abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_85145887
Een zekerpakket mag iedereen van 18 jaar of ouder die op dat adres aanwezig is aannemen en een handtekening plaatsen. Het staat gelijk aan een HVO (handtekening voor ontvangst) alleen is er dan extra betaald voor verzekering.

Dus je moeder, de schoonmaakster of de stucadoor, wie ook de deur open doet mag het pakket aannemen.
pi_85145980
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef OldJeller het volgende:
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"

komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
Dan komt hij het die dag afleveren. En anders noemen we dat bij TNT verzuip, dus niet aangeboden en daar wordt zeer moeilijk over gedaan door TNT.
pi_85154670
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?

2.20 ofzo?
pi_85155083
quote:
Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Jaytonism het volgende:
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?

2.20 ofzo?
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_85157738
Bedankt, got it.
  vrijdag 13 augustus 2010 @ 07:47:49 #256
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85218398
Even een vraagje, er is in principe een pakje naar mij onderweg, maar die is een beetje kwijtgeraakt :')

Afzender gaat vandaag een onderzoek in laten stellen bij TNT maar ik ben erg nieuwsgierig hoe dat nu werkt, hoelang zoiets duurt enzo :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 10:37:13 #257
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_85383993
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter :P) kunnen vragen.

Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:

Kan ik het vandaag nog verwachten? :D
pi_85394121
Ik heb even een vraagje ivm TNT:

Op 05/08 heb ik iets bestel op bol.com en betaald via VISA. Aangezien ik in België woon, moest ik 2 tot 4 dagen geduld hebben.
De volgende dag krijg ik een mailtje met mijn bestelstatus en zo'n code voor het Track en Trace systeem van TNT.
Ik klik daar op, ik kies 'Internationaal' en voer de code in en dan krijg ik zo de gegevens van mijn pakketje (afzender, mijn adres,...).

In de eerste kolom staat er dan:

In Collectie
06.08.2010: Zending is voorgemeld

En nu, 12 dagen later, staat dat er dus nog altijd.

Is het dan al verzonden door bol.com of waar zou het probleem zich ergens situeren?
pi_85394236
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.

Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.

Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.

Maar beter bel je Bol ff.
pi_85394353
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.

Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.

Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
pi_85395502
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Conflict het volgende:
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.

Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.

Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.

Maar beter bel je Bol ff.
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden

Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten |:(
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 15:34:34 #262
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85396279
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.

[ afbeelding ]
dank je voor de tip, speciaal hiervoor een twitter aangemaakt :D

best lastig om er achter te komen dat je met @ een berichtje aan iemand stuurt _O-
pi_85398271
:Z
I'd like to make myself believe.
  dinsdag 17 augustus 2010 @ 16:31:14 #264
306609 Zoheetik
Zo heet ik dus.
pi_85398560
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Conflict het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.

Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
Nou dat staat er nu vanaf 12: Chauffeur onderweg :D!
Ik ben net terug van werk en gelukkig is het nog niet afgeleverd (of de track&trace is niet geüpdate en de bezorger was zo lame geen briefje in m'n brievenbus te doen)

quote:
Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef Kielse het volgende:

[..]

Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden

Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten |:(
Nog een keer mailen/bellen of beide. Ze houden zich zo namelijk niet aan hun belofte (besteld voor *tijd* volgende dag in huis! Twee dagen ok, maar TWAALF!?!) En dat mogen ze weten ook, plus daar moeten ze mijns inziens een vergoeding voor geven. Natuurlijk proberen ze eerst de klant af te tasten, als jij 1 september ok vindt gaan zij niet beter hun best doen, zo lijkt 't.

---

Pakketten ontvangen! :D *O* :D

[ Bericht 22% gewijzigd door Zoheetik op 17-08-2010 19:50:58 ]
pi_85504486
Ondertussen is het woordje 'Verzonden' op de bestelstatus van bol.com onderlijn en als je er met de muis overgaat dan krijg ik zo'n tekstvakje met als tekst: "U heeft het artikel ontvangen of het is naar u onderweg".

Ik heb een nieuwe mail gestuurd naar bol.com en ik kreeg weer eenzelfde standaardbericht terug:
----------------------------------
Geachte heer *********

Hartelijk dank voor uw e-mail van 20 augustus 2010.

De levertijd van bestellingen voor een adres in het buitenland is langer dan de bij het artikel vermelde levertijd op de site.

Een overzicht van de verzendkosten en bezorgtijden naar verschillende internationale bestemmingen vindt u op onze site. Op de homepage kiest u bovenin voor ‘Klantenservice’. Onder ‘Aflevering van uw bestelling’ kiest u voor ‘Een bestelling voor een buitenlands adres’.

Wanneer een bestelling met een buitenlands afleveradres hinder ondervindt tijdens het bezorgproces, kan er vertraging ontstaan. Soms zelfs enkele weken. Helaas heeft bol.com hier geen invloed op. Uit ervaring blijkt dat een dergelijke bestelling meestal alsnog bezorgd wordt.

Wij vragen u daarom vriendelijk om geduld. Indien u uw bestelling op 30 augustus 2010 nog niet in uw bezit heeft, dan kunt u voor een passende oplossing opnieuw contact opnemen met bol.com Klantenservice.

Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geďnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Robby Capello
-------------------------------

Met zo'n antwoord ben ik natuurlijk weer niets he |:( :( .
Op andere fora waren er nog Belgen bij wie 'Verzending is voorgemeld' lang bleef staan (4 a 5 dagen), maar de meesten hebben ondertussen wel al hun pakketje ontvangen.

Wat een klotebedrijf zeg
pi_85505291
Ik heb even een vraagje. Ik verwacht dus voor mijzelf een pakketje, maar omdat het een telefonie abonnement is staat het op de naam van mijn moeder. Het is een ' Verhoogd Aansprakelijk Zending '.

Mijn moeder is nu niet thuis, mag ik zelf wel het pakketje aannemen?
pi_85508357
Ja.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_85533136
Pakketje in de middag gewoon aangenomen, werd gewoon gevraagd naar een handtekening, welke dat is boeide niet :P
pi_85533158
Ik zei het je. :D
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_85675596
Iemand naar wie ik een pakketje heb verstuurd heeft een typfout gemaakt met het doorgeven van de postcode. De rest van de gegevens zijn hetzelfde, en er staan afzendergegevens op het pakket.

Heeft iemand hier ervaring mee, gaat dit goedkomen (pakket bij ontvanger, of bij mij)? Ik zou het graag goed af willen ronden, heb daarom ook even een mailtje gestuurd naar de klantenservice, maar misschien heb ik via Fok sneller een antwoord. ^O^
pi_86004847
Als er in de kolom afgeleverd "Zending afgeleverd op bestemmingsadres" staat, terwijl ik thuis niets heb gekregen, mag ik dan ervanuit gaan dat iemand anders mijn pakketje heeft ontvangen?

Ik ben de hele dag thuis geweest en niemand heeft aangebeld, ook niets in de brievenbus, zelfs geen kaartje dat ze morgen zouden terugkomen...
pi_86061617
Dit staat er bij het Belgische Trackntrace systeem:

Status van zending 3SBQCG22******
Datum Status Van De Zending
01/09/2010 Uw zending is gekend, maar nog niet door ons ontvangen
01/09/2010 Zending werd gesorteerd
01/09/2010 Zending gescand op reg. distributievestiging
01/09/2010 De chauffeur is onderweg
01/09/2010 Zending is afgeleverd bij bestemmeling

Dan kan ik toch besluiten dat TNT mijn pakketje gewoon bij iemand anders heeft afgeleverd? Kan ik ook niet opzoeken wie er heeft afgetekend?
pi_86197431
Vaker iets besteld via TNT maar dit heb ik nog nooit gehad, misschien iemand van jullie?

Gistermiddag van de afzender een T&T ontvangen en 's avonds stond de status op: Zending is
voorgemeld.

Ik dacht net kijk nog eens en nu ineens:
■Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

Iemand enig idee wat er mogelijk aan de hand is?
pi_86211329
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"

En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
pi_86215703
quote:
Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"

En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?
Die zijn later open.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_86217928
quote:
Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:

[..]

Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?
Die zijn later open.
Kiala wat?

Oh, ff gegoogled, dat kende ik nog niet :D Website vind ik erg vaag: hoe werkt het precies? Kan ik pakket laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde kialapunt ipv bij mijn huis? Of gaan alle pakketten eerst naar een centraal Kiala-punt waarvandaan ze worden gedistribueerd naar de kialapunten?
pi_86231966
quote:
Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:

[..]

Kiala wat?

Oh, ff gegoogled, dat kende ik nog niet :D Website vind ik erg vaag: hoe werkt het precies? Kan ik pakket laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde kialapunt ipv bij mijn huis? Of gaan alle pakketten eerst naar een centraal Kiala-punt waarvandaan ze worden gedistribueerd naar de kialapunten?
Eigen ervaring heb ik niet, maar ik zou bijvoorbeeld mijn pakje kunnen laten verzenden naar een avondwinkel bij mij in de buurt die tot 9 uur 's avonds open is. Dat is per afhaal locatie verschillend.
Dat is al een stuk handiger dan bij het postkantoor ophalen.
Bovendien heb ik niet eens meer een postkantoor in de buurt. ;(
pi_86314176
Ik heb ook een vraag voor TNT Pakketservice. Waarom gooien diverse van jullie geen kennisgeving in de bus bij geen gehoor? En waarom klopt de status van Track & Trace vaak niet?

Ik verwacht een pakje, dat zou gisteren zijn aangeboden, maar geen kng in mijn bus. Vandaag kijk ik weer in m'n bus en wederom niks. Een blik op track en trace leert me dat het pakje zowel gisteren als vandaag vergeefs is aangeboden, en dat het nu op het postkantoor ligt. Ik naar het postkantoor (lees: de sigarettenbalie van de buurtsuper), maar geen pakket te bekennen. Komt toevallig net die subcontractor eraan met een lading pakjes. Dus ik vraag hem meteen of hij toevallig nog een pakje voor mij had. Zegt hij dat dat pas maandag weer wordt aangeboden omdat er een bedrag verschuldigd is (ws. btw bij invoer).

Kijk, als die snuiter nu meteen gisteren een briefje in de bus had gedaan waarop dat stond (zending vergeefs aangeboden, 2e aanbieding op maandag) was mij en dat arme kassameisje een hoop moeite bespaard gebleven.

Dus, lieve chauffeurs, schrijf nou ajb zo'n kennisgeving, ook al heb je haast. Het is wel je werk.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_86318592
Mooi dat je je pakketje hebt :). Bij mij staat de trach & trace al de hele dag op "chauffeur is onderweg". Al denk ik niet dat ie vandaag nog komt. :(
pi_86373199
Die beste kerel van TNT is er bij mij altijd tussen 09.00u en 10.00u
Wij wonen in een appartement met 4 jonge stelletjes.
TNT man heeft een sleutel voor de centrale hal en daar legt hij dan onze pakketjes neer.
Als wij er wel zijn drinkt ie altijd een bakkie en dan gaat hij weer verder.

Maar dat Track Trace systeem is bagger geworden.
.
Je kan drie keer vallen, zolang je maar vier keer opstaat!
pi_86374438
Goed geregeld.
Als ik iets bestel is de TNT er altijd om 8 uur - half 9, want ik ben een van de eerste huizen op de route.
Lekker handig, want dan hoef ik de rest van de dag niet te wachten.
pi_86462959
quote:
Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb ook een vraag voor TNT Pakketservice. Waarom gooien diverse van jullie geen kennisgeving in de bus bij geen gehoor? En waarom klopt de status van Track & Trace vaak niet?

Ik verwacht een pakje, dat zou gisteren zijn aangeboden, maar geen kng in mijn bus. Vandaag kijk ik weer in m'n bus en wederom niks. Een blik op track en trace leert me dat het pakje zowel gisteren als vandaag vergeefs is aangeboden, en dat het nu op het postkantoor ligt. Ik naar het postkantoor (lees: de sigarettenbalie van de buurtsuper), maar geen pakket te bekennen. Komt toevallig net die subcontractor eraan met een lading pakjes. Dus ik vraag hem meteen of hij toevallig nog een pakje voor mij had. Zegt hij dat dat pas maandag weer wordt aangeboden omdat er een bedrag verschuldigd is (ws. btw bij invoer).

Kijk, als die snuiter nu meteen gisteren een briefje in de bus had gedaan waarop dat stond (zending vergeefs aangeboden, 2e aanbieding op maandag) was mij en dat arme kassameisje een hoop moeite bespaard gebleven.

Dus, lieve chauffeurs, schrijf nou ajb zo'n kennisgeving, ook al heb je haast. Het is wel je werk.
Dat dus, en hoe snel wordt het geupdate? de Track en trace dan, want ik ben al de hele middag thuis, en mijn vriend was vanaf half 1 thuis ofzo, en er ligt geen briefje in de bus, maar er stond net wel ineens op dat de 1e poging niet gelukt is. Dus wat dan mogelijk zou zijn is dat het vanochtend is geweest?

Het stomme is dat we het pakketje morgen pas verwachtte, maar nu we zagen van dat het vandaag eik zou komen, zit je er de hele dag op te wachten en dan mis je het -O- (Het is een ps3 :9 )
pi_86547554
Ik krijg een pakket waarvoor getekend moet worden. Ik heb geen brief in de bus gekregen dat ik niet thuis was (ben ook niet thuis geweest, nu wel)

Heb deze meldingen gekregen:

17.09.2010:
Chauffeur is onderweg
17.09.2010:
1e afleverpoging niet geslaagd. 2e afleverpoging volgt

Komt hij nu vandaag, morgen of maandag?
pi_86552276
Worden pakketjes/ items van dealextreme wel op zaterdag bezorgd? Of valt dit onder aangetekende post?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{˛
pi_86598421
quote:
Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Worden pakketjes/ items van dealextreme wel op zaterdag bezorgd? Of valt dit onder aangetekende post?
Aangetekende post wordt niet op zaterdag bezorgd.

Een pakket waar gewoon alleen een handtekening voor gevraagd wordt is niet altijd een aangetekend stuk en wordt dus wel aangeboden op zaterdag.

Het gaat dan puur om zendingen met een sticker zoals hieronder:

Of garantiepost en aangetekend zoals hieronder:

Verder zijn er ook nog andere aangetekende zending, verzekerd en met handtekeningretourkaart, die worden ook niet op zaterdag bezorgd.
pi_86600657
quote:
Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed geregeld.
Als ik iets bestel is de TNT er altijd om 8 uur - half 9, want ik ben een van de eerste huizen op de route.
Lekker handig, want dan hoef ik de rest van de dag niet te wachten.
Dat is niet verkeerd idd :D
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_86641396
Godverdomme. Er staat op track and trace dat ik het pakketje moet ophalen maar welke postkantoor ?
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 16:52:12 #288
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86641435
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:51 schreef apij4125 het volgende:
Godverdomme. Er staat op track and trace dat ik het pakketje moet ophalen maar welke postkantoor ?
dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)
pi_86642094
quote:
Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef Klonk het volgende:

[..]

dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)
Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 17:10:24 #290
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86642316
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?
TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaag

quote:
Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur. Gaat uw klacht over het verzenden van pakketten? Hiervoor gelden andere tijden: van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.

* telefoon (058) 233 33 33
pi_86642439
quote:
Op maandag 20 september 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:

[..]

TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaag
[..]

Oke bedankt.
黑人
pi_86644534
Net ff TNT Gebeld ze zeiden dat de brief later aankomt.
黑人
  maandag 20 september 2010 @ 20:49:47 #293
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_86651651
quote:
Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef apij4125 het volgende:
Net ff TNT Gebeld ze zeiden dat de brief later aankomt.
whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...
pi_86680845
quote:
Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Klonk het volgende:

[..]

whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...
Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.

Maar een kennisgeving is niet heilig. Het pakket kan je gewoon zonder kennisgeving ophalen op het postkantoor of agentschap. Neem een legitimatiebewijs en bijvoorbeeld een bankafschrift mee waar je adres op vermeld staat, dan krijg je je pakketje gewoon mee.

En waar je jouw pakketje op moet halen is gewoon het meest dichtstbijzijnde postkantoor of agentshap. Er is er een aan jouw postcode gekoppeld, dus als je ooit eerder een pakketje opgehaald hebt weet je waar je moet zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door Conflict op 21-09-2010 19:51:08 ]
pi_86707963
quote:
Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Conflict het volgende:

[..]

Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.

Maar een kennisgeving is niet heilig. Het pakket kan je gewoon zonder kennisgeving ophalen op het postkantoor of agentschap. Neem een legitimatiebewijs en bijvoorbeeld een bankafschrift mee waar je adres op vermeld staat, dan krijg je je pakketje gewoon mee.

En waar je jouw pakketje op moet halen is gewoon het meest dichtstbijzijnde postkantoor of agentshap. Er is er een aan jouw postcode gekoppeld, dus als je ooit eerder een pakketje opgehaald hebt weet je waar je moet zijn.
Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellen }:|
黑人
pi_86724581
quote:
Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef apij4125 het volgende:

[..]

Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellen }:|
Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.
pi_86808757
Na 4 dagen sturen ze pas de brief op :r
黑人
pi_86848706
waar gaat dit over?
pi_87262064
Selectvracht zowiezo kl0te..
hadden 's een pakketje (klein pakketje van misschien 10x10cm) over de schutting bij m'n werk gegooid.
stelletje slimmerts, zaten toevallig wel 23 sims in. gelukkig was het net gestopt met regenen, maar was hier NIET blij mee. Wel een piepklein papiertje in mijn postvak: over de schutting. Lekker dan ... bijna kilometer schutting aflopen in de regen.
Was nog aangetekend verstuurd ook...
pi_87263153
quote:
Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Conflict het volgende:

[..]

Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.
Dat vind ik altijd wel frappant ja, dat de verzender altijd tegen de klant zegt dat ze bij de bezorgende partij moeten zijn.

Nee nitwits, ík betaal júllie om een pakketje bij mij thuis te krijgen, hoe jullie dat doen zal me jeuken maar als het mis gaat kom ik dus bij júllie verhaal halen en dan mogen júllie het verder lekker uitvechten met de partij die je ingehuurd hebt :(
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')