abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81864817
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit dat met dagen zoals na dit pinksterweekend? Is de dinsdag van vandaag een maandag? Of telt de TNT dit gewoon weer als een dinsdag en worden alle pakketjes vandaag aangeboden?
Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_81875521
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Zapato het volgende:

[..]

Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.
Oké. Helaas nog niets gezien.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:29:12 #228
221328 MelanieA
What we think, we become.
pi_81877979
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef MissTT het volgende:
Ik heb op 11 mei een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd. Aangezien ik nu (14 dagen later) nog niets gehoord heb, heb ik zojuist even op tracktrace.nl gekeken. Nu staat er het volgende:
Envoi en cours de distribution

Dat betekent neem ik aan dat de brief nog in distributie is en het ergens op een postkantoor ligt te wachten om afgehaald te worden?

Ik had voor 16 mei mijn abonnement op moeten zeggen. Zal dit nu in gevaar komen?
Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafone
Door problemen met hen heb ik 3 (!!) aangetekende brieven verstuurd. Deze hebben ze NOOIT aangenomen....
Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie moeten inschakelen. Gelukkig mijn gelijk gekregen maar Vodafone is HEEL erg laks in het aannemen van aangetekende poststukken. Bewaar kopieën van je brieven met de verzendbewijzen óók gewoon thuis voor als het ooit tot een zaak bij de Geschillencommissie moet komen!!
We are born and we die. These are certainties. Everything else in between is of our own making; so make it good.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 17:35:16 #229
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_81878295
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef MelanieA het volgende:

[..]

Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafone
Door problemen met hen heb ik 3 (!!) aangetekende brieven verstuurd. Deze hebben ze NOOIT aangenomen....
Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie moeten inschakelen. Gelukkig mijn gelijk gekregen maar Vodafone is HEEL erg laks in het aannemen van aangetekende poststukken. Bewaar kopieën van je brieven met de verzendbewijzen óók gewoon thuis voor als het ooit tot een zaak bij de Geschillencommissie moet komen!!
Ooit problemen met Vodafone gehad. Toen een brief naar Vodafone Special Services gestuurd en kreeg een super oplossing.
Probeer dat maar eens!
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
pi_82275597
Hallo Mensen,

Aangezien ik hier nieuw ben en ik toch een vraag heb zou ik deze graag willen stellen.

Mijn pakket is 26 Mei 2010 in Nederland aangekomen vervolgens is hij verwerkt in het systeem toen stond er dit:

In sortering
26.05.2010:
Ontvangen in land van bestemming

Vervolgens werd de status geupdate naar het volgend:

In dustributie
26.05.2010:
Vrijgegeven door douane

Vervolgens is het pakket terug gegaan naar:

In collectie
26.05.2010:
Zending is voorgemeld

Nu is mijn vraag dus.. wat is hier aan de hand.. Misschien dat er hier mensen zijn die meer weten over wat dit inhoud.
Het staat hier nu al 8 dagen op Zending is voorgemeld...
Wat zou hier aan de hand kunnen zijn?

Graag hoor ik meer van jullie!

Mvg,

Timothy
  maandag 7 juni 2010 @ 09:04:03 #231
92711 hasse8
Semper ad meliora
pi_82429835
quote:
Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Als je gebruik maakt van DHL For You wordt er, zo is mijn ervaring, meestal bezorgd door SelektVracht. Dus of dat nou een verbetering is? Ik heb al meegemaakt dat zo'n chauffeur mijn pakjes openmaakte en de inhoud los door de bus propte, om het maar kwijt te raken.

Ook heeft Selektvracht de leuke gewoonte om je pakje na een aantal afleverpogingen retour afzender te sturen, tenzij je ze belt om een afspraak te maken. Dan kun je het pakje zelf bij hun gaan ophalen bij hun loods in the middle of nowhere. Spaansepolder, ofzo. Maar dat telefoonnnummer op hun kaartje geeft constant de in gesprek-toon (hoorn naast de haak gelegd?). Als er al eens iemand opneemt word je zeer onbeschoft te woord gestaan.

Nu moet ik toegeven dat TNT Pakketservice ook de nodige steken laat vallen: zeker sinds TNT het heeft uitbesteed aan allerhande lokale koeriersbedrijfjes of wie dan ook, als je maar een witte bestelbus hebt, is de kwaliteit daar ook gierend achteruit gegaan. Maar zo zout als met Selektvracht heb ik het nog nooit gegeten, alleen GLS is nog erger.
SelectVracht is een k*tbedrijf. Jaren geleden werkte ik op een opleidingscentrum en de boeken werden via die idioten verstuurd. De klachten die ik heb gehad.... Gewoon een pakketje over de schutting geflikkerd in de regen of héél onbeschofte bezorgers... Hun T&T systeem was toen (en ik geloof niet echt dat dát ooit veranderd is) zwaar klote. Úren heb ik met die knakkers aan de telefoon gehangen om klachten door te geven, uitzoeken waar een pakketje in godesnaam gebleven was.... nee, ik hoop daar nooit meer mee te maken te hebben...
pi_82482174
Even een vraagje... Ik woon in een appartement op de eerste verdieping, en mijn bestelde pakketten zijn hier tot zover altijd netjes persoonlijk afgegeven. Maar de laatste tijd komt het steeds vaker voor dat de bezorger wel beneden aanbelt via de intercom om binnengelaten te worden in het gebouw, zoals altijd, maar in plaats van het daarna persoonlijk af te leveren zet hij het pakketje in de lift, roept naar boven dat het in de lift staat en gaat verder naar de volgende klant.

Kijk, als dat nou eens een enkele keer gebeurt, als hij het bijzonder druk heeft of zo, dan maak ik er helemaal geen punt van... Dan ben ik helemaal niet te beroerd om naar de lift te lopen en het even op te halen. Maar het gebeurt nu steeds vaker, en dat vind ik geen correcte manier van handelen. Je bent er als TNT-bezorger toch zeker verantwoordelijk voor dat zo'n pakket ook daadwerkelijk in handen van de geadresseerde komt?

Ik vind het niet alleen een gebrek aan service, om de ontvanger zelf de deur uit te sturen om het pakket op te halen, maar het geeft ook nog eens gelegenheid tot diefstal. Die lift wordt nogal vaak gebruikt, dus het is niet ondenkbaar dat iemand anders het pakket meeneemt voordat ik bij de lift aangekomen ben. (Door een lichamelijke handicap ben ik nl. wat slecht ter been, waardoor het allemaal wat langer duurt.)
Ik ben dan ook van plan om de bezorger hier de eerstvolgende keer hier (vriendelijk) op aan te spreken, en hem te vragen het voortaan gewoon weer bij mij aan de voordeur af te geven. Dat zal vast geen probleem zijn, maar daar gaat het hier even niet om.

Mijn vraag is nu: Mag dit zomaar, en is een TNT-bezorger niet verplicht om het persoonlijk af te geven?
Het is toch zeker zijn werk - en verantwoordelijkheid - om het gewoon tot aan de deur te brengen, ongeacht of je nu beneden woont of op een verdieping? Of zie ik dat nu verkeerd?
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82483786
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vraag is nu: Mag dit zomaar, en is een TNT-bezorger niet verplicht om het persoonlijk af te geven?
Het is toch zeker zijn werk - en verantwoordelijkheid - om het gewoon tot aan de deur te brengen, ongeacht of je nu beneden woont of op een verdieping? Of zie ik dat nu verkeerd?
Nee, natuurlijk mag dat niet, maar het gebeurt toch.

Waarschijnlijk kijken ze ook wat voor pakketje het is.
Als het een zad-pakket is, heeft het voor de chauffeur niet zoveel gevolgen.

Gewoon even de chauffeur erop aanspreken en dan moet het goedkomen vooral als je zegt dat je slecht ter been bent, daar moet begrip voor zijn.

Ik woon op de 3e etage en mijn tnt -chauffeur komt netjes naar boven.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_82965764
Okee, duidelijk. Bedankt.
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82967940
Vraagje over dubbele bestellingen, want zojuist trof ik in mijn mailbox aan dat een bestelling (van bol.com) is overgedragen aan de pakketservice. Echter geldt dit alleen voor de ene helft van de bestelling! Ik heb 2 seizoenen van een serie op dvd besteld en daarvan is seizoen 7 nu dus netjes en route naar mijn huis maar seizoen 6 stond er niet bij. Terwijl ik die wel al betaald heb en op hetzelfde moment had besteld.

Wordt dit nog later nagezonden? Of moet ik er zelf achteraan omdat het systeem denkt dat de order is verzonden?
  Redactie Frontpage vrijdag 18 juni 2010 @ 10:24:31 #236
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_82968062
Ik denk dat je daarvoor bij Bol moet zijn en niet bij TNT
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_83178955
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
pi_83179436
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
Hier komen ze soms om half 8 al langs met die veegmachines en bladblazers enzo. Dus lijkt me wel
pi_83259555
Wat heeft dat met TNT te maken?
pi_83259889
quote:
Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Ja, dat mag.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_83277134
Mmm toch nog even voor de zekerheid na wat gegoogled te hebben en het topic doorgelezen te hebben. Dit is de status:

Status: Zending in distributieproces

En dit is het andere bericht:

24.06.2010:
Zending is voorgemeld
24.06.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
25.06.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum

Het afleveradres is op mijn werk, aangezien ik vanuit ging dat het vandaag wel zou lukken, morgen ben ik hier uiteraard niet. Is er nog een kans dat hij vandaag geleverd wordt of is het pech hebben? Zou ik overigens een kans maken als ik nu zou bellen naar TNT om voor morgen een ander afleveradres zou doorgeven? Nee zeker?

lol, ongeveer 1minuut nadat ik op invoeren drukte stond de beste man voor de deur!

[ Bericht 6% gewijzigd door inXs op 25-06-2010 11:29:30 ]
pi_83283123
quote:
Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef inXs het volgende:

lol, ongeveer 1minuut nadat ik op invoeren drukte stond de beste man voor de deur!

TNT leest mee, wat een service
pi_83494464
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.

Let op: uw aangetekende stukken naar het buitenland kunt u momenteel nog niet traceren via www.tracktrace.nl :S

edit:Hijs aangekomen

[ Bericht 5% gewijzigd door apij4125 op 30-06-2010 19:16:59 (Hijs aangekomen) ]
黑人
pi_84276368
Hey,
Ik heb gister rond 20.00 uur een pakketje besteld bij bol.com (ipod Touch & Assassin's creed II)
Allebei producten geven aan "Vandaag besteld voor 21.30, morgen in huis"
Het 3S nummer geeft aan dat de zending is voorgemeld.
Verder niks.
Wanneer kan ik mijn pakje verwachten? ik heb het eigenlijk vandaag al nodig...

Wanna play? Let's fight!
Xbox 360 gamer
pi_84276435
Bol.com kan als winkel roepen wat ze willen, het is uiteindelijk TNT die er voor zorgt of het die dag nog wordt bezorgd of niet. Denk niet dat je m vandaag krijgt.
pi_84276559
Ok, bedankt.
Wanna play? Let's fight!
Xbox 360 gamer
pi_84554070
Als er staat in Track & Trace van TNT onder het kopje "In Distributie" staat:
"Chauffeur is onderweg"

komt de chauffeur vandaag dan nog hetgeen afleveren, of kan dat ook morgen worden?
  woensdag 28 juli 2010 @ 19:04:40 #248
225029 Dionysiou
Grieks en trots
pi_84598431
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef UncleSam het volgende:
Bol.com kan als winkel roepen wat ze willen, het is uiteindelijk TNT die er voor zorgt of het die dag nog wordt bezorgd of niet. Denk niet dat je m vandaag krijgt.
Voormelden -- Dat kan BOL zelf doen net als ieder andere grote webwinkel die elektronisch de frankering laten doen. Het pakket hoeft dan nog niet overgedragen zijn aan TNT.

@ OldJeller
Chauffeur komt dan die dag aan, soms hebben ze vertraging maar dan kan je dat vanzelf zien.
[b]Op zaterdag 21 november 2009 00:42 schreef Bravebart het volgende:[/b]
Toch frappant dat zo'n knaapje zich in 1 week zo heeft ingelikt binnen PUB dat hij een verjaardagstopic krijgt.
  maandag 9 augustus 2010 @ 17:39:56 #249
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_85057328
Voor een zeker pakket (dus geen aangetekend pakket) mag alleen de ontvanger daarvoor tekenen of ook een huisgenoot ?
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_85063010
quote:
Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef Klonk het volgende:
Voor een zeker pakket (dus geen aangetekend pakket) mag alleen de ontvanger daarvoor tekenen of ook een huisgenoot ?
Volgens mij ook een huisgenoot...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')