abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 augustus 2009 @ 06:49:20 #1
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_71809203
Aangezien we de laatste tijd veel topics hebben over pakjes die bezorgd worden door TNT heb ik voor jullie maar eens een mooi sticky gemaakt. Lees dus dit eerst maar eens door, en open dan pas een nieuw topic.

Op welke dagen bezorgt TNT pakketservice:
Heel simpel: Maandag tm Zaterdag, behalve op feestdagen natuurlijk.

Wat bezorgt TNT wanneer ?
Maandag: alleen tweede bestellingen, aangetekende of rembours pakjes die zijn blijven liggen van Zaterdag
Dinsdag tm Vrijdag: alles
Zaterdag: alles, behalve aangetekende zendingen en rembourspakjes.

Van hoe laat toe hoe laat bezorgen ze:
Moeilijk te zeggen, hou globaal aan van een uurtje of tien tot een uurtje of acht in de avond, zeker in grotere steden of als je in de buurt van het sorteercentrum woont kunnen ze nog wel eens een tikkie eerder komen, of een tikkie langer doorgaan.

Waarom kunnen ze geen exacte tijd aangeven:
Heel simpel, TNT pakketservice is geen koeriersdienst als UPS, TNT pakketservice is zeg maar de postbode maar dan met een busje, de pakketbezorger krijgt ´s morgens een stapel dozen en een lijst. Zolang ´s avonds zoveel mogelijk van die pakjes uit die bus zijn is TNT gelukkig, de chauffeur bepaalt zelf zijn route, dus ook zelf wanneer hij bij je aanbelt.

Hoe vaak komen ze langs:

Normale pakjes en rembourspakjes: twee keer
Aangetekende pakjes: een keer

Waarom kunnen ze iets niet gelijk naar het postkantoor brengen:
Geen flauw idee, kunnen ze niet, wil je dat wel maak dan gebruik van DHL of een Kialapunt.

Kan ik mijn pakje ergens volgen:

Ja dat kan, moet je wel een zgn 3S code hebben, heb je die niet, dan bel of mail even met de verzender die heeft het namelijk wel. Je pakje volgen kan op: https://securepostplaza.tntpost.nl/tracktrace/

Hoe weet je dit allemaal:
Zo zijn modjes nu eenmaal, we weten alles

[ Bericht 0% gewijzigd door Klonk op 17-10-2009 14:11:39 ]
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_71809599
Goed initiatief.

Schrijf alleen in het vervolg bezorgt even met een t, dat komt wat intelligenter over.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 12 augustus 2009 @ 08:15:57 #3
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_71809606
Dat dit nodig is.
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_71810516
haha, cool

Het bleek dus dat de verzender verzuimd had mijn pakket maandag op te sturen, zoals afgesproken ("voor 17 uur besteld, volgende dag in huis"). Ik heb die lui gebeld en hij is nu echt onderweg! En ik kwam erachter dat de bel het niet goed doet, dus ff een briefje op de deur gedaan. Morgen ga ik op vakantie, jezus, moet allemaal weer op het laatste moment
  woensdag 12 augustus 2009 @ 11:10:09 #5
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71812935
In Den Haag heb ik inderdaad ook wel pakketjes rond een uur of 20.00 bezorgd gekregen.
pi_71837041
Ik krijg mijn pakjes meestal rond 11.00 - 13.00
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_71926142
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 11:10 schreef Marrije het volgende:
In Den Haag heb ik inderdaad ook wel pakketjes rond een uur of 20.00 bezorgd gekregen.
De chauffeurs bezorgen tussen 08.00 en rond 21.00 uur.
En op zaterdag tussen 08.00 en rond 18.00 uur.

De OP klopt niet helemaal.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 16 augustus 2009 @ 17:12:56 #8
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_71926360
Klopt, volgens mij was het inderdaad nog iets later dan 20 uur.
  woensdag 19 augustus 2009 @ 06:11:24 #9
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72000412
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 09:21 schreef AlmightyArjen het volgende:
haha, cool

Het bleek dus dat de verzender verzuimd had mijn pakket maandag op te sturen, zoals afgesproken ("voor 17 uur besteld, volgende dag in huis"). Ik heb die lui gebeld en hij is nu echt onderweg! En ik kwam erachter dat de bel het niet goed doet, dus ff een briefje op de deur gedaan. Morgen ga ik op vakantie, jezus, moet allemaal weer op het laatste moment
Jij bestelt het ook gewoon op het laatste moment .
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_72067202
quote:
Op woensdag 19 augustus 2009 06:11 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Jij bestelt het ook gewoon op het laatste moment .
Klopt, ik kan het nooit laten
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:15:05 #11
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72296785
Woensdag heeft een bedrijf wat smeermiddelen gestuurd in een bubbeltjesenvelop. Gewoon met de normale post dus. Nog steeds niet binnen. Dikke kans dat ie gejat is nietwaar
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_72297053
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:15 schreef Biefstuk het volgende:
Woensdag heeft een bedrijf wat smeermiddelen gestuurd in een bubbeltjesenvelop. Gewoon met de normale post dus. Nog steeds niet binnen. Dikke kans dat ie gejat is nietwaar
De gewone post is anders dan de pakketpost.
En helaas heb je geen Track en tracenummer?
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:32:25 #13
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72297324
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De gewone post is anders dan de pakketpost.
En helaas heb je geen Track en tracenummer?
Nee, het is gewoon een envelop met meerdere postzegels.
Doorgaans komt dat de volgende dag al binnen. Nu al 2 dagen niks binnen gehad.
Most people only expose themselves to information that matches their own worldview.
pi_72297380
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:32 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een envelop met meerdere postzegels.
Doorgaans komt dat de volgende dag al binnen. Nu al 2 dagen niks binnen gehad.
Vreemd.
  zondag 30 augustus 2009 @ 23:44:20 #15
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72297745
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Vreemd.
Vast zo'n vakantiehulp die iets waardevols in zijn handen dacht te hebben
Zijn namelijk 4 harde plastic cups met daarin molypasta. Hij dacht vast 4 doosjes met daarin een gouden ring.
pi_72298017
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:44 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Vast zo'n vakantiehulp die iets waardevols in zijn handen dacht te hebben
Zijn namelijk 4 harde plastic cups met daarin molypasta. Hij dacht vast 4 doosjes met daarin een gouden ring.
Tja, bij de pakketpost is nog enige vorm van controle, maar als het met de gewone post is meegegaan, weet ik niet hoe ze dat kunnen controleren.

Even contact opnemen met het bedrijf en de TNT?
pi_72298384
TNT pakketten kunnen wel meteen naar het postkantoor, dan moet je gewoon een briefje op je deur hangen en zeggen dat het daarheen moet, simpel.
edit
quote:
Zolang ´s avonds zoveel mogelijk van die pakjes uit die bus zijn is TNT gelukkig
nee, zodra alle pakketten eruit zijn is TNT gelukkig, bij niet aangeboden pakketten krijgt een bezorger gezeik.

En nog iets, wil je zeker weten dat je pakket aankomt, doe dit dan aangetekend (met een groene zegel), met die pakketten wordt uiterst zorgzaam omgesprongen, ze worden apart aangeleverd en de chauffeur moet ervoor tekenen (dat hij ze bij zich heeft), ze worden in verzegelde containers vervoerd en apart van de rest uitgegeven op het sorteercentrum.

[ Bericht 28% gewijzigd door Conflict op 31-08-2009 00:14:34 ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 00:13:26 #18
180193 Biefstuk
Medium gebakken
pi_72298528
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Tja, bij de pakketpost is nog enige vorm van controle, maar als het met de gewone post is meegegaan, weet ik niet hoe ze dat kunnen controleren.

Even contact opnemen met het bedrijf en de TNT?
Maandagavond stuur ik een mail.
Kostte me toch wel 18 euro. Ben benieuwd hoe ze erop zullen reageren.
pi_72302865
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 00:13 schreef Biefstuk het volgende:

[..]

Maandagavond stuur ik een mail.
Kostte me toch wel 18 euro. Ben benieuwd hoe ze erop zullen reageren.
Ik denk dat die mail weinig uithaalt. TNT bezorgt honderdduizenden enveloppen per dag. Al deze enveloppen hebben geen track&trace mogelijkheden daarnaast is er geen bewijs dat de envelop daadwerkelijk op de post is gedaan. Ik denk dat ze echt geen reet kunnen doen, al begrijp ik wel dat je een mail stuurt...
pi_72775251
Zaterdag heeft iemand mij iets gestuurd is het raar dat het nu nog niet hier is of zit het nog bij TNT of heeft hij het gewoon niet gestuurd?
  dinsdag 15 september 2009 @ 19:15:00 #21
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_72775705
Worden normale enveloppen met wiet erin trouwens uit de bezorgroute gehaald? Ik zou nog 2,3 gram krijgen, vrijdag al, maar nog steeds niks binnen
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_73139511
Bij mij bezorgen ze alles tegenwoordig na 2 a 3 uur ipv 's ochtends.
pi_73175434
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 06:49 schreef Klonk het volgende:
Lees dus dit eerst maar eens door, en open dan pas een nieuw topic.
Dat heeft dan toch geen enkele zin Klonkie
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  maandag 28 september 2009 @ 18:20:10 #24
259896 FibeR06
Plukt de dag!
pi_73186549
Bij mij wordt door TNT gewoon op maandag bezorgd hoor
pi_73413707
Ehm, aangetekende zendingen worden ook gewoon op zaterdag besteld.
pi_73467237
Hoe vaak komen ze langs:

Hoe kom je daarbij?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_73773502
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dat dit nodig is.
Altijd handig om info centraal te hebben toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73777947
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Altijd handig om info centraal te hebben toch?
Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?
pi_73778000
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:

Hoe kom je daarbij?
Dat is gewoon zo.

TNT wil graag zo snel mogelijk van de verantwoordelijk van aangetekende stukken af en deze veilig op het postkantoor hebben.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?
Wat klopt er niet dan?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:12:06 #30
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778036
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:

Hoe kom je daarbij?
omdat dat gewoon zo is
pi_73778157
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo.

TNT wil graag zo snel mogelijk van de verantwoordelijk van aangetekende stukken af en deze veilig op het postkantoor hebben.
[..]

Wat klopt er niet dan?
Nouja, dit bijvoorbeeld:
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ehm, aangetekende zendingen worden ook gewoon op zaterdag besteld.
En wat bedoel je met twee keer aanbieden? Twee keer aanbieden op dezelfde dag of twee keer aanbieden voordat je het kunt ophalen bij het postkantoor?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:21:02 #32
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778212
twee keer aanbieden op verschillende dagen, lijkt me logisch toch en aangetekende stukken word echt niet op zaterdag aangeboden
pi_73778276
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Klonk het volgende:
twee keer aanbieden op verschillende dagen, lijkt me logisch toch en aangetekende stukken word echt niet op zaterdag aangeboden

Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.

En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:26:41 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778338
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.

En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.

sterker nog, afgelopen maandag was er een aangetekend post stuk voor me en ik was niet thuis en dat werd geen tweede keer aangeboden
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:28:28 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778388
quote:
Bezorging op maandag tot en met vrijdag.
bron: http://www.tntpost.nl/voo(...)-sturen/aangetekend/
pi_73778419
quote:

[..]

Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.
quote:
Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73778439
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.

sterker nog, afgelopen maandag was er een aangetekend post stuk voor me en ik was niet thuis en dat werd geen tweede keer aangeboden
Ik ben toch zelf postbode, ik weet toch wat er wel en niet gebeurt en wat ik wel en niet bestel, kom nou man...
Misschien verschilt dat wel per vestiging ofzo, maar dan moet je dat niet als 'algemeen' iets in de OP zetten.
pi_73778475
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.
[..]

Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.
Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:34:25 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778543
bedoel je nou gewoon een hvo-tje ?
pi_73778552
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.
Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.
pi_73778591
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
bedoel je nou gewoon een hvo-tje ?
Legitimatiezendingen zijn geen hvo'tjes, in de verste verte niet. . Het zijn meestal bankpasjes die alléén aan de geadresseerde uitgereikt mogen worden op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Dus niks "ja maar ik ben zijn vrouw, dan kan ik toch wel tekenen?".
pi_73778600
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.
Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.
pi_73778817
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.
Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.
pi_73778855
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.
Ok, maar dan is de OP ook niet duidelijk wat dat betreft.
pi_73779377
Aangetekende brieven worden wel twee keer aangeboden, maar dat is de post, totaal andere afdeling bij TNT en staat los van pakketservice.

Aangetekende pakketten gaan na een aanbieding direct naar het postkantoor en worden niet op zaterdag geleverd.

Zo is het en niet anders.

En ja, ik ben net thuis van het bezorgen van pakketten voor TNT pakketservice, doe dit nu al meer dan drie jaar fulltime.

Edit:

Garantiepost en aangetekend 1 aanbieding.
Basispakket 2 aanbiedingen.
Zekerpaket en HVO 2 aanbiedingen
EPG 2 aanbiedingen
Rembours 2 aanbiedingen
Legitimatiezendingen kennen we vrijwel niet bij pakketservice

[ Bericht 16% gewijzigd door Conflict op 17-10-2009 15:15:34 ]
pi_73779425
Maar je moet briefpost en pakketpost niet met elkaar vergelijken.
pi_73779528
quote:

[..]

nee
pi_73779602
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:15 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

nee
Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.
pi_73780236
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:19 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.
Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.
pi_73781843
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.
Wat je net ook al zei, aangetekende is een verzamelnaam

Maar ok, er zit dus duidelijk verschil tussen de postservice en pakketservice.
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:08:27 #51
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73921406
zo topic ff opgeruimd
pi_73921531
wat wil je nou man
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:12:35 #53
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73921532
sorry iets te veel weggehaald

ben je bezorger en wil je lekker kleppen over je werk: Pakketbezorgers Topic (ook Subcontractors)
pi_73921755
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:12 schreef Klonk het volgende:
sorry iets te veel weggehaald

ben je bezorger en wil je lekker kleppen over je werk: Pakketbezorgers Topic (ook Subcontractors)
mijn topic loopt nu al beter
pi_73921790
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Conflict het volgende:

[..]

'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 21 oktober 2009 @ 18:38:48 #56
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73922280
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:20 schreef Conflict het volgende:

[..]

tof
pi_73922444
quote:
Op woensdag 21 oktober 2009 18:38 schreef Klonk het volgende:

[..]

tof
Nu ontopic aub.
pi_74273343
Is het mogelijk om TNT maandagochtend te bellen en te vragen of ze een aangetekend pakket dat naar mij op weg is, op een ander adres willen afleveren? Ik ben nl. maandag en dinsdag niet thuis en ik wil m'n pakket eigenlijk maandag al gebruiken
pi_74273630
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Is het mogelijk om TNT maandagochtend te bellen en te vragen of ze een aangetekend pakket dat naar mij op weg is, op een ander adres willen afleveren? Ik ben nl. maandag en dinsdag niet thuis en ik wil m'n pakket eigenlijk maandag al gebruiken
Weinig kans, omdat de 1e ploeg al rond 8 uur aan het bezorgen is.
pi_74273755
quote:
Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Weinig kans, omdat de 1e ploeg al rond 8 uur aan het bezorgen is.
ja maar mijn bezorger is er altijd pas in de namiddag (en dit is vrij accuraat, ik bestel geregeld pakketjes)
  zondag 1 november 2009 @ 12:41:31 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_74273892
Totaal niet mogelijk. TNT bezorgd op het adres wat er op staat, zal wat zijn als jan en alleman telefonisch gaat roepen dat het op een ander adres moet worden geleverd. Wachten tot je het op dinsdag op kunt halen is de enige oplossing
pi_74274196
Ik heb mijn bezorger een keer een appeltaart gegeven toen ik hem belde na hem gemist te hebben en hij vanuit het distributiecentrum 15 kilometer verderop (hij was inmiddels al weer terug dus) terug kwam rijden om mijn pakketje alsnog te bezorgen na zijn dienst

Dat was wel zwaar relaxt want het pakketje was een kado voor een maat van me die die avond z'n verjaardag vierde, dus ik had het echt nodig. Kut dat ik de bezorger's 06 niet opgeslagen heb anders had ik hem gewoon gebeld morgen

Maar dikke pech voor mij dus nu
pi_74374312
Kan je niet een appeltaart voor de deur neerzetten met een briefje met het andere adres erbij?
pi_74377798
quote:
Op woensdag 4 november 2009 08:08 schreef Ohrpolster. het volgende:
Kan je niet een appeltaart voor de deur neerzetten met een briefje met het andere adres erbij?
heb m'n pakketje uiteindelijk de volgende ochtend opgehaald bij het lokale postkantoortje. Het was een aangetekende zending die maar 1 keer aangeboden werd. Op het briefje stond dat ik pas ná 13:00 de volgende dat terecht kon, maar in de ochtend lag mijn pakketje al klaar! Jammer alleen dat het product ín het pakketje gebreken vertoonde en terug moet.. :'
pi_74439459
Wanneer een webshop een ondeugdelijk levert en ik moet het pakket terugsturen naar de webshop, wie is er dan verantwoordelijk voor de kosten die hiermee gemaakt worden?

Het lijkt mij dat de webshop deze kosten gewoon aan mij terug moet betalen? Ik heb net 7 euro moeten neerleggen voor het terugsturen van een telefoon die niet goed was!!!! Moet de webshop mij die kosten terugstorten op m'n rekening?
pi_74441913
quote:
Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Wanneer een webshop een ondeugdelijk levert en ik moet het pakket terugsturen naar de webshop, wie is er dan verantwoordelijk voor de kosten die hiermee gemaakt worden?

Het lijkt mij dat de webshop deze kosten gewoon aan mij terug moet betalen? Ik heb net 7 euro moeten neerleggen voor het terugsturen van een telefoon die niet goed was!!!! Moet de webshop mij die kosten terugstorten op m'n rekening?
Als ik jou was zou ik even de algemene voorwaarden van de webshop lezen.

Heb ooit een keer in een vergelijkbare situatie gezeten en zij vonden ook dat ik de verzendkosten moest betalen.
pi_74447626
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik even de algemene voorwaarden van de webshop lezen.

Heb ooit een keer in een vergelijkbare situatie gezeten en zij vonden ook dat ik de verzendkosten moest betalen.
Grmbl...dat hebben zij ook in hun AV staan...
pi_74450881
quote:
Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

Grmbl...dat hebben zij ook in hun AV staan...
Nu maar hopen dat ze een beetje vort maken en wel deugdelijk spul leveren.
pi_74602649
05.11.2009: Parcel has been pre-alerted
06.11.2009: Parcel sorted at sorting centre
06.11.2009: Parcel still in sorting process; delivery delayed by 1 day
06.11.2009: Parcel sorted at sorting centre
07.11.2009: Parcel sorted at sorting centre

11.11.2009 nog geen teken van pakketjesleven

Heb eigenlijk geen zin om naar dat 45cent nummer te bellen, is er nog een andere optie? (mailen cq gratis nummer)
pi_74859388
edit:

haha ik ben dom.....

kan ik dit bericht niet verwijderen?
poker, poker, poker
pi_74951319
Vandaag deze melding

23.11.2009: Zending is voorgemeld

Betekent dit dat het pakketje er morgen is?
pi_74959716
quote:
Op maandag 23 november 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:
Vandaag deze melding

23.11.2009: Zending is voorgemeld

Betekent dit dat het pakketje er morgen is?
Woensdag dus
pi_74986048
Zending is nu al twee dagen voorgemeld. Is er dan iets mis ofzo?
pi_75365038
Even een kleine update. Het pakketje is dus nooit aangekomen, geld is inmiddels teruggestort. Opnieuw besteld bij een andere zaak en een dag later in huis.
pi_75373447
quote:
Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef Fastmatti het volgende:
Even een kleine update. Het pakketje is dus nooit aangekomen, geld is inmiddels teruggestort. Opnieuw besteld bij een andere zaak en een dag later in huis.
Nooit iets van gehoord?
pi_75386029
quote:
Op maandag 7 december 2009 15:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Nooit iets van gehoord?
Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.
pi_75387161
quote:
Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.
Wel raar, maar toch netjes afgehandeld van Bol.com.
  dinsdag 22 december 2009 @ 14:16:49 #78
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_75924449
Doen de mensen van de pakketdienst vandaag gewoon hun werk ivm sneeuw?
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
pi_75924591
Volgens mij rijdt alleen het OV niet. Post en pakettjes worden gewoon bezorgd, maar het kan best dat ze net iets minder op zo'n dag kunnen doen.
pi_75925174
quote:
Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef Twizu het volgende:
Doen de mensen van de pakketdienst vandaag gewoon hun werk ivm sneeuw?
Ja.
pi_75959260
quote:
Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

De chauffeurs bezorgen tussen 08.00 en rond 21.00 uur.
En op zaterdag tussen 08.00 en rond 18.00 uur.

De OP klopt niet helemaal.
Mijn "record" staat op 22:15....
pi_75969772
quote:
Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Mijn "record" staat op 22:15....
Klopt, ze mochten in december tot 22.00 doorrijden en er zaten wat enthousisastelingen bij.
pi_75987690
Morgen werken. Lekker ZADjes rijden zonder scanner.
pi_75988154
Scanner kapot?
pi_75988595
quote:
Op woensdag 23 december 2009 21:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Scanner kapot?
Nee, collegas helpen. Die rammen gewoon 80 ZAD op één stop (gewoon op JA drukken als ie zegt collo niet voor actieve stop) en dan neem ik die mee
pi_76064584
Tvp
pi_76214263
TVP

Zou TNT ook nog morgen bezorgen? Heb vandaag 2 pakketjes besteld
pi_76219025
Volgens mij wel.
  woensdag 30 december 2009 @ 18:09:39 #89
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76229690
quote:
Op woensdag 30 december 2009 11:35 schreef gerbenp het volgende:
TVP

Zou TNT ook nog morgen bezorgen? Heb vandaag 2 pakketjes besteld
Ja, wij mogen tot uiterlijk 6 uur rijden.
pi_76264913
Morgen bezorgen ze zeker niet ?
Verwerken ze dan wel, zodat ik het dan zaterdag heb?
  donderdag 31 december 2009 @ 18:27:24 #91
171739 Pitebuell
remember my name...!!
pi_76273344
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Maandag rijden ze pas weer.
pi_76273725
pi_76288564
quote:
Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Nee en nee.
pi_76383761
Woensdagmiddag rond half 3 is er een Basispakket van Uithuizermeeden naar Hengelo gestuurd. Maar ik heb hem nog steeds niet. Is dit raar of komt ie nog?

Gr.
pi_76384843
quote:
Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef LUNASAN het volgende:
Woensdagmiddag rond half 3 is er een Basispakket van Uithuizermeeden naar Hengelo gestuurd. Maar ik heb hem nog steeds niet. Is dit raar of komt ie nog?

Gr.
Waarschijnlijk heb je net pech dat je tussen de feestdagen zat en dat het pakket niet gelijk is verwerkt. Vrijdag en zaterdag is er namelijk niet gewerkt.

Misschien kan je het pakket morgen verwachten en anders even een belletje naar de klantenservice?
pi_76413328
Het is er nog steeds niet.. Ik vertrouw dit niet meer.. Dit klopt toch niet?
pi_76760979
Weet iemand toevallig hoe lang de verwerking van een internationaal pakketje (US) duurt als je een formulier hebt gehad waarin je de inhoud en waarde moest opgeven ivm inklaringskosten, nadat je dat formulier hebt opgestuurd? Ik heb dit formulier vorige week teruggestuurd en de USPS track & confirm geeft nog steeds aan dat het pakketje op het inklaringsbureau of bij de douane ligt. Duurt dat altijd zo lang?
pi_76761908
quote:
Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang de verwerking van een internationaal pakketje (US) duurt als je een formulier hebt gehad waarin je de inhoud en waarde moest opgeven ivm inklaringskosten, nadat je dat formulier hebt opgestuurd? Ik heb dit formulier vorige week teruggestuurd en de USPS track & confirm geeft nog steeds aan dat het pakketje op het inklaringsbureau of bij de douane ligt. Duurt dat altijd zo lang?
Ik weet wel dat het lang kan duren omdat er een achterstand bij inklaring is.
pi_76769584
dat half jaar dat ik bij TNT gereden heb ging dat gewoon door weer en wind.
en of het nou sneeuw hagelde of waaide, maakte niks uit.
alles moet er gewoon uit.
en inderdaad aangetekende pakketten gaan gelijk naar het postkantoor als iemand niet thuis is.

waar ik heb gewerkt in wateringen daar gaat het 90% met subcontractor, en niet alle subcontractors zijn even goede werkgevers, die van mij stuur ik spoedig nog eens een bom briefje want daar krijg ik nog een paar weekies geld van !!

zit nu zelf ook te wachten en moet zo weg het sneeuwd en dan weet je al hoe laat het is, kan wel eens 7 uur worden of later.
pi_76911357
er is mij een pakketje opgestuurd op vrijdagmiddag. op tracktrace staat : Zending gesorteerd in sorteercentrum ,maar het zogenaamde oranje balkje staat bij distributie. kan ik het maandag verwachten ?
alvast bedankt .
pi_76911925
Maandag rijden ze weg wat ze zaterdag niet weggereden hebben.
Ik acht de kans klein.
pi_76940631
dus geen pakketjes op maandag? het is toch 24u op werkdagen ? hope so dat ze morgen wel komen.. vind die track and trace trouwens tegenvallen. staat alleen bij in sorteercentrum, ook niet waar enz. het oranje balkje is langs distributiecentrum..vaag.. komt het dat het aangetekend is ?
pi_76946918
Normaal gesproken is het wel een 24hrs service ja.
Als het een aangetekend pakket is, wordt het sowieso niet op zaterdag aangeboden, maar kan je het dinsdag verwachten.

Aangetekenden en rembours worden nooit op zaterdag aangeboden, tenzij de chauffeur het pakket perongeluk heeft meegenomen.
pi_76954148
waarom niet op maandag dan? als ze de rest wegrijden wat van zaterdag is, komt het nieuwe er dan niet bij? balen weer..
pi_77026246
het pakje is toch nog gekomen !!
pi_77037181
quote:
Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef sjampoeh het volgende:
waarom niet op maandag dan? als ze de rest wegrijden wat van zaterdag is, komt het nieuwe er dan niet bij? balen weer..
Aangetekenden weet ik niet, maar op zaterdag wordt er nooit een kas opgemaakt, dus gaan er ook geen remboursen de deur uit.

Fijn dat je het pakje hebt.
pi_77066691
Oke dan.
pi_77087171
Begin deze week is er een pakket naar mij verstuurd en ik heb de 3S-code netjes gekregen. Volgens de site van track en trace zou het pakket gisteren aan mij uitgeleverd zijn, maar....

Er was niemand thuis en er lag ook geen briefje dat het pakket bij de buren is afgegeven.

Daarom zojuist de TNT-pakketservice klantenservice gebeld en daar werd ik min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Mederwerkster daar zei letterlijk "als er in het systeem staat dat het pakket is afgeleverd is dat nooit bij de buren. En als er staat dat het is afgeleverd is dat ook zo. We gaan dus ook geen onderzoek instellen. Als het pakket niet boven water komt heeft u pech".

Ok, de zending is inderdaad niet aangetekend verstuurd, dus er valt niet te achterhalen bij wie het afgegeven is.

Heeft iemand een idee hoe ik toch aan mijn pakket zou kunnen komen? Het is namelijk iets ter waarde van ruim 60 euro en dat wil ik toch wel graag terugzien.
pi_77097156
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Begin deze week is er een pakket naar mij verstuurd en ik heb de 3S-code netjes gekregen. Volgens de site van track en trace zou het pakket gisteren aan mij uitgeleverd zijn, maar....

Er was niemand thuis en er lag ook geen briefje dat het pakket bij de buren is afgegeven.

Daarom zojuist de TNT-pakketservice klantenservice gebeld en daar werd ik min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Mederwerkster daar zei letterlijk "als er in het systeem staat dat het pakket is afgeleverd is dat nooit bij de buren. En als er staat dat het is afgeleverd is dat ook zo. We gaan dus ook geen onderzoek instellen. Als het pakket niet boven water komt heeft u pech".

Ok, de zending is inderdaad niet aangetekend verstuurd, dus er valt niet te achterhalen bij wie het afgegeven is.

Heeft iemand een idee hoe ik toch aan mijn pakket zou kunnen komen? Het is namelijk iets ter waarde van ruim 60 euro en dat wil ik toch wel graag terugzien.
Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturen

Maar goed, het kan makkelijk bij de buren liggen, dan heeft die chauffeur gewoon "op adres" ingevuld in zijn scanner en het pakket bij de buren of ergens anders in de straat afgeleverd en verolgens geen briefje bij je in de bus gedaan.

Zulke chauffeurs zijn er nogal wat.

Als ik jou was zou ik ff bij zoveel mogelijk buren aanbellen. Lijkt me grote kans dat het toch ergens afgegeven is. Optie twee is dat het op een verkeerd adres afgeleverd is.

O ja, je hebt verder geen poot om op te staan ben ik bang.

PM mij die barcode eens....
pi_77098161
Joepie, pakket is terecht. Ben zojuist gebeld door een of andere manager bij de pakketservice. Ze hebben de betreffende bezorger gevonden en gebeld en hij heeft het inderdaad bij de 'buren' afgeleverd. Huis staat verdorie 20 huizen verderop en ik kan mij niet voorstellen dat er dichterbij mijn huis niemand thuis was. Opvallend is echter wel dat het huis waar het ia afgegeven aan het begin van het autovrije stuk staat terwijl ik aan het einde daarvan woon.

Chauffeur heeft wel vaker last van het ' vergeten' van het invullen van een briefje aldus zijn meerdere.

Maar, pakje is terecht en ik heb zowel van de manager als van de bezorger zelf excuses gehad. Mijn klacht is in ieder geval netjes afgehandeld en opgenomen in het systeem.

is in ieder geval wel de laatste keer dat ik iets bij mij thuis laat afleveren. Voortaan gewoon lekker op mijn werk.

Bovendien:
quote:
Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturen
Dat is niet een keus die ik heb gemaakt. Ik had bij de verzendmethode aangegeven dat ik het aangetekend verstuurd wilde hebben, maar dat heeft de webshop dus niet gedaan. Zal wel komen door de actie met gratis verzenden, dan willen ze blijkbara geen extra kosten maken.
pi_77105188
Zie je nou!

Fijn dat je pakket boven water is
pi_77177247
Woensdag heeft iemand een pakket naar mij verstuurd. Alleen ik ben bij mij adresgegevens vergeten de stad door te geven... Heeft tnt genoeg aan naam, straatnaam, huisnummer en postcode? En zou dat pakketje niet nu eens bezorgd moeten zijn, of komt dit door het ontbreken van de plaatsnaam?
pi_77181791
TNT heeft daar genoeg aan.
Noot noot.
pi_77182532
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
TNT heeft daar genoeg aan.
Tenminste een nuttige bijdrage
pi_77182695
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:04 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Tenminste een nuttige bijdrage
Tenminste het goeie topic.
Noot noot.
pi_77198285
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Chapelle het volgende:
Woensdag heeft iemand een pakket naar mij verstuurd. Alleen ik ben bij mij adresgegevens vergeten de stad door te geven... Heeft tnt genoeg aan naam, straatnaam, huisnummer en postcode? En zou dat pakketje niet nu eens bezorgd moeten zijn, of komt dit door het ontbreken van de plaatsnaam?
pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)
pi_77217617
quote:
Op zondag 24 januari 2010 01:37 schreef rednitro het volgende:

[..]

pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)
Oh okj, thanks!
quote:
Op zaterdag 23 januari 2010 18:10 schreef Jojoortje het volgende:

[..]

Tenminste het goeie topic.
Ga toch weg man nepmod
pi_77220779
quote:
Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef Chapelle het volgende:

[..]

Oh okj, thanks!
[..]

Ga toch weg man nepmod
Het domme van jou is, dat je eerst dit topic al had gelezen en dan TOCH een nieuwe ging openen.
En dan vind je het gek dat mensen jou gaan uitlachen in dat topic, flikker toch op man!
Noot noot.
pi_77616056
01.02.2010:
Zending beschikbaar op afhaallocatie op verzoek ontvanger
01.02.2010:
Zending beschikbaar op afhaallocatie

Vandaag kreeg ik een mail of een pakket dat ik verstuurd heb al teruggezonden was. Ja dus.. dus ik ga het tracktracen en krijg bovenstaande mededeling.

Wat betekent bovenstaande melding? Heeft degene aan wie het pakket gericht was, de zending niet aangenomen? Dat zou ik nl. vreemd vinden en ik kan de betekenissen ervan niet terugvinden op de site.

Ik snap dat het pakket nu ergens klaar ligt om opgehaald te worden. Kennelijk is er geen briefje achtergelaten ook.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77617060
Dat je pakketje op verzoek naar het postkantoor is gestuurd.
pi_77617676
Zo lees ik het ook, maar dat lijkt me stug... gezien ik een mail kreeg of het pakket al gepost was. Dat zou betekenen dat ie een pakket waar ie met smart op zit te wachten, naar het postkantoor zou sturen om het daar vervolgens weer op te halen.
Hebben jullie me een beetje gemist?
pi_77622078
Vraagje:

Ik heb gisteren een pakketje ontvangen uit Zweden. De inhoud is echter niet helemaal correct en moet daarom retour afzender! Iemand enig idee hoe dit werkt met retourkosten? Het pakketje past overigens net niet door de brievenbus..

Thanks alvast
pi_77629619
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 03:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Zo lees ik het ook, maar dat lijkt me stug... gezien ik een mail kreeg of het pakket al gepost was. Dat zou betekenen dat ie een pakket waar ie met smart op zit te wachten, naar het postkantoor zou sturen om het daar vervolgens weer op te halen.
Dan was het de eerste keer dat het aangeboden werd. Toen heeft de chauffeur een reden gezien om het pakket niet een tweede keer aan te bieden, maar meteen naar het afhaalkantoor te brengen.

Let wel: De ontvanger van het pakket moet hiervoor toestemming gegeven hebben door bij de chauffeur een handtekening te plaatsen.

De enige duidelijke reden dat een ontvanger van een pakket dit zou doen is als het een rembourspakket betreft en hij/zij geen geld in huis heeft. Dan kan iemand verzoeken het pakket naar het postkantoor te brengen zodat het daar dezelfde dag nog opgehaald kan worden, ipv tot de tweede bestelling de volgende dag te wachten. Diegene moet hiervoor tekenen, anders is de chauffeur in overtreding.

Als dat niet zo is raad ik je aan even contact met de klantensrvice op te nemen.
pi_77629752
quote:
Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje:

Ik heb gisteren een pakketje ontvangen uit Zweden. De inhoud is echter niet helemaal correct en moet daarom retour afzender! Iemand enig idee hoe dit werkt met retourkosten? Het pakketje past overigens net niet door de brievenbus..

Thanks alvast
Klik
pi_77816300
Wat is Poste Restante en wat zet ik nu precies op het etiket?
dag
pi_77845208
Eergisteren heeft bol.com mij een pakje gestuurd, met TNT, en nu zegt Track & Trace het volgende:

08.02.2010:
Zending is voorgemeld

09.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

09.02.2010:
Chauffeur is onderweg

09.02.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

09.02.2010:
Zending afgeleverd

Als ik dit verhaal moet geloven heeft de tweede aanbieding op dezelfde dag plaatsgevonden als de eerste, en was ik de tweede maal wel thuis.

Dat is vreemd, aangezien (a) de tweede aanbieding volgens mij altijd de volgende dag is, en (b) ik niets heb ontvangen. Ook lag er geen briefje in de bus dat het bij de buren afgegeven was, en dat had bovendien niet eens gemogen, want het is een pakket met HVO.

Iemand hier die enig ligt op deze duistere zaak kan werpen?
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_77845346
Ja kan wel volgens mij hoor. Dan is de chauffeur gewoon die dag nog een keer langs gegaan. Dat doe ik ook weleens.

Maar dan is je pakket kwijt ofzo. Bel de klantenservice maar ff.

Op bij de buren afleveren van HVO's van bol.com staat trouwens ontslag. Hier wordt nog moeilijker over gedaan dan een aangetekende
pi_77848770
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef Conflict het volgende:
Ja kan wel volgens mij hoor. Dan is de chauffeur gewoon die dag nog een keer langs gegaan. Dat doe ik ook weleens.

Maar dan is je pakket kwijt ofzo. Bel de klantenservice maar ff.

Op bij de buren afleveren van HVO's van bol.com staat trouwens ontslag. Hier wordt nog moeilijker over gedaan dan een aangetekende
Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.

Wel jammer dat het nummer van Klantenservice 45 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon) kost. Moet je TNT nog geld betalen ook om ze te vragen of ze de problemen (die ze zelf veroorzaakt hebben) willen oplossen.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
pi_77860528
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Niemand weet wat dit product van TNT is?
dag
pi_77861856
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef Peter het volgende:

[..]

Niemand weet wat dit product van TNT is?
quote:
Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.

[ Bericht 0% gewijzigd door Desmonkey op 10-02-2010 21:41:31 ]
pi_77862878
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.

Wel jammer dat het nummer van Klantenservice 45 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon) kost. Moet je TNT nog geld betalen ook om ze te vragen of ze de problemen (die ze zelf veroorzaakt hebben) willen oplossen.
Vrije markt FTW!
pi_77865891
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

[..]

Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.
Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?
dag
pi_77866205
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Peter het volgende:

[..]

Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?
Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers. Wordt eigenlijk niet veel gedaan mee, is iets ouderwets. Tegenwoordig heb je gewoon kialapunten ed.
pi_77866336
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers.
Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveld

Kan het wel eens proberen..
dag
pi_77866380
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Peter het volgende:

[..]

Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveld

Kan het wel eens proberen..
Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme? Poste restante is trouwens ook iets heel ouderwets, ik vraag me eigenlijk nu af of het in NL nog bestaat. Tegenwoordig heb je toch van die kialapunten.
pi_77866433
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme? Poste restante is trouwens ook iets heel ouderwets, wordt ook niet veel gebruik van gemaakt met de huidige kialapunten ed.
geen claim hoor . Maar direct afhalen bij postkantoor is fijner vind ik
dag
pi_77866487
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Peter het volgende:

[..]

geen claim hoor . Maar direct afhalen bij postkantoor is fijner vind ik
Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terecht .
pi_77866616
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Desmonkey het volgende:

[..]

Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terecht .
Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook prima
dag
pi_77882938
quote:
Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Peter het volgende:

[..]

Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook prima
Dat mag niet
pi_77902766
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 14:16 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat mag niet
Ik krijg gelijk het bericht '2e bezorgpoging' prima!
dag
pi_77927092
quote:
Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Peter het volgende:

[..]

Ik krijg gelijk het bericht '2e bezorgpoging' prima!
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
pi_77928442
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?
pi_77928512
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Zapato het volgende:

[..]

Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?
Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineens

En je moet dan een valse handtekening plaatsen.
pi_77931257
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:56 schreef Conflict het volgende:

[..]

Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineens

En je moet dan een valse handtekening plaatsen.
Zo'n formulier met 'waarvoor u zelf dient te tekenen' en dan rechts een sticker die dan op het pakket zit..
dag
pi_77937214
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:

[..]

Afwijking > op verzoek naar postkantoor.
pi_77953902
quote:
Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Afwijking > op verzoek naar postkantoor.
Dat is geen tweede bestelling dan toch?

Ik weet wel hoe de scanner werkt hoor
pi_77964966
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat is geen tweede bestelling dan toch?

Ik weet wel hoe de scanner werkt hoor
Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.
pi_78055864
quote:
Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.
pi_78395330
Ohh ik heb nog en tip:

Je moet nooit postzegels inscannen en dan uitprinten en op een pakket plakken, als ze daar achter komen ben je ineens 14 euro aan strafport lichter

Of je pakket wordt niet bezorgd.

Heb ik vandaag namelijk meegemaakt.
pi_78421232
quote:
Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef Conflict het volgende:
Ohh ik heb nog en tip:

Je moet nooit postzegels inscannen en dan uitprinten en op een pakket plakken, als ze daar achter komen ben je ineens 14 euro aan strafport lichter

Of je pakket wordt niet bezorgd.

Heb ik vandaag namelijk meegemaakt.
Lol, en terecht...
Noot noot.
pi_78472600
Is de volgende volgorde van statussen normaal?

25.02.2010:
Zending is voorgemeld

25.02.2010:

26.02.2010:

Kan ik hem nu nog gewoon vandaag krijgen? Ik hoop het echt!
pi_78477007
quote:
Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef rub3n het volgende:
Is de volgende volgorde van statussen normaal?

25.02.2010:
Zending is voorgemeld

25.02.2010:

26.02.2010:

Kan ik hem nu nog gewoon vandaag krijgen? Ik hoop het echt!
Als er niet staat dat je pakket in de afleverroute zit dan krijg je 'm morgen pas.
pi_78479264
Inmiddels

26.02.2010:
Chauffeur is onderweg

Dus ik ben blij! Laat die iPhone maar komen! haha
pi_78533038
Op maandag t/m zaterdag wordt de post bezorgd bij mensen in de brievenbus.
Van Maandag t/m Vrijdag en Zondag wordt er gelicht.

Klopt dit?
Het is trouwens voor brievenbuspost
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_78686545
quote:
Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef caspergf1 het volgende:
Op maandag t/m zaterdag wordt de post bezorgd bij mensen in de brievenbus.
Van Maandag t/m Vrijdag en Zondag wordt er gelicht.

Klopt dit?
Het is trouwens voor brievenbuspost
Dat moet je vooral in het Pakketservice topic vragen.
pi_78718880
03.03.2010:
Zending is voorgemeld

03.03.2010:

03.03.2010:

---

Dit staat er sinds gisterenavond. Nu wacht ik op een nieuw bericht dat het eindelijk in distributie proces zit. Kan ik dit bericht nog verwachten na 09:00 sochtends? Zou ook zo makkelijk zijn als ik erbij kon lezen bij welk sorteercentrum mijn pakketje op me staat te wachten, zou ik een beter idee hebben van hoe t ervoor staat.

------

uurtje nadat ik dit bericht schreef stond de koerier al voor de deur. En dat terwijl op de site nog stond dat mijn pakket @ sorteer centrum stond. Ben blij... en ook niet blij.. zat me een partij te vloeken dat me pakket daar nog 'zou staan'.

[ Bericht 15% gewijzigd door D-Industries op 04-03-2010 13:13:18 ]
Altijd aan het dromen...
pi_78724794
Oke even hulp nodig.

Afgelopen vrijdag heb ik een BasisPakket verzonden, een paar uur later thuisgekomen check ik gelijk even de T&T code, maar krijg een error:
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

Ik denk o is vast nog niet verwerkt ofzoiets. Nou een paar dagen later nog eens proberen, maar steeds blijf ik die error krijgen, terwijl de code 100% goed heb overgenomen van het verzendbewijs.

Nu krijg ik gisteren (woensdag) een mail van de bestemming, dat ie het nog niet ontvangen heeft. Normaal zou een pakket wat op vrijdag verzonden is, woensdag toch wel aangekomen zijn...

Wat moet ik nu?
pi_78770059
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 09:20 schreef D-Industries het volgende:
03.03.2010:
Zending is voorgemeld

03.03.2010:

03.03.2010:

---

Dit staat er sinds gisterenavond. Nu wacht ik op een nieuw bericht dat het eindelijk in distributie proces zit. Kan ik dit bericht nog verwachten na 09:00 sochtends? Zou ook zo makkelijk zijn als ik erbij kon lezen bij welk sorteercentrum mijn pakketje op me staat te wachten, zou ik een beter idee hebben van hoe t ervoor staat.

------

uurtje nadat ik dit bericht schreef stond de koerier al voor de deur. En dat terwijl op de site nog stond dat mijn pakket @ sorteer centrum stond. Ben blij... en ook niet blij.. zat me een partij te vloeken dat me pakket daar nog 'zou staan'.
Dat systeem loopt gewoon wat achter af en toe, zie ook een paar berichten hierboven.
quote:
Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef UncleSam het volgende:
Oke even hulp nodig.

Afgelopen vrijdag heb ik een BasisPakket verzonden, een paar uur later thuisgekomen check ik gelijk even de T&T code, maar krijg een error:
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

Ik denk o is vast nog niet verwerkt ofzoiets. Nou een paar dagen later nog eens proberen, maar steeds blijf ik die error krijgen, terwijl de code 100% goed heb overgenomen van het verzendbewijs.

Nu krijg ik gisteren (woensdag) een mail van de bestemming, dat ie het nog niet ontvangen heeft. Normaal zou een pakket wat op vrijdag verzonden is, woensdag toch wel aangekomen zijn...

Wat moet ik nu?
Klantenservice bellen?
pi_78807721
05.03.2010:
Parcel sorted at sorting centre

05.03.2010:
Parcel sorted at sorting centre

06.03.2010:
Parcel still in sorting process; delivery delayed by 1 day

Dit gebeurt mij nou altijd bij alle webshops behalve bol.com, ook al hoort het de volgende dag in huis te zijn.
pi_78810310
Het hoort niet de volgende dag in huis te zijn, dat is alleen bij garantiepost.
pi_78810413
Als het op de site staat voor 9 uur besteld volgende dag in huis ga ik er van uit dat ze het op die manier versturen.
pi_78818090
quote:
Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef Fredmeister het volgende:
Als het op de site staat voor 9 uur besteld volgende dag in huis ga ik er van uit dat ze het op die manier versturen.
Dat is dus niet zo, die belofte maakt de webshop, bij TNT kan makkelijk een sorteerfout plaatsvinden en dan heb je het pakket wat later.

Garantiepost wordt apart van de andere pakketten gesorteerd en behandeld. Garantiepost zie ik zeer weinig bij pakketten, misschien eens in de wee weken of zo.
pi_78895180
Ik heb een vraag over brievenpost, maar dacht ga geen nieuw topic openen

Kan het zijn dat als post vrijdag verstuurd is dat het dinsdags pas komt? want dacht dat vandaag mijn brief zou aankomen die vrijdag verstuurd is rond 5....

Hopelijk kan iemand me meer vertellen
pi_78895202
quote:
Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef StevanoH het volgende:
Ik heb een vraag over brievenpost, maar dacht ga geen nieuw topic openen

Kan het zijn dat als post vrijdag verstuurd is dat het dinsdags pas komt? want dacht dat vandaag mijn brief zou aankomen die vrijdag verstuurd is rond 5....

Hopelijk kan iemand me meer vertellen
Dat kan.
Noot noot.
pi_79240742
Ik heb iets gekocht via marktplaats, alleen het blijkt dat ik mijn postcode verkeerd doorgegeven heb
Ik ben de letters achter de postcode vergeten, dus ipv 1234 AB is het 1234. Het adres is wel correct ingevuld. Gaat dit een probleem worden?
pi_79259771
Volgens mij niet, het kan mogelijk iets langer duren.

Mochten ze het adres helemaal niet kunnen vinden, dan wordt het retour gestuurd, naar de afzender.
pi_79263372
Het is gewoon binnengekomen.
Wel leuk dat ze een aangetekend pakketje met een waarde boven de 100 euro gewoon in de brievenbus droppen
pi_79342494
Waar kan ik een klacht indienen over de aflevering van een pakketje?
Gisteren waren we niet thuis en het zou vandaag opnieuw worden aangeboden.
Bij thuiskomst lag de bon in de bus met daarop geschreven waar het pakketje was: in de vuilcontainer.
Zo'n grote grijze kliko, nagenoeg leeg met alleen op de bodem een kattenbakvulling.

En bedankt. .
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_79342664
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Misstique het volgende:
Bij thuiskomst lag de bon in de bus met daarop geschreven waar het pakketje was: in de vuilcontainer.
Zo'n grote grijze kliko, nagenoeg leeg met alleen op de bodem een kattenbakvulling.

En bedankt. .
Scheelt toch naar het postkantoor toe gaan. Bij mij doen ze dat ook wel eens, "pakket ligt onder de aanhanger".
pi_79344382
Dat is wel wat anders dan in de container tussen de kattendrollen en -pies.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
pi_79345744
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Misstique het volgende:

En bedankt. .
Bah

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/klacht/

Of bellen met klantenservice, het telefoonnummer staat op de sit.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:12:26 #172
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_79485226
Bestel ik wat bij de dixons om 7 uur. Er staat op de website: Vandaag voor 22:00 besteld, morgen in huis.
Krijg ik om 11 uur een track and trace code.
ga ik naar die site
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.

Dus dan komt ie morgen pas?
Hoi
pi_79658182
Ik wil wat verzenden naar een Postbus in Nederland.
Op TNT zie ik nergens prijzen? Of is dit gratis?
-edit- Sig niet toegestaan, niet terugplaatsen-
pi_79665324
quote:
Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef caspergf1 het volgende:
Ik wil wat verzenden naar een Postbus in Nederland.
Op TNT zie ik nergens prijzen? Of is dit gratis?
Zelfde kosten als naar een willekeurig ander adres. Verzenden naar een antwoordnummer kost de verzender niets.
pi_79776021
Kan ik een pakketje, met antwoordnummer, ook afgeven bij een TNT businessvestiging?
pi_79869408
Jammer dat het bij TNT niet mogelijk is om aan te geven wanneer je je pakket zou willen ontvangen, scheelt ze een hoop werk en een hoop ergernis aan de kant van de ontvanger.

Ook opties als wel/niet bij buren online doorgeven lijkt me erg handig
pi_79871123
Ze moeten gewoon 'savonds pakketten gaan bezorgen. Overdag slaat toch gewoon nergens op?
pi_79871221
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ze moeten gewoon 'savonds pakketten gaan bezorgen. Overdag slaat toch gewoon nergens op?
Ze bezorgen ook 's avonds, maar die wijken zijn zo groot dat als ze 's avonds gaan bezorgen ze niet uit komen met de tijd.

Bovendien doet niemand hier 's avonds open in een grote stad.
pi_79871737
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef conradm het volgende:
Jammer dat het bij TNT niet mogelijk is om aan te geven wanneer je je pakket zou willen ontvangen, scheelt ze een hoop werk en een hoop ergernis aan de kant van de ontvanger.

Ook opties als wel/niet bij buren online doorgeven lijkt me erg handig
Volgens mij kan dit gewoon hoor.
pi_79885616
Eergisteren is er een pakketje verstuurd naar mij.

Maar als ik de tracktrace code invoer + mijn postcode zie ik:

"Shipment(s) not found. Please check your barcode number and postcode or try again later"

Wat moet ik hier nou uit op maken? Dat het pakketje nog op het postkantoor ligt?
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2010 @ 19:25:46 #181
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80275786
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Bah

http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/klacht/

Of bellen met klantenservice, het telefoonnummer staat op de sit.
Dat mailen kun je wel laten hoor Er zou op 6 april een pakje naar mij moeten zijn verstuurd door Selexyz. Tot op de dag van vandaag nog geen pakje gezien, geen briefje in de bus, buren hebben het niet. Volgens Selexyz moest ik eerst bij TNT zijn, gedaan met een mailtje, mailtje belandde doodleuk unsend terug in m'n spambox

Ga morgen wel bellen. Weinig zin in
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_80279086
quote:
Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef l0c4lh0st het volgende:
Eergisteren is er een pakketje verstuurd naar mij.

Maar als ik de tracktrace code invoer + mijn postcode zie ik:

"Shipment(s) not found. Please check your barcode number and postcode or try again later"

Wat moet ik hier nou uit op maken? Dat het pakketje nog op het postkantoor ligt?
Wat ik wel eens heb meegemaakt is dat de postcode niet helemaal juist is gekoppeld aan je code (dus verkeerd is ingetypt bij de TNT balie.)
Als je postcode 1234AA is probeer dan eens wat combinaties als 1243aa of 2134aa, waarschijnlijk kom je je pakket wel tegen. Als hij niet word bezorgd bij jou, dan word ie weer retour gestuurd naar de afzender, en dat allemaal omdat de balie persoon de verkeerde postcode heeft ingetypt .

Ze kijken niet eens verder meer wat er voor adres is opgeschreven, maar alleen naar de barcode
pi_80279368
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Dat mailen kun je wel laten hoor Er zou op 6 april een pakje naar mij moeten zijn verstuurd door Selexyz. Tot op de dag van vandaag nog geen pakje gezien, geen briefje in de bus, buren hebben het niet. Volgens Selexyz moest ik eerst bij TNT zijn, gedaan met een mailtje, mailtje belandde doodleuk unsend terug in m'n spambox

Ga morgen wel bellen. Weinig zin in
Volgens mij heb ik wel meer gezien in topics van WGR dat je dan niet bij TNT, maar bij Selexyz moet zijn?
Typisch kastje naar de muur..
  Redactie Frontpage dinsdag 13 april 2010 @ 21:36:45 #184
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80281816
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik wel meer gezien in topics van WGR dat je dan niet bij TNT, maar bij Selexyz moet zijn?
Typisch kastje naar de muur..
Oh dat weet ik maar Selexyz zei eerst bij TNT te checken, en ach, dat doe ik dan maar. Ik weet nu al dat ik bij TNT geen antwoord ga krijgen, want heb niet eens een T&T nummer. Maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd. En dán I'm going to give Selexyz Hell
With four other people
And aliens
pi_80344053
quote:
Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:

[..]

Oh dat weet ik maar Selexyz zei eerst bij TNT te checken, en ach, dat doe ik dan maar. Ik weet nu al dat ik bij TNT geen antwoord ga krijgen, want heb niet eens een T&T nummer. Maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd. En dán I'm going to give Selexyz Hell
  Redactie Frontpage donderdag 15 april 2010 @ 14:31:24 #186
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_80344306
Ik hoefde (zo lijkt het tenminste) niet eens zo heel vervelend te worden, heb Selexyz gemaild en uitgelegd dat ik graag m'n geld weer wilde hebben dat wordt binnen nu en 2 weken overgeboekt
With four other people
And aliens
pi_80345792
Netjes geregeld
  donderdag 15 april 2010 @ 19:24:25 #188
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80354818
wat moet ik doen als ik gister een pakje heb gepost maar als ik op tracktrace de code en postcode invoer krijg ik de mededeling dat het pakje niet bestaat...

denk je slim te zijn en het verzekerd te verzenden
  donderdag 15 april 2010 @ 20:11:28 #189
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80356807
antwoord gevonden, dan moet je wachten tot TNT nieuwe batterijtjes in de server van de tracktrace computer heeft gestopt en erachter komen dat je pakje gewoon ergens is blijven hangen...
pi_80387004
Hoe groot is de kans dat een vandaag aangeboden pakketje morgen wordt bezorgd?
  vrijdag 16 april 2010 @ 15:38:17 #191
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_80387464
die kans hoort vrij groot te zijn, tenzij rembours of aangetekend die bezorgen ze morgen niet en moet je dus tot maandag wachten
pi_80574705
-

[ Bericht 99% gewijzigd door justmattie op 22-04-2010 07:56:26 ]
Je moet je het leven niet moeilijker maken dan strikt noodzakelijk
pi_80758182
M'n bestelling van bol.com staat nu al 2 dagen bij de track & trace op Parcel has been pre-alerted
WTF?

[ Bericht 17% gewijzigd door Son-Goku op 27-04-2010 10:49:25 ]
I am the hope of the Universe. I am the answer to all living things who cry out for peace. I am protector of the innocent. I am the light in the darkness. I am truth... ally to good, nightmare to you!
pi_80833255
een verkoper heeft gisteren mijn pakketje verzonden, aangetekend als het goed is, maar als ik dan de track&trace code invul op de site van TNT staat er dat de code niet gevonden is

zit de verkoper me nu te fucken of TNT? want een Track&trace code faken lijkt me niet iets wat een oplichter zou doen
pi_80839057
quote:
Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef electronique het volgende:
een verkoper heeft gisteren mijn pakketje verzonden, aangetekend als het goed is, maar als ik dan de track&trace code invul op de site van TNT staat er dat de code niet gevonden is

zit de verkoper me nu te fucken of TNT? want een Track&trace code faken lijkt me niet iets wat een oplichter zou doen
Misschien heeft hij een typfoutje gemaakt bij het doorgeven? Bijv een 0 (nul) als een O (hoofdletter o) geschreven?
pi_80839553
quote:
Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Misschien heeft hij een typfoutje gemaakt bij het doorgeven? Bijv een 0 (nul) als een O (hoofdletter o) geschreven?
3SRRCB5184691 er zit geen 0 of O in
pi_80861356
Wordt er eigenlijk bezorgd op Keuninginnedag?
pi_80875485
quote:
Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef toimoi het volgende:
Wordt er eigenlijk bezorgd op Keuninginnedag?
dat vraag ik me ook af, want mijn pakketje zit in afleverroute maar kan ik m dan vandaag nog verwachten?
pi_80875879
Mijn pakketje gaat in ieder geval niet geleverd worden vandaag...

[ Bericht 40% gewijzigd door toimoi op 30-04-2010 16:31:39 ]
pi_80896986
01.05.2010: Zending ontvangen op distributievestiging

kan ik mijn pakket vandaag verwachten? want het is aangetekend en ik heb iets meegekregen over dat aangetekende pakketen niet worden bezorgd op zaterdag
pi_80897160
quote:
Op zaterdag 1 mei 2010 11:07 schreef electronique het volgende:
01.05.2010: Zending ontvangen op distributievestiging

kan ik mijn pakket vandaag verwachten? want het is aangetekend en ik heb iets meegekregen over dat aangetekende pakketen niet worden bezorgd op zaterdag
Je zou het niet moeten krijgen, want ze leveren idd geen aangetekende pakketten op zaterdag.
pi_80897230
prutsers bij TNT post dan, ik ben al sinds woensdag aan het wachten
de website is misleidend
pi_81041883
Vandaag dus geen pakketbezorging?
  woensdag 5 mei 2010 @ 10:46:20 #204
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_81042587
  woensdag 12 mei 2010 @ 14:18:06 #205
302586 CarplaCarp
Carpfishing the way of life
pi_81340065
11.05.2010: Zending is voorgemeld
11.05.2010: Zending gesorteerd in sorteercentrum
12.05.2010: Chauffeur is onderweg

heb ik em dan vandaaag ?
There is no point carpfishing, if you can't carpfishing
pi_81341009
quote:
Op woensdag 12 mei 2010 14:18 schreef CarplaCarp het volgende:
11.05.2010: Zending is voorgemeld
11.05.2010: Zending gesorteerd in sorteercentrum
12.05.2010: Chauffeur is onderweg

heb ik em dan vandaaag ?
Ja!
Noot noot.
  maandag 17 mei 2010 @ 17:31:24 #207
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81542000
Hoe kan ik EMS zendingen uit Korea hier in het binnenland tracken? (Als het überhaupt kan)

Op de track-trace site:
http://www.track-trace.com/post

Kan ik alles vanaf de verzending tot aan de aflevering op Schiphol zien. Binnenlandse tracking informatie kunnen ze niet integreren wegens technical reasons maar ze geven wel een link naar:
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/index.aspx

Als ik daar bij "track trace" de barcode invul en internationaal aanvink, krijg ik:
Zending(en) niet gevonden.

Is het gewoon niet mogelijk om mijn pakket binnen Nederland te volgen of zit ik de boel op de verkeerde plek in te vullen?
Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Crack_ het volgende:
Ned_bigby :~ :~ :~.
pi_81584093
Wat kost het verzenden van een paar schoenen in doos? Ongeveer? ;-)
pi_81584120
Basispakket tot 10kg = 6.75
Verzekerd tot 10kg = 8.61

http://www.tntpost.nl/voo(...)en/wat-kost-het.aspx
pi_81584184
Mmh, het totale gewicht zit misschien tussen de kilo of anderhalf.. Beetje zuur. Bedankt voor je reactie in ieder geval.
pi_81584747
Tja als het al niet door de brievenbus past moet je al via pakket doen. De verzendkosten van een pingpong balletje van één gram zijn dus ook gewoon 6.75.

Zelf maak ik tegenwoordig veel gebruik van DHL for You. Dan zijn de kosten maar 4.95 (mits je het pakketje online invult en betaald, anders ben je iets meer kwijt) Zie http://www.dhlforyou.nl/
pi_81585773
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:10 schreef UncleSam het volgende:
Tja als het al niet door de brievenbus past moet je al via pakket doen. De verzendkosten van een pingpong balletje van één gram zijn dus ook gewoon 6.75.

Zelf maak ik tegenwoordig veel gebruik van DHL for You. Dan zijn de kosten maar 4.95 (mits je het pakketje online invult en betaald, anders ben je iets meer kwijt) Zie http://www.dhlforyou.nl/
En ook goede, en betrouwbare service?
pi_81586731
Het is juist betrouwbaarder te tracken dan TNT. Je krijgt ook een mailtje als het is bezorgd etc.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 19:35:18 #214
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_81590557
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 17:37 schreef Jaytonism het volgende:

[..]

En ook goede, en betrouwbare service?
Als je gebruik maakt van DHL For You wordt er, zo is mijn ervaring, meestal bezorgd door SelektVracht. Dus of dat nou een verbetering is? Ik heb al meegemaakt dat zo'n chauffeur mijn pakjes openmaakte en de inhoud los door de bus propte, om het maar kwijt te raken.

Ook heeft Selektvracht de leuke gewoonte om je pakje na een aantal afleverpogingen retour afzender te sturen, tenzij je ze belt om een afspraak te maken. Dan kun je het pakje zelf bij hun gaan ophalen bij hun loods in the middle of nowhere. Spaansepolder, ofzo. Maar dat telefoonnnummer op hun kaartje geeft constant de in gesprek-toon (hoorn naast de haak gelegd?). Als er al eens iemand opneemt word je zeer onbeschoft te woord gestaan.

Nu moet ik toegeven dat TNT Pakketservice ook de nodige steken laat vallen: zeker sinds TNT het heeft uitbesteed aan allerhande lokale koeriersbedrijfjes of wie dan ook, als je maar een witte bestelbus hebt, is de kwaliteit daar ook gierend achteruit gegaan. Maar zo zout als met Selektvracht heb ik het nog nooit gegeten, alleen GLS is nog erger.
  dinsdag 18 mei 2010 @ 20:44:42 #215
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81594376
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:41:34 #216
260104 Unreal88
Wil ook een kleurtje
pi_81697252
Waarom verandert TNT steeds van taal:
Gisteren stond er sendung werd forgemeltet ofzo

en nu
quote:
19.05.2010:
Envoi préavisé
19.05.2010:
Envoi trié au centre de tri
20.05.2010:
Envoi trié au centre de tri
20.05.2010:
Chauffeur en route
20.05.2010:
Envoi remis ŕ un voisin
Hoi
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:48:51 #217
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81697709
quote:
Op donderdag 20 mei 2010 22:41 schreef Unreal88 het volgende:
Waarom verandert TNT steeds van taal:
Gisteren stond er sendung werd forgemeltet ofzo

en nu
[..]
Misschien heb jij een dynamisch IP-adres?
  donderdag 20 mei 2010 @ 22:51:51 #218
268571 Ned_Bigby
2010jasper.blogabet
pi_81697941
quote:
Op maandag 17 mei 2010 17:31 schreef Ned_Bigby het volgende:
Hoe kan ik EMS zendingen uit Korea hier in het binnenland tracken? (Als het überhaupt kan)

Op de track-trace site:
http://www.track-trace.com/post

Kan ik alles vanaf de verzending tot aan de aflevering op Schiphol zien. Binnenlandse tracking informatie kunnen ze niet integreren wegens technical reasons maar ze geven wel een link naar:
http://www.tntpostpakketservice.nl/nl/index.aspx

Als ik daar bij "track trace" de barcode invul en internationaal aanvink, krijg ik:
Zending(en) niet gevonden.

Is het gewoon niet mogelijk om mijn pakket binnen Nederland te volgen of zit ik de boel op de verkeerde plek in te vullen?
Ah, de boel is nu gewoon geupdate, douane lag het hele weekend stil:

Vraag me af hoe groot het traject douane -> daadwerkelijke bezorging is..
pi_81718282
20.05.2010: Parcel has been pre-alerted
Wat wil dat zeggen? we zijn een dag verder en alleen dit komt op tracktrace tevoorschijn
pi_81794029
Iemand vertelde me dat een pakketje verzenden via DHL goedkoper was dan TNT, maar als ik het tarief bereken van DHL online, krijg ik vier opties, waarvan de goedkoopste bijna 15 euro is? Gaat om een schoenendoos trouwens.. Mmh..
  maandag 24 mei 2010 @ 11:48:33 #221
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81824305
quote:
Op vrijdag 21 mei 2010 13:57 schreef EilandjeOnline het volgende:
20.05.2010: Parcel has been pre-alerted
Wat wil dat zeggen? we zijn een dag verder en alleen dit komt op tracktrace tevoorschijn
Dat het pakje is voorgemeld maar nog niet overhandigd is aan bijv. TNT Post
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_81844575
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef Jaytonism het volgende:
Iemand vertelde me dat een pakketje verzenden via DHL goedkoper was dan TNT, maar als ik het tarief bereken van DHL online, krijg ik vier opties, waarvan de goedkoopste bijna 15 euro is? Gaat om een schoenendoos trouwens.. Mmh..
dhl weet k niet maar via gsl of gls is het voor de helft van de TNT-prijs
pas geleden ondervonden, ik hoefde maar 3.75 te betalen voor een pakket
pi_81845925
quote:
Op zondag 23 mei 2010 16:49 schreef Jaytonism het volgende:
DHL (Express) is niet helemaal hetzelfde als de DHLforyou ( http://www.dhlforyou.nl ) dienst.
pi_81864109
Ik heb op 11 mei een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd. Aangezien ik nu (14 dagen later) nog niets gehoord heb, heb ik zojuist even op tracktrace.nl gekeken. Nu staat er het volgende:
Envoi en cours de distribution

Dat betekent neem ik aan dat de brief nog in distributie is en het ergens op een postkantoor ligt te wachten om afgehaald te worden?

Ik had voor 16 mei mijn abonnement op moeten zeggen. Zal dit nu in gevaar komen?
pi_81864521
Hoe zit dat met dagen zoals na dit pinksterweekend? Is de dinsdag van vandaag een maandag? Of telt de TNT dit gewoon weer als een dinsdag en worden alle pakketjes vandaag aangeboden?
pi_81864817
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit dat met dagen zoals na dit pinksterweekend? Is de dinsdag van vandaag een maandag? Of telt de TNT dit gewoon weer als een dinsdag en worden alle pakketjes vandaag aangeboden?
Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.
pi_81875521
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.
Oké. Helaas nog niets gezien.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:29:12 #228
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_81877979
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef MissTT het volgende:
Ik heb op 11 mei een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd. Aangezien ik nu (14 dagen later) nog niets gehoord heb, heb ik zojuist even op tracktrace.nl gekeken. Nu staat er het volgende:
Envoi en cours de distribution

Dat betekent neem ik aan dat de brief nog in distributie is en het ergens op een postkantoor ligt te wachten om afgehaald te worden?

Ik had voor 16 mei mijn abonnement op moeten zeggen. Zal dit nu in gevaar komen?
Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafone
Door problemen met hen heb ik 3 (!!) aangetekende brieven verstuurd. Deze hebben ze NOOIT aangenomen....
Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie moeten inschakelen. Gelukkig mijn gelijk gekregen maar Vodafone is HEEL erg laks in het aannemen van aangetekende poststukken. Bewaar kopieën van je brieven met de verzendbewijzen óók gewoon thuis voor als het ooit tot een zaak bij de Geschillencommissie moet komen!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:35:16 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81878295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef MelanieA het volgende:

[..]

Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafone
Door problemen met hen heb ik 3 (!!) aangetekende brieven verstuurd. Deze hebben ze NOOIT aangenomen....
Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie moeten inschakelen. Gelukkig mijn gelijk gekregen maar Vodafone is HEEL erg laks in het aannemen van aangetekende poststukken. Bewaar kopieën van je brieven met de verzendbewijzen óók gewoon thuis voor als het ooit tot een zaak bij de Geschillencommissie moet komen!!
Ooit problemen met Vodafone gehad. Toen een brief naar Vodafone Special Services gestuurd en kreeg een super oplossing.
Probeer dat maar eens!
pi_82275597
Hallo Mensen,

Aangezien ik hier nieuw ben en ik toch een vraag heb zou ik deze graag willen stellen.

Mijn pakket is 26 Mei 2010 in Nederland aangekomen vervolgens is hij verwerkt in het systeem toen stond er dit:

In sortering
26.05.2010:
Ontvangen in land van bestemming

Vervolgens werd de status geupdate naar het volgend:

In dustributie
26.05.2010:
Vrijgegeven door douane

Vervolgens is het pakket terug gegaan naar:

In collectie
26.05.2010:
Zending is voorgemeld

Nu is mijn vraag dus.. wat is hier aan de hand.. Misschien dat er hier mensen zijn die meer weten over wat dit inhoud.
Het staat hier nu al 8 dagen op Zending is voorgemeld...
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

Graag hoor ik meer van jullie!

Mvg,

Timothy
  maandag 7 juni 2010 @ 09:04:03 #231
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_82429835
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als je gebruik maakt van DHL For You wordt er, zo is mijn ervaring, meestal bezorgd door SelektVracht. Dus of dat nou een verbetering is? Ik heb al meegemaakt dat zo'n chauffeur mijn pakjes openmaakte en de inhoud los door de bus propte, om het maar kwijt te raken.

Ook heeft Selektvracht de leuke gewoonte om je pakje na een aantal afleverpogingen retour afzender te sturen, tenzij je ze belt om een afspraak te maken. Dan kun je het pakje zelf bij hun gaan ophalen bij hun loods in the middle of nowhere. Spaansepolder, ofzo. Maar dat telefoonnnummer op hun kaartje geeft constant de in gesprek-toon (hoorn naast de haak gelegd?). Als er al eens iemand opneemt word je zeer onbeschoft te woord gestaan.

Nu moet ik toegeven dat TNT Pakketservice ook de nodige steken laat vallen: zeker sinds TNT het heeft uitbesteed aan allerhande lokale koeriersbedrijfjes of wie dan ook, als je maar een witte bestelbus hebt, is de kwaliteit daar ook gierend achteruit gegaan. Maar zo zout als met Selektvracht heb ik het nog nooit gegeten, alleen GLS is nog erger.
SelectVracht is een k*tbedrijf. Jaren geleden werkte ik op een opleidingscentrum en de boeken werden via die idioten verstuurd. De klachten die ik heb gehad.... Gewoon een pakketje over de schutting geflikkerd in de regen of héél onbeschofte bezorgers... Hun T&T systeem was toen (en ik geloof niet echt dat dát ooit veranderd is) zwaar klote. Úren heb ik met die knakkers aan de telefoon gehangen om klachten door te geven, uitzoeken waar een pakketje in godesnaam gebleven was.... nee, ik hoop daar nooit meer mee te maken te hebben...
pi_82482174
Even een vraagje... Ik woon in een appartement op de eerste verdieping, en mijn bestelde pakketten zijn hier tot zover altijd netjes persoonlijk afgegeven. Maar de laatste tijd komt het steeds vaker voor dat de bezorger wel beneden aanbelt via de intercom om binnengelaten te worden in het gebouw, zoals altijd, maar in plaats van het daarna persoonlijk af te leveren zet hij het pakketje in de lift, roept naar boven dat het in de lift staat en gaat verder naar de volgende klant.

Kijk, als dat nou eens een enkele keer gebeurt, als hij het bijzonder druk heeft of zo, dan maak ik er helemaal geen punt van... Dan ben ik helemaal niet te beroerd om naar de lift te lopen en het even op te halen. Maar het gebeurt nu steeds vaker, en dat vind ik geen correcte manier van handelen. Je bent er als TNT-bezorger toch zeker verantwoordelijk voor dat zo'n pakket ook daadwerkelijk in handen van de geadresseerde komt?

Ik vind het niet alleen een gebrek aan service, om de ontvanger zelf de deur uit te sturen om het pakket op te halen, maar het geeft ook nog eens gelegenheid tot diefstal. Die lift wordt nogal vaak gebruikt, dus het is niet ondenkbaar dat iemand anders het pakket meeneemt voordat ik bij de lift aangekomen ben. (Door een lichamelijke handicap ben ik nl. wat slecht ter been, waardoor het allemaal wat langer duurt.)
Ik ben dan ook van plan om de bezorger hier de eerstvolgende keer hier (vriendelijk) op aan te spreken, en hem te vragen het voortaan gewoon weer bij mij aan de voordeur af te geven. Dat zal vast geen probleem zijn, maar daar gaat het hier even niet om.

Mijn vraag is nu: Mag dit zomaar, en is een TNT-bezorger niet verplicht om het persoonlijk af te geven?
Het is toch zeker zijn werk - en verantwoordelijkheid - om het gewoon tot aan de deur te brengen, ongeacht of je nu beneden woont of op een verdieping? Of zie ik dat nu verkeerd?
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82483786
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vraag is nu: Mag dit zomaar, en is een TNT-bezorger niet verplicht om het persoonlijk af te geven?
Het is toch zeker zijn werk - en verantwoordelijkheid - om het gewoon tot aan de deur te brengen, ongeacht of je nu beneden woont of op een verdieping? Of zie ik dat nu verkeerd?
Nee, natuurlijk mag dat niet, maar het gebeurt toch.

Waarschijnlijk kijken ze ook wat voor pakketje het is.
Als het een zad-pakket is, heeft het voor de chauffeur niet zoveel gevolgen.

Gewoon even de chauffeur erop aanspreken en dan moet het goedkomen vooral als je zegt dat je slecht ter been bent, daar moet begrip voor zijn.

Ik woon op de 3e etage en mijn tnt -chauffeur komt netjes naar boven.
pi_82965764
Okee, duidelijk. Bedankt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82967940
Vraagje over dubbele bestellingen, want zojuist trof ik in mijn mailbox aan dat een bestelling (van bol.com) is overgedragen aan de pakketservice. Echter geldt dit alleen voor de ene helft van de bestelling! Ik heb 2 seizoenen van een serie op dvd besteld en daarvan is seizoen 7 nu dus netjes en route naar mijn huis maar seizoen 6 stond er niet bij. Terwijl ik die wel al betaald heb en op hetzelfde moment had besteld.

Wordt dit nog later nagezonden? Of moet ik er zelf achteraan omdat het systeem denkt dat de order is verzonden?
  Redactie Frontpage vrijdag 18 juni 2010 @ 10:24:31 #236
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_82968062
Ik denk dat je daarvoor bij Bol moet zijn en niet bij TNT
With four other people
And aliens
pi_83178955
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
pi_83179436
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
Hier komen ze soms om half 8 al langs met die veegmachines en bladblazers enzo. Dus lijkt me wel
pi_83259555
Wat heeft dat met TNT te maken?
pi_83259889
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Ja, dat mag.
pi_83277134
Mmm toch nog even voor de zekerheid na wat gegoogled te hebben en het topic doorgelezen te hebben. Dit is de status:

Status: Zending in distributieproces

En dit is het andere bericht:

24.06.2010:
Zending is voorgemeld
24.06.2010:
25.06.2010:

Het afleveradres is op mijn werk, aangezien ik vanuit ging dat het vandaag wel zou lukken, morgen ben ik hier uiteraard niet. Is er nog een kans dat hij vandaag geleverd wordt of is het pech hebben? Zou ik overigens een kans maken als ik nu zou bellen naar TNT om voor morgen een ander afleveradres zou doorgeven? Nee zeker?

lol, ongeveer 1minuut nadat ik op invoeren drukte stond de beste man voor de deur!

[ Bericht 6% gewijzigd door inXs op 25-06-2010 11:29:30 ]
pi_83283123
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef inXs het volgende:

lol, ongeveer 1minuut nadat ik op invoeren drukte stond de beste man voor de deur!

TNT leest mee, wat een service
pi_83494464

Let op: uw aangetekende stukken naar het buitenland kunt u momenteel nog niet traceren via www.tracktrace.nl :S

edit:Hijs aangekomen

[ Bericht 5% gewijzigd door apij4125 op 30-06-2010 19:16:59 (Hijs aangekomen) ]
黑人
pi_84276368
Hey,
Ik heb gister rond 20.00 uur een pakketje besteld bij bol.com (ipod Touch & Assassin's creed II)
Allebei producten geven aan "Vandaag besteld voor 21.30, morgen in huis"
Het 3S nummer geeft aan dat de zending is voorgemeld.
Verder niks.
Wanneer kan ik mijn pakje verwachten? ik heb het eigenlijk vandaag al nodig...

Wanna play? Let's fight!
Xbox 360 gamer
pi_84276435
Bol.com kan als winkel roepen wat ze willen, het is uiteindelijk TNT die er voor zorgt of het die dag nog wordt bezorgd of niet. Denk niet dat je m vandaag krijgt.
pi_84276559
Ok, bedankt.
Wanna play? Let's fight!
Xbox 360 gamer
pi_84554070
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"

komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:04:40 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84598431
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef UncleSam het volgende:
Bol.com kan als winkel roepen wat ze willen, het is uiteindelijk TNT die er voor zorgt of het die dag nog wordt bezorgd of niet. Denk niet dat je m vandaag krijgt.
Voormelden -- Dat kan BOL zelf doen net als ieder andere grote webwinkel die elektronisch de frankering laten doen. Het pakket hoeft dan nog niet overgedragen zijn aan TNT.

@ OldJeller
Chauffeur komt dan die dag aan, soms hebben ze vertraging maar dan kan je dat vanzelf zien.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:39:56 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85057328
Voor een zeker pakket (dus geen aangetekend pakket) mag alleen de ontvanger daarvoor tekenen of ook een huisgenoot ?
pi_85063010
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef Klonk het volgende:
Voor een zeker pakket (dus geen aangetekend pakket) mag alleen de ontvanger daarvoor tekenen of ook een huisgenoot ?
Volgens mij ook een huisgenoot...
pi_85145887
Een zekerpakket mag iedereen van 18 jaar of ouder die op dat adres aanwezig is aannemen en een handtekening plaatsen. Het staat gelijk aan een HVO (handtekening voor ontvangst) alleen is er dan extra betaald voor verzekering.

Dus je moeder, de schoonmaakster of de stucadoor, wie ook de deur open doet mag het pakket aannemen.
pi_85145980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef OldJeller het volgende:
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"

komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
Dan komt hij het die dag afleveren. En anders noemen we dat bij TNT verzuip, dus niet aangeboden en daar wordt zeer moeilijk over gedaan door TNT.
pi_85154670
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?

2.20 ofzo?
pi_85155083
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Jaytonism het volgende:
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?

2.20 ofzo?
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/
pi_85157738
Bedankt, got it.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:47:49 #256
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85218398
Even een vraagje, er is in principe een pakje naar mij onderweg, maar die is een beetje kwijtgeraakt :')

Afzender gaat vandaag een onderzoek in laten stellen bij TNT maar ik ben erg nieuwsgierig hoe dat nu werkt, hoelang zoiets duurt enzo :)
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:37:13 #257
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_85383993
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter :P) kunnen vragen.

Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:

Kan ik het vandaag nog verwachten? :D
pi_85394121
Ik heb even een vraagje ivm TNT:

Op 05/08 heb ik iets bestel op bol.com en betaald via VISA. Aangezien ik in België woon, moest ik 2 tot 4 dagen geduld hebben.
De volgende dag krijg ik een mailtje met mijn bestelstatus en zo'n code voor het Track en Trace systeem van TNT.
Ik klik daar op, ik kies 'Internationaal' en voer de code in en dan krijg ik zo de gegevens van mijn pakketje (afzender, mijn adres,...).

In de eerste kolom staat er dan:

In Collectie
06.08.2010: Zending is voorgemeld

En nu, 12 dagen later, staat dat er dus nog altijd.

Is het dan al verzonden door bol.com of waar zou het probleem zich ergens situeren?
pi_85394236
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.

Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.

Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.

Maar beter bel je Bol ff.
pi_85394353
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.

Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.

Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
pi_85395502
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Conflict het volgende:
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.

Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.

Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.

Maar beter bel je Bol ff.
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden

Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten |:(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:34:34 #262
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85396279
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.

[ afbeelding ]
dank je voor de tip, speciaal hiervoor een twitter aangemaakt :D

best lastig om er achter te komen dat je met @ een berichtje aan iemand stuurt _O-
pi_85398271
:Z
I'd like to make myself believe.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:31:14 #264
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_85398560
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.

Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
Nou dat staat er nu vanaf 12: Chauffeur onderweg :D!
Ik ben net terug van werk en gelukkig is het nog niet afgeleverd (of de track&trace is niet geüpdate en de bezorger was zo lame geen briefje in m'n brievenbus te doen)

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef Kielse het volgende:

[..]

Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden

Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten |:(
Nog een keer mailen/bellen of beide. Ze houden zich zo namelijk niet aan hun belofte (besteld voor *tijd* volgende dag in huis! Twee dagen ok, maar TWAALF!?!) En dat mogen ze weten ook, plus daar moeten ze mijns inziens een vergoeding voor geven. Natuurlijk proberen ze eerst de klant af te tasten, als jij 1 september ok vindt gaan zij niet beter hun best doen, zo lijkt 't.

---

Pakketten ontvangen! :D *O* :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Zoheetik op 17-08-2010 19:50:58 ]
pi_85504486
Ondertussen is het woordje 'Verzonden' op de bestelstatus van bol.com onderlijn en als je er met de muis overgaat dan krijg ik zo'n tekstvakje met als tekst: "U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg".

Ik heb een nieuwe mail gestuurd naar bol.com en ik kreeg weer eenzelfde standaardbericht terug:
----------------------------------
Geachte heer *********

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 augustus 2010.

De levertijd van bestellingen voor een adres in het buitenland is langer dan de bij het artikel vermelde levertijd op de site.

Een overzicht van de verzendkosten en bezorgtijden naar verschillende internationale bestemmingen vindt u op onze site. Op de homepage kiest u bovenin voor ‘Klantenservice’. Onder ‘Aflevering van uw bestelling’ kiest u voor ‘Een bestelling voor een buitenlands adres’.

Wanneer een bestelling met een buitenlands afleveradres hinder ondervindt tijdens het bezorgproces, kan er vertraging ontstaan. Soms zelfs enkele weken. Helaas heeft bol.com hier geen invloed op. Uit ervaring blijkt dat een dergelijke bestelling meestal alsnog bezorgd wordt.

Wij vragen u daarom vriendelijk om geduld. Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robby Capello
-------------------------------

Met zo'n antwoord ben ik natuurlijk weer niets he |:( :( .
Op andere fora waren er nog Belgen bij wie 'Verzending is voorgemeld' lang bleef staan (4 a 5 dagen), maar de meesten hebben ondertussen wel al hun pakketje ontvangen.

Wat een klotebedrijf zeg
pi_85505291
Ik heb even een vraagje. Ik verwacht dus voor mijzelf een pakketje, maar omdat het een telefonie abonnement is staat het op de naam van mijn moeder. Het is een ' Verhoogd Aansprakelijk Zending '.

Mijn moeder is nu niet thuis, mag ik zelf wel het pakketje aannemen?
pi_85508357
Ja.
pi_85533136
Pakketje in de middag gewoon aangenomen, werd gewoon gevraagd naar een handtekening, welke dat is boeide niet :P
pi_85533158
Ik zei het je. :D
pi_85675596
Iemand naar wie ik een pakketje heb verstuurd heeft een typfout gemaakt met het doorgeven van de postcode. De rest van de gegevens zijn hetzelfde, en er staan afzendergegevens op het pakket.

Heeft iemand hier ervaring mee, gaat dit goedkomen (pakket bij ontvanger, of bij mij)? Ik zou het graag goed af willen ronden, heb daarom ook even een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar misschien heb ik via Fok sneller een antwoord. ^O^
pi_86004847
Als er in de kolom afgeleverd "Zending afgeleverd op bestemmingsadres" staat, terwijl ik thuis niets heb gekregen, mag ik dan ervanuit gaan dat iemand anders mijn pakketje heeft ontvangen?

Ik ben de hele dag thuis geweest en niemand heeft aangebeld, ook niets in de brievenbus, zelfs geen kaartje dat ze morgen zouden terugkomen...
pi_86061617
Dit staat er bij het Belgische Trackntrace systeem:

Status van zending 3SBQCG22******
Datum Status Van De Zending
01/09/2010 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
01/09/2010 Zending werd gesorteerd
01/09/2010 Zending gescand op reg. distributievestiging
01/09/2010 De chauffeur is onderweg
01/09/2010 Zending is afgeleverd bij bestemmeling

Dan kan ik toch besluiten dat TNT mijn pakketje gewoon bij iemand anders heeft afgeleverd? Kan ik ook niet opzoeken wie er heeft afgetekend?
pi_86197431
Vaker iets besteld via TNT maar dit heb ik nog nooit gehad, misschien iemand van jullie?

Gistermiddag van de afzender een T&T ontvangen en 's avonds stond de status op: Zending is
voorgemeld.

Ik dacht net kijk nog eens en nu ineens:
■Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

Iemand enig idee wat er mogelijk aan de hand is?
pi_86211329
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"

En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
pi_86215703
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"

En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?
Die zijn later open.
pi_86217928
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?
Die zijn later open.
Kiala wat?

Oh, ff gegoogled, dat kende ik nog niet :D Website vind ik erg vaag: hoe werkt het precies? Kan ik pakket laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde kialapunt ipv bij mijn huis? Of gaan alle pakketten eerst naar een centraal Kiala-punt waarvandaan ze worden gedistribueerd naar de kialapunten?
pi_86231966
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Kiala wat?

Oh, ff gegoogled, dat kende ik nog niet :D Website vind ik erg vaag: hoe werkt het precies? Kan ik pakket laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde kialapunt ipv bij mijn huis? Of gaan alle pakketten eerst naar een centraal Kiala-punt waarvandaan ze worden gedistribueerd naar de kialapunten?
Eigen ervaring heb ik niet, maar ik zou bijvoorbeeld mijn pakje kunnen laten verzenden naar een avondwinkel bij mij in de buurt die tot 9 uur 's avonds open is. Dat is per afhaal locatie verschillend.
Dat is al een stuk handiger dan bij het postkantoor ophalen.
Bovendien heb ik niet eens meer een postkantoor in de buurt. ;(
pi_86314176
Ik heb ook een vraag voor TNT Pakketservice. Waarom gooien diverse van jullie geen kennisgeving in de bus bij geen gehoor? En waarom klopt de status van Track & Trace vaak niet?

Ik verwacht een pakje, dat zou gisteren zijn aangeboden, maar geen kng in mijn bus. Vandaag kijk ik weer in m'n bus en wederom niks. Een blik op track en trace leert me dat het pakje zowel gisteren als vandaag vergeefs is aangeboden, en dat het nu op het postkantoor ligt. Ik naar het postkantoor (lees: de sigarettenbalie van de buurtsuper), maar geen pakket te bekennen. Komt toevallig net die subcontractor eraan met een lading pakjes. Dus ik vraag hem meteen of hij toevallig nog een pakje voor mij had. Zegt hij dat dat pas maandag weer wordt aangeboden omdat er een bedrag verschuldigd is (ws. btw bij invoer).

Kijk, als die snuiter nu meteen gisteren een briefje in de bus had gedaan waarop dat stond (zending vergeefs aangeboden, 2e aanbieding op maandag) was mij en dat arme kassameisje een hoop moeite bespaard gebleven.

Dus, lieve chauffeurs, schrijf nou ajb zo'n kennisgeving, ook al heb je haast. Het is wel je werk.
pi_86318592
Mooi dat je je pakketje hebt :). Bij mij staat de trach & trace al de hele dag op "chauffeur is onderweg". Al denk ik niet dat ie vandaag nog komt. :(
pi_86373199
Die beste kerel van TNT is er bij mij altijd tussen 09.00u en 10.00u
Wij wonen in een appartement met 4 jonge stelletjes.
TNT man heeft een sleutel voor de centrale hal en daar legt hij dan onze pakketjes neer.
Als wij er wel zijn drinkt ie altijd een bakkie en dan gaat hij weer verder.

Maar dat Track Trace systeem is bagger geworden.
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_86374438
Goed geregeld.
Als ik iets bestel is de TNT er altijd om 8 uur - half 9, want ik ben een van de eerste huizen op de route.
Lekker handig, want dan hoef ik de rest van de dag niet te wachten.
pi_86462959
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb ook een vraag voor TNT Pakketservice. Waarom gooien diverse van jullie geen kennisgeving in de bus bij geen gehoor? En waarom klopt de status van Track & Trace vaak niet?

Ik verwacht een pakje, dat zou gisteren zijn aangeboden, maar geen kng in mijn bus. Vandaag kijk ik weer in m'n bus en wederom niks. Een blik op track en trace leert me dat het pakje zowel gisteren als vandaag vergeefs is aangeboden, en dat het nu op het postkantoor ligt. Ik naar het postkantoor (lees: de sigarettenbalie van de buurtsuper), maar geen pakket te bekennen. Komt toevallig net die subcontractor eraan met een lading pakjes. Dus ik vraag hem meteen of hij toevallig nog een pakje voor mij had. Zegt hij dat dat pas maandag weer wordt aangeboden omdat er een bedrag verschuldigd is (ws. btw bij invoer).

Kijk, als die snuiter nu meteen gisteren een briefje in de bus had gedaan waarop dat stond (zending vergeefs aangeboden, 2e aanbieding op maandag) was mij en dat arme kassameisje een hoop moeite bespaard gebleven.

Dus, lieve chauffeurs, schrijf nou ajb zo'n kennisgeving, ook al heb je haast. Het is wel je werk.
Dat dus, en hoe snel wordt het geupdate? de Track en trace dan, want ik ben al de hele middag thuis, en mijn vriend was vanaf half 1 thuis ofzo, en er ligt geen briefje in de bus, maar er stond net wel ineens op dat de 1e poging niet gelukt is. Dus wat dan mogelijk zou zijn is dat het vanochtend is geweest?

Het stomme is dat we het pakketje morgen pas verwachtte, maar nu we zagen van dat het vandaag eik zou komen, zit je er de hele dag op te wachten en dan mis je het -O- (Het is een ps3 :9 )
pi_86547554
Ik krijg een pakket waarvoor getekend moet worden. Ik heb geen brief in de bus gekregen dat ik niet thuis was (ben ook niet thuis geweest, nu wel)

Heb deze meldingen gekregen:

17.09.2010:
Chauffeur is onderweg
17.09.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

Komt hij nu vandaag, morgen of maandag?
pi_86552276
Worden pakketjes/ items van dealextreme wel op zaterdag bezorgd? Of valt dit onder aangetekende post?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_86598421
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Worden pakketjes/ items van dealextreme wel op zaterdag bezorgd? Of valt dit onder aangetekende post?
Aangetekende post wordt niet op zaterdag bezorgd.

Een pakket waar gewoon alleen een handtekening voor gevraagd wordt is niet altijd een aangetekend stuk en wordt dus wel aangeboden op zaterdag.

Het gaat dan puur om zendingen met een sticker zoals hieronder:

Of garantiepost en aangetekend zoals hieronder:

Verder zijn er ook nog andere aangetekende zending, verzekerd en met handtekeningretourkaart, die worden ook niet op zaterdag bezorgd.
pi_86600657
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed geregeld.
Als ik iets bestel is de TNT er altijd om 8 uur - half 9, want ik ben een van de eerste huizen op de route.
Lekker handig, want dan hoef ik de rest van de dag niet te wachten.
Dat is niet verkeerd idd :D
pi_86641396
Godverdomme. Er staat op track and trace dat ik het pakketje moet ophalen maar welke postkantoor ?
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 16:52:12 #288
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86641435
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:51 schreef apij4125 het volgende:
Godverdomme. Er staat op track and trace dat ik het pakketje moet ophalen maar welke postkantoor ?
dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)
pi_86642094
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)
Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 17:10:24 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86642316
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?
TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaag

quote:
Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur. Gaat uw klacht over het verzenden van pakketten? Hiervoor gelden andere tijden: van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

* telefoon (058) 233 33 33
pi_86642439
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaag
[..]

Oke bedankt.
黑人
pi_86644534
Net ff TNT Gebeld ze zeiden dat de brief later aankomt.
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 20:49:47 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86651651
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef apij4125 het volgende:
Net ff TNT Gebeld ze zeiden dat de brief later aankomt.
whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...
pi_86680845
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Klonk het volgende:

[..]

whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...
Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.

Maar een kennisgeving is niet heilig. Het pakket kan je gewoon zonder kennisgeving ophalen op het postkantoor of agentschap. Neem een legitimatiebewijs en bijvoorbeeld een bankafschrift mee waar je adres op vermeld staat, dan krijg je je pakketje gewoon mee.

En waar je jouw pakketje op moet halen is gewoon het meest dichtstbijzijnde postkantoor of agentshap. Er is er een aan jouw postcode gekoppeld, dus als je ooit eerder een pakketje opgehaald hebt weet je waar je moet zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Conflict op 21-09-2010 19:51:08 ]
pi_86707963
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Conflict het volgende:

[..]

Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.

Maar een kennisgeving is niet heilig. Het pakket kan je gewoon zonder kennisgeving ophalen op het postkantoor of agentschap. Neem een legitimatiebewijs en bijvoorbeeld een bankafschrift mee waar je adres op vermeld staat, dan krijg je je pakketje gewoon mee.

En waar je jouw pakketje op moet halen is gewoon het meest dichtstbijzijnde postkantoor of agentshap. Er is er een aan jouw postcode gekoppeld, dus als je ooit eerder een pakketje opgehaald hebt weet je waar je moet zijn.
Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellen }:|
黑人
pi_86724581
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellen }:|
Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.
pi_86808757
Na 4 dagen sturen ze pas de brief op :r
黑人
pi_86848706
waar gaat dit over?
pi_87262064
Selectvracht zowiezo kl0te..
hadden 's een pakketje (klein pakketje van misschien 10x10cm) over de schutting bij m'n werk gegooid.
stelletje slimmerts, zaten toevallig wel 23 sims in. gelukkig was het net gestopt met regenen, maar was hier NIET blij mee. Wel een piepklein papiertje in mijn postvak: over de schutting. Lekker dan ... bijna kilometer schutting aflopen in de regen.
Was nog aangetekend verstuurd ook...
pi_87263153
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.
Dat vind ik altijd wel frappant ja, dat de verzender altijd tegen de klant zegt dat ze bij de bezorgende partij moeten zijn.

Nee nitwits, ík betaal júllie om een pakketje bij mij thuis te krijgen, hoe jullie dat doen zal me jeuken maar als het mis gaat kom ik dus bij júllie verhaal halen en dan mogen júllie het verder lekker uitvechten met de partij die je ingehuurd hebt :(
pi_87264710
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 21:09 schreef weet_ff_nie het volgende:

stelletje slimmerts, zaten toevallig wel 23 sims in.

Sims? Als in simpoppetjes?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')