mijn topic loopt nu al beterquote:Op woensdag 21 oktober 2009 18:12 schreef Klonk het volgende:
sorry iets te veel weggehaald
ben je bezorger en wil je lekker kleppen over je werk: Pakketbezorgers Topic (ook Subcontractors)
quote:
Weinig kans, omdat de 1e ploeg al rond 8 uur aan het bezorgen is.quote:Op zondag 1 november 2009 12:22 schreef r3gi3boy het volgende:
Is het mogelijk om TNT maandagochtend te bellen en te vragen of ze een aangetekend pakket dat naar mij op weg is, op een ander adres willen afleveren? Ik ben nl. maandag en dinsdag niet thuis en ik wil m'n pakket eigenlijk maandag al gebruiken
ja maar mijn bezorger is er altijd pas in de namiddag (en dit is vrij accuraat, ik bestel geregeld pakketjes)quote:Op zondag 1 november 2009 12:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Weinig kans, omdat de 1e ploeg al rond 8 uur aan het bezorgen is.
heb m'n pakketje uiteindelijk de volgende ochtend opgehaald bij het lokale postkantoortje. Het was een aangetekende zending die maar 1 keer aangeboden werd. Op het briefje stond dat ik pas ná 13:00 de volgende dat terecht kon, maar in de ochtend lag mijn pakketje al klaar! Jammer alleen dat het product ín het pakketje gebreken vertoonde en terug moet.. :'quote:Op woensdag 4 november 2009 08:08 schreef Ohrpolster. het volgende:
Kan je niet een appeltaart voor de deur neerzetten met een briefje met het andere adres erbij?
Als ik jou was zou ik even de algemene voorwaarden van de webshop lezen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef r3gi3boy het volgende:
Wanneer een webshop een ondeugdelijk levert en ik moet het pakket terugsturen naar de webshop, wie is er dan verantwoordelijk voor de kosten die hiermee gemaakt worden?
Het lijkt mij dat de webshop deze kosten gewoon aan mij terug moet betalen? Ik heb net 7 euro moeten neerleggen voor het terugsturen van een telefoon die niet goed was!!!! Moet de webshop mij die kosten terugstorten op m'n rekening?
Grmbl...dat hebben zij ook in hun AV staan...quote:Op vrijdag 6 november 2009 02:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik even de algemene voorwaarden van de webshop lezen.
Heb ooit een keer in een vergelijkbare situatie gezeten en zij vonden ook dat ik de verzendkosten moest betalen.
Nu maar hopen dat ze een beetje vort maken en wel deugdelijk spul leveren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef r3gi3boy het volgende:
[..]
Grmbl...dat hebben zij ook in hun AV staan...
Woensdag dusquote:Op maandag 23 november 2009 22:11 schreef Fastmatti het volgende:
Vandaag deze melding
23.11.2009: Zending is voorgemeld
Betekent dit dat het pakketje er morgen is?
Nooit iets van gehoord?quote:Op maandag 7 december 2009 11:43 schreef Fastmatti het volgende:
Even een kleine update. Het pakketje is dus nooit aangekomen, geld is inmiddels teruggestort. Opnieuw besteld bij een andere zaak en een dag later in huis.
Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.quote:
Wel raar, maar toch netjes afgehandeld van Bol.com.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef Twizu het volgende:
Doen de mensen van de pakketdienst vandaag gewoon hun werk ivm sneeuw?
Mijn "record" staat op 22:15....quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De chauffeurs bezorgen tussen 08.00 en rond 21.00 uur.
En op zaterdag tussen 08.00 en rond 18.00 uur.
De OP klopt niet helemaal.
Klopt, ze mochten in december tot 22.00 doorrijden en er zaten wat enthousisastelingen bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn "record" staat op 22:15....
Nee, collegas helpen. Die rammen gewoon 80 ZAD op één stop (gewoon op JA drukken als ie zegt collo niet voor actieve stop) en dan neem ik die meequote:
Ja, wij mogen tot uiterlijk 6 uur rijden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:35 schreef gerbenp het volgende:
TVP
Zou TNT ook nog morgen bezorgen? Heb vandaag 2 pakketjes besteld
Maandag rijden ze pas weer.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Morgen bezorgen ze zeker niet ?
Verwerken ze dan wel, zodat ik het dan zaterdag heb?
Nee en nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Morgen bezorgen ze zeker niet ?
Verwerken ze dan wel, zodat ik het dan zaterdag heb?
Waarschijnlijk heb je net pech dat je tussen de feestdagen zat en dat het pakket niet gelijk is verwerkt. Vrijdag en zaterdag is er namelijk niet gewerkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef LUNASAN het volgende:
Woensdagmiddag rond half 3 is er een Basispakket van Uithuizermeeden naar Hengelo gestuurd. Maar ik heb hem nog steeds niet. Is dit raar of komt ie nog?
Gr.
Ik weet wel dat het lang kan duren omdat er een achterstand bij inklaring is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang de verwerking van een internationaal pakketje (US) duurt als je een formulier hebt gehad waarin je de inhoud en waarde moest opgeven ivm inklaringskosten, nadat je dat formulier hebt opgestuurd? Ik heb dit formulier vorige week teruggestuurd en de USPS track & confirm geeft nog steeds aan dat het pakketje op het inklaringsbureau of bij de douane ligt. Duurt dat altijd zo lang?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |