Ik voelde het niet altijd, maar als ik het voelde, voelde het bij mij als menstruatiepijn aan 1 kant van mijn buik. En dan voor korte tijd dan bedoel ik niet 5 minuten maar geen hele dag.quote:Op zondag 16 augustus 2009 13:22 schreef becky1983 het volgende:
hoe voel je nou eigenlijk dat je je eisprong hebt....?(als je het al voelt)
quote:Op vrijdag 14 augustus 2009 08:37 schreef prinseszondererwt het volgende:
Ik zag gisteren een boek liggen "als zwanger worden niet vanzelf gaat". Het was maar 3,50 en toch heb ik het niet gekocht. Daar staat vast nog heel veel in dat je kunt doen, maar dan ben je er alleen nog maar weer meer mee bezig. Maar nu ben ik aan het googlen, of het boek niet toch ergens te koop is.
Maar dan had je toch een (licht)positieve test moeten hebben?quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:03 schreef Kolonia het volgende:
Ik vraag me af of het niet een heel vroege miskraam is geweest of iets dergelijks, vooral ook omdat ik toch echt drie dagen overtijd was.Een soort mislukte innesteling ofzo.
Zou dat kunnen?
Ik spreek haar nog wel via MSN enzo, maar langsgaan zit er komende tijd even niet in. Helaas...quote:Op zondag 16 augustus 2009 15:44 schreef mijsje het volgende:Hoi Pandora! leuk om je hier ook tegen te komen! Je bent van harte welkom, op welke manier je ook wacht op je tweede streepje! Wat jammer dat je relatie zo abrupt afgelopen is, zie je haar en haar kindje ook niet meer? (lijkt me ook lastig, je hebt de eerste weken van het kindje zo meegemaakt...)
Ik denk echt dat het zoiets is geweest. Nu weer heel veel heel dun lichtrood bloed; dat is niet normaal.quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:28 schreef mijsje het volgende:
(je hoeft toch niet direct een (licht)positieve test te krijgen? het kan volgens mij zijn dat zo heel erg pril het HCG-gehalte nog niet hoog genoeg is... waarmee ik nu niet wil zeggen dat Kolonia echt een vroege miskraam heeft gehad hoor, want dat zul je (helaas of gelukkig) nooit zeker weten...)
Dit noem ik nou eens een voorbeeld van het positieve uit iedere situatie weten te vinden zeg! Petje af voor jullie twee hoor!quote:Op zondag 16 augustus 2009 21:49 schreef Kolonia het volgende:
Op zich wel fijn om te geloven dat bevruchting wel gelukt is, vriendlief is in ieder geval opgelucht over het potentieel van zijn zwemmertjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |