Dan komt hij het die dag afleveren. En anders noemen we dat bij TNT verzuip, dus niet aangeboden en daar wordt zeer moeilijk over gedaan door TNT.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef OldJeller het volgende:
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"
komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Jaytonism het volgende:
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?
2.20 ofzo?
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter) kunnen vragen.
Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Kan ik het vandaag nog verwachten?
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzondenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Conflict het volgende:
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.
Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.
Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.
Maar beter bel je Bol ff.
dank je voor de tip, speciaal hiervoor een twitter aangemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter) kunnen vragen.
Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Kan ik het vandaag nog verwachten?
Nou dat staat er nu vanaf 12: Chauffeur onderwegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.
Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
Nog een keer mailen/bellen of beide. Ze houden zich zo namelijk niet aan hun belofte (besteld voor *tijd* volgende dag in huis! Twee dagen ok, maar TWAALF!?!) En dat mogen ze weten ook, plus daar moeten ze mijns inziens een vergoeding voor geven. Natuurlijk proberen ze eerst de klant af te tasten, als jij 1 september ok vindt gaan zij niet beter hun best doen, zo lijkt 't.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef Kielse het volgende:
[..]
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden
Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten
Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"
En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |