Altijd handig om info centraal te hebben toch?quote:
Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 10:46 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Altijd handig om info centraal te hebben toch?
Dat is gewoon zo.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:
Normale pakjes en rembourspakjes: twee keer
Aangetekende pakjes: een keer
![]()
Hoe kom je daarbij?
Wat klopt er niet dan?quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een centraal topic met informatie waarvan de helft niet klopt?
omdat dat gewoon zo isquote:Op woensdag 7 oktober 2009 20:07 schreef Zapato het volgende:
Hoe vaak komen ze langs:
Normale pakjes en rembourspakjes: twee keer
Aangetekende pakjes: een keer
![]()
Hoe kom je daarbij?
Nouja, dit bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:09 schreef Conflict het volgende:
[..]
Dat is gewoon zo.
TNT wil graag zo snel mogelijk van de verantwoordelijk van aangetekende stukken af en deze veilig op het postkantoor hebben.
[..]
Wat klopt er niet dan?
En wat bedoel je met twee keer aanbieden? Twee keer aanbieden op dezelfde dag of twee keer aanbieden voordat je het kunt ophalen bij het postkantoor?quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 01:19 schreef Saekerhett het volgende:
Ehm, aangetekende zendingen worden ook gewoon op zaterdag besteld.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:21 schreef Klonk het volgende:
twee keer aanbieden op verschillende dagen, lijkt me logisch toch en aangetekende stukken word echt niet op zaterdag aangeboden
doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.
En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
bron: http://www.tntpost.nl/voo(...)-sturen/aangetekend/quote:Bezorging op maandag tot en met vrijdag.
Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Doe nou niet zo eigenwijs man. Ik ben zelf zaterdagmedeweker en heb meer dan genoeg keren aangetekende brieven bezorgd.
Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.quote:En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
Ik ben toch zelf postbode, ik weet toch wat er wel en niet gebeurt en wat ik wel en niet bestel, kom nou man...quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:26 schreef Klonk het volgende:
[..]
doe jij nou niet zo eigenwijs man, ben jarenlang pakketbezorger geweest en aangetekende pakketjes worden niet op zaterdag bezorgd en niet twee keer aangeboden.
sterker nog, afgelopen maandag was er een aangetekend post stuk voor me en ik was niet thuis en dat werd geen tweede keer aangeboden
Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Legitimatiezendingen zeker? Daar wordt een uitzonderning voor gemaakt ja.
[..]
Wederom: alleen legitimatiezendingen, 'gewone' aangetekenden gaan na 1 keer direct naar het postkantoor.
Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:31 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Dan zal dat het zijn dan. Maar zet dat dan in de OP neer (Klonk), dat legitimatiezendingen een uitzondering zijn, dat maakt het wat duidelijker.
Legitimatiezendingen zijn geen hvo'tjes, in de verste verte niet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Klonk het volgende:
bedoel je nou gewoon een hvo-tje ?
Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Technisch gezien zijn legitimatiezendingen gewoon een heel ander product.
Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:36 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Wij noemen het anders gewoon 'aangetekenden', maar dat zal ook wel weer per regio verschillen.
Ok, maar dan is de OP ook niet duidelijk wat dat betreft.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Aangetekenden wordt vaak als verzamelnaam gebruikt voor alles waar een handtekening voor gezet moet worden. Maar het gaat om verschillende soorten producten: garantiepost, aangetekend, legitimatie.
neequote:Op zaterdag 17 oktober 2009 14:24 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En aangetekende brieven worden ook gewoon twee keer aangeboden voordat ze naar het postkantoor gaan.
Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.quote:
Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.quote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:19 schreef Conflict het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mijn aangetekende bankpas wel een kennisgeving dat de postbode de volgende dag nog een keer langs kwam.
Wat je net ook al zei, aangetekende is een verzamelnaamquote:Op zaterdag 17 oktober 2009 15:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Dat is een legitimatiezending, geen aangetekende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |