abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_73467237
Hoe vaak komen ze langs:
Normale pakjes en rembourspakjes: twee keer
Aangetekende pakjes: een keer

Hoe kom je daarbij?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_73773502
quote:
Op woensdag 12 augustus 2009 08:15 schreef Netsplitter het volgende:
Dat dit nodig is.
Altijd handig om info centraal te hebben toch?
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73777947
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Altijd handig om info centraal te hebben toch?
Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?
pi_73778000
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:

Hoe kom je daarbij?
Dat is gewoon zo.

TNT wil graag zo snel mogelijk van de verantwoordelijk van aangetekende stukken af en deze veilig op het postkantoor hebben.
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?
Wat klopt er niet dan?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:12:06 #30
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778036
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:

Hoe kom je daarbij?
omdat dat gewoon zo is
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_73778157
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef Conflict het volgende:

[..]

Dat is gewoon zo.

TNT wil graag zo snel mogelijk van de verantwoordelijk van aangetekende stukken af en deze veilig op het postkantoor hebben.
[..]

Wat klopt er niet dan?
Nouja, dit bijvoorbeeld:
quote:
Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ehm, aangetekende zendingen worden ook gewoon op zaterdag besteld.
En wat bedoel je met twee keer aanbieden? Twee keer aanbieden op dezelfde dag of twee keer aanbieden voordat je het kunt ophalen bij het postkantoor?
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:21:02 #32
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778212
twee keer aanbieden op verschillende dagen, lijkt me logisch toch en aangetekende stukken word echt niet op zaterdag aangeboden
pi_73778276
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Klonk het volgende:
twee keer aanbieden op verschillende dagen, lijkt me logisch toch en aangetekende stukken word echt niet op zaterdag aangeboden

Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.

En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:26:41 #34
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778338
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.

En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.

sterker nog, afgelopen maandag was er een aangetekend post stuk voor me en ik was niet thuis en dat werd geen tweede keer aangeboden
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:28:28 #35
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778388
quote:
Bezorging op maandag tot en met vrijdag.
bron: http://www.tntpost.nl/voo(...)-sturen/aangetekend/
pi_73778419
quote:

[..]

Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.
quote:
Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_73778439
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef Klonk het volgende:

[..]

doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.

sterker nog, afgelopen maandag was er een aangetekend post stuk voor me en ik was niet thuis en dat werd geen tweede keer aangeboden
Ik ben toch zelf postbode, ik weet toch wat er wel en niet gebeurt en wat ik wel en niet bestel, kom nou man...
Misschien verschilt dat wel per vestiging ofzo, maar dan moet je dat niet als 'algemeen' iets in de OP zetten.
pi_73778475
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.
[..]

Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.
Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.
  zaterdag 17 oktober 2009 @ 14:34:25 #39
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_73778543
bedoel je nou gewoon een hvo-tje ?
pi_73778552
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:31 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.
Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.
pi_73778591
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
bedoel je nou gewoon een hvo-tje ?
Legitimatiezendingen zijn geen hvo'tjes, in de verste verte niet. . Het zijn meestal bankpasjes die alléén aan de geadresseerde uitgereikt mogen worden op vertoon van een geldig legitimatiebewijs. Dus niks "ja maar ik ben zijn vrouw, dan kan ik toch wel tekenen?".
pi_73778600
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.
Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.
pi_73778817
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.
Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.
pi_73778855
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.
Ok, maar dan is de OP ook niet duidelijk wat dat betreft.
pi_73779377
Aangetekende brieven worden wel twee keer aangeboden, maar dat is de post, totaal andere afdeling bij TNT en staat los van pakketservice.

Aangetekende pakketten gaan na een aanbieding direct naar het postkantoor en worden niet op zaterdag geleverd.

Zo is het en niet anders.

En ja, ik ben net thuis van het bezorgen van pakketten voor TNT pakketservice, doe dit nu al meer dan drie jaar fulltime.

Edit:

Garantiepost en aangetekend 1 aanbieding.
Basispakket 2 aanbiedingen.
Zekerpaket en HVO 2 aanbiedingen
EPG 2 aanbiedingen
Rembours 2 aanbiedingen
Legitimatiezendingen kennen we vrijwel niet bij pakketservice

[ Bericht 16% gewijzigd door Conflict op 17-10-2009 15:15:34 ]
pi_73779425
Maar je moet briefpost en pakketpost niet met elkaar vergelijken.
pi_73779528
quote:

[..]

nee
pi_73779602
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:15 schreef LambertoBava het volgende:

[..]

nee
Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.
pi_73780236
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:19 schreef Conflict het volgende:

[..]

Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.
Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.
pi_73781843
quote:
Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.
Wat je net ook al zei, aangetekende is een verzamelnaam

Maar ok, er zit dus duidelijk verschil tussen de postservice en pakketservice.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')