Ja, ik heb geen zin in gezeik over iets wat ik vind.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
''gelijk geven'' als je het er niet mee eens bent, lekker kansloos weer
kb denkt als een manquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:58 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Je hebt 6,5 jaar een seksrelatie?
gewoon, iets. Maar die post van net van me veranderd de zaak ook voor mijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?
Can we please move on with this subjectquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
En vandaar de vergelijking met dat alombekende massaproduct dat we auto noemen
Een auto was vroeger niets meer dan een bankje met een motor en 4 wielen.
Tegenwoordig is het een navigatiesysteem, ook een mp3speler vaak, heel soms een mediaspeler, maar het is nog steeds een auto
___Okay in jouw verdediging: de toevoeging van filmpjes kijken aan een mp3speler is van dusdanige impact dat we niet meer van een mp3-speler kunnen spreken.
Die vergelijking met een auto is nonsens omdat die dingen die ik noem maar kleine extra's zijn in vergelijking met de hoofdfunctie van een auto. Als een auto ineens ook kan varen, of vliegen, dan veranderd dat: dan zou het geen auto meer zijn. En dat vind ik ook.
En wat dat betreft ben ik het dan met je eens dat het geen mp3 speler is.
Maar dan zou ik het een mediaspeler noemen en dat is een raar woord
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef Maisnon het volgende:
En vandaar de vergelijking met dat alombekende massaproduct dat we auto noemen
Een auto was vroeger niets meer dan een bankje met een motor en 4 wielen.
Tegenwoordig is het een navigatiesysteem, ook een mp3speler vaak, heel soms een mediaspeler, maar het is nog steeds een auto
___Okay in jouw verdediging: de toevoeging van filmpjes kijken aan een mp3speler is van dusdanige impact dat we niet meer van een mp3-speler kunnen spreken.
Die vergelijking met een auto is nonsens omdat die dingen die ik noem maar kleine extra's zijn in vergelijking met de hoofdfunctie van een auto. Als een auto ineens ook kan varen, of vliegen, dan veranderd dat: dan zou het geen auto meer zijn. En dat vind ik ook.
En wat dat betreft ben ik het dan met je eens dat het geen mp3 speler is.
Maar dan zou ik het een mediaspeler noemen en dat is een raar woord
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:56 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik heb je toch al gelijk gegeven, wat wil je nou dat ik zeg?
Die 58 vensters hebben ieder gemiddeld 20 tabbladen open staanquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 01:59 schreef IQM het volgende:
[..]
Of control+T leren gebruiken, helder licht.
Sick. Ik heb maar vier tabbladen in 1 venster.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Die 58 vensters hebben ieder gemiddeld 20 tabbladen open staan
Maak niet zoveel d/t-fouten.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:00 schreef Maisnon het volgende:
[..]
gewoon, iets. Maar die post van net van me veranderd de zaak ook voor mij
IQM is snel verdwenen
Als het over de twaalfvingerige darm ging was ik allang opgehouden maar het gaat over productenen dan moet ik wel voor mezelf opkomen
That's the spirit.quote:
Die hebben een instinct.quote:
Nee. Ik heb je al gelijk gegeven, meer kan ik je niet geven, wees er blij mee.quote:
Oerinstinct. Baardjes en/of halflang haar.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Jouw seksvriendje zeker ook hè!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Wat was er dan?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
Allejezus wat was dit een KANKERavond. Godverdegodverdegodver.
quote:
Ga eens even met zijn tweeën naar een pottenkroegquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die hebben een instinct.
Holenmensen.
Ik kan wel zeggen dat ik dat ben maar dat is nietquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee. Ik heb je al gelijk gegeven, meer kan ik je niet geven, wees er blij mee.
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
Dus je had geen KEIgave avond?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja toen was ik nog leuk.
ga jij eens ff batsen en laat die arme 4ebe eens even met rustquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 02:04 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jouw seksvriendje zeker ook hè!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |