Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hoe zit dat met dagen zoals na dit pinksterweekend? Is de dinsdag van vandaag een maandag? Of telt de TNT dit gewoon weer als een dinsdag en worden alle pakketjes vandaag aangeboden?
Oké. Helaas nog niets gezien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 12:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Op dinsdag worden de pakketjes van maadag ook bezorgd, dus dit zijn geen leuke dagen om te moeten werken.
Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafonequote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:48 schreef MissTT het volgende:
Ik heb op 11 mei een aangetekende brief naar Vodafone gestuurd. Aangezien ik nu (14 dagen later) nog niets gehoord heb, heb ik zojuist even op tracktrace.nl gekeken. Nu staat er het volgende:
Envoi en cours de distribution
Dat betekent neem ik aan dat de brief nog in distributie is en het ergens op een postkantoor ligt te wachten om afgehaald te worden?
Ik had voor 16 mei mijn abonnement op moeten zeggen. Zal dit nu in gevaar komen?
Ooit problemen met Vodafone gehad. Toen een brief naar Vodafone Special Services gestuurd en kreeg een super oplossing.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 17:29 schreef MelanieA het volgende:
[..]
Dit is helaas volgens mij heel normaal voor Vodafone![]()
Door problemen met hen heb ik 3 (!!) aangetekende brieven verstuurd. Deze hebben ze NOOIT aangenomen....
Uiteindelijk heb ik de geschillencommissie moeten inschakelen. Gelukkig mijn gelijk gekregen maar Vodafone is HEEL erg laks in het aannemen van aangetekende poststukken. Bewaar kopieën van je brieven met de verzendbewijzen óók gewoon thuis voor als het ooit tot een zaak bij de Geschillencommissie moet komen!!
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 19:35 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als je gebruik maakt van DHL For You wordt er, zo is mijn ervaring, meestal bezorgd door SelektVracht. Dus of dat nou een verbetering is? Ik heb al meegemaakt dat zo'n chauffeur mijn pakjes openmaakte en de inhoud los door de bus propte, om het maar kwijt te raken.
Ook heeft Selektvracht de leuke gewoonte om je pakje na een aantal afleverpogingen retour afzender te sturen, tenzij je ze belt om een afspraak te maken. Dan kun je het pakje zelf bij hun gaan ophalen bij hun loods in the middle of nowhere. Spaansepolder, ofzo. Maar dat telefoonnnummer op hun kaartje geeft constant de in gesprek-toon (hoorn naast de haak gelegd?). Als er al eens iemand opneemt word je zeer onbeschoft te woord gestaan.
Nu moet ik toegeven dat TNT Pakketservice ook de nodige steken laat vallen: zeker sinds TNT het heeft uitbesteed aan allerhande lokale koeriersbedrijfjes of wie dan ook, als je maar een witte bestelbus hebt, is de kwaliteit daar ook gierend achteruit gegaan. Maar zo zout als met Selektvracht heb ik het nog nooit gegeten, alleen GLS is nog erger.
Nee, natuurlijk mag dat niet, maar het gebeurt toch.quote:Op dinsdag 8 juni 2010 09:16 schreef Scootmobiel het volgende:
Mijn vraag is nu: Mag dit zomaar, en is een TNT-bezorger niet verplicht om het persoonlijk af te geven?
Het is toch zeker zijn werk - en verantwoordelijkheid - om het gewoon tot aan de deur te brengen, ongeacht of je nu beneden woont of op een verdieping? Of zie ik dat nu verkeerd?
Hier komen ze soms om half 8 al langs met die veegmachines en bladblazers enzo. Dus lijkt me welquote:Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
Ja, dat mag.quote:Op woensdag 23 juni 2010 07:48 schreef Marjannn het volgende:
Hoi allemaal, ik heb niet alle pagina's gelezen hoor, maar heb een vraag over het tijdstip van de bezorging. Hier werd afgelopen zaterdagochtend om 8 uur aangebeld, dat vond ik toch wel heel erg vroeg. Mag dit?
quote:Op vrijdag 25 juni 2010 11:09 schreef inXs het volgende:
lol, ongeveer 1minuut nadat ik op invoeren drukte stond de beste man voor de deur!
Voormelden -- Dat kan BOL zelf doen net als ieder andere grote webwinkel die elektronisch de frankering laten doen. Het pakket hoeft dan nog niet overgedragen zijn aan TNT.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:24 schreef UncleSam het volgende:
Bol.com kan als winkel roepen wat ze willen, het is uiteindelijk TNT die er voor zorgt of het die dag nog wordt bezorgd of niet. Denk niet dat je m vandaag krijgt.
Volgens mij ook een huisgenoot...quote:Op maandag 9 augustus 2010 17:39 schreef Klonk het volgende:
Voor een zeker pakket (dus geen aangetekend pakket) mag alleen de ontvanger daarvoor tekenen of ook een huisgenoot ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |