Whihi.quote:Op donderdag 2 oktober 2008 23:50 schreef Breathtaking het volgende:
Dat jullie niet moe zijn trouwensecht doordeweeks moet ik gewoon op tijd naar bed
Nee, gek. Was op zoek naar een gedichtje van me (wat later mijn eerste post in deze SC bleek te zijnquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:04 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe.Zit je haar posthistory door te nemen?
Ja jij, schavuit.quote:
quote:
*wakker word*quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:03 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Oke als jij het zegt ..
Maar als hij Marvin Gaye aan zet moet je niet zeggen dat ik je niet heb gewaarschuwd.
Schavuit doet me om de een of andere reden denken aan:quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Nee, gek. Was op zoek naar een gedichtje van me (wat later mijn eerste post in deze SC bleek te zijn).
[..]
Ja jij, schavuit.
Omdat stoer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Visplek het volgende:
Waarom is er geen kei gave mega geile OP, oals een echte sc betaamt?
Omdat daar malware in zit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Visplek het volgende:
Waarom is er geen kei gave mega geile OP, zoals een echte sc betaamt?
Jan Pier Tjores en Korneel!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Schavuit doet me om de een of andere reden denken aan:
Al die willen te kaap'ren varen
moeten mannen met baarden zijn
Nee, ik heb een date met m'n vakantieliefde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
*wakker word*
ow wacht, dus jullie 2 hebben een date.
dat word idd keihard ketsen dan
Wat doet zij nog op?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:07 schreef wolvendagen het volgende:
Frechette zegt:
ben je nog wakker?
Ylva zegt:
ja
Frechette zegt:
ik heb trek in kaas
Ylva zegt:
dan ga je het halen
Wachten tot ik haar appelsap naar boven breng terwijl ik aan mijn blokje komijnekaas knabbel.quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:11 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wachten tot ik haar appelsap naar boven breng terwijl ik aan mijn blokje komijnekaas knabbel.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:08 schreef iszinloos het volgende:
Ik zit in dubio....
Zal ik proberen om in correct Nederlands te gaan fokken?
Mijn spelling en grammatica mag wel wat beter.
En ik was van plan een Colloquium Doctum te maken (volgend jaar).![]()
Wacht hoe stop ik dat in een pol?![]()
Btw de sc is weer snel.
hihihi, how gives a fuck ipv who, jij grapjasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:12 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Moet iszinloos proberen in correct nederlands te posten?Ja Nee How gives a fuck?
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
ooh kut dat is wel heel erg ja .quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:13 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
hihihi, how gives a fuck ipv who, jij grapjas
Guess so.quote:
Moeten ze toch ook bij mij?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Je kon het allemaal aanhoren?
Ik weet hetquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:17 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Zou ik niet weten. Weet jij het?
quote:
Lange weg te gaan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:16 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Moet iszinloos proberen in correct nederlands te posten?Ja Nee Ja en ik zal er zelfs mee helpen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zo er moet wel wat nuttigs uitkomen.
quote:
Poll: Is dat zo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef remlof het volgende:
Omg, de minderbedeelden hier zitten weer in een poll-stuip
Daar heb jij seks mee?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het antwoord is: de rode auto onder je raam.
Degene waar een grijze duif op zit.
Wat denk je dat ik doe?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:20 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik hoorde ooit iets en ik wist meteen wat het was, heb zo snel mogelijk oordopjes ingedaan en het volume omhoog.
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.quote:
Nee?quote:
Haha. Werelduitvinding, zo'n mp3 speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Wat denk je dat ik doe?Foo Fighters redden mijn avonden.
KAAS IS OP!
Vienetta!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.
invullenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:16 schreef iszinloos het volgende:
Poll: Moet iszinloos proberen in correct nederlands te posten?Ja Nee Ja en ik zal er zelfs mee helpen!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Zo er moet wel wat nuttigs uitkomen.
Ik ben alleen minderbedeeld in de liefde die je me geeft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:19 schreef remlof het volgende:
Omg, de minderbedeelden hier zitten weer in een poll-stuip
iPod, bitch.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Haha. Werelduitvinding, zo'n mp3 speler.
Easy to pleasequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wat lul je. Ik krijg al een orgasme als ik eraan denk.
Manspersoon.quote:
Wat is dat groene?quote:
Geen vrouwspersonen hoor.quote:
Maar wel een MP 3 speler.quote:
Wtf.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke hamburger gemaakt
Maar lekker is hij wel![]()
![]()
die burger die erop hebt gedaan is dan ook verschikkelijk lekkerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef Japsnars het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb nog nooit zo'n lelijke hamburger gemaakt
Maar lekker is hij wel![]()
![]()
quote:
True that.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen vrouwspersonen hoor.
Jouw hamster, das pas een HOAX.
Ze heeft d'r baard en snor eerst geschoren?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Jouw zusje is helemaal niet zo'n manwijf, wd.
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.quote:
Hahahahahaaaaaaaa.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze heeft d'r baard en snor eerst geschoren?
't was trouwens de BBQ kruiden uitvoeringquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:28 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
die burger die erop hebt gedaan is dan ook verschikkelijk lekker![]()
![]()
Halve boterhamquote:
Rather not.quote:
You should meet her.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
Dus je denkt dat ik dat zeg om hipper over te komen?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Zouden er mensen zijn die (ik ga er even vanuit dat je dit volgende niet doet wd en anders ben ik schoked et appaled!) zeggen dat ze geen mp3speler hebben maar een iPod om zo 'hipper' te klinken?
Die zijn minstens zo erg als mensen zonder iPod die zeggen dat ze een iPod hebben maar gewoon mp3speler bedoelen.
Ligt eraan wat je met iPod bedoelt. Pas de vijfde generatie kan films afspelen. Toevallig.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:29 schreef Fascination het volgende:
quote:
Die van mij wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik had je hè?! Alles van Apple is anders. Ha. Een MP3 speelt geen films af. Toevallig.
Toevallig heb ik er 1 met video functie. Dus iPod.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef IQM het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je met iPod bedoelt. Pas de vijfde generatie kan films afspelen. Toevallig.
Fok en prive gescheiden houdenquote:
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.
Maar het zijn beide computers. En het zijn beide multimediaspelers.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
You should meet her.
[..]
Dus je denkt dat ik dat zeg om hipper over te komen?Een iPod is gewoon geen MP3 omdat een mac ook geen PC is.
Sorryquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
![]()
Als je hem nog een keer post, dan krijg je een ban.
HET IS PAAAATAAAATquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Visplek het volgende:
[..]
Maar het zijn beide computers. En het zijn beide multimediaspelers.
Einde discussie, friet is toch ook geen patat?
of toch wel![]()
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef wolvendagen het volgende:
Een iPod is gewoon geen MP3 omdat een mac ook geen PC is.
Een MP3 is een bestandsformaat. Die kan niks afspelen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).
Ja van creative.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan heb jij een MP3 die niet afkomstig is van Apple (lees: iPod).
Als jij wat zegt over je sekspartner zeg ik wel wat over de mijne.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Fok en prive gescheiden houden![]()
Of wilde jij nog iets kwijt over je prive?
2 jaar terug, dat wel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:32 schreef Fascination het volgende:
[..]
Alhoewel, die ene foto in badkleding wellicht een beetje.
Ik zie echt foto's van haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:33 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Dat plaatje dat d'r zusje net wakker in d'r bed ligt. Met d'r stoner hoofd.
Zo mag ik het horen.quote:
Dat dus. Of noem het een media-speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Maisnon het volgende:
Je hebt niet een MP3, je hebt een mp3-speler. Een iPod is een apparaat om mp3's mee af te spelen. Dus een mp3-speler.
Die foto met die pet is afschuwelijk.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie echt foto's van haar.HIHIHIHI. Op m'n twaalfde was ik ook niet echt vrouwelijk, maar ik ben gay dus dan mag dat.
Moet dat perse hier?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als jij wat zegt over je sekspartner zeg ik wel wat over de mijne.
Dat klinkt niet erg complimenteusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik zie echt foto's van haar.HIHIHIHI. Op m'n twaalfde was ik ook niet echt vrouwelijk, maar ik ben gay dus dan mag dat.
iPod is het merk nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Dat dus. Of noem het een media-speler.
Of noem je je mobiel ook altijd bij z'n merknaam? "Is Klaas thuis? Nee, oh dan bel ik 'm wel even op m'n Nokia!"
Alleen als het een iPhone betreft.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
Of noem je je mobiel ook altijd bij z'n merknaam? "Is Klaas thuis? Nee, oh dan bel ik 'm wel even op m'n Nokia!"
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ik maak ook geen grapje over die foto hoor.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Fascination het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."
Hoe spreek je Nokia nu eigenlijk goed uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef IQM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, dan laat je 4EBE eerst alles in geuren en kleuren vertellen en dan zeg jij: "Ik heb er momenteel geen" of "Het heeft vijf vingers en zit al m'n hele leven aan m'n arm vast."
Ik vind een iPod gewoon anders dan een mp3. Bij mp3 krijg ik zo'n.. Blokker 125mb-ding idee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef iszinloos het volgende:
[..]
Ja van creative.
Sinds wanneer kan alleen een ipod video afspelen?
Of een van de vele andere flauwe grapjes.quote:
Nookia.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe spreek je Nokia nu eigenlijk goed uit?
Nokkia of nooooookia?![]()
Wat een kut-vraag eigenlijk.
De mijne heeft wel haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:37 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Wat verberg je? Is het Zotheid?
Precies, dat is de productnaam.quote:
nou vooruit, je krijgt wel een pluspunt voor het uithoudingsvermogen hoor kbquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:35 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
IPod is wel een merk naam truus.quote:
BUSTED!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind een iPod gewoon anders dan een mp3. Bij mp3 krijg ik zo'n.. Blokker 125mb-ding idee.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:30 schreef Maisnon het volgende:
Zouden er mensen zijn die (ik ga er even vanuit dat je dit volgende niet doet wd en anders ben ik schoked et appaled!) zeggen dat ze geen mp3speler hebben maar een iPod om zo 'hipper' te klinken?
Die zijn minstens zo erg als mensen zonder iPod die zeggen dat ze een iPod hebben maar gewoon mp3speler bedoelen.
Waarom zeggen ze dan in de reclame Nokkia?quote:
iPod is een product van Apple.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef iszinloos het volgende:
[..]
IPod is wel een merk naam truus.![]()
Maar omdat een IPod zogenaamd hip is word de merknaam gebruikt om op te scheppen.
[ afbeelding ]
Aha! Maar dan zeg je dus wel iPod om het beter te laten klinken omdat je er bepaalde associaties bij hebt en je het niet tot het niveau van andere mp3-speler wil verlagen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik vind een iPod gewoon anders dan een mp3. Bij mp3 krijg ik zo'n.. Blokker 125mb-ding idee.
Niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:38 schreef IQM het volgende:
[..]
Of een van de vele andere flauwe grapjes.
Die zie ik niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:36 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die foto met die pet is afschuwelijk.En die foto in bed staat niet op dr hyves.
Ja, en een product van van een fabrikant kan geen merknaam zijn? Wat is Senseo dan? Oh nee, wacht, dat is geen merknaam, want Philips is al een merk.quote:
*zucht*quote:
Tja, ik sport.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:39 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou vooruit, je krijgt wel een pluspunt voor het uithoudingsvermogen hoor kb
Hoofdhaar, bedoelde ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die van Zotheid misschien ook wel.
Het is toch gewoon geen mp3? Het speelt meer af dan mp3 bestanden.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Aha! Maar dan zeg je dus wel iPod om het beter te laten klinken omdat je er bepaalde associaties bij hebt en je het niet tot het niveau van andere mp3-speler wil verlagen!
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Die van Zotheid misschien ook wel.
Turnen FTWquote:
Ik snap je zin niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef iszinloos het volgende:
[..]
*zucht*
Jij noemt ook allen automerken bij het bedrijf dat eigenlijk de eigenaar is ?
Een dvd-speler speelt ook meer af dan dvd's. Dat maakt het niet minder dvd-speler.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen mp3? Het speelt meer af dan mp3 bestanden.
Het is een mp3-speler. En een video-speler. En een...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Het is toch gewoon geen mp3? Het speelt meer af dan mp3 bestanden.
Had ik al verteld dat hij mannelijk is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Oh.
Nou, vertel maar verder dan, hij heeft haar...
Nah, zwemmen meer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Turnen FTW
KNAK!
* Auw mijn rug.
Ja...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Had ik al verteld dat hij mannelijk is?
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef IQM het volgende:
[..]
Een dvd-speler speelt ook meer af dan dvd's. Dat maakt het niet minder dvd-speler.
quote:
Het is een Lexus.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:42 schreef iszinloos het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk een lexus Toyota.
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Het is een mp3-speler. En een video-speler. En een...
Een auto is toch ook een vervoersmiddel? Terwijl je ook naar de radio kan luisteren in de auto. Of kan zitten in een stoel.
Dat ik jouw gedachten niet kan veranderen, weet ik al.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef iszinloos het volgende:
[..]
[..]
Het is een Lexus.
Gebruiken we WD logica is het een toyota.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.
Fundamentalist.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Goed kan je wel allemaal voorbeelden gaan lopen noemen, dat wil mijn gedachte nog niet veranderen dat het geen mp3 is.
Wijs het verschil dan maar aan, waardoor het waardeloos wordtquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:44 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nu worden de voorbeelden wel erg waardeloos.
Yes oooooh heerlijk IQM we smeren onszelf onder met chocoladesaus in een opblaasbaar zwembadje vol heerlijke taarten terwijl we al wijn drinkende als een soort van ode aan Bacchus onze overtuigingen uitschreeuwenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef wolvendagen het volgende:
Maar goed wat jullie willen joh, ik noem het iPod omdat ik er hip en stoer mee wil overkomen.
Dit dusquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:40 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, en een product van van een fabrikant kan geen merknaam zijn? Wat is Senseo dan? Oh nee, wacht, dat is geen merknaam, want Philips is al een merk.
Yeah right.
Nee, ik heb al toegegeven aan je theorie.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:46 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Wijs het verschil dan maar aan, waardoor het waardeloos wordt
Wat geven die Senseo's toch weinig licht tegenwoordig, ik moet ook nog een lamp daarnaast aandoen
Whehehe.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:47 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Yes oooooh heerlijk IQM we smeren onszelf onder met chocoladesaus in een opblaasbaar zwembadje vol heerlijke taarten terwijl we al wijn drinkende als een soort van ode aan Bacchus onze overtuigingen uitschreeuwen
Die yoga en lenigheidsoefeningen kan ik ook wel gebruiken.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:43 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nah, zwemmen meer.Turnen doe ik niet meer echt, wel yoga- en lenigheidsoefeningen.
Nog nooit van gehoord,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
Heb city of ember aan gezet.
Heeft iemand die gezien?
Is het een leuke film?
Dan snap je mijn punt dus niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil nogal graag gelijk hebben, maar dat neemt niet weg dat ik per sé gelijk moet hebbenik hoopte alleen dat je inzag waarom ik het niet géén mp3-speler vind
Ik snap jouw punt ook wel, maar je zei zelf al dat je het geen mp3speler vind omdat je dat persoonlijk ergens anders mee associeert.
Ja een zwembad hier in de stad ook en die is maar 4 baans, aangezien iedereen in de breedte zwemt is dat dus niks.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die yoga en lenigheidsoefeningen kan ik ook wel gebruiken.
Als ik opsta![]()
Ik heb geprobeerd om te zwemmen, maar het zwembad zat te vol om lekker baantjes te trekken.
http://www.imdb.com/title/tt0970411/quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord,
wat voor genre is het?
Yepquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef Fascination het volgende:
Had ik trouwens ook gelijk met m'n uitleg dat Apple de handelsnaam is en iPod het merk?
Ik ken em niet. City of God wel, maar die heb ik nog steeds niet gezienquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:49 schreef iszinloos het volgende:
Heb city of ember aan gezet.
Heeft iemand die gezien?
Is het een leuke film?
Volgens mij wel. Jij vind het geen mp3 speler omdat het meer dan alleen een mp3speler is en dat het het niveau van mp3 speler ontstegen is. En anders snap ik het nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dan snap je mijn punt dus niet.
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:51 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja een zwembad hier in de stad ook en die is maar 4 baans, aangezien iedereen in de breedte zwemt is dat dus niks.Daarom maar naar de andere kant van de stad, daar is het meestal wel te doen, en in het dorp waar mijn ouders wonen, daar is meestal niemand wanneer ik ga en dan kan het lekker in de lengte.
Nu weer over je seksmaatje, of is het meer dan dat?
Download die dan apart. Zo gebeurt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik ken em niet. City of God wel, maar die heb ik nog steeds niet gezienvanwege geen ondertiteling toen we hem gingen kijken en ik spreek helaas geen Portugees
Het is niet een film die ik zou bekijken, denk ik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:52 schreef iszinloos het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0970411/
en wij wilde jullie date toen nog wel regelenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...![]()
Ik ga je net zoveel vertellen als ZH weet:
6,5 jaar een relatie.
En meer weet hij niet.
Dat was geen probleem, als het maar vriendschappelijk isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:55 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
en wij wilde jullie date toen nog wel regelen
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Jij vind het geen mp3 speler omdat het meer dan alleen een mp3speler is en dat het het niveau van mp3 speler ontstegen is. En anders snap ik het niet
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?
''gelijk geven'' als je het er niet mee eens bent, lekker kansloos weerquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De enige baan die hier vrij was, is onder de springplank...![]()
Ik ga je net zoveel vertellen als ZH weet:
6,5 jaar een relatie.
En meer weet hij niet.
ik ondervind hetzelfde probleem mijn waarde (of je zet even quickquote aan)quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eens leren vensters te sluiten:
[ afbeelding ]
Dat klinkt vies.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?
Of control+T leren gebruiken, helder licht.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef Japsnars het volgende:
Ik moet eens leren vensters te sluiten:
[ afbeelding ]
Ja, ik heb geen zin in gezeik over iets wat ik vind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''gelijk geven'' als je het er niet mee eens bent, lekker kansloos weer
kb denkt als een manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?
gewoon, iets. Maar die post van net van me veranderd de zaak ook voor mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Can we please move on with this subjectquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
En vandaar de vergelijking met dat alombekende massaproduct dat we auto noemen
Een auto was vroeger niets meer dan een bankje met een motor en 4 wielen.
Tegenwoordig is het een navigatiesysteem, ook een mp3speler vaak, heel soms een mediaspeler, maar het is nog steeds een auto
___Okay in jouw verdediging: de toevoeging van filmpjes kijken aan een mp3speler is van dusdanige impact dat we niet meer van een mp3-speler kunnen spreken.
Die vergelijking met een auto is nonsens omdat die dingen die ik noem maar kleine extra's zijn in vergelijking met de hoofdfunctie van een auto. Als een auto ineens ook kan varen, of vliegen, dan veranderd dat: dan zou het geen auto meer zijn. En dat vind ik ook.
En wat dat betreft ben ik het dan met je eens dat het geen mp3 speler is.
Maar dan zou ik het een mediaspeler noemen en dat is een raar woord
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
En vandaar de vergelijking met dat alombekende massaproduct dat we auto noemen
Een auto was vroeger niets meer dan een bankje met een motor en 4 wielen.
Tegenwoordig is het een navigatiesysteem, ook een mp3speler vaak, heel soms een mediaspeler, maar het is nog steeds een auto
___Okay in jouw verdediging: de toevoeging van filmpjes kijken aan een mp3speler is van dusdanige impact dat we niet meer van een mp3-speler kunnen spreken.
Die vergelijking met een auto is nonsens omdat die dingen die ik noem maar kleine extra's zijn in vergelijking met de hoofdfunctie van een auto. Als een auto ineens ook kan varen, of vliegen, dan veranderd dat: dan zou het geen auto meer zijn. En dat vind ik ook.
En wat dat betreft ben ik het dan met je eens dat het geen mp3 speler is.
Maar dan zou ik het een mediaspeler noemen en dat is een raar woord
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die 58 vensters hebben ieder gemiddeld 20 tabbladen open staanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Of control+T leren gebruiken, helder licht.
Sick. Ik heb maar vier tabbladen in 1 venster.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die 58 vensters hebben ieder gemiddeld 20 tabbladen open staan
Maak niet zoveel d/t-fouten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewoon, iets. Maar die post van net van me veranderd de zaak ook voor mij
IQM is snel verdwenen
Als het over de twaalfvingerige darm ging was ik allang opgehouden maar het gaat over productenen dan moet ik wel voor mezelf opkomen
That's the spirit.quote:
Die hebben een instinct.quote:
Nee. Ik heb je al gelijk gegeven, meer kan ik je niet geven, wees er blij mee.quote:
Oerinstinct. Baardjes en/of halflang haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Jouw seksvriendje zeker ook hè!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
Allejezus wat was dit een KANKERavond. Godverdegodverdegodver.
quote:
Ga eens even met zijn tweeën naar een pottenkroegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Ik kan wel zeggen dat ik dat ben maar dat is nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb je al gelijk gegeven, meer kan ik je niet geven, wees er blij mee.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
Dus je had geen KEIgave avond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
ga jij eens ff batsen en laat die arme 4ebe eens even met rustquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw seksvriendje zeker ook hè!
Hé, da's Ashton Kutcher.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zijn oerinstinct meemaken. kijk dat baardje en dat borsthaar![]()
Ik wil er gewoon niet meer op ingaan daarom blijf ik herhalen dat ik je gelijk heb gegeven, het maakt me geen fuck uit, het blijft een iPod voor me ongeacht wat voor verhaal je hier neergooit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik dat ben maar dat is niet
Ik wilde alleen weten of wat ik daarna poste een beetje was wat je bedoelde.
De jouwe niet dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw seksvriendje zeker ook hè!
Ik lolde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, da's Ashton Kutcher. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
[..]?
Oké, nu blijf ik toch nog even. Sue me.
Ik wist niet eens dat dat kon. Maar ik quote nu toch gewoon de OPquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Bt nou alles doorleest/scrollt of dat ze control+F doet op haar username.
That's all? Ik dacht dat je gegangraped werd door een tros negers ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.
Ik las 'eileiders'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.
Kings of Leonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik helemaal met je eens. Ze hebben je toch niet half aangerand of wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer je ook niet te overtuigen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon niet meer op ingaan daarom blijf ik herhalen dat ik je gelijk heb gegeven, het maakt me geen fuck uit, het blijft een iPod voor me ongeacht wat voor verhaal je hier neergooit.
Oh, ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon. Maar ik quote nu toch gewoon de OP?
Spannendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, meer valt er ook niet te verwachten.
Dat is zo geil.quote:
Idem dito.quote:
Het mag, hij is Caleb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kings of Leon![]()
Geilen op - mannelijke - artiesten
Gefeliciteerd u bent de 999.999e die deze grap maakt. Stuur een SMS naar 4060 om kans te maken op uw gratis televisie!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, da's Ashton Kutcher. [ afbeelding ]
Ja, laat het nou maar lekker rusten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
No Hard Feelings hoor, ik ben echt niet zo'n machtsgeile powermonger die bij elke keer dat ze gelijk heeft helemaal uit d'r dak gaat
quote:(dt/t/d toevoegen/weghalen waar nodig)
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociëteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef IQM het volgende:
[..]
That's all? Ik dacht dat je gegangraped werd door een tros negers ofzo.
Je hoeft toch niet bij zo'n vereniging?
Nou het mooie isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Ze hebben je toch niet half aangerand of wel?
Ik ben geen grote KoL-fan, maar dat nummer. Damn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef Japsnars het volgende:
I've been roaming around always looking down at all I see
Coolquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de Koningin gezien zonder dat kapsel![]()
Dan ziet ze er nogal gewoontjes uit.
Je bent een huisvriendin van haar of wat?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik heb de Koningin gezien zonder dat kapsel![]()
Dan ziet ze er nogal gewoontjes uit.
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:11 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Gefeliciteerd u bent de 999.999e die deze grap maakt. Stuur een SMS naar 4060 om kans te maken op uw gratis televisie!
[..]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociëteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.
[..]
Nou het mooie iswij KEIlopers krijgen allemaal een oranje bandje, dat ding mag de hele week niet af. En er staat nog net geen 'vers vlees' op. Dus ja komt er op neer dat je alle retards achter je aan krijgt die hopen een strakke eerstejaars te scoren.
Zo erg geil ik nu ook weer niet op m'n username.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:10 schreef IQM het volgende:
[..]
Oh, ja.![]()
Maar ik had die opmerking ook al in het topic daarvoor gemaakt (en dat was dus de inspiratie voor de TT
).
Hoezo, dat wist je niet? Je kent control+F, toch?Apart dat je daar dan nooit over nagedacht hebt.
![]()
Kutjes.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociëteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.
[..]
Nou het mooie iswij KEIlopers krijgen allemaal een oranje bandje, dat ding mag de hele week niet af. En er staat nog net geen 'vers vlees' op. Dus ja komt er op neer dat je alle retards achter je aan krijgt die hopen een strakke eerstejaars te scoren.
Nou ze was op staatsbezoek en toen kreeg ze een golf zeewater over zich heen.quote:
MIJN remlof. En dat gebeurt me zo vaak, hè. Maak/introduceer ik een grapje, gaan opeens allemaal mensen ermee aan de haal die nog nooit van het woord 'mate' hebben gehoord.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.
Kun je even aardig doen ofzo?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef IQM het volgende:
[..]Dat is nou het studentenleven op de universiteit. Sterkte.
Wellicht wel op posts die over jou gaan in jouw afwezigheid.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Zo erg geil ik nu ook weer niet op m'n username.
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:10 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik probeer je ook niet te overtuigen!![]()
Jezus, ik bedoel het helemaal niet slecht, maar je doet zo nors telkensik probeerde alleen inzicht te krijgen in jouw kijk erop omdat dit toevallig iets is wat me interesseert.
Wat maakt mij nou uit of ik gelijk heb of niet, dat kan me echt gestolen worden
Ik bedoel het echt gewoon goed hoor
Nee, ik heb een tv.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je bent een huisvriendin van haar of wat?
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:14 schreef Fascination het volgende:
[..]
Kutjes.Waren je medestudenten nog wel leuk dan?
Ja, sorry schat,quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kun je even aardig doen ofzo?
Whut?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
MIJN remlof. En dat gebeurt me zo vaak, hè. Maak/introduceer ik een grapje, gaan opeens allemaal mensen ermee aan de haal die nog nooit van het woord 'mate' hebben gehoord.
Had een stuk of 6/7 nummers van ze gedownload, stuk op stuk bleken ze geweldig te zijn.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef IQM het volgende:
[..]
Ik ben geen grote KoL-fan, maar dat nummer. Damn.
Ik heb alzheimer puntquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alsof jij niet voor de 3e keer met Remlof op de proppen kwam.
Neuh, ik ga er maar gewoon van uit dat iedereen positief over me is als ik er niet bij ben en ik ben gelukkig met die gedachte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef IQM het volgende:
[..]
Wellicht wel op posts die over jou gaan in jouw afwezigheid.
En die ontelbare keren dat ze Claus heeft wakkergepijpt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik heb een tv.![]()
Maar ik durf te wedden dat ze een huispak heeft en af en toe frikandellen eet.
Dan zal ik je helpen herinneren.quote:
Ja je kunt ook gewoon zeggen dat je het kut voor me vindt. Hoef je geen waardeoordeel over het studentenleven aan te hechten ofzo want daar heb ik geen reet aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
[..]
Ja, sorry schat,maar... ik kan je niet echt helpen in dezen. Ik kan het niet mooier maken dan het is en het is ook niet iets wat jij kan veranderen. Like I said: zo gaan die dingen daar.
En ik wenste je oprecht sterkte.
*Ogen uitkrabt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef IQM het volgende:
[..]
En die ontelbare keren dat ze Claus heeft wakkergepijpt.
Die 'ik vind het kut voor je' zit al verwerkt in mijn 'sterkte'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:17 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja je kunt ook gewoon zeggen dat je het kut voor me vindt. Hoef je geen waardeoordeel over het studentenleven aan te hechten ofzo want daar heb ik geen reet aan.
Because Of The Times is het beste album viiiind iiiiik.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Had een stuk of 6/7 nummers van ze gedownload, stuk op stuk bleken ze geweldig te zijn.
Later bij een vriend de rest van het album gehoord, man o man wat een crap was dat
Maar op werchter waren ze wel goed
[..]
Ik heb alzheimer punt
Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja ze waren wel oké, maar ik kwam erachter dat de hele wereld bestaat uit klapjosti's. En nu denk ik dat ik nooit echt vrienden zal maken omdat ik gewoon niet met die mensen om wil gaan en daar baal ik van.
Nou sorry dan dat ik zo doordramdequote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef IQM het volgende:
[..]
Die 'ik vind het kut voor je' zit al verwerkt in mijn 'sterkte'.
En wat zou je precies hebben aan een 'ik vind het kut voor je'?
Dat weet ik zo net nog niet.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:18 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach kop op, jij gaat absoluut vrienden maken, er zijn heel veel verschillende mensen op de universiteit dus daar zal vast iemand bij zitten die jij leuk vindt.
ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Omdat je door zit te drammen terwijl ik al twee pagina's klaar ben met dit onderwerp, ik heb geen zin meer in een discussie over het feit dat het een mp3 speler is met meerdere functies die je in mijn ogen gewoon iPod noemt. Het zal me aan mijn reet oxideren of iemand anders het een mp3 vindt.
Check je mail, bitte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.
Ik vind het kut voor je is simpelweg medeleven.
Ja maar ik hou juist niet van normale mensenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel kut voor je, maar misschien gaat het beter als je ze wat beter leert kennen (hoewel je dat niet wilt, nu).
Had het ook in de eerste paar maanden en nu nog heb ik van sommigen zoiets van![]()
Hopelijk zitten er toch wat normale mensen op je uni.
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik hou juist niet van normale mensendeze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sterkte betekent in mijn ogen in dit geval meer: Succes met je toekomstige kuttijd op de universiteit.
Ik vind het kut voor je is simpelweg medeleven.
[..]
Dat weet ik zo net nog niet.
Komijnekaas. Dankjewel.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:20 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Nou sorry dan dat ik zo doordramde
[ afbeelding ]
Ik bied dit stuk komijnenkaas aan om alles goed te maken
Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achterquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik hou juist niet van normale mensendeze mensen zijn allemaal van die stereotypes, sletjes, ballen, patsers.. Ik wil mensen om me heen waar geen hokjes voor te verzinnen zijn, en die zijn zeker in een studentenstad met een massacultuur nogal moeilijk te vinden.
Er zitten hele rare mensen op het hboquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.Denk ik...
Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
ik vind dat maisnon zich best netjes tegenover je opstelt en dat je op een wat aardigere toon mag reageren.
Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanksquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Volgens mij zitten er op de uni ook sowieso meer 'hokjesmensen' dan op hbo.Denk ik...
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef Fascination het volgende:
[..]
Absoluut Bt, neem dat nu maar van me aan.Don't worry.
Dit zijn niet eens mensen die een economische opleiding gaan doen, gewoon random eerstejaars.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik denk ook dat het aan je (economische) opleiding ligt, maar daar was je zelf al achter
Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:22 schreef IQM het volgende:
[..]
Je vind echt wel toffe mensen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hmm, ja. Da's ook weer zo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Er zitten hele rare mensen op het hbo
Alu zet ik op mijn hoofd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan zal ik je helpen herinneren.
En eet niet meer uit aluminium pannen, want dat schijnt de ziekte te bevorderen.
Kaas eroverquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ja dat is ook wel zo maar ik was al klaar met het onderwerp en maisnon bleef erover doorgaan, dat zag ik gewoon niet zitten.
Dagdag ben jij hetquote:
Dankjewelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Hey Btje laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.
En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.
Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.
Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja tuuuuuuuuurlijk. Bemoedigend dit IQM, thanksdat had ik net even nodig.
Nah, gewoon, hoe leg ik dat uit?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:24 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Voorbeelden bitte.
Eens.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:25 schreef Maisnon het volgende:
Hey Btje laat je toch niet zo snel uit het veld slaan hé! Er zijn genoeg leuke mensen te vinden, je hebt ze misschien nog niet tegengekomen vandaag maar je hebt sowieso nog een hele KEIweek voor je.
En als de mensen die je nu tegenkomt wat minder zijn, dan wil dat niks zeggen over wat nog gaat komen. Ik zat tijdens mijn intro in best een leuk groepje, en een van m'n beste vrienden in een waardeloos groepje. En nu is hij beste vrienden met de mensen die toen in mijn intro groepje zaten.
Geforceerd klikken gaat niet altijd. En ik kan me best voorstellen dat je die studentenvereniging dingen kut vind, zou ik ook hebben in ieder geval.
Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300 Hopelijk niet post 300
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |