Dan komt hij het die dag afleveren. En anders noemen we dat bij TNT verzuip, dus niet aangeboden en daar wordt zeer moeilijk over gedaan door TNT.quote:Op dinsdag 27 juli 2010 16:08 schreef OldJeller het volgende:
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"
komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
http://www.tntpost.nl/voorthuis/brieven/tarieven/quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:19 schreef Jaytonism het volgende:
Een Xbox spelletje past wel door de brievenbus toch? Wat betekent dat hij in een bubbeltjesenvelop past, toch? Wat ¤... kost?
2.20 ofzo?
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter) kunnen vragen.
Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Kan ik het vandaag nog verwachten?
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzondenquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:49 schreef Conflict het volgende:
Als ie is voorgemeld is het pakket nog niet verzonden.
Voormelden is gewoon de verzendgegevens klaarmaken en alvast het etiket uitprinten.
Waarschijnlijk is het product niet op voorraad.
Maar beter bel je Bol ff.
dank je voor de tip, speciaal hiervoor een twitter aangemaaktquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 10:37 schreef Zoheetik het volgende:
Ik heb geen idee Klonk.
Misschien zou je het TNTPostWebcare (Twitter) kunnen vragen.
Ik wacht ook al een tijdje op een pakketje... Eerst stond het 3 dagen op "zending voorgemeld". Fout van de afzender dus. Pakketje bestaat uit 3 onderdelen (dus ook 3 barcodes), dus nu ziet Track&Trace er zo uit:
[ afbeelding ]
Kan ik het vandaag nog verwachten?
Nou dat staat er nu vanaf 12: Chauffeur onderwegquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 14:51 schreef Conflict het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het morgen afgeleverd wordt.
Na ongeveer 11 uur in de ochtend wordt er niet meer uitgereden. De chauffeurs zijn al onderweg en zolang er geen storing is had er nu moeten staan dat de chauffeur onderweg is.
Nog een keer mailen/bellen of beide. Ze houden zich zo namelijk niet aan hun belofte (besteld voor *tijd* volgende dag in huis! Twee dagen ok, maar TWAALF!?!) En dat mogen ze weten ook, plus daar moeten ze mijns inziens een vergoeding voor geven. Natuurlijk proberen ze eerst de klant af te tasten, als jij 1 september ok vindt gaan zij niet beter hun best doen, zo lijkt 't.quote:Op dinsdag 17 augustus 2010 15:16 schreef Kielse het volgende:
[..]
Nochtans staat er op de website dat het product wel voorradig is en op bol.com staat er bij status: Verzonden
Ik heb hen enkele dagen geleden gemaild en als ik mijn pakketje op 1 september nog niet heb, dan moest ik hen dat laten weten
Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?quote:Op woensdag 8 september 2010 17:49 schreef AlmightyArjen het volgende:
"Vandaag hebben wij geprobeerd een zending bij u af te leveren...
...
... De zending wordt op de eerstvolgende dag opnieuw op uw adres aangeboden tussen:
12:00 - 18:00"
En dan ben ik wel thuis? Als iemand overdag niet thuis is is de kans groot dat die persoon aan het werk is. Dus bij een tweede bezorging zou TNT altijd s' avonds moeten bezorgen. Dat scheelt behoorlijk in de effectiviteit (en studenten voor in de avond kosten ook minder dan een reguliere postbode...)
Kiala wat?quote:Op woensdag 8 september 2010 19:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had je het pakje niet bij een kialapunt kunnen leveren?
Die zijn later open.
Eigen ervaring heb ik niet, maar ik zou bijvoorbeeld mijn pakje kunnen laten verzenden naar een avondwinkel bij mij in de buurt die tot 9 uur 's avonds open is. Dat is per afhaal locatie verschillend.quote:Op woensdag 8 september 2010 20:34 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Kiala wat?
Oh, ff gegoogled, dat kende ik nog nietWebsite vind ik erg vaag: hoe werkt het precies? Kan ik pakket laten bezorgen bij het dichtsbijzijnde kialapunt ipv bij mijn huis? Of gaan alle pakketten eerst naar een centraal Kiala-punt waarvandaan ze worden gedistribueerd naar de kialapunten?
Dat dus, en hoe snel wordt het geupdate? de Track en trace dan, want ik ben al de hele middag thuis, en mijn vriend was vanaf half 1 thuis ofzo, en er ligt geen briefje in de bus, maar er stond net wel ineens op dat de 1e poging niet gelukt is. Dus wat dan mogelijk zou zijn is dat het vanochtend is geweest?quote:Op zaterdag 11 september 2010 15:05 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Ik heb ook een vraag voor TNT Pakketservice. Waarom gooien diverse van jullie geen kennisgeving in de bus bij geen gehoor? En waarom klopt de status van Track & Trace vaak niet?
Ik verwacht een pakje, dat zou gisteren zijn aangeboden, maar geen kng in mijn bus. Vandaag kijk ik weer in m'n bus en wederom niks. Een blik op track en trace leert me dat het pakje zowel gisteren als vandaag vergeefs is aangeboden, en dat het nu op het postkantoor ligt. Ik naar het postkantoor (lees: de sigarettenbalie van de buurtsuper), maar geen pakket te bekennen. Komt toevallig net die subcontractor eraan met een lading pakjes. Dus ik vraag hem meteen of hij toevallig nog een pakje voor mij had. Zegt hij dat dat pas maandag weer wordt aangeboden omdat er een bedrag verschuldigd is (ws. btw bij invoer).
Kijk, als die snuiter nu meteen gisteren een briefje in de bus had gedaan waarop dat stond (zending vergeefs aangeboden, 2e aanbieding op maandag) was mij en dat arme kassameisje een hoop moeite bespaard gebleven.
Dus, lieve chauffeurs, schrijf nou ajb zo'n kennisgeving, ook al heb je haast. Het is wel je werk.
Aangetekende post wordt niet op zaterdag bezorgd.quote:Op vrijdag 17 september 2010 21:29 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Worden pakketjes/ items van dealextreme wel op zaterdag bezorgd? Of valt dit onder aangetekende post?
Dat is niet verkeerd iddquote:Op maandag 13 september 2010 10:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Goed geregeld.
Als ik iets bestel is de TNT er altijd om 8 uur - half 9, want ik ben een van de eerste huizen op de route.
Lekker handig, want dan hoef ik de rest van de dag niet te wachten.
dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)quote:Op maandag 20 september 2010 16:51 schreef apij4125 het volgende:
Godverdomme. Er staat op track and trace dat ik het pakketje moet ophalen maar welke postkantoor ?
Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?quote:Op maandag 20 september 2010 16:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
dat staat op het briefje wat je in je bus hebt gekregen (dat is de theorie tenminste)
TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaagquote:Op maandag 20 september 2010 17:04 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Jamaar ik heb geen briefje gekregen wat moet ik nu doen?
quote:Onze afdeling Klantenservice is bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.00 – 18.00 uur en zaterdag van 09.00 – 16.00 uur. Gaat uw klacht over het verzenden van pakketten? Hiervoor gelden andere tijden: van maandag t/m vrijdag van 8.30 tot 17.30 uur.
* telefoon (058) 233 33 33
Oke bedankt.quote:Op maandag 20 september 2010 17:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
TNT bellen lijkt me dan de beste oplossing, kan nog net vandaag
[..]
whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...quote:Op maandag 20 september 2010 18:12 schreef apij4125 het volgende:
Net ff TNT Gebeld ze zeiden dat de brief later aankomt.
Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.quote:Op maandag 20 september 2010 20:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
whut, dat briefje hoort de bezorger gewoon gelijk te schrijven, de tering wat zit er een hoop dom volk bij TNT tegenwoordig...
Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellenquote:Op dinsdag 21 september 2010 17:32 schreef Conflict het volgende:
[..]
Soms zijn die briefjes gewoon ineens op en dan wordt er een briefje (kennisgeving) via de post verstuurd.
Maar een kennisgeving is niet heilig. Het pakket kan je gewoon zonder kennisgeving ophalen op het postkantoor of agentschap. Neem een legitimatiebewijs en bijvoorbeeld een bankafschrift mee waar je adres op vermeld staat, dan krijg je je pakketje gewoon mee.
En waar je jouw pakketje op moet halen is gewoon het meest dichtstbijzijnde postkantoor of agentshap. Er is er een aan jouw postcode gekoppeld, dus als je ooit eerder een pakketje opgehaald hebt weet je waar je moet zijn.
Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.quote:Op woensdag 22 september 2010 13:06 schreef apij4125 het volgende:
[..]
Ik zal zo dadelijk even naar de postkantoor gaan en vragen. Maar ik heb ook gebeld naar TNT Ze zeggen ja je moet naar bol bellen doe ik dat zegt ze weer dat ik TNT moet bellen
Dat vind ik altijd wel frappant ja, dat de verzender altijd tegen de klant zegt dat ze bij de bezorgende partij moeten zijn.quote:Op woensdag 22 september 2010 20:15 schreef Conflict het volgende:
[..]
Als je er niet uitkomt dan heb jij iig niks met TNT te maken. Jij hebt je pakket bij bol.com besteld. Het is de keuze van Bol om jouw paket via TNT te versturen en Bol is dus de klant van TNT, jij niet, jij hebt geen overeenkomst met TNT. Leg het probleem bij Bol neer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |