Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.quote:
Wel raar, maar toch netjes afgehandeld van Bol.com.quote:Op maandag 7 december 2009 20:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Mailtje gestuurd naar Bol.com. Zij dachten net als ik dat het pakketje 'kwijt' is en ook niet meer boven water ging komen. Geld is daarna teruggestort.
Ja.quote:Op dinsdag 22 december 2009 14:16 schreef Twizu het volgende:
Doen de mensen van de pakketdienst vandaag gewoon hun werk ivm sneeuw?
Mijn "record" staat op 22:15....quote:Op zondag 16 augustus 2009 17:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De chauffeurs bezorgen tussen 08.00 en rond 21.00 uur.
En op zaterdag tussen 08.00 en rond 18.00 uur.
De OP klopt niet helemaal.
Klopt, ze mochten in december tot 22.00 doorrijden en er zaten wat enthousisastelingen bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 10:04 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Mijn "record" staat op 22:15....
Nee, collegas helpen. Die rammen gewoon 80 ZAD op één stop (gewoon op JA drukken als ie zegt collo niet voor actieve stop) en dan neem ik die meequote:
Ja, wij mogen tot uiterlijk 6 uur rijden.quote:Op woensdag 30 december 2009 11:35 schreef gerbenp het volgende:
TVP
Zou TNT ook nog morgen bezorgen? Heb vandaag 2 pakketjes besteld
Maandag rijden ze pas weer.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Morgen bezorgen ze zeker niet ?
Verwerken ze dan wel, zodat ik het dan zaterdag heb?
Nee en nee.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:46 schreef Repeat het volgende:
Morgen bezorgen ze zeker niet ?
Verwerken ze dan wel, zodat ik het dan zaterdag heb?
Waarschijnlijk heb je net pech dat je tussen de feestdagen zat en dat het pakket niet gelijk is verwerkt. Vrijdag en zaterdag is er namelijk niet gewerkt.quote:Op zondag 3 januari 2010 23:49 schreef LUNASAN het volgende:
Woensdagmiddag rond half 3 is er een Basispakket van Uithuizermeeden naar Hengelo gestuurd. Maar ik heb hem nog steeds niet. Is dit raar of komt ie nog?
Gr.
Ik weet wel dat het lang kan duren omdat er een achterstand bij inklaring is.quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:07 schreef -Trinity- het volgende:
Weet iemand toevallig hoe lang de verwerking van een internationaal pakketje (US) duurt als je een formulier hebt gehad waarin je de inhoud en waarde moest opgeven ivm inklaringskosten, nadat je dat formulier hebt opgestuurd? Ik heb dit formulier vorige week teruggestuurd en de USPS track & confirm geeft nog steeds aan dat het pakketje op het inklaringsbureau of bij de douane ligt. Duurt dat altijd zo lang?
Aangetekenden weet ik niet, maar op zaterdag wordt er nooit een kas opgemaakt, dus gaan er ook geen remboursen de deur uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef sjampoeh het volgende:
waarom niet op maandag dan? als ze de rest wegrijden wat van zaterdag is, komt het nieuwe er dan niet bij? balen weer..
Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Begin deze week is er een pakket naar mij verstuurd en ik heb de 3S-code netjes gekregen. Volgens de site van track en trace zou het pakket gisteren aan mij uitgeleverd zijn, maar....
Er was niemand thuis en er lag ook geen briefje dat het pakket bij de buren is afgegeven.
Daarom zojuist de TNT-pakketservice klantenservice gebeld en daar werd ik min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Mederwerkster daar zei letterlijk "als er in het systeem staat dat het pakket is afgeleverd is dat nooit bij de buren. En als er staat dat het is afgeleverd is dat ook zo. We gaan dus ook geen onderzoek instellen. Als het pakket niet boven water komt heeft u pech".
Ok, de zending is inderdaad niet aangetekend verstuurd, dus er valt niet te achterhalen bij wie het afgegeven is.
Heeft iemand een idee hoe ik toch aan mijn pakket zou kunnen komen? Het is namelijk iets ter waarde van ruim 60 euro en dat wil ik toch wel graag terugzien.
Dat is niet een keus die ik heb gemaakt. Ik had bij de verzendmethode aangegeven dat ik het aangetekend verstuurd wilde hebben, maar dat heeft de webshop dus niet gedaan. Zal wel komen door de actie met gratis verzenden, dan willen ze blijkbara geen extra kosten maken.quote:Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturen
pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Chapelle het volgende:
Woensdag heeft iemand een pakket naar mij verstuurd. Alleen ik ben bij mij adresgegevens vergeten de stad door te geven... Heeft tnt genoeg aan naam, straatnaam, huisnummer en postcode? En zou dat pakketje niet nu eens bezorgd moeten zijn, of komt dit door het ontbreken van de plaatsnaam?
Oh okj, thanks!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:37 schreef rednitro het volgende:
[..]
pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)
Ga toch weg man nepmodquote:
Het domme van jou is, dat je eerst dit topic al had gelezen en dan TOCH een nieuwe ging openen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Oh okj, thanks!
[..]
Ga toch weg man nepmod![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Dan was het de eerste keer dat het aangeboden werd. Toen heeft de chauffeur een reden gezien om het pakket niet een tweede keer aan te bieden, maar meteen naar het afhaalkantoor te brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 03:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Zo lees ik het ook, maar dat lijkt me stug... gezien ik een mail kreeg of het pakket al gepost was. Dat zou betekenen dat ie een pakket waar ie met smart op zit te wachten, naar het postkantoor zou sturen om het daar vervolgens weer op te halen.
Klikquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje:
Ik heb gisteren een pakketje ontvangen uit Zweden. De inhoud is echter niet helemaal correct en moet daarom retour afzender! Iemand enig idee hoe dit werkt met retourkosten? Het pakketje past overigens net niet door de brievenbus..
Thanks alvast
Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef Conflict het volgende:
Ja kan wel volgens mij hoor. Dan is de chauffeur gewoon die dag nog een keer langs gegaan. Dat doe ik ook weleens.
Maar dan is je pakket kwijt ofzo. Bel de klantenservice maar ff.
Op bij de buren afleveren van HVO's van bol.com staat trouwens ontslag. Hier wordt nog moeilijker over gedaan dan een aangetekende
Niemand weet wat dit product van TNT is?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Wat is Poste Restante en wat zet ik nu precies op het etiket?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Niemand weet wat dit product van TNT is?
Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Wat is Poste Restante en wat zet ik nu precies op het etiket?
Vrije markt FTW!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.
Wel jammer dat het nummer van Klantenservice 45 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon) kost. Moet je TNT nog geld betalen ook om ze te vragen of ze de problemen (die ze zelf veroorzaakt hebben) willen oplossen.
Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
[..]
Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.
Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers. Wordt eigenlijk niet veel gedaan mee, is iets ouderwets. Tegenwoordig heb je gewoon kialapunten ed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?
Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveldquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers.
Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveld
Kan het wel eens proberen..
geen claim hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme?Poste restante is trouwens ook iets heel ouderwets, wordt ook niet veel gebruik van gemaakt met de huidige kialapunten ed.
Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terechtquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
geen claim hoor. Maar direct afhalen bij postkantoor is fijner vind ik
Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook primaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terecht.
Dat mag nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook prima
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk het bericht '2e bezorgpoging'prima!
Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?
Zo'n formulier met 'waarvoor u zelf dient te tekenen' en dan rechts een sticker die dan op het pakket zit..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineens
En je moet dan een valse handtekening plaatsen.
Afwijking > op verzoek naar postkantoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
Dat is geen tweede bestelling dan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afwijking > op verzoek naar postkantoor.
Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is geen tweede bestelling dan toch?
Ik weet wel hoe de scanner werkt hoor
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.
Lol, en terecht...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef Conflict het volgende:
Ohh ik heb nog en tip:
Je moet nooit postzegels inscannen en dan uitprinten en op een pakket plakken, als ze daar achter komen ben je ineens 14 euro aan strafport lichter
Of je pakket wordt niet bezorgd.
Heb ik vandaag namelijk meegemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |