Aangetekenden weet ik niet, maar op zaterdag wordt er nooit een kas opgemaakt, dus gaan er ook geen remboursen de deur uit.quote:Op maandag 18 januari 2010 08:47 schreef sjampoeh het volgende:
waarom niet op maandag dan? als ze de rest wegrijden wat van zaterdag is, komt het nieuwe er dan niet bij? balen weer..
Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef SummerBreeze het volgende:
Begin deze week is er een pakket naar mij verstuurd en ik heb de 3S-code netjes gekregen. Volgens de site van track en trace zou het pakket gisteren aan mij uitgeleverd zijn, maar....
Er was niemand thuis en er lag ook geen briefje dat het pakket bij de buren is afgegeven.
Daarom zojuist de TNT-pakketservice klantenservice gebeld en daar werd ik min of meer voor leugenaar uitgemaakt. Mederwerkster daar zei letterlijk "als er in het systeem staat dat het pakket is afgeleverd is dat nooit bij de buren. En als er staat dat het is afgeleverd is dat ook zo. We gaan dus ook geen onderzoek instellen. Als het pakket niet boven water komt heeft u pech".
Ok, de zending is inderdaad niet aangetekend verstuurd, dus er valt niet te achterhalen bij wie het afgegeven is.
Heeft iemand een idee hoe ik toch aan mijn pakket zou kunnen komen? Het is namelijk iets ter waarde van ruim 60 euro en dat wil ik toch wel graag terugzien.
Dat is niet een keus die ik heb gemaakt. Ik had bij de verzendmethode aangegeven dat ik het aangetekend verstuurd wilde hebben, maar dat heeft de webshop dus niet gedaan. Zal wel komen door de actie met gratis verzenden, dan willen ze blijkbara geen extra kosten maken.quote:Lekker slim om een pakket met zo'n waarde gewoon als basispakket te versturen
pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 15:13 schreef Chapelle het volgende:
Woensdag heeft iemand een pakket naar mij verstuurd. Alleen ik ben bij mij adresgegevens vergeten de stad door te geven... Heeft tnt genoeg aan naam, straatnaam, huisnummer en postcode? En zou dat pakketje niet nu eens bezorgd moeten zijn, of komt dit door het ontbreken van de plaatsnaam?
Oh okj, thanks!quote:Op zondag 24 januari 2010 01:37 schreef rednitro het volgende:
[..]
pakje komt zelfs met alleen postcode en huisnummer aan (voorbeeld 8853dg 203 is al genoeg)
Ga toch weg man nepmodquote:
Het domme van jou is, dat je eerst dit topic al had gelezen en dan TOCH een nieuwe ging openen.quote:Op zondag 24 januari 2010 18:26 schreef Chapelle het volgende:
[..]
Oh okj, thanks!
[..]
Ga toch weg man nepmod![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hebben jullie me een beetje gemist?
Dan was het de eerste keer dat het aangeboden werd. Toen heeft de chauffeur een reden gezien om het pakket niet een tweede keer aan te bieden, maar meteen naar het afhaalkantoor te brengen.quote:Op donderdag 4 februari 2010 03:32 schreef nachtdier3 het volgende:
Zo lees ik het ook, maar dat lijkt me stug... gezien ik een mail kreeg of het pakket al gepost was. Dat zou betekenen dat ie een pakket waar ie met smart op zit te wachten, naar het postkantoor zou sturen om het daar vervolgens weer op te halen.
Klikquote:Op donderdag 4 februari 2010 10:41 schreef silliegirl het volgende:
Vraagje:
Ik heb gisteren een pakketje ontvangen uit Zweden. De inhoud is echter niet helemaal correct en moet daarom retour afzender! Iemand enig idee hoe dit werkt met retourkosten? Het pakketje past overigens net niet door de brievenbus..
Thanks alvast
Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 14:36 schreef Conflict het volgende:
Ja kan wel volgens mij hoor. Dan is de chauffeur gewoon die dag nog een keer langs gegaan. Dat doe ik ook weleens.
Maar dan is je pakket kwijt ofzo. Bel de klantenservice maar ff.
Op bij de buren afleveren van HVO's van bol.com staat trouwens ontslag. Hier wordt nog moeilijker over gedaan dan een aangetekende
Niemand weet wat dit product van TNT is?quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Wat is Poste Restante en wat zet ik nu precies op het etiket?
quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:11 schreef Peter het volgende:
[..]
Niemand weet wat dit product van TNT is?
Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 18:14 schreef Peter het volgende:
Wat is Poste Restante en wat zet ik nu precies op het etiket?
Vrije markt FTW!quote:Op woensdag 10 februari 2010 16:09 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Klantenservice wist niet waar mijn pakket was, en gaat een onderzoek instellen. Het was een pakket met HVO en er was ook (nog) geen handtekening binnen.
Wel jammer dat het nummer van Klantenservice 45 cent per minuut (plus de kosten voor het gebruik van je mobiele telefoon) kost. Moet je TNT nog geld betalen ook om ze te vragen of ze de problemen (die ze zelf veroorzaakt hebben) willen oplossen.
Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?quote:Op woensdag 10 februari 2010 21:36 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
[..]
Owja ik weet wel wat dat is. Bijvoorbeeld als je een pakketje naar iemand wil verzenden die niet een postadres heeft waar hij post op kan ontvangen. Om toch het pakketje te kunnen ontvangen moet hij naar het postkantoor. Hiervoor moet jij dus het pakketje sturen naar dat postkantoor, zodat hij het daar kan ophalen. Dus op het etiketje het adres van het postkantoor.
Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers. Wordt eigenlijk niet veel gedaan mee, is iets ouderwets. Tegenwoordig heb je gewoon kialapunten ed.quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:48 schreef Peter het volgende:
[..]
Hoe weten ze daar dan wie het mag afhalen? Zet je dat er ook op of hoe?
Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveldquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:54 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah volgens mij iets van "poste restante: Naam+adres postkantoor" en dan daaronder naam ontvanger en weer daaronder afzender. Maar zoiets is bijvoorbeeld handig voor reizigers.
Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme?quote:Op woensdag 10 februari 2010 22:57 schreef Peter het volgende:
[..]
Dat kan ik dus niet invoeren bij een internetshop in het adresveld
Kan het wel eens proberen..
geen claim hoorquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:58 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ow gut heb je weer een claim bij dealextreme?Poste restante is trouwens ook iets heel ouderwets, wordt ook niet veel gebruik van gemaakt met de huidige kialapunten ed.
Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terechtquote:Op woensdag 10 februari 2010 22:59 schreef Peter het volgende:
[..]
geen claim hoor. Maar direct afhalen bij postkantoor is fijner vind ik
Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook primaquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:00 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Nou jah, uiteindelijk komt het toch op het postkantoor terecht.
Dat mag nietquote:Op woensdag 10 februari 2010 23:02 schreef Peter het volgende:
[..]
Mijn bezorger brengt het na 1 poging al daarheen, is ook prima
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.quote:Op donderdag 11 februari 2010 22:47 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik krijg gelijk het bericht '2e bezorgpoging'prima!
Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineensquote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:53 schreef Zapato het volgende:
[..]
Heb je niet zo'n uitzonderingsoptie op je scanner?
Zo'n formulier met 'waarvoor u zelf dient te tekenen' en dan rechts een sticker die dan op het pakket zit..quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:56 schreef Conflict het volgende:
[..]
Huh, ik kan wel een pakket direct naar het PKT brengen, maar da's dan geen tweede bestelling ineens
En je moet dan een valse handtekening plaatsen.
Afwijking > op verzoek naar postkantoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2010 18:06 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe zo'n bezorger dat doet. Ik kan dat niet, dan moet ik toch eerst met het pakket terug naar de vestiging.
Dat is geen tweede bestelling dan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2010 22:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Afwijking > op verzoek naar postkantoor.
Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.quote:Op zaterdag 13 februari 2010 14:38 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is geen tweede bestelling dan toch?
Ik weet wel hoe de scanner werkt hoor
quote:Op zaterdag 13 februari 2010 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fijn dat je weet hoe de scanner werkt, altijd handig.
Lol, en terecht...quote:Op woensdag 24 februari 2010 15:37 schreef Conflict het volgende:
Ohh ik heb nog en tip:
Je moet nooit postzegels inscannen en dan uitprinten en op een pakket plakken, als ze daar achter komen ben je ineens 14 euro aan strafport lichter
Of je pakket wordt niet bezorgd.
Heb ik vandaag namelijk meegemaakt.
Als er niet staat dat je pakket in de afleverroute zit dan krijg je 'm morgen pas.quote:Op vrijdag 26 februari 2010 11:13 schreef rub3n het volgende:
Is de volgende volgorde van statussen normaal?
25.02.2010:
Zending is voorgemeld
25.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
26.02.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
Kan ik hem nu nog gewoon vandaag krijgen? Ik hoop het echt!
Dat moet je vooral in het Pakketservice topic vragen.quote:Op zaterdag 27 februari 2010 21:34 schreef caspergf1 het volgende:
Op maandag t/m zaterdag wordt de post bezorgd bij mensen in de brievenbus.
Van Maandag t/m Vrijdag en Zondag wordt er gelicht.
Klopt dit?
Het is trouwens voor brievenbuspost
Dat systeem loopt gewoon wat achter af en toe, zie ook een paar berichten hierboven.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:20 schreef D-Industries het volgende:
03.03.2010:
Zending is voorgemeld
03.03.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
03.03.2010:
Zending gesorteerd in sorteercentrum
---
Dit staat er sinds gisterenavond. Nu wacht ik op een nieuw bericht dat het eindelijk in distributie proces zit. Kan ik dit bericht nog verwachten na 09:00 sochtends? Zou ook zo makkelijk zijn als ik erbij kon lezen bij welk sorteercentrum mijn pakketje op me staat te wachten, zou ik een beter idee hebben van hoe t ervoor staat.
------
uurtje nadat ik dit bericht schreef stond de koerier al voor de deur. En dat terwijl op de site nog stond dat mijn pakket @ sorteer centrum stond. Ben blij... en ook niet blij.. zat me een partij te vloeken dat me pakket daar nog 'zou staan'.![]()
Klantenservice bellen?quote:Op donderdag 4 maart 2010 12:01 schreef UncleSam het volgende:
Oke even hulp nodig.
Afgelopen vrijdag heb ik een BasisPakket verzonden, een paar uur later thuisgekomen check ik gelijk even de T&T code, maar krijg een error:
Zending(en) niet gevonden. Controleer uw barcode en postcode of probeer het later nog eens.
Ik denk o is vast nog niet verwerkt ofzoiets. Nou een paar dagen later nog eens proberen, maar steeds blijf ik die error krijgen, terwijl de code 100% goed heb overgenomen van het verzendbewijs.
Nu krijg ik gisteren (woensdag) een mail van de bestemming, dat ie het nog niet ontvangen heeft. Normaal zou een pakket wat op vrijdag verzonden is, woensdag toch wel aangekomen zijn...
Wat moet ik nu?
Dat is dus niet zo, die belofte maakt de webshop, bij TNT kan makkelijk een sorteerfout plaatsvinden en dan heb je het pakket wat later.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 12:28 schreef Fredmeister het volgende:
Als het op de site staat voor 9 uur besteld volgende dag in huis ga ik er van uit dat ze het op die manier versturen.
Dat kan.quote:Op maandag 8 maart 2010 16:44 schreef StevanoH het volgende:
Ik heb een vraag over brievenpost, maar dacht ga geen nieuw topic openen
Kan het zijn dat als post vrijdag verstuurd is dat het dinsdags pas komt? want dacht dat vandaag mijn brief zou aankomen die vrijdag verstuurd is rond 5....
Hopelijk kan iemand me meer vertellen
Scheelt toch naar het postkantoor toe gaan. Bij mij doen ze dat ook wel eens, "pakket ligt onder de aanhanger".quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Misstique het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de aflevering van een pakketje?
Gisteren waren we niet thuis en het zou vandaag opnieuw worden aangeboden.
Bij thuiskomst lag de bon in de bus met daarop geschreven waar het pakketje was: in de vuilcontainer.
Zo'n grote grijze kliko, nagenoeg leeg met alleen op de bodem een kattenbakvulling.
En bedankt..
Bahquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:45 schreef Misstique het volgende:
Waar kan ik een klacht indienen over de aflevering van een pakketje?
Gisteren waren we niet thuis en het zou vandaag opnieuw worden aangeboden.
Bij thuiskomst lag de bon in de bus met daarop geschreven waar het pakketje was: in de vuilcontainer.
Zo'n grote grijze kliko, nagenoeg leeg met alleen op de bodem een kattenbakvulling.
En bedankt..
Zelfde kosten als naar een willekeurig ander adres. Verzenden naar een antwoordnummer kost de verzender niets.quote:Op zaterdag 27 maart 2010 23:41 schreef caspergf1 het volgende:
Ik wil wat verzenden naar een Postbus in Nederland.
Op TNT zie ik nergens prijzen? Of is dit gratis?
Ze bezorgen ook 's avonds, maar die wijken zijn zo groot dat als ze 's avonds gaan bezorgen ze niet uit komen met de tijd.quote:Op vrijdag 2 april 2010 15:09 schreef kikoooooo het volgende:
Ze moeten gewoon 'savonds pakketten gaan bezorgen. Overdag slaat toch gewoon nergens op?
Volgens mij kan dit gewoon hoor.quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:23 schreef conradm het volgende:
Jammer dat het bij TNT niet mogelijk is om aan te geven wanneer je je pakket zou willen ontvangen, scheelt ze een hoop werk en een hoop ergernis aan de kant van de ontvanger.
Ook opties als wel/niet bij buren online doorgeven lijkt me erg handig
Dat mailen kun je wel laten hoorquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Bah![]()
http://www.tntpost.nl/voorthuis/klantenservice/klacht/
Of bellen met klantenservice, het telefoonnummer staat op de sit.
Wat ik wel eens heb meegemaakt is dat de postcode niet helemaal juist is gekoppeld aan je code (dus verkeerd is ingetypt bij de TNT balie.)quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:03 schreef l0c4lh0st het volgende:
Eergisteren is er een pakketje verstuurd naar mij.
Maar als ik de tracktrace code invoer + mijn postcode zie ik:
"Shipment(s) not found. Please check your barcode number and postcode or try again later"
Wat moet ik hier nou uit op maken? Dat het pakketje nog op het postkantoor ligt?
Volgens mij heb ik wel meer gezien in topics van WGR dat je dan niet bij TNT, maar bij Selexyz moet zijn?quote:Op dinsdag 13 april 2010 19:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat mailen kun je wel laten hoorEr zou op 6 april een pakje naar mij moeten zijn verstuurd door Selexyz. Tot op de dag van vandaag nog geen pakje gezien, geen briefje in de bus, buren hebben het niet. Volgens Selexyz moest ik eerst bij TNT zijn, gedaan met een mailtje, mailtje belandde doodleuk unsend terug in m'n spambox
Ga morgen wel bellen. Weinig zin in
Oh dat weet ikquote:Op dinsdag 13 april 2010 20:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik wel meer gezien in topics van WGR dat je dan niet bij TNT, maar bij Selexyz moet zijn?
Typisch kastje naar de muur..
quote:Op dinsdag 13 april 2010 21:36 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Oh dat weet ikmaar Selexyz zei eerst bij TNT te checken, en ach, dat doe ik dan maar. Ik weet nu al dat ik bij TNT geen antwoord ga krijgen, want heb niet eens een T&T nummer. Maar dan heb ik het in elk geval geprobeerd. En dán I'm going to give Selexyz Hell
Misschien heeft hij een typfoutje gemaakt bij het doorgeven? Bijv een 0 (nul) als een O (hoofdletter o) geschreven?quote:Op donderdag 29 april 2010 09:58 schreef electronique het volgende:
een verkoper heeft gisteren mijn pakketje verzonden, aangetekend als het goed is, maar als ik dan de track&trace code invul op de site van TNT staat er dat de code niet gevonden is
zit de verkoper me nu te fucken of TNT? want een Track&trace code faken lijkt me niet iets wat een oplichter zou doen
3SRRCB5184691 er zit geen 0 of O inquote:Op donderdag 29 april 2010 12:43 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een typfoutje gemaakt bij het doorgeven? Bijv een 0 (nul) als een O (hoofdletter o) geschreven?
dat vraag ik me ook af, want mijn pakketje zit in afleverroute maar kan ik m dan vandaag nog verwachten?quote:Op donderdag 29 april 2010 23:49 schreef toimoi het volgende:
Wordt er eigenlijk bezorgd op Keuninginnedag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |