden.

Borra; Klinkt als een gezellige avond gisteren en alcohol vrije wijn, is dat een beetje lekker? Lijkt me dat het smaakt als druivensap of niet?

Minniemin; voor je eitje

Becky; ik voel mijn eisprong wel, niet op de dag precies denk ik, maar wel ongeveer, heb rond die tijd een lichte stekende pijn in mijn onderbuik. Duurt meestal dag of 2 en is niet constant maar komt en gaat.
pi_71922562
MinnieMin, goed nieuws zeg!

Ik heb tot nu toe mijn eisprong nog niet gevoeld trouwens.
Vanaf morgen zal ik iets minder vaak reageren wat dan moet ik weer aan het werk en heb ik niet elke dag de computer meer aan.
pi_71923391
Goed nieuws Minniemin, veel succes!

Wat betreft alcoholvrije wijn: de rose van Light Life is erg lekker, de rode wijn is erg vies (maar daar kun je wel in koken) en de witte ligt in de koelkast te wachten om geproefd te worden.
Light Life is te koop bij de Plus.
Is echte wijn trouwens, waarna de alcohol eruit wordt gehaald.

Gister stopte al snel het bloeden weer dus kreeg ik weer een beetje hoop, maar vannacht begon het te stromen. Heel dun en helder bloed, dat heb ik nog nooit meegemaakt. Is nu ook weer over trouwens.
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was. Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
pi_71923507
Kolonia, het is misschien heel lullig, maar naar wat ik er van gelezen heb, lijkt het inderdaad op een niet gelukte innesteling of vroege miskraam...
Hoe was het ook alweer, 1 op de 3 bevruchte eitjes wordt in de eerste twee weken van bevruchting (dus voor de NOD eigenlijk) al vanzelf afgedreven omdat er iets niet helemaal goed is? Meen ik eens ergens gelezen te hebben. Dan merk je dus zelf al niet eens dat er wel iets bevrucht was, omdat het dus vanzelf en rond de normale tijd mis gaat.
Maar wel ontzettend balen zeg... Knuf voor jou!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71924427
quote:
Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zag gisteren een boek liggen "als zwanger worden niet vanzelf gaat". Het was maar 3,50 en toch heb ik het niet gekocht. Daar staat vast nog heel veel in dat je kunt doen, maar dan ben je er alleen nog maar weer meer mee bezig. Maar nu ben ik aan het googlen, of het boek niet toch ergens te koop is.
ja hoor, bij bol.com

voor de eisprong van MinnieMin!!! Meid, dat is goed nieuws!

Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)

Hoe gaat het ondertussen met Flugeltje? Ik stuur je een dikke kus meid! Ik hoop dat je je weer wat beter voelt!

Guess

Kolonia, dat is ook raar... nou, ik hoop dat het komende maand gewoon lukt! en zo niet, dat je dan gewoon op een normale manier ongesteld wordt...

en verder een en aan iedereen die ik zo even vergeet...

[ Bericht 22% gewijzigd door mijsje op 16-08-2009 16:02:52 ]
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:24:09 #109
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71926609
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Kolonia het volgende:
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was. Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
Maar dan had je toch een (licht)positieve test moeten hebben?

Thanks allemaal voor de lieve woorden
Morgen na de tandarts,ik ben nu helemaal verdoofd door de pijnstillers
pi_71927087
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 15:44 schreef mijsje het volgende:
Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)
Ik spreek haar nog wel via MSN enzo, maar langsgaan zit er komende tijd even niet in. Helaas...
Ik koester alle mooie herinneringen gewoon. Die neemt niemand me meer af tenslotte!
(Maar ja, het doet soms stiekem verdomd pijn)
Maar goed, dit is allemaal off-topic...
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71932384
off-topic of niet, je mag best even een knuffel krijgen hier allemaal om! Ik hoop dat je gauw kan krijgen wat je wil... (ik weet niet hoe het proces gaat als je een donor zoekt om een kindje te krijgen, maar ik hoop dat dat allemaal gaat lukken voor je.)

Guess kom op hoor, niet zo'n pijn krijgen... is niet fijn! Ik hoop dat de tandarts je morgen heel goed kan helpen!
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
pi_71933201
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mijsje het volgende:
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
Ik denk echt dat het zoiets is geweest. Nu weer heel veel heel dun lichtrood bloed; dat is niet normaal.
En ik heb volgens mij een cupmaat uitgeplast sinds gister.
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.

Pandora, wat een zware tijd heb je nu (gehad).
Sterkte.

Sterkte met de pijn Guess!
Hopelijk is dat morgen direct helemaal weg bij de tandarts.
pi_71933497
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Kolonia het volgende:
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.
Dit noem ik nou eens een voorbeeld van het positieve uit iedere situatie weten te vinden zeg! Petje af voor jullie twee hoor!
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_71933862
Kolonia, ik had een beetje hetzelfde gevoel deze maand. Ik werd vroeg wakker van de kramp. Echt heel erg was het. Ik verloor ook direct veel helder bloed. Meestal kabbelt het een beetje aan hier, dus deze keer was echt anders. Maarja, het blijft gissen natuurlijk.
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:27:00 #115
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71934733
Ja het blijft maar gissen met zoiets natuurlijk,hopelijk is het snel wel goed raak Kolonia
Mijn ongi begint altijd volle sjas,2e dag is het helemaal een grote ravage(lees flinke stolsels) en dan dag 3 heel veel minder en dan dag 4 bijna niets meer.

Pandora,heftig verhaal hoor! Hopelijk kun je voor het einde van het jaar echt helemaal voor het echie aan de slag Gezellig dat je meepost

MinnieMin,wat goed een ei maakt je blij

Bora,wat geweldig alchohol vrije wijn,ik zou stiekum echt in een deuk liggen!!

Mijn kiespijn is momenteel helemaal weg Zou ik een overdosis ibrufen gehad hebben ofzo
pi_71935337
Guess, ik weet niet hoe het met ibuprofen ziet, maar ik heb mezelf een keer een overdosis paracetamol bezorgd per ongeluk (nou ja, niet goed geteld hoeveel ik er al op had en de migraine wilde niet weg en de speciale migrainepillen waren op dus vanaf zaterdagmiddag tot zondagavond geprobeerd met paracetamol het weg te krijgen dus) en daar ben ik vervolgens nog 3 dagen super beroerd van geweest... Dus kijk maar uit hoor, voor je het weet is het middel erger dan de kwaal! (Hoewel kiespijn natuurlijk ook klote is)
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
  zondag 16 augustus 2009 @ 22:59:38 #117
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71935939
Nou ik heb wel gebeld met de noodtandarts en van hem mocht ik 3x daags 600mg (heb ik wel eens eerder gehad na een zenuwbehandeling),vandaag heb ik dat 2x op en gister dus 3x.Nou ja morgen ochtend gelijk bellen,zo maar naar bedje,hopelijk blijft de pijn weg en heb ik een goede nachtrust.
Weltrusten allemaal!
pi_71943133
Nou ik ben ongesteld. Eindelijk haha. Kunnen we nu echt gaan beginnen.

Kolonia, vaag dan zoveel bloedverlies. Hopelijk wordt dat ook snel weer minder!

Guess, ook nog die kiespijn Sterkte bij de tandarts vandaag!
pi_71944723
Kolonia, wat ontzettend balen zeg

Hoe ben je de nacht doorgekomen Guess? En ben je al bij de ta geweest?

Clovertje, wel fijn dat het nu eindelijk is gekomen inderdaad. Veel succes!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:11:47 #120
246495 Guess.
Gijs,Joost&Teun!!!
pi_71945882
clovertje ,fijn je kunt dus lekker van start

Nou hier is mijn kiespijn als sneeuw voor de zon verdwenen,echt zo raar! Niet dat ik het erg vind hoor Ik ben echt heel angstig voor de tandarts,heb nu een gewone afspraak staan mocht de pijn terug komen mag ik er alsnog tussendoor piepen!
  maandag 17 augustus 2009 @ 12:18:43 #121
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71946098
Misschien heb je de ontsteking even gesust maar juist daarom zou ik wel zsm gaan zodat ze kunnen zien wat er aan de hand is. Je kunt beter geholpen worden als je geen pijn hebt, juist als je zo'n angst hebt, want een verdoving werkt aanzienlijk minder goed als de boel is ontstoken.
pi_71947255
Kolonia, het zou goed kunnen, alhoewel ik zelf ook veel dunner had de eerste 2 dagen hier
goed en knap hoor dat je het zo positief oppakt!
Helemaal zeker weten zal je helaas nooit!

Guess, kan je je kies die pijn doet wiebelen? Zo ja dan zit er hoogstwaarschijnlijk toch een ontsteking onder, die misschien door de ibu wat ingedamt is?! Wel fijn dat het nu in ieder geval niet zo zeer doet, houd het alsjeblieft maar goed in de gaten!

Alcoholvrije wijn drink ik hier al geruime tijd! Wel erg leuk om te ontdekken dat er steeds meer produkten op de markt komen! Ik haal vaak gewoon bij gall & gall (is ook echte wijn waar de alcohol uit ontrokken is, bevat dus een minium aan alchol) of de rieseling via de hanos!
Dus ook maar eens bij de plus gaan kijken voor de rose!
pi_71947928
Ik ben echt bij vlagen ontzettend misselijk, sinds vanochtend. Nu is dat normaal niet leuk, maar nu word ik er helemaal blij van..
Maar goed, ik zal ophouden mezelf blij te maken en verder gaan met schoonmaken..
pi_71948588
Kan ik me voorstellen Koningin, maar de 24e is pas je nod toch? Dan is het wel wat vroeg hoor. Maar je weet nooit natuurlijk, ik hoop het voor je.

Clovertje, wat fijn zeg. Klaar voor de start? Af!

Guess, hou het in de gaten hoor. Kiespijn sucks.
pi_71948924
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
pi_71950550
Zou wel extra bijzonder zijn als het deze maand wel gelukt is.
pi_71951667
quote:
Op maandag 17 augustus 2009 13:51 schreef KoninginJuliana het volgende:
24 augustus is uitgaande van een cyclus van 28 dagen, mijn laatste 2 cyclussen waren 26 dagen, dus als het deze ronde weer zo is verlopen zou het de 22e zijn en nu dus 5 dagen voor NOD. Maar dan nog, ik weet het wel hoor, het zegt helemaal niets, die misselijkheid. Ik reken dus ook nergens op. Maar ja, je kent het wel denk ik, hoop halen uit de kleinste dingetjes. Maar ik ga nergens van uit. Sterker nog, ik zou heeeeel verbaasd zijn als het wel is gelukt deze maand, vanwege ons 'probleempje'
Spannend hoor.
pi_71954403
Clovertje, wat fijn dat je nu verder kunt.

Guess, ik zou ook zo snel mogelijk naar de tandarts gaan hoor.

Koningin, het klinkt goed, ik duim voor je!

(en voor de rest natuurlijk)
pi_71957465
Dank allemaal voor de lieve woorden.

Mooi dat je eindelijk kunt beginnen Clovertje.

Succes wachtenden.
pi_71960366
Guess: wat vervelend die tandpijn en wat raar dat het opeens weg was. Misschien toch wel goed om na te laten kijken, ondanks dat je geen pijn meer hebt.

Clovertje; wat fijn dat de ongesteldheid echt is begonnen en jullie nu voor het echie kunnen, veel suc7!

KoninginJuliana; spannend hoor, maar laat je niet gek maken door alle pijntjes en symptomen die je voelt. Ook ik voel vanalles, ook misselijkheid, tussen eisprong en menstruatie en tot nu toe heeft dat niets te betekenen gehad. Natuurlijk duim ik wel voor jou dat dit een teken is!

Hier zitten de 'klus'dagen er weer op, heb denk ik gisteren mijn eisprong gehad, had het goede cervixslijm en vandaag is mijn eisprong-buikpijn alweer verdwenen. Hebben ook deze keer weer goed benut. Mijn nod staat op 2 september maar ik zal halverwege volgende week waarschijnlijk wel weer ongesteld worden als het niet raak is. Ga geen datum uitrekenen en ik zie het wel. Moet nog 3 dagen werken en dan heb ik 10 dagen vakantie, ga veel leuke dingen doen, dus heb veel afleiding.
Merk wel dat ik deze maand veel rustiger er onder ben en er minder mee bezig ben, wel fijn moet ik zeggen
  maandag 17 augustus 2009 @ 21:53:24 #131
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_71963846
Wat ongeloofelijk jammer weer Guess. Wel fijn dat de kiespijn voorbij is! Misschien is je kies net zo bang voor de tandarts als dat jij dat bent?

Heb je een fijne vakantie gehad Freubelmuts? Succes in deze ronde!

Jammer dat het deze maand niet gelukt is Kolonia. Respect voor de manier waarop jij en je vriendlief er mee omgaan. Succes met de ovulatietestjes deze maand! Ik hoop dat ze helpen voor je!

Welkom Pandora! Spijtig dat je relatie voorbij is. Sterkte met het verwerken van het verlies! Succes ook met het 'ontgiften' van je medicijnen!
Niet mee posten omdat je in een andere fase zit is wat mij betreft onzin. Jij wacht toch net zo goed als ik op je tweede streepje ook al ligt je startdatum wat verder weg?

Borra: Ik vond je alcoholvrije wijn een slimme zet! Nog maar een weekje tot je NOD; spannend!

Fijn dat je een relaxte vakantie hebt gehad Minniemin! Gefeliciteerd met je eerste echte eisprong na het stoppen met het nemen van de pil! Ook voor jou is het nog maar een paar dagen tot de NOD. Spannend!

-Nienna-: Werkze weer!

Clovertje: Succes met het echt beginnen nu!

Spannend KoninginJuliana! Ik hoop dat de misselijkheid (wat de oorzaak ook is) inmiddels voorbij is!

Alvast een hele fijne vakantie Poezebeest! Succes met afwachten tot je NOD! Fijn dat je in ieder geval veel afleiding hebt!

Becky1983: Ik hoop dat je de ovulatietesten niet nodig gaat hebben!

Voor de mensen die ik nu vergeten ben: Sorry!

Met mij gaat het prima. Ben gelaten aan het wachten op de NOD datum. Ik reken nergens op; het gebeurt volgens mij niet zo vaak dat het in 1 keer raak is. De hoop is er absoluut wel maar rationeel gezien weet ik dat de kans dat we langer bezig zullen zijn groter is dan de kans dat het nu in 1 keer raak is.
Wel ben ik al 2 jaar gestopt met de pil (en heb dus andere voorbehoedsmiddelen gebruikt in de tussentijd) dus wellicht helpt dat nog een beetje.

Volgens mij ligt de NOD voor een flink aantal van ons ergens eind volgende week. Voor die personen en alle anderen die wat langer moeten wachten gooi ik er voor de zekerheid toch even een paar extra jompels tegenaan:
A grand adventure has begun.
pi_71964739
Mijsje, hoe is het bij jou? Is de rust een beetje wedergekeerd na de afgelopen woelige maanden?
pi_71972649
Pze, nog niet echt... ik moest gisteren weer voor het eerst voor de klas, maar ik ben er nog bekaf van... ik ben gisteren om 8 uur naar bed gegaan, ik was helemaal kapot en ook weer helemaal moe wakker geworden... ik merk dat én persoonlijke situatie én werken erg veel is samen... bah, en dan baal ik van mezelf... maar het gevoel over m'n moeder is wel een gevoel van rust, het is goed zo... snap je?
pi_71973517
Ja, ik snap het wel denk ik. Ik ken het gevoel wel, alleen met oudere opa's en oma's dus dat is wel echt anders. Maar toch, soms is het beter zo. Voor de klas staan is ook pittig, nog afgezien van wat er thuis allemaal speelt. Jij werkt niet fulltime? Dat lijkt me heerlijk. Maar ook parttime is het zwaar, zeker de tijd t/m kerst. Oh... ssst. Ik moet morgen weer. Denk aan jezelf.
pi_71978068
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
pi_71978176
dank je PZE. dat doe ik zoveel mogelijk. Succes en veel plezier morgen in ieder geval!

Vrouwtje Theelepel Fijn dat je weer terug bent! Ik heb veel aan je gedacht. Hoe gaat het met jou? Fijn dat de gyn je heeft goedgekeurd, en ook fijn dat je lichaam weer doet wat het moet doen!
pi_71978205
welkom terug vrouwtje theelepel! Spannende tijd inderdaad, geniet ervan.
pi_71978807
Hoi Vrouwtje Theelepel.
Ik ken je nog niet maar welkom terug.
Veel succes straks!
pi_71979143
Welkom terug Vrouwetje Theelepel! ik ken je nog niet maar dat zal vast wel komen

ik heb me klusdagen inmiddels achter de rug! we hebben flink geklust dus ben heeeeeel erg benieuwd!

er zijn nog genoeg mensen die in aug hun nod hebben dus wordt toch nog aardig spannend!
ik ga nou even van het lekkere weer genieten
pi_71979345
Nou Becky, en of het lekker weer is zeg! hier is het wel wat bewolkt (heel licht en dun), maar wel echt lekker weer! straks lekker buiten zitten en ms ook buiten eten...
en ik heb zin in vrijdag!!! mini-meeten met Asy, maar nu echt!
pi_71979361
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 13:32 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
Als jullie het niet erg vinden kom ik hier ook mee posten. Ik ben gister goed gekeurd door de gynaecoloog dus we gaan er weer voor! Al wacht ik nog niet helemaal op een streepje, waarschijnlijk beginnen we in November omdat ik eerst minimaal 4 weken foliumzuur moet gebruiken. Spannend weer, ik vind het altijd wel een mooie tijd (als je tenminste niet te lang moet wachten) Ik ben gister weer ongesteld geworden, daar was ik al heel blij me. Alles werkt weer gelukkig.
Wat leuk dat jullie er weer voor gaan.
Hoe gaat het nu met je? Alles wel een beetje kunnen verwerken?
pi_71980674
Eigenlijk gaat sinds een week heel goed. Ik heb er eerst maar wat stress-kilootjes aangegeten . Wat er gebeurt is is gewoon pure pech, het blijft altijd bij je. Het heeft nu een plekje gekregen. Mijn hormonen zijn nog wel op hol en ik wil niets liever dan gewoon weer zwanger zijn! Het zou natuurlijk nu al kunnen maar ik wil eerst lekker op vakantie zonder hormonen in mijn lijf. Daarna zien we wel verder, ik heb altijd November in mijn hoofd gehad.
pi_71981645
Vrouwtje Theelepel, fijn dat het iets beter gaat met je en dat je je weer hier kunt melden.
Wie weet krijg je gelijk, en mogen we je in november uit komen zwaaien (of misschien wel eerder).
Liefs Minnie.
pi_71982867
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:20:03 #145
190853 RockabeIIa
pi_71982899
Sterrenmunt van harte!!!!!
pi_71982905
quote:
Op dinsdag 18 augustus 2009 16:18 schreef sterrenmunt het volgende:
halloooo ladies, ik ben op vakantie geweest (veel te lang, dik drie weken) en kom melden dat ik van het lijstje af mag. Ik heb namelijk twee streepjes geplast vanochtend! In ronde 8, heel onwerkelijk is het allemaal nog en ik moet het echt nog gaan geloven maar een streepje (deze is licht maar wel goed te zien) is een streepje.
Dan heeft de vakantie je goed gedaan

HOERA
pi_71983096
Waar een vakantie toch allemaal wel niet goed voor is!

Gefeliciteerd! Eindelijk door naar het topic!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_71983099
Sterrenmunt!!!
gefeliciteerd meid!
  dinsdag 18 augustus 2009 @ 16:28:51 #149
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_71983161
Gefeliciteerd sterremunt!
pi_71983280
Sterrenmunt, wat geweldig!
Gefeliciteerd!