Hé, da's Ashton Kutcher.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil zijn oerinstinct meemaken. kijk dat baardje en dat borsthaar![]()
Ik wil er gewoon niet meer op ingaan daarom blijf ik herhalen dat ik je gelijk heb gegeven, het maakt me geen fuck uit, het blijft een iPod voor me ongeacht wat voor verhaal je hier neergooit.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:06 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Ik kan wel zeggen dat ik dat ben maar dat is niet
Ik wilde alleen weten of wat ik daarna poste een beetje was wat je bedoelde.
De jouwe niet dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw seksvriendje zeker ook hè!
Ik lolde.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, da's Ashton Kutcher. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:06 schreef IQM het volgende:
[..]?
Oké, nu blijf ik toch nog even. Sue me.
Ik wist niet eens dat dat kon. Maar ik quote nu toch gewoon de OPquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef IQM het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd of Bt nou alles doorleest/scrollt of dat ze control+F doet op haar username.
That's all? Ik dacht dat je gegangraped werd door een tros negers ofzo.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.
Ik las 'eileiders'.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ja mijn keileiders zijn 'Albertianen' en die vonden het dus superduperleuk om ons Albertus te laten zien. NOU ALS IK ERGENS NIET VAN HOU DAN ZIJN HET WEL KANKER STUDENTENVERENIGINGEN MET SNEUE BALLETJES.
Kings of Leonquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:05 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik helemaal met je eens. Ze hebben je toch niet half aangerand of wel?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:08 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
[..]
Ik probeer je ook niet te overtuigen!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik wil er gewoon niet meer op ingaan daarom blijf ik herhalen dat ik je gelijk heb gegeven, het maakt me geen fuck uit, het blijft een iPod voor me ongeacht wat voor verhaal je hier neergooit.
Oh, ja.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat dat kon. Maar ik quote nu toch gewoon de OP?
Spannendquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Ja, meer valt er ook niet te verwachten.
Dat is zo geil.quote:
Idem dito.quote:
Het mag, hij is Caleb.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Kings of Leon![]()
Geilen op - mannelijke - artiesten
Gefeliciteerd u bent de 999.999e die deze grap maakt. Stuur een SMS naar 4060 om kans te maken op uw gratis televisie!quote:
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:07 schreef IQM het volgende:
[..]
Hé, da's Ashton Kutcher. [ afbeelding ]
Ja, laat het nou maar lekker rusten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:12 schreef Maisnon het volgende:
No Hard Feelings hoor, ik ben echt niet zo'n machtsgeile powermonger die bij elke keer dat ze gelijk heeft helemaal uit d'r dak gaat
quote:(dt/t/d toevoegen/weghalen waar nodig)
Nee en dat WIL ik ook niet dus ik wil ook niet de hele avond rondhangen in zo'n klote sociëteit omgeven door ballen die naar me kijken alsof ik een wandelende zaadcontainer ben.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef IQM het volgende:
[..]
That's all? Ik dacht dat je gegangraped werd door een tros negers ofzo.
Je hoeft toch niet bij zo'n vereniging?
Nou het mooie isquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ben ik helemaal met je eens. Ze hebben je toch niet half aangerand of wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |